Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
Maar Helen Helmink komt uit 1940. Kunnen jullie nagaan wat voor jeugdige bedoening het vanochtend was in het zwembad...



Heb wel spierpijn, dus iets gaat er wel goed.



Oh ja, iemand nog een baan voor me? Ik kan van alles... Hier wordt een mens toch moedeloos van.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil trouwens nog graag een kilo of tien uitplassen, maar dat wil niet lukken... GRMBL.
Alle reacties Link kopieren
*wappert zichzelf wat koelte toe*



Bah Ger, wil het nogsteeds niet lukken met de banenjacht?
Alle reacties Link kopieren
Kom ger blijven volhouden! Die baan komt er wel!

enne die 10 kilo zou ik ook wel willen uitplassen! heb volgende week vakantie dus dan heb ik wel tijd om de hele dag op de plee te gaan zitten!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ja, positief blijven denken en zo. En het komt ook wel goed, maar de situatie duurt nu al zo lang en...



*focus weer op Helen Helmink*







Btw, wisten jullie dat Ridge Forester ook al bijna 60 is?!? Dat was vroeger toch een sekssymbool. Even checken hoe oud Brooke dan wel niet is.
Alle reacties Link kopieren
50.



Dat jullie het ook even weten



*jeugdsentiment* Ik moest vroeger altijd met mijn zus kijken...
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een beetje plastische chirurgie toch niet kan doen.

haha be prepared elastiekje!!!! hahaha
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Tieten tot onder je kin! ;)
Alle reacties Link kopieren
op zijn minst!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ridge Forrester hahaha, die vond ik nooit erg knap. En Brooke is dus 50, zou je zeker niet zeggen.



Die Taylor is ook al 49.







Vond het altijd een mooie vrouw, nu is het jammer van de plastic fantastic look.
Hahahaha het is meer een fotoplak topic geworden! Ik volg gtst én the bold.. hoe erg meer uit verveling en 'achtergrond' tijdens het studeren, dat wel



Nou als ik nu lig liggen mn tieten al onder mn kin, dus daar hoeft geen plastische chirurgie aan te pas te komen! Taylor was vroeger idd erg mooi,nu staan haar borsten veel te strak en haar lippen zijn veel te erg volgespoten! Brooke is volgens mij wat meer puur natuur. Had haar rond de 47 geschat, dus valt nog mee!
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Fijne mannen!! Daar hou ik wel van!



Ik had volgens mij wel een nieuw schema geupload.. In ieder geval gemaild naar degene naar wie ik moest mailen :P



@Ger: Bij ons zoeken ze nog mensen! Ik weet niet waar je woont of zo.. Maar ik kan een balletje opgooien hier?
Het is eigenlijk 9 keer dezelfde man, Jurks



whahahaha
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens! Jullie zijn Javier Badrem vergeten!!



Ikweetniethoeikeenplaatjeplak
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het al! Wat een onwijs mooie man. Mocht ik ooit een internetprofiel aanmaken voor een datingsite zou ik hem beschrijven :P



Wordt wat met die meeting :D Kwijlen we allemaal op dezelfde man :D
Alle reacties Link kopieren




Hmm Neeh, ik blijf toch bij Gerard
Alle reacties Link kopieren
Oh nee!! In Vicky Christina Barcelona is hij zo geilMooi! :D



Jammer, hij is getrouwd met Penelope en heeft een kind met der.. :S
Ik vind hem een beetje lijken op die ene vent uit Grey's Anatomy! Die verloofde van Izzy die doodging terwijl zij haar jurk wilde laten zien! Danny? Dennie? Kijkt iemand dat? Die man speelt trouwens ook in PS. I Love you (net als Gerard!! ) Lijkt al 2 druppels water op die vent.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa!!!!! DANNY!!!! KWIJL ZEVER ZUCHT!!!
Whahaha stelletje pubers zijn we



Dit lijkt toch sprekend??



Alle reacties Link kopieren
Ja heerlijk!



Ik ben nu alleen maar aan het denken over mijn nieuwe toekomstige man :D



En daarbij, ik ben single, ik mag kwijlen, kijken en aanraken :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 16 mei 2011 @ 20:19:

Ja heerlijk!



Ik ben nu alleen maar aan het denken over mijn nieuwe toekomstige man :D



En daarbij, ik ben single, ik mag kwijlen, kijken en aanraken :D



Whahaha ik ook.



Die Gerard ken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 16 mei 2011 @ 19:42:





@Ger: Bij ons zoeken ze nog mensen! Ik weet niet waar je woont of zo.. Maar ik kan een balletje opgooien hier?Zet je een berichtje op hyves wat en waar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 16 mei 2011 @ 19:42:





@Ger: Bij ons zoeken ze nog mensen! Ik weet niet waar je woont of zo.. Maar ik kan een balletje opgooien hier?Zet je een berichtje op hyves wat en waar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jurks schreef op 16 mei 2011 @ 19:42:





@Ger: Bij ons zoeken ze nog mensen! Ik weet niet waar je woont of zo.. Maar ik kan een balletje opgooien hier?Zet je een berichtje op hyves wat en waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven