Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Happy new topic! Fijn dat je dezelfde titel hebt aangehouden, makkelijk te vinden nu.

Weet je al wat je met deel 1 wil gaan doen nu? Wil je het bijvoorbeeld opslaan voor jezelf en/of nabestaanden? (stiekem heb ik al even gezocht hoe een en ander dan zou moeten, heb het niet uitgeprobeerd nog, maar als ze deze geitenlamawollensok het zou moeten kunnen, kan het vast niet moeilijk zijn!)
Fijn dat er een nieuw topic is Lama, ik vond het al wat zorgelijk dat we door bleven gaan op je vorige.



Doreia, mijn oom heeft idd. mijn topic over mijn man opgeslagen en naar mij gemaild. Wat er ook met het forum gebeurd ik heb mijn topic nog!



Hopelijk kan je goed slapen vannacht lama!
Goede nachtrust voor straks, Lamaatje en andere ladies!!

Tot morgen

Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen allemaal.

Morgen schrijf ik weer wel wat.

3 uur the killing gekeken, echt verslaafd.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Het is al morgen dus ik mag goedemorgen zeggen, al hoop ik dat jij nog heel lekker ligt te slapen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goede morgen lamaatje ik kom je een hele fijne en mooie dag wensten.
Goedemorgen Lamaatje,

The Killing is spannend, ben zelf ook een grote fan.

Ik hoop dat je toch goed geslapen hebt want daar

heb ik nog wel eens last van na een avondje kijken.

Liefs!




Dat gefrunnik aan mijn oren altijd . . . . grmpf . . . .

maarre, evengoed goeiemorgen, Lamaatje, dat wilde ik wel ff komen zeggen . . . . . . .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lama!

Jee, deel 2 alweer...



Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen Lama!
Goedemorgen! Deel 2 alweer
Alle reacties Link kopieren
En alweer Maandagochtend!



Geniet van alle Lama-plaatjes en van deze zonnige dag. Hoe was de eerste werkweek van je zoon?



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Aaahh wat een schatje is dat Annapicobella.



Goedemorgen Lamaatje. Hoop dat je lekker hebt geslapen.

Ik ken die serie die jij volgt verder niet. Nooit van gehoord zelfs.

Wens je een goede dag!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen!
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Lama, ik wens je een fijne dag.



Life is short. Eat dessert first.
Fijn een nieuw topic! Hoe was je dag vandaag Lama? Hoop dat je nog een fijne avond hebt samen met lamaman!
Alle reacties Link kopieren
Liefs van mij, Lamaatje. Ik hoop dat je een goede dag hebt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Hee lama, deel twee is dus een feit.

Hopelijk had je een goede dag vandaag. En je weet het hé, je hoeft niet te schrijven, niemand verwacht iets van je wat dat betreft!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal.

Vanmorgen ietwat problematisch, verder gewerkt aan de teksten voor de crematie. Best emotioneel, maar het moet er een keer van komen. Als het af is hoef ik me er niet meer mee bezig te houden.

Balen, want ik heb een cd besteld, terwijl ik de dvd wilde hebben, dus nu moet ik weer wachten tot die binnen is. Er is ook geen registratie van dat concert op youtube.
odi et amo
Oh, dat is wel erg confronterend. Het geeft je denk ik wel

rust als je alles naar je eigen wensen uitgewerkt hebt.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik nooit zal weten wat er

gezegd is en welke muziek er gespeeld is. Raar idee is dat.

Lekker slapen voor straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 15 september 2014 @ 19:45:

Goedenavond allemaal.

Vanmorgen ietwat problematisch, verder gewerkt aan de teksten voor de crematie. Best emotioneel, maar het moet er een keer van komen. Als het af is hoef ik me er niet meer mee bezig te houden.

Balen, want ik heb een cd besteld, terwijl ik de dvd wilde hebben, dus nu moet ik weer wachten tot die binnen is. Er is ook geen registratie van dat concert op youtube.



Hé Lamaatje kan mij goed voorstellen dat het erg emotioneel moet zijn geweest om aan die teksten te werken. Is het een tekst waarbij je dan nog zelf iets aan de mensen mee wilt geven? Of heb je je man geholpen bij wat hij graag nog over jou wilt vertellen?

Aan de ene kant erg confronterend allemaal. Maar aan de andere kant ook wel mooi dat je nog zelf kunt bepalen hoe het zal gaan allemaal.

En wat voor dvd had je willen bestellen?



Hopelijk heb je vanavond toch nog wat energie om aan een sokje te zitten of je favoriete serie te kijken. Welterusten voor later.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamaatje, mijn man heeft (beroepsmatig) een enorme muziek/dvd bieb en concertopnames. Als je zou willen delen wat je hebben wilt, dan hebben we dat misschien? Je kunt me een pb sturen als je wilt.



Confronterend, maar misschien helpt het om aan je liefsten te denken terwijl je deze zware taak uitvoert. Het geeft als naaste zoveel troost als je afscheid van iemand moet nemen en weet dat het precies zo gaat als je geliefde het wil(de). Ons gezin spreekt na meer dan 25 jaar nog steeds met liefde en trots over de mooie uitvaart van papa, precies zoals hij het gewild had.

Wens je geruststellend dromen en omdat ik nog steeds geen plaatjes mag plakken:( een en een
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 15 september 2014 @ 19:05:

Hee lama, deel twee is dus een feit.

Hopelijk had je een goede dag vandaag. En je weet het hé, je hoeft niet te schrijven, niemand verwacht iets van je wat dat betreft!

Dat weet ik Sistermoon. Maar jullie denken ook snel dat het niet goed als ik wat minder reageer en dat is echt niet nodig. Het gaat nu eenmaal een beetje op af. Soms zal het inderdaad wat minder zijn, maar ik kan ook net zo goed met andere dingen bezig zijn.

De ochtenden zijn altijd het moeilijkst. Dat heeft ook te maken met de pleisters. Meestal gaat het in de loop van de dag beter.
odi et amo
Stille meelezer hier. Wilde je ook nog even een knuffel sturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven