Gezondheid alle pijlers

Vergiftiging met arseen

19-12-2014 00:08 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds langere tijd wordt ik vergiftigd .Vast staat dat het zeer lang met arsenicum is geeurd.ik heb het overleefd maar ben er zeker van dat het nog steeds gebeurd.Ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen die mij kunnen helpen hieruit te geraken.

Politie in Nl doet niets,ook in België aangifte gedaan,gebeurtook iets.Medisch dossier voorhanden.Hoop op hulp/reactie naar albipennis@gmail.com. Wie helpt? Dank .A P.
Vergiftiing
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg voor To, als dit echt is. En ik vraag me oprecht af hoe iemand aan psychische hulp komt, als ze er zelf van overtuigd zijn dat ze die niet nodig hebben. En ik vraag me af hoe een psychiater dat doet, de chaos ontwarren. Medicatie moet iemand iemand wel in willen nemen en als iemand al denkt vergiftigd te worden, dan zal dat heel moeilijk worden.



Sorry dat ik zo over je praat, To, maar je beseft denk ik niet hoe overduidelijk het is dat je in de war bent. Daar maak ik me echt zorgen over. En ik denk dat je steeds meer problemen kunt krijgen, als je geen hulp zoekt. Bij een psychiater dus. Mocht het een grap zijn, het is niet erg aardig vreemde mensen bezorgd te maken.



Ik ken zo iemand, die hulp nodig heeft op psychisch en lichamelijk vlak. En hij weigert alle hulp. Hij heeft overal een antwoord op en is extreem koppig. Zijn lichamelijke problemen zijn een direct gevolg van zijn psychische problemen maar dat ziet hij niet in. Goddank is hij nu opgenomen en hoeven we ons even geen zorgen te maken. Maar hij laat zich zo ontslaan. Heel frustrerend.



To, ga ook eens naar een psychiater en laat die ook een diagnose stellen. Daar zijn een aantal gesprekken voor nodig. Maar na alle artsen die je al gezien hebt, is dat toch niet teveel moeite. Als je dat doet en de psych zegt dat er niks mis is met je psyche, wil ik je wel helpen zoeken naar degene die jou wil vergiftigen. Beloofd. En daar ben ik goed in, in zoeken, bovendien heb ik er tijd voor. Wil ik wel graag je DSM lezen, als dat mag, via mail uiteraard. Als je af wilt van deze hel, echt, vraag een psychiater om een diagnose.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Albipennis schreef op 23 december 2014 @ 12:08:

Dit gebeurt zo slim en crimineel dat normaal goeddenkende mensen er niet snel

Achter komen dat het gebeurt,het gaat bijna onopgemerkt.het verloop gaat heel natuurlijk.

Niemand merkt iets .Ik ben er zeer toevallig achter gekomen.Ik heb sinds ik jong was een droog exeem aan mijn linker been.

Sinds mijn jeugd was dit er al,ging ook nietsvermoedend..ineens was dit weg.toen ik andere klachten kreeg heb ik dit de huisarts gemeld.Hij melde mij dat dit vreemd was.hij zei dat men vroeger vaak voor behandeling arseenzalf gebruikte ,dit middel is reeds lange tijd verboden.Op basis van die informatie van de huisdokter heeft hij om mij gerust te stellen de zaak laten onderzoeken en jawel,het zat er in.Eerst in lage waarden,,later zelfs 128 op een referentie van 10.Dus naar aanleiding van jouw klachten dacht de huisarts aan een arseenvergiftiging? Alleen de arseenzalf die vroeger voor eczeem werd gebruikt kon het niet zijn omdat dit sinds lange tijd is verboden. Op welke wijze denk jij dan vergiftigd te zijn? en waarom denk je aan een complot?
~Energy flows where attention goes~
Alle reacties Link kopieren
In 1880 gebruikten ze arsenicum en strychnine als medicijn en zelfs drugs.

Je krijgt er extreem droge huid van.



Maar nogmaals, wie is ''ze'' en waarom willen ze je dood hebben?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Maar langzaam vergiftigen is toch geen efficiënte manier om van een klokkenluider af te komen?



Dan hadden ze er toch wel voor gezorgd dat je snel het loodje zou leggen door middel van moord die op een ongeluk lijkt?

Of kijk ik gewoon teveel Discovery achtige tv zenders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven