Hoe ervaar jij..... Deel 13

19-07-2011 15:37 1478 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 12



Alle reacties Link kopieren
Jihoe, Hidde heeft VAKANTIE!

En wat heeft hij een geweldig mooie laatste schooldag gehad, hij heeft genoten, net als zijn mama

Het weer werkte ook super mee, hele dag lekker zonnetje erbij gehad! De gekkerd wilde ook nog gewoon naar de BSO, want ja, zijn vriendinnetje ging trakteren..... Uiteindelijk heb ik hem tegen 5-en opgehaald, toen wilde hij wel mee naar huis!



Nu lekker de komende dagen thuis, geen gekkigheid, en lekker genieten! Zondag gaat het drietal uit logeren, en gaat lief al naar de vriendin waarmee ze meerijd, ben ik helemaal alleen.... raar idee!



groetjes!
Jippie, vakanti! Heerlijk de komende 6 weken geen wekker die akelig hard piept dat we eruit moeten en geen haast om dan binnen een uur op school te moeten zijn. Heerlijk!!



Die juffen werden me toch verwend door alle ouders en kinderen, niet normaal. Jayden had ook voor beide juffen een kleinigheidje(met porseleinverf beschilderde mok, snoephartjes erin en een fotootje van hem met hartelijk bedankt voor afgelopen jaar, liefs Jayden), maar er waren kinderen bij die allmaal dure dingen aan het geven waren, niet te zuinig. Slechts een enkeling had niks mee voor de juffen. Ook een aantal kwamen met rozen of zonnebloemen aanzetten, maar hoorde een juf toen ook zeggen, heel mooi, maar die gaan naar mijn ouders, want we gaan zondag op vakantie. Tja, dan is een bloemetje wel onhandig inderdaad. In elk geval zijn de juffen bedankt nu en is het tijd voor de volgende stap groep 3, dus kleuteraf voor hem, ben benieuwd wat volgend jaar gaat brengen.



Ben beetje week op de maag en erg moe, niet topfit dus. Man vanavond een verzette nachtdienst van 18.00 - 02.00 uur dus ik ga geloof ik maar rond 9 uur bed in. Lekker beetje bijslapen.



Groetjes Ukkie
Gisteren bij prijskiller een nieuwe fiets voor Jayden besteld, nu 20 inch! Die andere gaan we verkopen is een piratenfiets en als ik zwanger ben van jongetje staat die fiets komende 4 jaar nog niks te doen in de schuur! Beginnen we niet aan, klein schuurtje hebben we namelijk maar! Dus die gaat mp op, zit vlag bij, zijwielen en een papegaaientoeter, echt cool! Eens zien wat die gaat opbrengen!



Fiets dus nu al binnen en Jayden gaat dus zo voor het eerst (als fiets in elkaar zit) op zijn nieuwe fiets proberen te fietsen!
Opstappen is nog een beetje lastig, maar na een paar keer oefenen had hij dat onder de knie. Hij fietst ineens naast me mee zonder dat ik bijna omval! Heerlijk is dat zeg. Is al wel een keer gevallen ook, maar ja dat zal vast nog vaker gebeuren. Verlichting hebben we er nog niet opgedaan. Doen we er wel op als s morgens weer donker is en na 17.00 uur bij terugweg bso. Nu zo lang mogelijk niet erop, kan het ook niet stuk. En hij heeft een soort mountainbike model en achterspatbord hebben we er ook even af nog, want met opstappen schopte hij die al een paar keer opzij met zijn voeten. Dus voordat die kapot is.....



Ga zo kroost in bad doen en dan nog even op de bank, maar zeer op tijd mijn bed in.
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Jeetje, wat een roerig weekend zeg, wat de wereld betreft dan. Oslo, Amy Winehouse, Kraaij begraven.... En het weer doet vrolijk mee.



Maar wij niet. Wij doen lekker rustig aan. Kari heeft de afgelopen 3 dagen een sticker verdiend. Ze realiseert zich nu veel beter dat kiezen helemaal niet eng is en dat het niet erg is als je het niet meteen weet. Ze zegt wel heel vaak: kies jij maar. Dat is nou ook niet helemaal de bedoeling. Ik weet toch niet waar zij trek in heeft of welk shirt het lekkerst zit? Maar ja.



Uk, cool van Jayden zeg! Kari is helemaal wild van fietsen, wilde vanmorgen ook weer op de fiets boodschappen doen. Ze fietst gelukkig niet heel langzaam, haalt gemiddeld zo'n 9 km zag ik op mijn tellertje.



Minck, hoe is het bij jullie? Jasper waterpokken of toch niet?



Ayla, dat zijn mooie scores bij het cb. Ben je klaar voor je daagjes solo? Ben wel nieuwsgierig naar die grote cadeaus voor de juffen. Dat vind ik ook niet nodig hoor. Kan me ook verbazen over de traktaties die Kari af en toe mee naar huis krijgt. 3 snoepdingen èn 3 speeltjes in een zakje!

Ik had zelf helemaal niet gedacht aan iets voor de meester. De contactmoeders hadden een soort vriendenboek gemaakt. Heb op de ochtend zelf nog even snel een leuke kaart opgesnord en die door Kari vakkundig laten versieren.



Wij zijn al op de helft van de vakantie. Kari wordt eindelijk een beetje rustiger, ook door het stickeren. Gisteren kwam ze in de speeltuin 2 vriendinnetjes tegen, daar is ze ook erg van opgeknapt. Nog een week en dan is haar beste vriendinnetje ook terug. Eric heeft vanaf donderdag vakantie en ik vanaf de woensdag erna. Dan gaan we lekker dagjes weg en de laatste week van de vakantie een midweekje naar Oisterwijk. De eerste anderhalve week dat Kari naar school gaat ben ik dan ook nog vrij. Beetje rommelen, beetje shoppen.... Helemaal lekker!



Groetjes!

Irene
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wat een roerig weekend! Ik kan echt heel verdrietig worden van die beelden in Noorwegen, bbbrrr, daar moet je toch niet aan denken.....



Hier een mannetje met koorts, gister Jelke, vandaag Hidde.....

Hebben dus vooral lekker op de bank gehangen, helemaal lekker! Gister nog wel even met lief de laatste inkopen gedaan voor volgende week, en ik alle boodschappen zoveel mogelijk in huis gehaald, dan hoeft dat niet met de kinderen volgende week.

Hebben nog een stapel nieuwe kleren gescoord, helemaal top, in de opruiming! Daar kan ik echt blij van worden!



Vanavond hebben we alle speelgoed eens even uitgezocht, het werd hier inmiddels steeds voller en er was het een en ander kapot. Uitgezocht en weg wat stuk is, heerlijk! Lijkt zo lekker opgeruimd! Duplo in een andere speelgoedkist gedaan, het paste niet meer..... we hebben inmiddels een mooie verzameling, heerlijk!



En dan morgen nog een dagje samen, en dan morgenavond brengen we eerst de kinders weg, en daarna breng ik lief weg. Vind het nu wel dichtbij komen Maar goed, het is maar voor een weekje, dat is om voor we er erg in hebben!



Kreeg vanmiddag nog een hele stapel verjaardagskaartjes, voor mezelf én voor J+F. Ik miste nog wel een aantal in de stapel, en ik wist van mijn moeder dat mijn oma een kaartje had gestuurd, wat een dag voor mijn verjaardag op de bus was gegaan, die kreeg ik vandaag..... en zo waren er nog 5 voor mij en vier voor J+F. Die hebben vast ergens in een fietstas bij een postbode een week of twee vergeten gezeten..... wie weet, komen er nog meer



En dan nu eerst mijn bedje maar eens opzoeken, eens zien hoeveel er inmiddels in ons bed liggen..... Jelke en Ferdau lagen er al samen toen lief net naar bed ging, heel schattig met de koppies tegen elkaar aan. En net meende ik Hidde ook te horen, maar zien of ik er nog bij kan.....



Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen op deze herfstdag midden in de zomer.....



Jayden baalt van het slechte weer, want wil fietsen. Vanmiddag gaat hij echter met mijn man naar de bioscoop naar cars 2 en dan naar de mac. Joya vraagt mij vervolgens, wat gaan wij dan voor leuks doen en kwam gisteravond toen we met zijn 2-en aan het douchen waren met het idee om koekjes te gaan bakken. Dat gaan wij dus vanmiddag doen samen.



Ben vannacht elke 2 uur wakker geweest en werd op den duur wakker met zo'n vreselijke pijn in mijn rug. Leek wel kramp in rug. Niks hielp en deed echt onwijs zeer. Poos eruit geweest, ook geen succes en dus maar weer gaan liggen. Is nu wel eruit, maar voelt beurs aan die plek. Veel kramp in benen ook de laatste dagen, dus dit was weer eens nieuwe ervaring. Nog 2 ons te gaan dan ben ik net zo zwaar als voordat ik zwanger was. Dan gaat er dus gewicht bijkomen. Geen ramp, want na bevalling kilootje of 10 lichter als het goed is ongeveer.



Goed, gaan eens even een spelletje doen zo met de kids.
En inderdaad een roerig weekend op gebied van overleden tv persoonlijkheid, zangeres en dan vooral noorwegen. Onvoorstelbaar dat een man verkleed als agent zomaar een uur heeft kunnen schieten als een wilde gek. Onvoorstelbaar en de hoeveelheid doden die hij heeft veroorzaakt echt niet gewoon. En meest verbazingwekkend is nog wel dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd, maar even as maandag aan de rechter gaat vertellen waarom hij dit gedaan heeft......
Alle reacties Link kopieren
Onvoorstelbaar he, ik kan er niet bij dat er zulke gekken bestaan in de wereld!



Wij waren vanmorgen naar een soort ballorig geweest. Was erg leuk. Maar wat was het daar warm en druk! Pfff.



Irene, goed zeg van Kari. Iedereen doet alles in z'n eigen tempo.

Jasmijn fietst elke dag met veel plezier naar school vanaf Januari al denk ik...Maar dat "moest" ook, geen plekje meer voor Jasmijn op mijn fiets haha! Ergens natuurlijk wel zielig maar ze kon toen ook al zonder zijwieltjes, en het gaat heel goed.



Uk, fijn van je gewicht. Dan zal er vast niet veel gewicht blijven plakken. Ik ben in de vakantie 2 kilo aan gekomen, dus weer een beetje op het eten letten. Verder is mijn gewicht als voor de zwangerschap. Alleen met een slap buikie haha.



Morgen weer aan het werk...Jaja vakantie is echt afgelopen...



Groetjes,

Ik ga flesje voor Babeth maken.
Jayden genoten van de bioscoop, de film uiteraard en de mac, was helemaal uitgeteld van alle indrukken en volgens mijn man met open mond de hele film bekeken. Had ook rode konen van opwinding toen die terug kwam.



Niffie, morgen weer werken, snel voorbij altijd he die vakantieweken. Voor ons begint morgen de eerste vakantiedag, voor jullie betekent het dat je alweer over de helft bent. Wat een verschil.



En dan dit weer, echt herfst. Heb zelfs vandaag dikke broek, sokken en vest aangetrokken. Alleen maar regen gezien de afgelopen 2 dagen, dus van droogte hier in elk geval geen sprake meer. Ach de zon komt vast wel te voorschijn nog de komende 6 weken en daarna....



Midweekje weg geboekt maandag 15 augustus gaan we naar een roompot vakantiepark. Ben benieuwd wat het is. Slechts een half uurtje rijden vanaf ons huis, maar ik wil niet verder ben dan 36 weken zwanger en wil beetje bij huis in de buurt en zo zijn we toch nog weg met de kids! Heerlijk vooruitzicht.



Ga nu slapen. Afgelopen nachten slecht geslapen elke 2 uur wakker en toiletbezoekje dan. En afgelopen nacht onverklaarbare maar hevige pijn in rug dus nu slapen.
Niffie, hoe was je eerste dag? Weer wennen zeker.



Ayla, hoe is het zonder lief? En je koortsige mannetjes?



Minck. Jasper de waterpokken nog gekregen?



Ireen, hoe is het met Kari haar stickers, al veel verdient?



Madelief, hoe is het met jou, minke en Julius?



Moniek, je komt snel weer aanwaaien hoorden we via Ireen, benieuwd hoe het is.



Hier alles oke, alle post weer eens bijgewerkt, uitgezocht en netjes in de juiste map gedaan. De muur van de woonkamer samen met man gesaust en donderdag wordt muurtje trapkast gesierpleisterd. Jayden bso, Joya creche, dus lekker dagje gehad.



Nu even lekker ontspannen tv kijken. Morgen naar vk eens zien hoe bloeddruk is, gelukkig nog steeds heel erg netjes, hopen dat die zo mooi blijft.



Groetjes Ukkie
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Hier alles goed hoor! Beetje drukker zo in mijn uppie, maar goed, ik vermaak me wel!

Vandaag lekker dagje met Hidde gehad, ik wilde vanochtend wel naar een dierenparkje, op mijn vraag wat hij zelf graag zou willen: "thuis met de duplo spelen....." Lekker ventje!

Heerlijk thuis gespeeld dus, we hebben ons wel vermaakt!



Jelke mist zijn mem verschrikkelijk, is er echt een beetje af.... hij ligt nu ook in mijn bed, dan slaapt hij in ieder geval.... we zullen het wel zien, wordt nog een lange week voor het manneke!



Ik duik mijn bedje ook in, morgenvroeg komt Hidde zijn grote vriendin spelen, en morgenmiddag eind van de middag komen de buurtjes patatjes eten! Gezellig!



slaap lekker allemaal!
Wat een rust hier, echt vakantietijd.



Jayden en ik vanmorgen samen gezwommen. In het bad waar hij lest, mag hij nu altijd gratis recreatief zwemmen. Ik betaal voor mezelf 3,95 en daarvoor wil ik wel met hem anderhalf uur zwemmen. Eerst een half uurtje geoefend qua zwemslagen en daarna lekker met de bal, de stroomversnelling en de glijbaan(kan hij alleen, wat mond uit in bak water net zo diep als uiteinde glijbaan, dus komt niet in een bad terecht zeg maar).



Nu eten we een broodje samen en gaan zo Joya weer ophalen van de creche. Die is op de fiets heen. Zo grappig zoals ze naast me fietste op de straat vanmorgen eigenwijs ding. Jayden was al vooruit op zijn nieuwe fiets en was veel sneller uiteraard.



Arme Jelke dat hij mem zo mist, zal een week voor hem wel lang duren. Succes ermee.



Groetjes Ukkie
Alle reacties Link kopieren
Nou, rustig. En toch is er maar eentje op vakantie, toch?



Het gaat niet zo heel goed met stickeren. Vorige week maandag begonnen en nu 5 geplakt. Dus dat is de helft. Vandaag ging het ook weer mis. Ze heeft inmiddels ook een andere obsessie: proberen te plassen. Ze gaat om de haverklap naar de WC en is als de dood dat ze 'moet' als ze onderweg is. Vraagt ook bij iedere bestemming: is daar een WC?? Gisteren waren ze naar Plaswijck (speeltuin/dierentuin in Rotterdam) en na de lunch ging ze 'proberen te plassen'. Er kwam niets. Waren ze halverweg, ineens helemaal paniek, want ze moest plassen. Schreeuwen, huilen. De leidster was er flink van geschrokken. Uiteraard waren ze gewoon op tijd bij een toilet, dus de paniek was voor niets. Vind het een hele lastige situatie!



De beestjes gaan lekker. Linny heeft vanavond de weg naar buiten gevonden. Die was ook lekker aan het rennen in de flinke buitenruimte die we voor ze hebben. Ollie heeft ons flink laten schrikken. Maandag zat ie ineens naast het hok, in het spleetje tussen de schuur en het hok (door het overhangende dak kan het hok niet strak tegen de muur) en probeerde langs de muur naar boven te klimmen. Dat lukte natuurlijk niet en hij viel naar beneden. Ik een baksteen neergezet met daarboven een oud fietsmandje dat klemstond. Vandaag was hij daar gewoon overheen geklommen. Even later was ik 'm kwijt: zat hij achter het hok, op het stenen muurtje waar de houten schutting op staat, ongeveer een meter hoog! Nu heb ik de barricade nog hoger gemaakt door een hekdeel van het flexibele hek ertussen te zetten. Kari was helemaal in paniek toen hij daarachter zat. Die dacht dat haar konijn het niet zou overleven.



Ayla, jij overleeft het wel, zo te lezen! Jelke al wat meer gewend aan een memloze week?



Ukkie, ik geniet ook zo van het fietsen op straat met Kari. Rijd Joya al zonder zijwieltjes dan?



Niffie, alweer een beetje gewend aan het werkzame leven?



Over werkzaam leven gesproken, morgen gaat de wekker weer vroeg. Ietsje later dan normaal, want er gaat een trekhaak onder de auto en die kan ik pas om 8.30 uur brengen, maar toch. Dan vrijdag en dinsdag nog en dan 3 weken VAKANTIE!!



Groetjes,

Irene
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein ventje met vreselijke heimwee.....

Jelke is er helemaal af, die mist lief zo verschrikkelijk..... Als ik hem corrigeer, aanspreek of wat dan ook, begint hij onbedaarlijk te huilen, en snikt: "ik mis mem" Hij is dan echt zo verdrietig..... Gisteravond kon hij ook maar moeizaam in slaap komen, tot 3 uur heeft hij goed geslapen, toen was hij wakker en verdrietig. Bij mij in bed wel lekker verder gaan slapen, zal me benieuwen hoe het aankomende nacht gaat....

De komende dagen hebben we weinig op het programma staan, gewoon maar lekker rondom huis omscharrelen, ik denk dat het manneke daar het beste op reageerd.....



Hidde is vandaag met mij meegeweest naar 't werk, heeft de hele dag op de BSO doorgebracht. Was onwijs goed gegaan!! Ben zo trots op mijn grote vent!! Hij was wel heel erg moe vanavond, wilde maar wat graag slapen!



Ferdau hobbelt er gewoon lekker doorheen, ik merk niet zoveel aan het meiske, zo af en toe is ze wat dwars, maar ik geloof niet dat het komt omdat ze mem mist



En ik red me ook wel, tot nu toe gaat het allemaal zijn gangetje. Ik vind het wel erg lekker dat ik nu weekend heb, geen gestress s'ochtends, en lekker wat omkeutelen bij huis! Het weer wordt ook nog eens super, dus dat wordt lekker buiten wezen de komende dagen!!!

Heerlijk!!



Nu de bedstee maar eens opzoeken, eens kijken hoeveel kindertjes daar al in verzameld zijn.....

slaap lekker!
Arme Jelke, dat is niet leuk voor hem. Zo zie je toch dat elk kind weer anders reageert op afwezigheid van 1 van de ouders. En Hidde zich dus goed vermaakt op de bso, grappig hoe flexibel kinderen daar dan ook weer in zijn. En hoeveel kinderen lagen er in je bed gisteravond. Blijf het knap vinden dat je dan kan slapen. Dat is bij ons een regel die niet overtreden wordt, geen kinderen bij ons in bed. Ze willen het niet eens, ook niet als ze ziek zijn, hebben echt voorkeur voor hun eigen veilige bedje.



Moest naar de fysio vanmorgen ivm mijn bekken, maar heb mega nekklachten al 2 weken en ben daar gisteren even mee naar de ha geweest. Was een spier die erg hard was en behandeld moest worden. Kwam dus goed uit, maar de fysio is ziek, uitgerekent vandaag is ze ziek grrrrr. Kon gisteravond pijn niet meer handelen en heb 2 paracetamolletjes genomen. Die deden wel iets qua verlichting, maar ook lang niet genoeg. Baal dus goed, kan nu pas dinsdag heen.
Alle reacties Link kopieren
Jelke slaapt al sinds 18.20...... hij was moe, moe, moe, niet te pruimen en zo vreselijk dwars..... op mijn vraag of hij wilde slapen: JA.....

Heb hem in mijn bed gelegd, niet weer gehoord..... ik kruip er nu naast, ben eindelijk weer warm, heb anderhalf uur buiten staan koukleumen op een grasveld, om te wachten tot dé luchtballonnen de lucht in zouden gaan.... welgeteld 1 ballon.... gggggrrrrrr! Hidde vond het gelukkig geweldig, die heeft genoten!

Nu slapen, en ja, dat lukt me prima met 1, 2 of 3 kindertjes bij mij in bed, we hebben dan ook een mégabed!



Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Minck, ik heb vandaag éindelijk maar eens wat post naar je verstuurd, werd wel tijd hé!



Uk, hoe is het met je lijf?



Irene, bijna op vakantie, of niet?



Ik duik mijn bed in, ik ben moe, moe, moe...... nog een dagje, morgenavond slaapt de jeugd weer een nachtje bij mijn ouders, en dan maandag komt lief weer thuis! Toch ook wel weer érg lekker hoor!

Nu eerst maar koesen!

Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ayla, nee, ik moet dinsdag nog werken en de week erna gaan we een midweekje weg. Donderdag naar het Dolfinarium en we willen ook nog andere uitjes doen.



Vanmiddag zijn we naar het strand geweest. Dacht er gelukkig op het laatste moment aan om de vlieger mee te nemen. We hadden 'm nog nooit geprobeerd. De eerste paar keer ging hij wel de lucht in, maar stortte daarna neer. Toen ik het overnam, zweefde hij wel wat langer, maar nog niet lang genoeg. Toen heeft Eric wat steentjes en een houtje in de laagste punt gestopt en dat was de oplossing. Hij heeft een half uur in de lucht gehangen en was zelfs bijna moeilijk weer in te halen! Kari had haar kaplaarsjes aan en speelde lekker in de branding. Had wel een droge broek, sokken en schoenen mee en die waren hard nodig! Nog een ijsje gegeten en wat gedronken en toen weer naar huis.



Kari zit nu op 7 stickers, vandaag niet geplakt. Vanavond nog een keertje duidelijk uitgelegd wat we bedoelen, het kwartje begint heel langzaam de goede richting op te kantelen.....



Ayla, ik kan ook niet slapen met Kari in bed, maar ja, ik ben natuurlijk ook gewend om alleen te slapen.



Uk, echt enorm balen van die fysio. Ook dat er geen vervanging was. Sterkte nog tot dinsdag!



Groetjes,

IK
Ireen, heb nog wel een zuivelhoeve deksel liggen met 5 euro korting per persoon max 6 personen bij dolfinarium. Heb je er belang bij of heb je al kortingsbon oid?



Lijf werkt niet echt mee. Nek ook niet en met name liggen in bed doet enorm pijn, omdat spier dan gaat ontspannen denk ik. Ach dinsdag komt alweer in zicht. Verder gisterochtend wc van dichtbij bekeken en vanmorgen bijna opnieuw, bleef nu net binnen. Dus nu weer direct eten zodra ik uit bed kom, dan gaat het hopelijk goed.



Man aan de late dienst gisteren en vandaag en dus moest ik alleen de kids vermaken. Beide zich uren met klei vermaakt en tussen de buien door even buiten spelen. Ook spelletjes gedaan, lego gespeeld en cakjes gebakken en versiert. Morgen gaat man nachtdienst in, dus morgenvroeg weer even iets verzinnen om ze stil te houden een beetje.



Nu slapen geblazen.



Groetjes Ukkie
Alle reacties Link kopieren
Oh, Irene, Dolfinarium is leuk! Kunnen wij ook wel eens doen! (hoewel Hidde veel liever thuis met de dplo speelt, gek kind )



Heerlijk ochtendje al gehad, kids spelen heerlijk, we draaien allemaal leuke cd-tjes, en het is echt gezellig! Leuk! Hopelijk knapt het weer zo rap op, kunnen we lekker naar buiten! Schoonzus en zwager komen vanmiddag borrelen, gezellig! Eindelijk weer eens wat volwassen aanspraak hahahahaha

En vanavond de jeugd naar mijn ouders, wel weer raar om dan weer helemaal alleen te zijn.....



Uk, heb je nog dierenplaatjes nodig voor je nichtje??



Zo maar even een bammetje eten, kunnen Jelke en Ferdau daarna even slapen, zal ik hier eens wat puin gaan ruimen, wel zo leuk als lief morgen in een beetje opgeruimd huis thuis komt



Fijne dag allemaal!!
Wij vorig jaar op 8 augustus heen geweest en Jayden weet nog precies hoe de droomshow was. Hij heeft echt genoten toen. En ook de rest van dolfinarium 1 groot feest. Hij wil graag weer heen, maar doen we over jaartje of 2 wel een keer weer. We gaan in elk geval een dagje dierentuin doen in onze vakantie en verder zien we wel.



Lekker dat ze zo lekker spelen Ayla. En morgen je lief alweer thuis, snel gegaan toch wel of niet?



Jayden en Joya al dagen zoet met klei. Spelen ermee en houden ze uren vol. Keukentje ook ineens weer erg in trek en Jayden speelt veel met zijn lego city spullen.



Mist zijn vriendjes in de buurt, want toevallig zijn ze gelijk 2 weken op vakantie. Hij heeft dus toevlucht genomen tot buurmeisje(bijna jongetje overigens qua gedrag en kleding en ze zegt zelf dat ze liever jongetje wil zijn en gaat later trouwen met een vrouw) en die spelen ook leuk met elkaar. Doen ook veel een gezelschapspelletje jayden en ik.



Heerlijk vakantie. Zijn niet voor 8 uur wakker beide en dan lekker kalm aan opstarten. Ik geniet ervan.



Groetjes Ukkie
Pfff, man van vriendin sinds dinsdag weer thuis, maar ze sms-te me nu net dat ze gaan scheiden. Wist dat het tussen hen niet goed zat, maar dit is ook wel weer heel definitief. En voor beide partijen en de kinderen heel moeilijk natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Heftig idd Uk....



Hier een leeg huis, kindjes bij mijn ouders, hopelijk slapen ze goed! Ik dus helemaal alleen, straks kruip ik ook maar lekker mijn bedje in, nog even een afwasmachine uitruimen, dan is alles hier netjes, als lief dan morgen thuis komt heeft ze in ieder geval een opgeruimd huis

Ik moet gewoon tot 17.00 werken, mijn moeder brengt de kids bij lief, jammer dat ik dan het weerzien niet meemaak....



Nu nog maar even wat actie en dan maar gauw slapen, in ieder geval een nachtje doorslapen, geen wakkere/huilende kindjes!!



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Heftig Uk. Wel snel weer thuis dan, had ik niet verwacht na zo'n heftige episode. En ik heb zelf kortingsbonnen voor het Dolfinarium voor 4,50 korting per kaartje. Bedankt voor het aanbod!

Iemand nog kortingsbonnen voor de Efteling in de aanbieding?? Ik heb er 2 van het Kruidvat, een derde is welkom. Anders heb ik ook nog 4 euro korting van de Bamboeclub.



Ayla, hoop dat Jelke morgen weer helemaal gelukkig is als hij mem weer ziet! Jammer idd dat je die hereniging niet kan zien...



Kari heeft zich vandaag voorbeeldig gedragen. Heb zelfs geen waarschuwing hoeven geven. Ze moest vanmiddag op een verjaardag wel even huilen. Ze was boven aan het spelen met het zoontje van vrienden, hij is 6. Zijn vader ging even kijken en kwam met een bedrukt kijkende Kari weer beneden. Bleek dat zoonlief enorm de baas zat te spelen en er een enorme troep van had gemaakt. Kari durfde er niet tegenin te gaan. En toen ze mij zag kwamen de waterlanders. Eric is even met haar naar buiten gegaan en toen was het weer helemaal goed.

Vanavond haar haren gewassen, is totaal geen probleem meer tegenwoordig. Vrijdag heeft ze zelfs met de grote douchekop gedoucht. We hebben voor haar een aparte douchekop, die we erop schroeven als zij gaat douchen, maar ze durfde het wel aan. Scheelt toch weer een extra handeling.



Groetjes!

IK

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven