Gezondheid alle pijlers

Vergiftiging met arseen

19-12-2014 00:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is geeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurd.Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen hieruit te geraken.

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook iets.Medisch dossier voorhanden.Hoop op hulp/reactie naar albipennis@gmail.com. Wie helpt? Dank .A P.
Vergiftiing
Alle reacties Link kopieren
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:13:

[...]

het is zeer zeker een grote doofpot affaireEn JIJ hebt dat helemaal alleen ontdekt? De hele wereld spant samen tegen jou, om jou te vergiftigen? Spannend verhaal wel hoor ...
Alle reacties Link kopieren
Politie?
Vergiftiing
Alle reacties Link kopieren
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:22:

Politie?Waar????? Nu??? Aan je deur???
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe weet je dit dan allemaal? Heb je ook maar enig bewijs?
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
TO is weg. Het bleek geen politie te zijn....



Speechless
Alle reacties Link kopieren
En je denkt laat ik me eens aanmelden op het Vivaforum want als de politie en andere instanties niet kunnen helpen dan kunnen de vrouwen het daar wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets verzonnen,ben niet schizofreen,heb geen afwijkingen en denk zeker niet in complottheorieen.Ik herhaal: dit is waar.Zij die denken dat dit verzonnen is verzoek ik om niet meer te reageren.svp stop met vooroordelen en suggesties.ik vraag alleen maar een reactie van mensen die er zelf ervaring mee hebben.Kijk eens naar de wereldberoemde film "rosemary's baby,dan weet je hoever mensen kunnen gaan om smerige zaken in de doofpot te houden en anderen daarmee compleet leven te verwoesten.Wel eens van de Loge gehoord?,hun invloed,hun macht? Het zou mij benieuwen als U deze medische documenten op Uw naam had staan met daarin veelvuldige metingen van veel te hoge arsenicumwaarden en daarnaast dag en nacht Allert moest zijn op Uw eten en drinken.

Nog maar niet te spreken over mijn fysieke toestand.Veel mensen durven zich er niet mee

Bemoeien omdat ze angst hebben dat hun iets overkomt.ik heb het tot heden overleefd,voor hetzelfde geld was ik al een "natuurlijke dood" aan kanker gestorven,en dat alleen maar doordat ik bij de overheid aan de bel heb getrokken over een zeer grote misdaadzaak.
Vergiftiing
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je naar de media stappen?

Wel bijzonder dat er idd niet meer mensen ziek zijn. Of zijn we allemaal ziek zonder dat we het weten?
Alle reacties Link kopieren
Maaruh wie wil jou dan vergiftigen, en waarom, en ook vooral hoe????
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg voor je. Ik denk dat je in de war bent maar dat maakt het niet minder erg. Naast al die medische artsen, heb je ook een psychiater bezocht?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:46:

k vraag alleen maar een reactie van mensen die er zelf ervaring mee hebben.



En die denk je hier te vinden? Want het komt schijnbaar vaker voor volgens jou?



En als je alleen reacties van lotgenoten zoekt ben je hier zeker aan het verkeerde adres,dan moet je zelf een lotgenoten pagina opstarten.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een psychiater want die kan je beter helpen dan mensen op fora.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Albipennis schreef op 19 december 2014 @ 11:12:

Alles gedaan en nog veel meer,men weet het,doet niets.



Heb je dit al geprobeerd het schijnt te helpen.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Tsja. Wie zegt dat het niet zo is?
Alle reacties Link kopieren
Een loge is volgens mij iets van de vrijmetselarij,en die moeten zwijgen. Bedoel je dat? Word wel spannend nu..
Het zijn altijd die illuminatie.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb eens gegoogeld want ik dacht dat arseen moeilijk verkrijgbaar is voor een particulier en dat klopt, volgens mij. Het is heel moeilijk om vandaag de dag aan arseen te komen. Het wordt niet meer op grote schaal gebruikt zoals vroeger vanwege alle nadelen in het gebruik ervan. Dus als het waar is, zal de dader chemicus of apotheker moeten zijn. Hooggeplaatste personen kunnen niet aan arseen komen, als het ambtenaren zijn. Vroeger moest je tekenen in de apotheek als je iets giftigs wilde kopen. En tegenwoordig is er strenge controle op alle middelen die dodelijk kunnen zijn. Ik heb in de zorg gewerkt en daar stonden alle sederende middelen zelfs achter slot en grendel en je moest parafreren als je die verstrekte.



Wat TO zegt, is theoretisch dan wel niet onmogelijk, het is zeer onwaarschijnlijk. TO, heb je de mogelijkheid overwogen dat je lijdt aan een psychische aandoening?



Ik zou het trouwens heel erg vinden als dit een grap is. Ik kan me echt zorgen gaan maken om mensen die hulp nodig hebben en die niet vinden. Dat raakt me. Is mijn eigen schuld, dat weet ik, maar ik vraag me af of mensen zich dat wel realiseren, dat je mensen niet voor de grap bezorgd mag maken. Dan zit er dus iemand in zijn vuistje te lachen terwijl ik me zorgen om ze maak. Haha, vind ik niet leuk. Er zijn zat mensen die echt hulp nodig hebben, dan besteed ik mijn energie liever daaraan.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Waarom vergiftigen ze jou?

Waarom houdt iedereen het geheim?

Hoe lang slik je je antipsychotica niet meer?
Alle reacties Link kopieren
Gladoortje,dat vind ik lief van jou. Ik hoop dat TS klaar is met zijn grap of echt psychisch niet goed is. Maar wel aan de bel trekt.
Alle reacties Link kopieren
Complot van een enorm bedrijf dat het monopoly heeft op genetisch gemanipuleerde zaden en dergelijke?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij hebt een belangrijke misdaad ontdekt. Om te voorkomen dat dit algemeen bekend wordt, wordt jij vergiftigd. Door dezelfde mensen die achter de misdaad zitten? Die zijn op hun beurt weer zo invloedrijk dat zij de politie, medici en politici voor hun karretje spannen en wij dom worden gehouden of omgebracht worden? Dus ik ben ofwel dom, omdat ik de waarheid niet zie, of bijna dood?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zit het koningshuis erachter.
Mmmh, ooit eens een bizar verhaal gehoord over een vrouw die elke ochtend de vers gezette koffie (waar een licht bijsmaakje aan zat) van haar vriend opdronk. Ze kreeg lichamelijke klachten en haaruitval en de dokter kon niets vinden, later bleek die vriend rattengif door de koffie hebben gedaan De sporen van de vergifting was terug te vinden in een haar onder de microscoop.



Nou TO, sterkte dan maar
Alle reacties Link kopieren
@kattenenrozen, dankjewel maar dat gaat vanzelf. Het lijkt me vreselijk de realiteit niet van fictie te kunnen onderscheiden. Er was ook zo iemand bij Dr Phil. Vond ik zo erg, hoe die man leed. Dat gaat me aan het hart. Ik heb nu eenmaal een hart van marsepein.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 19 december 2014 @ 13:13:

Mmmh, ooit eens een bizar verhaal gehoord over een vrouw die elke ochtend de vers gezette koffie (waar een licht bijsmaakje aan zat) van haar vriend opdronk. Ze kreeg lichamelijke klachten en haaruitval en de dokter kon niets vinden, later bleek die vriend rattengif door de koffie hebben gedaan De sporen van de vergifting was terug te vinden in een haar onder de microscoop.



Nou TO, sterkte dan maar

Je hebt ook de Pindakaasmoord.



http://www.volkskrant.nl/ ... r-pindakaasmoord~a696274/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven