Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Haha ik herken het helemaal in jou Yesss.

Ik had gisteravond een feestje en stap net beneden in de woonkamer.

Vriend en ik werden pas om 12.00 wakker.

Heerlijk, dat kan niet met kinderen.

Dus hier genieten we heerlijk van een kindvrije zondag!

I love it!

Voor iedereen van mij: geniet met volle vreugde van je kindvrije zondag!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
quote:

Vandaag geniet ik weer heerlijk van mijn kindvrije zondag, net een uur voor me uit zitten staren met een kopje koffie, dat soort dingen alleen al, heerlijk!



jajaja ik ook ik ook. om half 1 opgestaan

Vandaag wat kleine klusjes in huis doen, maar misschien beland ik wel met een leesboek of film op de bank



quote:

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte krijg aan contacten zonder kinderen



Contacten met kinderen zijn prima, het ligt eraan hoe ze zich gedragen. Krijg een beetje een hekel aan de vriendinnen die hun facebook vullen met de beroemde "moeder zijn is het mooiste wat er is , deel dit"

Ik heb als reactie een keer een geweldige quote van rumag gevonden en die gedeeld (allemaal rumag effe liken...geweldig lachuh) "als mijn moeder zegt dat ze wil dat haar dochter gelukkig is.... dan heeft ze het over mij "
Alle reacties Link kopieren
gleuf dat mijn date-dingetje toch gevalletjes he's not that into me is.... rotzak :S

wel appen appen appen, elke dag goeiemorgen xx

maar voorstel om af te spreken ho maar.

vanochtend weer een tijd geappt. Ik gevraagd of ie deze week zin en tijd heeft om elkaar weer es te zien.

bam offline....



vind mezelf even zielig :(
Alle reacties Link kopieren
zal vanavond paiq weer es aanslingeren :D

Misschien dat daar nog leuke hapjes zijn
Alle reacties Link kopieren
Hè koek heb je het over de man waar je mee gedate hebt?

Ze zeggen niet voor niks hè, alles went behalve een vent haha.

Nee maar is vervelend dat hij verder geen initiatief toont naar je.

Zou inderdaad maar verder kijken naar andere lekkere hapjes.

Lopen er nog zat rond denk ik..
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
EB werd gefeliciteerd met zwangerschap....

kreeg bijna een hartaanval hahaha (overloopster!!)

Bleek een andere EB te zijn



http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/246274/last
Alle reacties Link kopieren
chick, ja 5 weken elke dag geappt..... pas 2x gezien.... #kansloos

om eerlijk te zijn, ga ik de aandacht van de appjes wel missen haha

dat was misschien mijn reden om zo lang te blijven wachten op date 2 en nu dus date 3
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet leuk Koekie, verstandig dat je verder gaat kijken. Er is vast wel een leukere vent te vinden
Alle reacties Link kopieren
Grr wat irritant koekie. Hopelijk vind je snel een leuke vent waar het allemaal niet zo moeilijk mee gaat.



Ik ben vandaag op tijd opgestaan om lekker te gaan hardlopen (11km, record!) en ben zojuist naar het bos gegaan. Heerlijk, het is prachtig weer en het is nu zo mooi in het bos.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
11..... whooow..... das een hele afstand!

ik ga vanavond weer, 7 of 8.

Is inderdaad weer een heelijk zonnetje buiten!
Zo, ons huis is aan kant, we hebben lekker ontbeten en nu zit ik met een glaasje wel verdiende whisky achter de laptop. Gewoon, omdat het kan.



Het enige irritante van vandaag is dat de PC in de hoek van de woonkamer staat te blazen omdat Magdaman iets zeer complex moet doen voor zijn opleiding en zijn eigen laptop dat niet trekt. Vervelend rotgeluid, grrr.



Koek: Gelijk heb je dat je verder gaat kijken. Geen hand vol maar een land vol zegt een vriendin van me die ook aan het daten is geslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht net nog, zal ik een rosetje inschenken... of is dit niet te vroeg,

maar what the F... Cheers Mag
Alle reacties Link kopieren
Proost ladies!!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Haha, cheers Koek
Alle reacties Link kopieren
Ja koek het klinkt inderdaad beetje kansloos.

Mannen zijn onvoorspelbaar!

Geen touw aan vast te knopen vaak.

Maar ja kunnen vaak niet zonder ze maar ook niet met ze haha.

Agh overal zitten voor en nadelen aan.

Zit de hele middag al als een zombie op de bank, kan slecht tegen feestjes, moet altijd een dag nodig hebben om bij te komen.

Wat erg! Ben nog zo jong, en kan me soms al een oude vrouw voelen.
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
zombie? wel een beetje genieten van het lamballen he!

Wij mogen dat.... er staat geen peuter naast je die "mama mama maaaam mamaaaaa mama maaahaaaam"roept
Hoi mag ik hier ook mee schrijven? Ben 29 jaar oud en single en moet er niet aan denken om een koter op wereld te zetten.

Mijn omgeving denkt er totaal anders over en word echt dood moe van de vraag wanneer gaat er in jouw een wonder en groeien. Zullen je ouders zo leuk vinden om ook van jouw kind opa en oma te worden. Kots kots
Alle reacties Link kopieren
Ja ben echt net een zombie koek.

En natuurlijk geniet ik heerlijk van lamballen, want inderdaad gelukkig geen snotjong die aandacht aan me vraagt.

Moet er niet aan denken!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Welkom single!



Hier ook een ultieme Lambal dag. Lekker lang in bed liggen stinken, daarna met hondenkind door het bos gestruind en straks lekker badderen. Heerlijk!
I would rather shit in my hands and clap
Zojuist mijn avatar (en motto) voor het eerst sinds ik hier ben veranderd. Nu herken ik mezelf niet meer haha



Welkom Single!



En ik wil ook een bad, zou in theorie in de badkamer passen, maar dan moet ik voortaan in bad douchen, en dat haat ik.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook nog een rondje met het hondje gedaan, maar voor de rest echt niks gedaan. Ben echt zo gaar als wat.

Duik lekker vroeg me mandje in straks. Morgenochtend gezellig m'n mama en zus op visite.

Jammer dat het weekend altijd zo snel voorbij is.

Nog even genieten van onze zondagavond :-)
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
welkom single!!



ik wil ook een bad.... maar ik ga geen huurhutje verbouwen... lang warm douchen is ook fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook geluk dat het in m'n huurhuis zit. Ik haat in bad douchen ook, heb al een paar keer een smakkerd gemaakt maar ik wil m'n badje niet opgeven.

Later, als ik een rijke man heb gevonden, doe ik bad en douche apart in de badkamer ;)
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eens wezen kijken bij een soort van vakantiehuisje wat ik als jonge man wilde huren.

Nou, daar waren ze helemaal creatief bezig geweest zeg.

Daar hadden ze dus een wc pot op een douchebak geplakt, moest je dus douchen met je benen wijd of zo om de wc pot heen, echt heel maf.

In mijn vorige woning jaren lang een bad gehad, twee keer gebruik van gemaakt, teveel gedoe vond ik.



En niet zo zeuren dames, over mannen, alsof jullie zo makkelijk zijn allemaal ;)

Wat is het toch fijn om einzelgänger te zijn, ik heb weer een erg leuke dag gehad.



Vroeg wakker vandaag, desembroodje gebakken, soep gemaakt die toch maar een pastasaus is geworden, gelukkig wel te eten.



Daarna op mijn superlichte en kuukse gevonden vouwfietsje een kleine 20 kilometer door de polders, tegen wind, gereden om naar een leuk museumpje te gaan.

Daar tot mijn verbazing toch anderhalf uur rondgelopen en toen weer wind mee even bij mijn ouders een bakkie en een biertje gedaan.



Thuis meteen lekker onder de warme douche en spaghetti met die saus gegeten.

En nu super rozig door die wind en lekker moe, ik neem nog maar even een bak koffie.



En, geen kind gezien, heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:

Later, als ik een rijke man heb gevonden, doe ik bad en douche apart in de badkamer ;)

02-11-2014, 18:40



Later, in ons eigen kindvrije bejaardenhuis in Monaco of Toscane, hebben we allemaal ons eigen appartement met inloopkast, luxe badkamer, zonnig balkon en ruime kamers.

En natuurlijk eye-candy in de vorm van een tuinman, onderhoudsmeneer, pool-cleaner, tennisleraar en chauffeur. Die ook allemaal goed kunnen masseren. Endezo.

Oh, en een kok. Ook handig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven