Koningskinderen slimmer?

26-04-2017 13:33 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar even een gedachte zijn bijv koningskinderen van nature slimmer of word daar zoveel aandacht aan gegeven met studie ed?

Ik heb nog niet gehoord dat die kinderen bijv naar het vmbo gaan
quote:Dina80 schreef op 26 april 2017 @ 18:10:

Ik vraag me af wat ze doen als Amalia met een vrouw wil trouwen. Of de regering nou wel of geen toestemming geeft; ze krijgen het halve volk over zich heen. Ze kunnen moeilijk 'nee' zeggen want ze staan altijd zo te pochen met de homorechten, maar ik zie het staatsbezoek aan bv Rusland al voor me als het Koninginnenpaar uit een Koningin en een Koningin bestaat...De partner van een koningin wordt sowieso dan prins of prinses, maar ik zou dat wel leuk vinden hoor. Een beetje met de tijd meegaan....
quote:mary57 schreef op 26 april 2017 @ 18:56:

[...]





De partner van een koningin wordt sowieso dan prins of prinses, maar ik zou dat wel leuk vinden hoor. Een beetje met de tijd meegaan....



Wacht tot ze trouwt met een moslim (of boeddhist) .

Staat het halve land ook gelijk op zijn kop.





Wat gebeurt er eigenlijk als ze totaal niet willen studeren, maar bijvoorbeeld als artiest willen gaan werken voor Cirque du Soleil ofzo?

Of eerst "braafjes" in de pas lopen en iets studeren, maar alsnog giga aanleg hebben en op hun 25ste artiest willen worden?
quote:mary57 schreef op 26 april 2017 @ 18:56:

[...]

De partner van een koningin wordt sowieso dan prins of prinses, maar ik zou dat wel leuk vinden hoor. Een beetje met de tijd meegaan....Maar hoe zorgen ze dan voor nageslacht? Wie mag dan de koninklijke donor zijn?
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 16:55:

[...]



Een koningshuis is puur ceremonieel en heel duur.



Ik wil ook geen president, tenminste geen verkiezingen daarvoor.

De grootste partij mag de president leveren.Nope. Zoek maar eens op wat ze aan inkomsten opleveren.
quote:Star schreef op 26 april 2017 @ 19:21:

[...]





Nope. Zoek maar eens op wat ze aan inkomsten opleveren.Dit! 4,5 miljard leveren ze op.
quote:Ttass30 schreef op 26 april 2017 @ 19:34:

[...]





Dit!Wat leveren ze op dan ?
quote:Pretzel66 schreef op 26 april 2017 @ 19:36:

[...]



Wat leveren ze op dan ?4,5 miljard volgens een econoom is in 2010 berekend.
quote:Ttass30 schreef op 26 april 2017 @ 19:38:

[...]





4,5 miljard volgens een econoom is in 2010 berekend.Ja de eerste hit bij Google
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat lijkt me wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Xervy schreef op 26 april 2017 @ 13:59:

[...]





Werden ze zeker opgeknoopt Of gekort op hun loon. Of ontslagen
Alle reacties Link kopieren
http://www.quotenet.nl/Ni ... eren-de-Oranjes-op-151632
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 19:19:

[...]



Maar hoe zorgen ze dan voor nageslacht? Wie mag dan de koninklijke donor zijn?Haha, dat zal het gepeupel waarschijnlijk nooit te weten komen.
quote:Ttass30 schreef op 26 april 2017 @ 19:38:

[...]





4,5 miljard volgens een econoom is in 2010 berekend.Ach welnee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 26 april 2017 @ 16:11:

Schoolvriendin studeerde geschiedenis met WA. Het eerste semester werden de cijfers opgehangen en waren zijn cijfers zo laag, dat medestudenten dachten dat hij de propedeuse niet zou halen. Daarna werden de cijfers niet meer openbaar gemaakt, maar alleen naar de betreffende studenten gecommuniceerd.De meeste eerstejaars van Miverva hebben geen goede cijfers.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 20:35:

[...]



Ach welnee.Dat kun je onderbouwen?
quote:sssssst schreef op 26 april 2017 @ 19:19:

[...]



Maar hoe zorgen ze dan voor nageslacht? Wie mag dan de koninklijke donor zijn?



Kunnen ze een leuk tv programma van maken.

Het koninklijk zaad.
quote:SallySpectra schreef op 26 april 2017 @ 20:46:

[...]



Dat kun je onderbouwen?





Het is een sprookje om te denken, dat het koningshuis wat oplevert.

Waarmee dan?

Het kost wel veel geld, heel veel.

Hoeveel precies wordt nooit duidelijk, zal wel geheim blijven omdat we zouden schrikken van de cijfers.
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 20:52:

[...]





Het is een sprookje om te denken, dat het koningshuis wat oplevert.

Waarmee dan?

Het kost wel veel geld, heel veel.

Hoeveel precies wordt nooit duidelijk, zal wel geheim blijven omdat we zouden schrikken van de cijfers.Ze vertegenwoordigen Nederland met hun reisjes en doen aan koninklijk netwerken.
quote:MinkeDeWit schreef op 26 april 2017 @ 15:18:

Mijn ouders hebben alleen lagere school en mijn zusje en ik hbo (OK, pabo en mer, dus geen topstudies). Ik denk dat dat vaker voorkomt dan dat de kinderen van academici naar het vmbo gaan, al ken ik daar ook een stel van.

De prinsesjes zijn behoorlijk slim. Toen Alexia naar groep 1 ging las ze alle namen op die op de stoeltjes in de klas stonden. Dat is geen garantie op een academische carrière, maar het zegt toch wel wat.Dat ze toen ze vier was namen kon lezen zegt niet zo veel. Mijn dochter kon dat ook omdat ik haar al vanaf 2.5 jaar het ABC leer en woorden leerde herkennen. In Nederland zijn we vrij laat met leren lezen. Op latere leeftijd valt het verschil weer weg tussen NL kinderen en kinderen in andere landen.
quote:Bobby-Pin schreef op 26 april 2017 @ 21:04:

[...]





Ze vertegenwoordigen Nederland met hun reisjes en doen aan koninklijk netwerken.

Die reisjes zijn ook weer heel duur.

Je kunt beter een president op pad sturen met een delegatie, die kan ook prima netwerken.



Er wordt ons gewoon wijs gemaakt dat het koningshuis geld oplevert om draagvlak te creeeren.
quote:karin12345 schreef op 26 april 2017 @ 21:11:

[...]



Die reisjes zijn ook weer heel duur.

Je kunt beter een president op pad sturen met een delegatie, die kan ook prima netwerken.



Er wordt ons gewoon wijs gemaakt dat het koningshuis geld oplevert om draagvlak te creeeren.Daar ben ik het niet zo mee eens, het koningshuis is er mee opgegroeid en kent de ins & outs van de andere koningshuizen, de gebruiken en krijgen makkelijk toegang. Een president heeft deze voorsprong niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bobby-Pin schreef op 26 april 2017 @ 21:15:

[...]





Daar ben ik het niet zo mee eens, het koningshuis is er mee opgegroeid en kent de ins & outs van de andere koningshuizen, de gebruiken en krijgen makkelijk toegang. Een president heeft deze voorsprong niet.



Dit.



En waarom zou een reisje van een president goedkoper zijn dan van een koning?
Alle reacties Link kopieren
ja en dan nog. Het heeft status in andere landen. Een koning die langskomt.

Hoeveel indruk denk je dat een nederlandse president maakt. Die zal niet eens herkend worden.

Ik denk echt dat een koningshuis veel meer voor elkaar krijgt.

Vergeet ook niet de sterke banden met de andere koningshuizen.



Andere landen zouden allang president Bos, president Balkenende vergeten zijn hoor. (en ik ook bijna). Dan laat je als land geen indruk achter.

Terwijl het in veel landen groot nieuws is als er een staatsbezoek is (komt toch wel op tv en zo). Dat zou bij een president van zo'n ieniemienielandje echt niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:jopee schreef op 26 april 2017 @ 21:32:

ja en dan nog. Het heeft status in andere landen. Een koning die langskomt.

Hoeveel indruk denk je dat een nederlandse president maakt. Die zal niet eens herkend worden.

Ik denk echt dat een koningshuis veel meer voor elkaar krijgt.

Vergeet ook niet de sterke banden met de andere koningshuizen.



Andere landen zouden allang president Bos, president Balkenende vergeten zijn hoor. (en ik ook bijna). Dan laat je als land geen indruk achter.

Terwijl het in veel landen groot nieuws is als er een staatsbezoek is (komt toch wel op tv en zo). Dat zou bij een president van zo'n ieniemienielandje echt niet gebeuren.Zou ook raar zijn als je die wel zou herinneren. Dan zou je last hebben van fantoom-herinneringen
Alle reacties Link kopieren
quote:Dina80 schreef op 26 april 2017 @ 18:10:

Ik vraag me af wat ze doen als Amalia met een vrouw wil trouwen. Of de regering nou wel of geen toestemming geeft; ze krijgen het halve volk over zich heen. Ze kunnen moeilijk 'nee' zeggen want ze staan altijd zo te pochen met de homorechten, maar ik zie het staatsbezoek aan bv Rusland al voor me als het Koninginnenpaar uit een Koningin en een Koningin bestaat...dat zou pas vooruitstrevend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven