Lijf & Lijn alle pijlers

Ik moet iets kwijt..

27-11-2014 20:31 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
....Ja een paar kilo!



Doe je mee in dit afvaltopic? Laten we elke vrijdag wegen en zelf de stand hieronder in de tabel invullen.

Zet je pb-functie aan dan stuur ik je de inlog + ww van deze TS!



NaamLeeftijdstreefgewichtMethodeHuidig gewichtAfgevallenBeelicious3280kggezond eten, bewegen90,5kg-1,7kgMadameQetesh3070kggezond eten, bewegen, dreamline80,9kg-kgMiepy852963kgCambridge, sporten67kg-10kgZon88 2675kgGezond eten (eetmeter), bewegen82,1kg-5,8Lotje8375kgdietiste, bewegen99kgKleintje19872759,9kggezond eten, geen chocola, bewegen68,3kg-4,6kgAlysha65kggezond eten, niet snoepen79kg-Veroeska75kgPaleo dieet93kg-Bagheera9123niet snoepen/snacken, water drinken, thuissporten-Hybelkanin30~70kgmindersnoepen, bewegen82kg-BebbelNiet snoepen, waterdrinken, sporten-Annie2559,5kgNiet snoepen, gezond eten, bewegen63,5kg-Melsch3070kgSporten, tussendoortjes matigen81,4kg-Weetje82-4kgSommerfugl
Afvallen!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er echt de ballen van! Het had net zo goed arabisch kunnen zijn #digibeet
Alle reacties Link kopieren
Zo ver ik kan zien wordt de tabel niet meer afgesloten.



Helemaal aan het eind hoort nog [/table] te staan.
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb de code geschreven, ga ff kijken!



Idd [/table] was verwijderd..



Nou mijn plan van vandaag ging volgens plan, 7km gelopen blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Netjes beelicious.

Vandaag veel last van de rug, eigenlijk hele week al. Ben er weer doorgegaan. Hopelijk trekt het van het weekend weg anders maandag weer fysio.



Eendjes voeren ging niet door. Wel 20 minuten naar de bieb gelopen en weer terug. Toch nog iets.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ook meedoen?! Er moet nodig wat af.. ik pas al mijn kleren niet meer!Ik weeg nu 76 kilo en een realistisch streefgewicht is 69 kilo.

Ik ben al een paar weken lekker bezig met sporten, maar dat moet ik dus volhouden.
Hallo!



Mag ik ook meeschrijven? Ik ben 26, net moeder geworden (dochter 3 maanden) en er moeten nog wat kilo's af...

Voor mijn zwangerschap woog ik 80 kilo (ben 1.70 meter) dus al te zwaar. Ben zo'n 16/17 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap waarvan er nu nog 4 aanzitten.

Op dit moment dus 84 kilo...wil graag naar de 70, maar streef nu als eerste naar de 75 kilo.



Ik gebruik de eetmeter van het voedingscentrum. Verder ben ik vandaag voor het eerst weer een rondje wezen joggen met Start to run...ik hoop dat mijn lijf het vol gaat houden...
Alle reacties Link kopieren
Present!

Inmiddels -4 kg
Alle reacties Link kopieren
Yeah, goedzo Weetje82! Ik hoop dat ik ook snel zulke goede resultaten kan halen!



Wat heb je vooral wel of juistniet gedaan?
Goedemorgen!



Ik heb mijzelf zojuist in de tabel gezet Ik ben al een paar weken op dieet en daarom heb ik neergezet dat er al 3,5 kilo af is. Vanochtend ook maar op de weegschaal, want ik was een paar dagen weg geweest en slecht gegeten :( Gelukkig viel het mee en gaan we weer vol goede moed verder!



Vandaag staat er o.a. op het menu magere yoghurt met banaan, wat brood en vanavond aardappelen, spinazie en zalm En maar even wandelen naar de stad om wat sinterklaasinkopen te doen.



Jullie nog sporten vandaag? Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Of ik echt ga sporten weet ik nog niet, wel doe ik mijn dagelijkse wandeling van een uur en vanmiddag is er kerstmarkt in het dorp waar we ook heen gaan.

Verder is zaterdag mijn was-, opruim- en dweildag, qua beweging komt het wel goed vandaag!



Net mijn kom havermout op, wat is dat toch heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga misschien even naar de sportschool toe. Maandag weer naar mijn consulente om te wegen en dan mag ik dinsdag na 3 weken eindelijk weer warm eten



Hybelkanin: doe je nog wat door je havermout voor extra smaak?
be positive
Alle reacties Link kopieren
Meestal blauwe bessen en pompoenpitten. Soms rozijnen. Maar geen suiker, je went vanzelf aan de smaak.
Goedemiddag,



Ik overweeg ook mee te schrijven. Ik (28) ben voor het eerst moeder geworden 2 maand geleden. Voor de zwangerschap was ik 75 kilo (iets te zwaar), tijdens de zwangerschap 20 kilo aangekomen en ik zou graag tussen de 68 en 72 willen wegen. Nu ben ik 81 kilo dus dan wil ik in ieder geval nog 9 kilo kwijt.



Tijdens de zwangerschap had ik een heel plan om af te vallen na die tijd maar ik merk dat het toch niet zo simpel is. Na een voeding 5 uur s'ochtends spring ik toch niet zo makkelijk mijn bed uit om in het donker over een onverlichte weg te wandelen. Mijn partner werkt onverwacht hele lange dagen dus ik zit eigenlijk 24/7 met baby en veel aan huis gekluisterd zonder auto/ov/fiets met mogelijkheid om de baby mee te nemen.



Ik hoop dat het me lukt actief mee te gaan schrijven. Ik ben op het moment begonnen met bekkentherapie en probeer met mijn partner steeds af te spreken dat ik om de dag in ieder geval een stuk kan gaan fietsen. Verder wil ik nu naar mijn eetpatroon gaan kijken want door de borstvoeding heb ik een veel sterker hongergevoel dan voor die tijd.



Pas als de bekkentherapie is afgerond (waarschijnlijk februari, afhankelijk van het herstel) ga ik plannen maken om weer naar de sportschool te gaan. Ik hoop in ieder geval dat ik door hier mee te schrijven iedere keer wanneer ik het vivaforum open in ieder geval even herinnerd word om ook iets aan beweging te doen.



Nu eerst maar eens de kleine aan de borst, hopelijk helpt dat ook wat
Alle reacties Link kopieren
@ hybelkanin, ik doe al 4 weken aan sonja bakker en sinds 2 weken weer aan het werk. Dat betekend veel lopen en bewegen de hele dag. Ook sport ik weer (maar 1x in de week) maar alle kleine beetjes helpen!

Voel me al een stuk fitter en kreeg deze week voor het eerst te horen dat het te zien was dat ik was afgevallen! En pas iig 1 broek weer die ik 4 weken terug niet paste. Dus we gaan gewoon door!

Al heb ik al best veel SAS momentjes gehad... en vanavond komt er weer 1, Ga uit eten met vriendinnen. Iet dan wel op wat ik eet maar ga Sonja even negeren
Vandaag qua beweging een redelijk goede dag. Veel gelopen en gefietst.

wel een paar pepernoten op en vanavond word afhaal omdat ik d&d ga spelen met wat vrienden



Voor morgen iig een lange wandeling op de planning
'T is hier echt weekend! Lekker lui.

We gaan thuis wok-gourmetten. Dus heb mager vlees, veel groenten en rijst/mihoen
Alle reacties Link kopieren
Veel gelopen vandaag en opgeruimd. Gezond gegeten, boterham met kaas, amandelen en gdroogde abrikozen. Als avondeten een omelet met paprika, ui en broccoli, met een scheut sojasaus. Helaas heb ik mezelf ook getrakteerd op chocolade omdat het weer zo'n gezellige dag was, haha! En mijn man schnabbelde ook lekker mee!



Appeltjeitej: ik heb ook bekkenbodemtherapie gehad en ik merk dat ik daarom ook nog niet durf te hardlopen of met gewichten aan de slag; ik voel het dan toch verzakken dus ik ben daar nog niet sterk genoeg voor. Ik doe nog steeds dagelijks de oefeningen.
@Hybelkanin: ja dat klinkt inderdaad herkenbaar.



Gisteren druk met een huilerige baby tot diep in de nacht en vandaag niet vooruit te branden.... Het is buiten ook zo triest weer... Maar ik heb wel de app van het voedingscentrum op mijn telefoon gezet om bewust bezig te gaan met mijn voeding.



Nu komt mijn partner precies thuis van zijn werk en de baby slaapt dus eigenlijk zou ik snel even op de fiets moeten springen...
@appeltjeitje, en heb je nog gefietst o.i.d.? Ik zie je niet in de tabel staan, hoeveel kilo wil jij kwijt?



Hier tot nu toe een redelijk goed weekend...gisteren alleen wel wat tortillachips op...en vandaag wat suikervrije dropjes. Wel vanmiddag naar de stad gewandeld en ben van plan om vanavond les 2 van start to run te gaan doen. Hoop dat ik genoeg motivatie heb en mijn lijf het volhoudt ;)



Hoe was jullie weekend?
Mijn weekend was niet de beste.

Ik was vandaag van plan een flinke wandeling te maken, maar door dat rottige weer is het er niet van gekomen. Thuis had vriend al pizza voor ons gehaald, dus dat schoot ook niet op.



Wel alleen thee gedronken en geen fris oid.

Ik ga ook eens kijken naar de app van het voedingscentrum
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen super weekend.

Heel veel last van mijn hernia. Gisteren wel dik 1,5 uur gelopen maar vandaag ging het niet.

Dus helaas weinig beweging gehad.

Eten wel normaal. Klein beetje gesnaaid ( zoute stokjes dus niet super erg).

Gisteren pannekoeken gegeten omdat het Sint Pannekoek was. Netjes 1 gehad en daar allerlei groente in gedaan.



Ongesteld, voel me een opgeblazen olifant.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Herkenbaar.. Ik weet af en toe niet waar ik 't zoeken moet van de buikkramp. Zal er wel bij horen, eerste keer weer echt ongesteld na de bevalling :(



We hebben 't gister redelijk netjes gedaan. Vandaag minder, alhoewel ik me niet helemaal heb laten gaan. Ik heb 2 glazen wijn op en wat ijs. Verder was de verleiding rond 20 uur groot om eten te bestellen, maar we hebben toch gezond gegeten.

Nu door de week weer even streng zijn!

'T moet weer een gewoonte worden dat extra'tjes alleen voor in 't weekend zijn.



Zet 'm op dames!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een rustig weekend, ik ben niet helemaal fit. En ons kind word bijna elk uur wakker 's nachts, denk dat ik daar ook wat moe van ben, haha!



Vandaag weer een nieuwe dag, de havermout zit er alweer in maar ik denk dat ik zo nog een uurtje met kind op bed ga. Dan zien we daarna wel weer verder.



De eetmeter is trouwens erg handig om je eten bij te houden. Ik werd altijd heel erg gemotiveerd om gevarieerd te eten om alle blokjes groen te krijgen per week. En het was makkelijk om het aantal koolhydraten te weten tijdens mijn zwangerschap ivm zwangerschapsdiabetes.
Vandaag een goede dag gehad

alleen water gedronken en straks een kopje thee.

vanmorgen een klein stukje chocolade letter, maar verder gezond gegeten

ook een paar oefeningen gedaan. Niet heel lang, maar beter dan niks
Heel goed bagheera! Ik heb soortement van huisarest. Onze baby is niet lekker en mijn man moet onverwacht overwerken. Geen boodschappen in huis en een lege diepvries. Nou vooruit ik heb roti besteld, minst slechte keuze tussen alle afhaaldingen 😁. Nou echt lekker was 't niet heb 1/3 gegeten en heb nu last van mijn darmen. Gevalletje 'god straft onmiddellijk'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven