Het grote speelgoedtips-topic

16-09-2012 17:49 2732 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de sinterklaascadeau-topics alweer als paddestoelen uit de grond schieten op deze pijler.

Laten we er (weer) een algemeen topic van maken. Kunnen we elkaar hier specifieke tips geven en lijstjes met elkaar delen en oeverloos discussiëren over ons budget en dat dat toch veel te veel is voor de Sint



Ik begin zelf altijd met kopen zodra ik iets in de aanbieding zie en denk dat het leuk is en koop dus niet pas in november. Heb dus al wel mooie dingetjes in kunnen slaan (ik heb 4 kinderen)



Ik ben nog op zoek naar een knutselcadeau voor verjaardag dochter (wordt dan 8) en knutselcadeautje voor Sint voor andere dochter (5).

Ik zag in de intertoysgids Beados staan, is dat leuk? Het leek me gewoon een variant op strijkkralen en dat is wel een succes hier, maar het lijkt me leuker om iets héél anders te geven. Budget voor de sintknutsel is ongeveer 10 euro, voor de verjaardag maakt niet uit.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Oh, dat is wel erg lang, Riannerianne! Ik heb wel eens spullen binnen 2 weken bezorgd gehad. Soms 4 weken, maar eigenlijk nooit langer dan dat. Dat zal ook afhankelijk zijn van de verkoper. Ik krijg het altijd los binnen (per aanbieder zeg maar).



Nu voor de sinterklaas zou ik het niet aandurven, maar het zal er zeker voor Kerst zijn. Uit China bestellen is altijd even een kwestie van plannen
Ik was er wel heel blij mee trouwens: 3 vrachtwagens en 3 auto's van Cars voor 28 euro.



En iets dat niet de halve klas krijgt, want hier niet te koop.
Oh ik vind aliexpress geweldig! Heb voor mijn dochter ook er Frozen spullen besteld, goede kwaliteit en het kost vrijwel niets. Ik wacht nog op 1 ding maar de rest was binnen 3 of 4 weken binnen.
Ik kom er niet meer uit voor dochter. Mijn ouders willen nog wat kopen, maar ik heb geen idee wat

Het budget is een euro of 25. Dochter word in februari 3. Duplo wil ik niet meer, dit heeft ze zo veel maar ik denk dat ze dat binnenkort ontgroeit. Ze speelt nu al met Fabuland hier thuis Lego friends is dus misschien wel een optie en ik zag Lego juniors.

Of iets van playmobil? Barbies weet ik niet of ze dat leuk vind. Ga in februari met haar verjaardag mijn Barbie collectie naar beneden halen om te kijken of ze dat leuk vind. Maar ik heb daar dus al best veel van.

Spelletjes is lastig, ouders wonen in Duitsland dus dan moet het zonder tekst zijn.



Ook zoek ik nog iets voor een meisje dat deze week 1 word

(En dus al veel krijgt ook deze week). Iets van een euro of 7-10. Wil echt iets voor een meisje, ze heeft vooral speelgoed van haar broer duplo is alweer duurder. Ik weet het echt niet...lastig!



Misschien iemand hier die nog wat weet?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb ingepakt.

Ik een kookboek en het basisspel van Kolonisten van Catan.

Snoezeman een boek over zijn stamboom en een aanvulling op Kolonisten van Catan.

Snoezekind een StarWars spel uit de jaren '80 (schat ik), een muts en de DonaldDuck wordt vervangen door een Pokémonpoppetje.









Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het StarWarsspel is van 1978, lees ik net op wiki-nogwat.

Bijna zo oud als ik ben
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Desperate, misschien iets van kookspulletjes? Mijn zoon kreeg rond die leeftijd het kooktoestel van Nijntje. Mèn, wat hebben ze ermee gespeeld. Maar ook leik voor meisjes naturlijk!

Leuk schortje, koksmuts, ovenhandschoentjes erbij, helemaal leuk.



Of het servies van Nijntje?

http://www.intertoys.nl/s ... vies-19-delig-551548.html



Of een leuke verkleedset?



Ik ben gelukkig klaar voor mijn zoons van 7 en 10! Alleen nog inpakken.
Alle reacties Link kopieren
DH, verkleedkleren, dokterskoffer, knutselspullen (dochter hier is dol op knutselen, van kettingen maken tot plakken tot stempelen etc...), hamertje tik, een leuk (zoek)boek.

Dochter hier maak ik verder blij met alles wat maar enigszins met haar pop(pen) te maken heeft, maar daar moet je dochter maar net interesse voor hebben .



Voor dat kindje van 1 zou je eens t kruidvat in kunnen lopen, meer dan genoeg cadeautjes in die prijsklasse.
desperate, mijn drie jarige is dol op haar sing a long cd speler, bambino loco, knikkerbaan, princessenverkleedspulletjes (schoentjes, tiara, danslint). Kleien blijft ook altijd leuk, en is vanalles voor te krijgen. Ze krijgt voor sint nu een kaptafeltje en elefun, gaan allebei ook wel succesnummers worden gok ik.



Voor de eenjarig: een V tech zoef zoef dier, dora kartonboekjes (setje, 5 euro bij intertoys, mijn 1 jarige kijkt altijd dora mee met zus), stekelblokken van intertoys http://www.intertoys.nl/speelgoed/steke ... ijstoppers, caleidoscoop, roze muziekinstrumenten
Dokterskoffer en zoekboek heb ik al gekocht! Voor bij andere oma daar krijgt ze ook super sand.

Kookspulletjes en servies heeft ze genoeg, keukentje van ikea puilt uit haha! Verkleedkleding is wel een idee! Daar ga ik zo eens naar kijken! Knutselspullen, iets voor klei is ook nog wel een idee! Dat vind ze heel leuk.



Is lalaloopsy ofzo al iets voor 3 jaar?

Kruidvat heb ik hier niet, zit dus in Duitsland nu maar als ik niks kan vinden hier, ga ik daar wel even langs volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Lala loopsy vind ik persoonlijk niet echt de mooiste poppetjes . Dochter hier heeft wel wat P inypon, vindt ze super leuk! Alleen de accessoires zijn wel heel erg klein, ook voor oudere kinderen, vraag me af wat daar het idee precies achter is.
Ik vind ze wel schattig en is wel iets waar je bv met verjaardag ofzo wat voor kan vragen. Pinypon ga ik eens even naar kijken! Ken ik niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lalaloopsy heel leuk. Maar dochter heeft er helaas niet zoveel meegedaan.

Pinypon is eigenlijk Little People voor meisjes. Ook leuk maar ook weinig mee gedaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ow oké, little people komt ze in om maar doet ze niet zo veel meer mee. Dan lijkt me dat niet zo'n goed idee om aan te schaffen.
Dochter kreeg 2 jaar terug toen ze net 3 was een tweedehands huis van Littlest Pet Shop en een paar poppetjes (nu goedkoop bij Action). Inmiddels staat er een heel dorp, ze is er weg van. Maar ze houdt dan ook van dieren en is geen meisje-meisje. Haar broertje speelt er ook graag mee.



Voor een meisje van 1: houten knopjespuzzel (zeker in Duitsland wel te vinden), little people Sint en Piet, de (meisjes) Toet Toet auto's.
Alle reacties Link kopieren
De eerste schoencadeaus zijn binnen, Benny Stout dvd en boek, paardenkwartet en strooigoed, muisjes, munten, knetterchocoladesigaretjes etc.



Nu nog de cadeaus voor pakjesavond pffff. Ik weet echt niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, Benny Stout is een leuke film! Heb ik vorig jaar met man zitten kijken nadat dochter na een kwartier al in slaap gesukkeld was.



Snoepgoed heb ik ook al binnen. Alleen het suikerwiegje nog niet, die is in bestelling bij de bakker.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 14 november 2014 @ 11:06:

Oh, Benny Stout is een leuke film! Heb ik vorig jaar met man zitten kijken nadat dochter na een kwartier al in slaap gesukkeld was.



Snoepgoed heb ik ook al binnen. Alleen het suikerwiegje nog niet, die is in bestelling bij de bakker.O ja een suikerwiegje wil ik ook! Ik moet toch nog langs de chocoladejuwelier dus zal daar eens vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Desperate housewife, voor die van 1 is een pannensetje of speelserviesje misschien wel leuk? Bij de hema hebben ze dat, valt wel in jouw prijsklasse geloof ik. Voor je dochter is de boomgaard een leuk spel, wij hebben die ook uit Duitsland omdat dat veel goedkoper was, alleen de doos is Duits, in het boekje staat ook de spelregels in het Nederlands en verder is er geen tekst op het spel. Het is wel echt heel erg leuk vindt mijn bijna 4 jarige. Anders is playmobil ook leuk nu.
Uiteindelijk goed geslaagd!

Voor kindje van 1 een soort grote knikkerbaan (toren met er omheen een gedraaide baan) met ballen. In de ballen zitten weer kleine balletjes enzo.



Voor dochter van bijna 3 :

Stef stuntpiloot! (Ook voor mezelf, sssstttt)

Soort ministeck, maar dan met grote pinnen/noppen.

Lego friends Olivia's moestuin (staat bij vanaf 6 jaar, maar is net zo groot als Fabuland).



Voor in haar schoen nog een mandje met groente/fruit dat met klittenband aan elkaar zit en een mes met snijplank erbij



Klaar voor Sint en kerst hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 november 2014 @ 11:04:

Nu nog de cadeaus voor pakjesavond pffff. Ik weet echt niks.



Heeft ze al kinetic sand?

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Suikerwiegje? Wat waar waar?? Vroeger, echt heeeel vroeger, kreeg ik een chocoladewiegje in mijn schoen. Met een suikerbaby met suikerdekentje erin. Er waren roze en blauwe versies en ook tweelingversies. Ik geloof dat ik ze na 1986 ofzo niet meer heb gezien. Die waren zoooo schattig!
Suikerwiegje? Werkelijk nog nooit van gehoord, jullie maken me nieuwsgierig. Ga meteen googelen
Na 1986 waren ze er echt nog wel, ik heb er levendige herinneringen aan. In '86 was ik pas 4.



Onze bakker / chocolaterie heeft ze, maar wel alleen op bestelling.
@nostalgie, een baby my little pony in een kinderwagen, te zoet voor woorden maar, ik was in de zevende hemel tijdens mijn zesde sinterklaas en zwarte pietenfeest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven