Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker deel 2

14-09-2014 13:01 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we schrijven weer rustig verder.





De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Dvd is al besteld.

Jullie mogen het best ween hoor Cesium, ik maak er geen geheim van.

Het is een opname van Carel Kraayenhof: Tango Heroes.



Een sextet met prachtige instrumenten.

2x bandoleon, 2 violen, piano en een contrabas. Tango muziek.

Echt schitterend om te zien hoe ze spelen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Knap van je lama en inderdaad wat je zegt dan heb je het maar weer gehad.Mijn moeder had het ook zelf gedaan en dat was voor ons de nabestaanden zo fijn.



Een fijne avond gewenst en geniet ervan.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Hop mee naar deel 2. ;)

En hopelijk vele delen erbij!



Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen na werk luisteren...
Ga het morgen ook opzoeken en luisteren.

Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 15 september 2014 @ 21:30:

Ga het morgen ook opzoeken en luisteren.

Ben benieuwd!

Het is niet te vinden op you tube hoor. Tenminste, ik kan het niet vinden

Mooi he, the killing. Ik vind die twee rechercheurs ook zo goed samen spelen.
odi et amo
Een moeilijke klus, Lamaatje! Knap dat je het zelf hebt gedaan. Kan je nog wel gewoon luisteren naar die muziek of is dat een beetje te veel?

Iig van mij weer een warme

en voor straks een rustige nacht!
Nou Lamaatje, ik heb hem gevonden: ik kan hem in de

bibliotheek lenen. Dat ga ik deze week doen.

Ik laat het je nog wel weten!
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me idd prachtig, die muziek.



Zelfde vragen als Carenza.



Slaap lekker straks.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamaatje. Ik ken deze dvd en ben benieuwd welke tracks je uitgezocht hebt en hoe je hiermee gelieerd bent?

Heb een paar jaar geleden het Kraayenhof Tango Ensemble in Middenbeemster aan het werk gezien/gehoord. Wat een perfecte uiting van dromen, realiseren, teleurstelling, leven, optimisme, verlangen en missen. Zo echt en zo mooi!

Droom zacht!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 15 september 2014 @ 22:06:

Nou Lamaatje, ik heb hem gevonden: ik kan hem in de

bibliotheek lenen. Dat ga ik deze week doen.

Ik laat het je nog wel weten!Echt de dvd nemen hoor. Dat voegt zoveel toe.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 15 september 2014 @ 22:08:

Dag Lamaatje. Ik ken deze dvd en ben benieuwd welke tracks je uitgezocht hebt en hoe je hiermee gelieerd bent?

Heb een paar jaar geleden het Kraayenhof Tango Ensemble in Middenbeemster aan het werk gezien/gehoord. Wat een perfecte uiting van dromen, realiseren, teleurstelling, leven, optimisme, verlangen en missen. Zo echt en zo mooi!

Droom zacht!

Ik heb verder geen concerten van hun gezien, kwam deze toevallig in de bieb tegen, een paar jaar geleden.

En voor de vragers. Mischien af en toe een traantje, maar dan door de muziek. Ik zoek gewoon een paar mooie verschillende stukken uit. Er is ook een stukje waarin gedanst wordt. Dat zal er zeker bij zitten.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker voor straks Lieve Lama.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je in de bieb zo'n mooie dingen ontdekt hebt. Niet de dvd, maar wel enkele van de klanken: http://www.youtube.com/watch?v=VJF-wz-hnyM
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Mooie muziek lamaatje!

Je zeg dat de ochtenden moeilijk zijn, komt dat omdat de pleisters er dan net op zitten?

Slaap lekker
Goeiemorgen . . . . maar sommigen, zoals Grumpy Cat, denken daar anders over . . . . . . .



Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lamaatje



Zo, wat heftig maar vooral knap dat je bezig bent met het regelen van je eigen uitvaart



Ik vind de foto's van de grumpycat zo leuk! Mijn zus heeft een poes en die kijkt ook altijd zo boos. Ik moet daar altijd zo om lachen. Het is wel een echte lieverd.
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 16 september 2014 @ 08:58:

Goedemorgen Lamaatje



Zo, wat heftig maar vooral knap dat je bezig bent met het regelen van je eigen uitvaart



Ik vind de foto's van de grumpycat zo leuk! Mijn zus heeft een poes en die kijkt ook altijd zo boos. Ik moet daar altijd zo om lachen. Het is wel een echte lieverd.Wow, je eigen Grumpy Cat in huis.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lama!



Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lieve Lama,



Die Grumpy Cat blijft hilarisch. Het past bij je om zelf ook de muziek voor je uitvaart te kiezen (om niet met Mieke Telkamp opgescheept te worden) ook hier jouw stempel op te mogen drukken.



Raar eigenlijk dat we wel 9 maanden lang bezig zijn om leuke kleertjes, kamertje, naam, wiegje, wagentje, behang voor het kamertje van een pasgeborene uit te zoeken, maar dat doodgaan nog steeds zo'n taboe lijkt. En van te voren dingen regelen nog steeds als 'bijzonder' wordt gezien.



Geen begrafenis-shower?? (ok...wel heel sarcastisch, maar stel je eens voor...een heel nieuwe markt..)



Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Een begrafenis-shower... Sommige mensen nemen wel afscheid met een feest, zoals destijds Jip van "Over mijn lijk". Was wel mooi toch ook, ondanks alle verdriet.
Alle reacties Link kopieren
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Geniet je een beetje van het zonnetje?



Alle reacties Link kopieren




Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven