Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:bloesem1977 schreef op 15 november 2014 @ 19:41:

Ik wil voor de kinderen (bijna 6 en 7) allebei een step kopen. Zo'n step met kleine wieltjes, hier in het dorp helemaal hip, maar ik zie ze van 20 tot 80 euro. Iemand die het verschil weet? Ik zie online alleen verschil in wielmaat (120mm of 180 mm bijvoorbeeld) Iemand tips?http://www.amazon.de/gp/p ... oh_aui_detailpage_o02_s00



Deze hebben wij, de blauwe voor zoon, de roze voor dochter. Ze zijn 4 en 6 jr. Steppen zijn echt geweldig. Super stevig, gaan tot 100 kgr. Mijn zoon is er de eerste week mee gevallen (gat in de weg, lag dus niet aan de step). Een beschadiging aan het handvat hierdoor. Ik heb gebeld met de firma, gelijk nieuwe handvaten gekregen. Terwijl het echt niet aan de kwaliteit lag, het was lompheid van zoon, in combi met snelheid en muurtje waar step tegen viel.



Alle onderdelen zijn evt. te vervangen, dus het kan echt heel veel jaren mee. Wanneer kinderen niet meer willen steppen onderweg, gebruik ik het wel eens, maar hij rijdt echt heel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 15 november 2014 @ 21:51:

[...]



http://www.amazon.de/gp/p ... oh_aui_detailpage_o02_s00



Deze hebben wij, de blauwe voor zoon, de roze voor dochter.



Deze hebben wij voor zoon, kwaliteit is op zich goed, maar na 6 maanden zat er erg veel speling op de 'stuurkolom' en was het achterwiel erg ver afgesleten (maar dat is wel logisch, wordt elke dag gebruikt en het is hier best heuvelachtig, dus veel remmen op het achterwiel).

Na wat problemen prima opgelost door Intertoys.



Maar mooi wel ¤60,- voor betaald, wat een prijsverschil met die link!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb net een soortgelijke besteld Deenje! dank! In de aanbieding voor rond de 30 euro, mooie prijs. 2 dezelfde, ook zelfde kleur, hebben we daar ook geen gedoe over; )



Verder helemaal klaar met de sint inkopen.

Zoon van dan 6 krijgt (inclusief oma's ):



Step

playmobil caravan van de summerfun serie

afstand bestuurbare helicopter

Spel Twister

Spelletje met kikkers

Discolamp

SES timmeren

Stabilo pen

Pooltafeltje



Zoon van 7 (inclusief oma's )

Step

playmobil camping

microscoop (koffer met veel accessoires)

moppenboekje

spel muizenval

triops kweken (experimenten doos)

atlas Nederland



Zoon die ook nog jarig is krijgt voor zijn verjaardag:

Kapla

Crayola Airbrush marker

ridderpak met helm, schild en zwaard

playmobil arrestatiewagen
Dochter speelt bij schoonouders ook met gewone Lego. En Fabuland heeft blokjes van 2 bij 1 en dus ook nog kleine kopjes, bloemetjes etc. Ze stopt sowieso niks in haar mond meer we gaan het vanzelf wel zien. Vind ze het nu niks, dan is het wat voor later. Genoeg anders speelgoed waar ze ook uit kan kiezen!
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 15 november 2014 @ 22:27:

[...]





Deze hebben wij voor zoon, kwaliteit is op zich goed, maar na 6 maanden zat er erg veel speling op de 'stuurkolom' en was het achterwiel erg ver afgesleten (maar dat is wel logisch, wordt elke dag gebruikt en het is hier best heuvelachtig, dus veel remmen op het achterwiel).

Na wat problemen prima opgelost door Intertoys.



Maar mooi wel ¤60,- voor betaald, wat een prijsverschil met die link!Ik kijk voor veel speelgoed eerst bij amazon.de. Vaak is speelgoed veel goedkoper. Meestal is het boven 29 euro gratis bezorgen in nederland. Er kan soms zeer veel prijsverschil in zitten.
Alle reacties Link kopieren
Sorry als mijn vraag nu dubbel komt, want ik heb niks gelezen nog. Maar mijn nichtje (9) vindt een bepaalde reclame leuk van een paintbrush set voor kinderen. Heeft iemand enig idee hoe dit heet of waar je het kunt kopen? Ik koop bij voorkeur online, maar moet dan wel iets hebben om op te kunnen zoeken.



Dankjewel : )
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 15 november 2014 @ 23:20:

[...]





Ik kijk voor veel speelgoed eerst bij amazon.de. Vaak is speelgoed veel goedkoper. Meestal is het boven 29 euro gratis bezorgen in nederland. Er kan soms zeer veel prijsverschil in zitten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 15 november 2014 @ 23:20:

[...]





Ik kijk voor veel speelgoed eerst bij amazon.de. Vaak is speelgoed veel goedkoper. Meestal is het boven 29 euro gratis bezorgen in nederland. Er kan soms zeer veel prijsverschil in zitten.Bedankt voor de tip!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ging wat fout
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Brugpiepers mogen toch nog wel schoencadeautjes ?

Heb ik lekker wel gedaan. Pokémon-meuk.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:bestpittig schreef op 15 november 2014 @ 23:34:

Sorry als mijn vraag nu dubbel komt, want ik heb niks gelezen nog. Maar mijn nichtje (9) vindt een bepaalde reclame leuk van een paintbrush set voor kinderen. Heeft iemand enig idee hoe dit heet of waar je het kunt kopen? Ik koop bij voorkeur online, maar moet dan wel iets hebben om op te kunnen zoeken.



Dankjewel : )Dat is de Airbrush Marker van Crayola. Volgens mij heeft Intertoys hem op de site staan.
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..
quote:Snoesje666 schreef op 15 november 2014 @ 23:59:

Brugpiepers mogen toch nog wel schoencadeautjes ?

Heb ik lekker wel gedaan. Pokémon-meuk.

Uiteraard, maar er moet wel gezongen worden.
quote:Jamil schreef op 16 november 2014 @ 02:04:

[...]





Dat is de Airbrush Marker van Crayola. Volgens mij heeft Intertoys hem op de site staan.



Mijn zoon wil die ook! Bij intertoys is hij online uitverkocht en bij ons filiaal hadden ze hem ook niet meer. Bol.com heeft hem op voorraad voor 25 euro. Bij Toychamp, als die bij je in de buurt zit , is hij 20 euro.

Verder wordt hij nergens verkocht voor zover ik weet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bij de action voor een drie jarige een bokszak met handschoenen gekocht voor de prijs van 5,99. Ook leuk als decoratie materiaal voor een jongenskamer
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier over Fabuland, geweldig spul was dat. Heb het helaas niet zelf gehad, wel voor gezocht op marktplaats maar helaas geen succes. Lijkt 1 van de uitgestorven speelgoedjes te zijn uit de jaren 80 (net als dufty's, keepers, die vogeltjes met die lange haren en maple town popjes)



Maar goed, ik dwaal af Mijn dochter wordt bijna 5 jaar en speelt sinds kort met Lego friends. Ik moet haar wel heel erg helpen. Haar ruimtelijke inzicht is niet super fantastisch, maar dat koppie als ze iets gebouwd heeft, fantastisch.



Ik heb ook nog heel veel kitty duplo liggen... waar ze dus niets meer mee doet... dus denk dat ik dat maar de verkoop in ga doen..



Pinypon is hier overigens een enorm succes. We hebben er best veel van (de bus, hotel, winkelcentrum, sneeuwauto, sneeuwhuisje) voor haar verjaardag krijgt ze de kermis er nog bij.

Littlest Pet shop is hier overigens ook een enorm succes.



En misschien nog een tip voor meisjes moeders die echte speelkindjes hebben. Zoek eens op marktplaats naar My Little Pony - Ponyville. Is van een aantal jaar geleden, maar echt super leuk !!
Fabuland is er wel op mp hoor fan, maar het is wel echt prijzig.

Ik denk dat eenn Remake wel echt goed zou lopen.



Hier staat gelukkig bij Oma nog al onze fabuland. Zou het zo weer kopen, viind het zelf veel leuker dan lego friends.
Alle reacties Link kopieren
Ja weet je, ik vind het zonde om nu nog Fabuland te kopen... ze is bijna 5 jaar. Heb geen jongere kinderen waar ik het naartoe kan schuiven.
Oh, ik heb zelf heel lang met fabuland gespeelt, vond dat leuker dan gewone lego (vond de poppetjes daarvan niet leuk).

Maar ik vind het 2e Hands gewoon te duur, dus we doen het wel met wat we hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is heel duur, wel super leuk, maar ja vind het dus geen optie om het te kopen omdat ik verwacht dat ze er snel klaar mee is en ik kan het dan ook niet doorschuiven.

Ze vindt lego friends overigens heel erg leuk, ze vindt de poppetjes ook leuk. En de poppetjes van de Lego First Builders vindt ze ook heel leuk !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jamil schreef op 16 november 2014 @ 02:04:

[...]





Dat is de Airbrush Marker van Crayola. Volgens mij heeft Intertoys hem op de site staan.Yep, dat is ´m! Heb een filmpje gekeken en denk dat ze ´m heel leuk vindt. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Er is nog een koffer in de sinterklaaszak gesprongen.

Daarin kan hij mooi zijn pokémonmeuk opruimen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het is al gevraagd maar is dat kinetic sand beter dan dat andere zand?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zowel kinetic sand als dat zand van Intertoys gevoeld en ik vind kinetic sand het prettigste aanvoelen. Het ziet er ook uit als zand.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 17 november 2014 @ 19:33:

Ik heb zowel kinetic sand als dat zand van Intertoys gevoeld en ik vind kinetic sand het prettigste aanvoelen. Het ziet er ook uit als zand.Koop ik dat toch maar. Dank je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond kinetic sand juist weer niet zo prettig, omdat dat sneller inzakt. Super sand blijft beter in vorm staan en dat is naar mijn idee wel het leuke eraan. Dat je er goed mee kan bouwen hier heeft oma dus super sand gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven