Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 16 mei 2011 @ 19:42:





@Ger: Bij ons zoeken ze nog mensen! Ik weet niet waar je woont of zo.. Maar ik kan een balletje opgooien hier?Zet je een berichtje op hyves wat en waar?
Alle reacties Link kopieren
klop klop... zit ik hier op 100+ naar 100-?? of is dit het lekkere mannen topic, want dan ga ik er ook een paar plakken hoor :-)



jullie zijn alllemaal ook goed bezig geweest dames... woehoeeee
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Volgens mij ben ik eruit qua masterroute.. althans dat denk ik! Ontwikkelingspsychologie gaat het (voorlopig) worden! Zitten superleuke vakken bij, meer dan bij de andere studies. Maar zal van de week nog even naar de studieadviseur gaan. Lastig hoor van die belangrijke keuzes maken.
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg, Elastiekje! Voelt lekker, ofnie?
Alle reacties Link kopieren
@Ger Zie hyves!



Elastiek: Leuk! Ik heb nog wel boeken voor je! ;)
Nu even wel Maar ik wissel zovaak! Maar ik probeer blij te worden van deze keuze en daar dus bij te blijven. Ik ben alleen zo bang dat ik verkeerde keuzes maak, dat het toch niet zo leuk is als het lijkt enzo.
Alle reacties Link kopieren
Voor wanneer moet je het definitief weten?
Ergens in juli, ik begin pas in februari, maar wil het liefst meteen beginnen met een stage dus dan moet ik wel in september minstens beginnen met zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik gisteren echt gehuild heb om het verlies van Twente. Ik, de anti-voetbalster. Zonde.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 16 mei 2011 @ 21:17:

klop klop... zit ik hier op 100+ naar 100-?? of is dit het lekkere mannen topic, want dan ga ik er ook een paar plakken hoor :-)



jullie zijn alllemaal ook goed bezig geweest dames... woehoeeee



Dit is het lekkere mannen topic, volgens mij zit je verkeerd.



Elastiekje klinkt als een goede keuze.
Alle reacties Link kopieren
Hi

ik snap er echt helemaal niets van. Ben afgelopen week helemaal niet echt bezig geweest met gezond zijn, heb wel een extreem laag kcal dagje gehad zaterdag omdat ik te moe was om iets meer te maken dan groente soep haha (maar wel 2 volle bakken met 4 beschuiten van op!) voor de rest voor mijn gevoel iets te vaak de mist in gegaan MAAR gisteren woog ik dus 107.6, toen heb ik 4 ons eraf geplast en vanochtend woog ik opeens 106.6 KG. Zou de havermout wonderen verichten? of zou het aan de 3 koppen groene chai thee liggen die ik afgelopen week op heb! of misschien aan het feit dat ik 50 uur heb gewerkt????

Ik snap het niet ik snap het niet en vind het bijna ongeloof waardig eigenlijk. De weegschaal stond op precies hetzelfde plekje als anders (op het zelfde tegeltje in de bad kamer) en heb er 3 keer opgestaan en 3 keer gaf het de zelfde cijfers aan.

Nouja ik geef ze dus hier maar op maar geloven kan ik het dus niet. Maar dat betekend wel dat ik 9.9 kg ben afgevallen in 51 weken en ik volgende week maar 1 ons kwijt hoef te zijn om mijn streef te halen (nouja 2 ons want mijn weegschaal weegt in 2 onsje). Dus toch maar hard mijn best doen.

Scheelt al: ik wilde komende zaterdag hier in mijn stadje graagje uiteten gaan met lief om de vakantie te vieren. Moeten eerst mijn ouders dan ophalen van schiphol en daarna zouden we dan gaan. maar ik was helemaal de verjaardag van zijn nichtje vergeten die avond dus dat betekend dat we naar zijn stad gaan. En ik heb geen zin om mezelf te haasten enz en dan weer meer de auto naar zijn huis te gaan dus we gaan maar niet uiteten! grrrr maarja lijntechnisch misschien wel wat beter!

Nou ik moet zo weer gaan, straks reageer ik weer wat meer op jullie (maar wat moet ik eigenlijk zeggen over al die mannen?? Ohja brooke heeft trouwens opgepompte tieten hoor! enne die man is inderdaad net danny! (of is ie het ook). keek dat vroegah altijd maar sinds 3-4 jaar moet ik altijd op maandag avond werken en om het soms te zien is het niet leuk. Heb wel de aflevering gezien waarbij callie en die andere een auto ongeluk hadden gehad met dat zingen enzo. Mwahhh vond er niet zo veel aan hoor!

groetjes



deze week: 106.6

afegvallen: Weet zo even niet wat ik vorige week woog

totaal afgevallen: 9.9 kg!

om maar even met de trend en meeloperij mee te doen!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ohja volgens de site van valtaf ben ik nu een kopje gezakt in de BMI.

zit nu op 34 nog iets waardoor ik obesitas heb ipv ernstige obesitas.

Vanaf de 91.8 schiet ik weer een kopje lager!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Hm, die man hoeft niet zo van mij;) Ik knap eerlijk gezegd een beetje af op baardjes. Dit vind ik een mooie man:





Mooie resultaten deze week.



Die van mij

Gewicht 92,3

Deze week 0,4

Totaal 14,2



@Ger, volgens mij vroeg jij het. Ik post vooral dit lijstje omdat ik het handig vind voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Oke plaatje lukt niet. Ik bedoel Wentworth Miller (van Prison Break)
Ohhh Adios dat is toch alleen maar fijn nieuws? Als ik meer water of thee drink val ik ook meer af, maar ik vergeet het echt elke dag bijna om voldoende te drinken. Denk er pas aan als ik dorst heb. Nu heb ik een theepot naast me staan en fles water zodat ik ongemerkt toch slokjes binnenkrijg. Wat goed, nog o.1 en dan ben je 10 kilo afgevallen! Ik moet nog 0.9 (had het ooit wel bereikt maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen )



Vandaag woog ik 76.9, dus ten opzichte van gisteren weer een ons eraf. Zou best leuk zijn als ik elke dag een ons af zou vallen, maar dat zal wel niet



Ik vind die prison break dude dan weer helemaal niks. Teveel babyface blegh Ik hou wel van baardje. Niet baard-baard, maar wel ongeschoren ruige kop baard
Lijstje:



O: Perzik/framboos smoothie, 2 volkorenboterhammen, 1x kaas

,1x filet american

T: 6 zaanse huisjes (van die theekoekjes van de AH idd)

L: magere kwark met diepvriesfruit, ontbijtkoekreep light

T: handje popcorn



De rest weet ik nog niet, maar zo is het wel prima denk ik eerst.
Alle reacties Link kopieren
Geniet er maar van Adios!!!



Saai eetlijstje. Ga vandaag ook niet sporten, maar vroeg op bed. Saaisaai.



o: magere yoghurt met verse aardbeien

l: tosti met ketchup

d: couscous, tartaar, kruiden, paprika, broccoli, ui

t: magere yoghurt met muesli



Ik ben helemaal overgestapt van de Optimel-yoghurt naar de biologische magere milde yoghurt! Overheerlijk, ik ben om.
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Na lange lange tijd afwezig te zijn geweest, sluit ik me met schaamrood op de kaken weer aan, als dat mag. Helaas ben ik nog steeds enorm druk, en ben ik daardoor eigenlijk nooit meer op het Viva-forum. Maar die drukte heeft er wel voor gezorgd dat ik weer moddervet aan het worden ben. Bijna alle kilo's die ik kwijtgeraakt ben, zitten er weer aan...



Er zitten hier inmiddels veel meiden die ik niet ken. Voor jullie zal ik me even voorstellen: ik ben loedoe, student, alleen wonend en ik heb hier vorig jaar intensief meegeschreven en ben tot van 93 (mijn absoluut hoogste gewicht) naar 80 (mijn absoluut laagste gewicht) afgevallen. Een tijd lang heb ik mijn gewicht stabiel kunnen houden rond 82 kilo, maar sinds een paar maanden is het helemaal mis.



De reden dat ik mijn gewicht nu opnieuw wil aanpakken, is de 40-dagentijd geweest. Ik ben toen 46 dagen gestopt met drinken, roken en snoepen. Drinken was geen probleem. Roken was een heeeeel groot probleem (ik snakte naar een sigaret!), maar ik heb geen enkel trekje genomen. Maar snoepen... het is me niet gelukt daar helemaal mee te stoppen. En nu weet ik wel dat 46 dagen niet snoepen een erg strenge eis is, maar ik vind het vreemd dat snaai blijkbaar een nog grotere verslaving voor me is dan roken. Daarnaast neem ik de 40-dagentijd erg serieus, en vind ik het dus vreemd dat ik de afspraak om niet te snoepen toch een aantal malen heb geschonden.



Het komt er op neer dat ik echt heel erg verslaafd ben aan eten. Ik eet me missellijk terwijl ik al lang geen honger heb, en raak daadwerkelijk in paniek als ik geen eten voorhanden heb. Ik vind het een trieste zaak, en wil GEWOON kunnen eten. Dus, vanaf morgen kom ik weer keurig eetlijstjes plaatsen, waarbij jullie me goed op mijn kop mogen geven. Aanstaande vrijdag heb ik een high tea, dus om dat te compenseren ga ik vanavond 2 uur fietsen... wish me luck.



Liefs,

loedoe
Alle reacties Link kopieren
Hoooi Loedoe, toen jij hier schreef, schreef ik nog niet mee dus leuk kennis te maken. Wat balen dat je weer aan bent gekomen. Stress is ook echt funest voor een gezond eetpatroon, heb ik wel gemerkt. Ik vind het wel echt heel erg knap dat je 46 dagen zonder sigaret en drank hebt gekund. Vooral omdat je zo te lezen nogal verslaafd was aan roken. Misschien wilde je gewoon te veel in 1 keer. Van 3 verslavingen tegelijkertijd afblijven is ook gewoon moeilijk (zo niet onmogelijk). Bekijk het eens positief, je bent wel van 2 dingen afgebleven.



Ga je vooraf een eetlijstje maken of achteraf invullen wat je hebt gegeten?
Alle reacties Link kopieren
O en succes met fietsen!!!
Alle reacties Link kopieren
loedoe! welcome back! wel leuk hoor!! ben je ook al weer op de hoogte van de meet? (lof stond je daar zowiezo al voor aangemeld?).

Heel veel succes weer.

enne super dat je die vaste tijd geen sigaret en drak heb aangeraakt!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Heel kort berichtje van mij, ben niks fit en vandaag ziek opgehaald door vriend van mijn werk. Ben duizelig, beroerd, misselijk, hoofdpijn etc en zag het niet zitten terug te rijden naar huis.

Ga nu dus even goed uitzieken, maar wilde even klein berichtje typen hier.



Loedoe welkom terug

Stoppen met roken zet je toch vast wel door na zoveel dagen gestopt te zijn? :D



Jurks, ik heb zondag ook gehuild :D van geluk wel te verstaan :D
Alle reacties Link kopieren
Hey loedoe! Tof dat je weer meedoet! En dit keer gaat het ook helemaal goed komen! Hoe doe je dat? Stoppen met roken? tips zijn van harte welkom! :P





Chiquita: Beterschap! Maar ik vond het echt echt echt niet leuk. En dat terwijl ik helemaal niet van voetbal hou. Toch zit Twente een beetje in je hart!



Vandaag is het gewicht: 85.7
Alle reacties Link kopieren
Loedoe!!



Wat vervelend Chiquita! Bah. Beterschap!



Twente in je hart, Jurks?
Loedoeeeee, daar ben je weer!! Jeeeej. Goed dat je de draad weer oppakt hoor! Je gaat wel mee naar de meet toch?



Hoe ben je het van plan nu aan te pakken? Drastisch het roer om of geleidelijke stapjes?



Mijn lijstje is uiteindelijk aangevuld door tagliatella met carbonarasaus (zelfgemaakt met light room), champignons, spekjes en rucola. Klein beetje stokbrood bij. Portie niet super groot en was wel super lekker! Ga zo nog even een paar happen frambozenyoghurt eten en een banaan en dan is het wel weer prima voor vandaag. Genoeg gedronken in ieder geval.



Oeh Ajax vs Twente hier? Ik ben Zwitserland, dus kan vriendjes blijven met beide



Chiquita, beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven