Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook gewoon gaan wildbreien Mag, en dan een boompje ofzo een jas geven. Ik brei af en toe ook gewoon een stuk, omdat ik het leuk vind. Recht-toe-recht-aan. Als ik een lang genoeg stuk hen doe ik het 's nachts een keer om het boompje hier voor de deur.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Haha heb jij ook de bomen een jasje gegeven bij een winkelcentrum hier in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Nee! Ech nie!



Maar het is wel vrolijk vind ik. Zag het voor de eerste keer in IJsland, een paar jaar geleden. Ik verdenk Snjo er nog steeds van
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De eerste keer dat ik het zag stond ik even raar te kijken in ieder geval haha. Nu hangen ze er een beetje zielig bij op het parkeerterrein van het winkelcentrum. Misschien moet ik dan maar eens een keer nieuwe maken
Ik zit me vreselijk op te vreten over een topic op psyche, partner met borderline zonder ziekte inzicht.

Die partner heeft geen borderline maar is eerder narcistisch als er dan toch met zelfgeplakte labels moet worden gesmeten.

Die vrouw wordt boos als ik de dat ze met 'r kut denkt terwijl ze d'r OP begint met hoe een knappe vent het wel niet is.

Hij slaat en kleineert haar.en klap op de vuurpijl; ze heeft een dochtertje it een eerdere relatie. Die is al vaker bij opa en oma dus krijgt er zogenaamd niets van mee.

Ik zou zo iemand door elkaar willen rammelen en jeugdzorg willen bellen. Dat zo'n stom wijf kinderen kan en mag hebben maakt me echt razend. Maar dat mens is niet voor rede vatbaar dus ik kom hier stoom afblazen, hopelijk mag dat...'
Shit nu hb ik toch weer gereageerd in dat topic. Zeg eens dat ik er niet meer in moet lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap ook niet dat je na een week (!) al samen gaat wonen terwijl je een kind hebt. En dan blijkt het een enorme lamlul te zijn. En later piepen dat je dochter er toch veel meer last van heeft dan je ooit had gedacht. Maar dan is het te laat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 24 oktober 2014 @ 15:23:

Ik heb een winterjas gekregen vandaag. Voor het eerst in eeuwen een donkerblauwe ipv zwart wat ik altijd draag



Planten heb ik trouwens ook (en een kat) van die niet kapot te krijgen groene dingen. En een klein moestuintje in de achtertuin. Cactussen heb ik al eens gesloopt per ongeluk, dus die hebben we niet meer. Heel veel kamerplanten gaan hier dood

Verder teken en schilder ik graag, en sinds kort fröbel ik ook.

Zoiets zeg maar: [afbeelding]



Haken en breien wil ik ooit nog leren stiekem hehe.Jij freubelt leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 24 oktober 2014 @ 22:08:

Jaaa Koek tell us bout the date!

we zouden uit eten gaan maar ik kreeg een dag vt voren het voorstel om film te kijken + wijn + dekentje. Vond het etentje wel leuker klinken en om nou de tweede date al bij iemand thuis.... Dus ik had meteen mn vooroordeel en gedachtes klaar. Maar we hebben hier thuis een hele gezellige avond gehad met inderdaad 2 films, een fles wijn en een dekentje. En na de film nog een tijdje op de bank gehangen ;)

Totaal van half 8 tot 2 uur sncahts volgehouden. En de reden dat ie niet uit eten wilde was dat hij medicijnen had waar je na t eten last van kreeg waardoor hij zich schaamde en dat momentje liever thuis had ipv met mij erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 26 oktober 2014 @ 11:38:

Ik zit me vreselijk op te vreten over een topic op psyche, partner met borderline zonder ziekte inzicht.

Die partner heeft geen borderline maar is eerder narcistisch als er dan toch met zelfgeplakte labels moet worden gesmeten.

Die vrouw wordt boos als ik de dat ze met 'r kut denkt terwijl ze d'r OP begint met hoe een knappe vent het wel niet is.

Hij slaat en kleineert haar.en klap op de vuurpijl; ze heeft een dochtertje it een eerdere relatie. Die is al vaker bij opa en oma dus krijgt er zogenaamd niets van mee.

Ik zou zo iemand door elkaar willen rammelen en jeugdzorg willen bellen. Dat zo'n stom wijf kinderen kan en mag hebben maakt me echt razend. Maar dat mens is niet voor rede vatbaar dus ik kom hier stoom afblazen, hopelijk mag dat...'ben nu wel nieuwsgierig, ik ga het topic ff zoeken en meelezen
Alle reacties Link kopieren
"Hij vertelde mij wel direct dat hij heel veel meegemaakt had in zijn leven... in een home gezeten doordat zijn moeder hem niet wou... ex partner waar hij veertien jaar mee getrouwd was die hem bedrogen had... Hij zei dat hij wel een trauma had overgehouden aan die relatie met name dat hij heel moeilijk vertrouwen kon geven aan iemand en dat zei daar de oorzaak van was.. het was volledig haar schuld... Ik luisterde en had al compassie wat hij allemaal meegemaakt had en voelde direct een drang om voor die jongen zoveel liefde te geven dat hij zich terug gelukkig ging voelen"





EERSTE date?????
Alle reacties Link kopieren
Woei dat klinkt gezellig Koek! Staat de volgende date al op de planning? En zoende hij nog net zo goed?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
jeetje... ik mis ook wel eens zelfvertouwen. Vooral als het op de gedachte "ben ik wel leuk genoeg" en mannen aankomt. Maar deze dame mist wel heel veel ballen zeg!



Hoe zou het komen dat ze zoiemand als partner uitkiest?

En dan ook nog als stiefpapa voor haar dochter.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap ook niet dat sommige mensen kinderen mogen hebben. Nu heb ik dat topic niet helemaal gelezen. Maar ik ken een vrouw die ook borderline heeft en ook erg agressief kan zijn. Dat was een achterbuurvrouw van me. Ze woonde samen met haar vriend. Ze hadden 2 honden, een grote en kleine. Daar deed ze vaak lelijk tegen. Als die kleine niet luisterde, gooide ze hem door de kamer of sloeg ze. Op een dag moesten ze hun huis uit wegens schulden. Mijn moeder en ik boden aan om op die kleine hond te passen. Hij had al vaker bij ons gelogeerd. Dat was goed. Het zou voor een paar weken zijn, tot ze een ander huis hadden. Die grote wilden we niet, dat vonden we teveel. Maar daar had ze wel een oplossing voor. Maar die weken werden 8 maanden. Ze kwamen eens in de maand eens kijken naar die kleine hond en brachten speelgoed of koekjes mee. Meer niet, want ze hadden geen tijd. Maar we kwamen ze wel overal tegen op terasjes. Wat we niet wisten is dat die grote hond in dat huis was achtergebleven. Wekenlang, wel met voer en drinken. Maar er had al die tijd niemand naar omgekeken. En op een dag troffen ze die dood aan. Waarschijnlijk eenzaamheid. Wij schrokken daar erg van. Maar die kleine moest natuurlijk toch terug naar hun. Voor ons werd 3 gewoon teveel. En ze wilden hem voor geen goud kwijt, want het was hun alles. Na 8 maanden hem teruggegeven.

En een jaar daarna was ze zwanger. Toen het kind 3 maanden was, zijn ze uit elkaar gegaan. Want ze vond hem geen goede vader. Nu heeft ze een nieuwe vriend. Ze zei toen dat ze nog 2 kinderen. En ze kan nog niet eens voor een hond zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Pfft hondenmens wat een vreselijk verhaal. Onbegrijpelijk dat mensen zo met dieren omgaan, laat staan wat ze met kinderen doen. Het topic waar DG aan refereert heb ik ook gelezen. Ik snap niet dat ze denkt dat ze haar dochter beschermt. Onbegrijpelijk.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Aaah hondenmens de tranen springen in m'n ogen, wat vreselijk.... Borderline is een kuttoestand hoor, maar het is vooral een excuustruus gedoe. Als je écht wilt kun je (evt met medicijnen) met orde coaching en therapie genezen, ik denk dat de degenen die dat niet lukt, niet graag genoeg willen (en dat de omgeving teveel van ze pikt - ze moeten nog wat harder de bodem raken zeg maar)

In dat andere topic is trouwens helemaalgeen sprake van borderline. Hooguit een Florence Nightingale syndroom bij haar en narcisme bij hem.



Koekie wat leuk om te lezen van je date! En ergens ook wel fijn dat het aan zijn medicijnen lag ipv dat hij snode sexy plannen met jou had, toch? Pleit dan uiteindelijk toch voor m. Maar hij moet dus flink schijten na het eten elke keer? hoop voor je, als t iets wordt, dat je 2 wc's hebt

Ik vannacht trouwens 3x op de wc gezeten, misschien toch wat teveel pesto en andere olie-achtige dingen gegeten gisteravond... Pfoew dat was niet voor herhaling vatbaar (al voel ik me wel - en ben ik waarschijnlijk ook- 3 kilo lichter nu)
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 26 oktober 2014 @ 12:55:

Koekie wat leuk om te lezen van je date! En ergens ook wel fijn dat het aan zijn medicijnen lag ipv dat hij snode sexy plannen met jou had, toch? Pleit dan uiteindelijk toch voor m. Maar hij moet dus flink schijten na het eten elke keer? hoop voor je, als t iets wordt, dat je 2 wc's hebt





..... nope.... 1 toilet hier hahaha

Ik heb geen idee wat de bijwerkingen zijn en hoef dat verder ook niet te weten!
Hmm. Koop maar gauw een goede luchtverfrisser dan (of beter nog; een lampe berger)

Gisteren een gillend kind in de supermarkt. Zat pontificaal in het wagentje, en stuurde om de 3 seconden een ijselijk harde hoge gil de hele winkel door. Was helaas tegelijk me ze bij de kassa (wel een paar rijen verder gelukkig)

Iedereen keek geërgerd, de kassiere maakte zelfs een 'eyeroll' beweging naar me, ik zei (zachtjes) "een stuk ductape zou geen overbodige luxe zijn"... En die moeder zei niets. Die was de enige die onverstoorbaar haar boodschappen deed. Vreselijk lijkt me dat, zo'n kind dat net haar stembanden heeft ontdekt en zich niet weet in te houden.



Net weer een topic; baby gedumpt in container. Komt bij mij gelijk de opmerking op die écht niet kan; zo, die is ook weer (bewust) kindvrij. Auwtsj. Wat kunnen mensen toch erge dingen doen he.
Ja vreselijk, van dat baby'tje in de container. Leg het dan op de stoep bij het ziekenhuis als je het niet wilt, dit is onmenselijk!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Die voorbijganger hoorde het om 3.15 ofzo, midden in de nacht. Voor hetzelfde geld was dat kindje bezweken van de kou.

En het moet toch ook een flinke val gemaakt hebben?



Heel sneu dat je blijkbaar geen enkele uitweg weet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje


Hoe is het met de dames?
Joehoeeeeeeeeeeee ik ben er nog. Super weekend gehad bij een vriendin van me, vandaag gesprek met een recruiter gehad, morgen even naar de stad met een vriendin en tussendoor nog wat opdrachten doen voor mijn Randstad traject.



Ben benieuwd hoe het nieuwe forum gaan worden, of we dan eindelijk van dat meisje-meisje roze af zijn.
Yooo SilverS ! Top dat je zo'n leuk weekend had!

Hier heel druk, overload aan (studie-)werk!

Ja dat roze mag weg, laat oranje maar terug komen. Ik ga denk ik morgen een productieve dag hebben zo zonder forum!



Welke traject zit je in, uitzicht op een baan? Goed bezig iig zo te lezen!! Hoe is t met je boek?
Haha mijn boek, ik ben nog moed aan het verzamelen.



Nee nog niets concreets lopen op het moment, jammer genoeg. Maar ben thuis flink aan het opruimen, dat is ook prettig.



Wat ben je allemaal van plan zo zonder forum?
Werken, studeren en het huis poetsen. Dat moet makkelijk kunnen als ik niet steeds hier kan rond spoken! Welterusten jullie?

Tot over een paar dagen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven