Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).



Succes allemaal!





We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4



Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen



De start van dit topic vind je hier
Welkom in ons nieuwe topic :-)

Hopelijk vinden jullie de tabel zo oké. Mochten er nog aanpassingen nodig zijn, dan dus graag dikgedrukt. Dan kan ik (of iemand anders die een beetje verstand heeft van tabellen hier op het forum ) het aanpassen!
Alle reacties Link kopieren
TVP
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Succes dames
Alle reacties Link kopieren
En de tabel is super trouwens! Goed gedaan
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Hooooi! Ik zal even een slotje vragen voor het vorige topic.



Ik heb trouwens de laatste maandag (29 augustus) niet in de tabel gezet. Aangezien het 2 dagen later het einde van de maand is en we toch weer gaan wegen. Anders blijf je de tabel bewerken dacht ik. Maar mocht de meerderheid die er toch bij willen hebben dan roept u maar! Kleine moeite om hem er nog even tussen te plakken.




Duidelijke tabel, wat zijn we met veel he!



Hier stiekem vanmorgen al even gewogen, nu 900 gram er af. Zal vast niet in dit tempo door blijven gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyjo schreef op 04 augustus 2016 @ 10:59:





Duidelijke tabel, wat zijn we met veel he!



Hier stiekem vanmorgen al even gewogen, nu 900 gram er af. Zal vast niet in dit tempo door blijven gaan Dapper! Ik durf niet Ik voel me al wel een stuk slanker, maar ik blijf liever nog even in die waan
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyjo schreef op 04 augustus 2016 @ 10:59:





Duidelijke tabel, wat zijn we met veel he!



Hier stiekem vanmorgen al even gewogen, nu 900 gram er af. Zal vast niet in dit tempo door blijven gaan





Wow knap!!! Keep up the good work!



Mijn gewicht is van gisteravond. Toch net nog even gewogen maar al thee op en ontbijt en toen was het 52.3kg. Ik hoef ook geen 5kg af te vallen ofzo maar een paar kg is gewoon fijn, dan heb ik net wat meer zelfvertrouwen
Haha Kruidentheetje :P

Ik weeg vaak iedere ochtend. Heel slecht, i know.. m'n humeur wordt ook redelijk beïnvloed als het gewicht een tikkie tegenvalt haha. Gelijk nog een goed doel, alleen wegen op de weegdagen. Gewicht kan dagelijks zo schommelen!
Alle reacties Link kopieren
he gezellig !

Iedereen succes vandaag !!!!
Haha ik weeg ook iedere ochtend. Slaat eigenlijk nergens op maar is een gewoonte geworden.



Heb vanmorgen vroeg al 45 min gewandeld en eten gaat ook prima tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren


Goede tabel!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Ri88! Goed gedaan.



Dag 4 alweer. Iedereen veel succes vandaag. Ik had nog een doos staan met eiwitshakes/repen/pannenkoeken ed. Ga deze eens inzetten de komende dagen. Ja ik weet dat dit heel erg slecht is en dat alles er zo weer aan komt bla bla bla.. Vind het ook zonde om weg te gooien. Komende dagen eens opmaken!
Ik heb me vanmorgen ook stiekem gewogen en ben van 64,6 naar 63,7 gegaan dus ook 900 gram eraf



Maar ik beloof mezelf en jullie om pas maandagochtend weer te gaan wegen!
Alle reacties Link kopieren
wow, bedankt Ri88! Hopelijk iedereen maandag in de min!
Top gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel!

Wat een gezellig topic ook, dit helpt wel! Ontbeten met 2 speltcrackers met philadelphia light ennkomkommer en vegetarische pathe. Lunch 3 biterhammen met kipfilet en kaas met komkommer en stuk losse komkommer.

Straks nog een kop groentesoep en 2 dunne crackers met tomatentapenade en worteltjes om te snacken. Ergens moet ik ook nog wat fruit kwijt voor de vitamientjes.

Nog geeb idee voor avondeten... Wat gaan jullie eten?
quote:Ri88 schreef op 04 augustus 2016 @ 10:56:

Hooooi! Ik zal even een slotje vragen voor het vorige topic.



Ik heb trouwens de laatste maandag (29 augustus) niet in de tabel gezet. Aangezien het 2 dagen later het einde van de maand is en we toch weer gaan wegen. Anders blijf je de tabel bewerken dacht ik. Maar mocht de meerderheid die er toch bij willen hebben dan roept u maar! Kleine moeite om hem er nog even tussen te plakken.Wat mij betreft is ie super zo, dankjewel!
Ik heb net Skyr gehaald. Kende het niet maar wat lekker zeg! Niet te zoet en het vult super. Heb nu Skyr bosvruchten. Zag ook nog met honing staan maar daar ben ik niet heel dol op... maar ga ik toch ook proberen de volgende keer
Avondeten hier... ehm.. patat ;) Wel zonder snack en alleen een klein beetje zelfgemaakte appelmoes erbij. Man is aan het werk vanavond en de kinderen willen graag patat eten... dus dan maar een keertje zondigen en de rest van de dag gezond bezig zijn
Alle reacties Link kopieren
Lilyjo, eet je skyr dan als ontbijt/lunch of tussendoor?

Patat... Lekker!!

Ik heb zin in couscous maar vind vriend niet zo'n succes. Wraps ook lekker maar de wraps uit winkel zijn niet zo gezond. Daar zou ik nog wel eens een alternatief voor willen. Geen blad sla wel iets wat meer vult. Iemand nog tips?
Ik heb het net bij de lunch gegeten. 1 boterham met kipfilet en augurk (vind ik zooo lekker) en een schaaltje skyr. Hier ga ik de middag wel mee doorkomen, ik voel me eigenlijk al alsof ik teveel gegeten heb terwijl het echt niet heel veel was! Denk 150 gram?



Ik maak als we wraps eten vaak een wrap met zalm, of kip walnoot en appel. Ook lekker! Ga ik morgen eten denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven