En nu even eerlijk....

08-02-2008 21:56 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik wil geen politiek correcte antwoorden, gedachten ingegeven door Oprah Winfrey of God (al worden die vaak als eenheid gezien), geen Moeder Theresa-achtige zalvende woorden of onrealistische benaderingen.

Mijn vraagstelling luidt als volgt: zijn er mensen die absoluut nergens goed in zijn, die eigenlijk niets kunnen, mislukt zijn op sociaal gebied, a-muzikaal zijn, een voorgebakken lasagneschotel als hoogtepunt van hun kookkunst beschouwen, niet kunnen studeren en een te slap karakter hebben om naar de sportschool te gaan om de bierbuik/vetrollen weg te trainen?

Ik denk persoonlijk van wel.

En helaas schaar ik mijzelf ook onder die categorie. Maar het gaat om meningen, dus ik ben benieuwd.
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 00:56:

[...]

Als ik ga miereneuken (is 't niet met dubbel n? of waarderen mieren geen trio's? :-P ) zou ik zeggen omdat de man in kwestie geen bier zou mogen drinken. Sex + man met biersmaak is.... smerig.
Vind je? Vind ik wel meevallen. Ligt eraan hoeveel bier natuurlijk. Zodra ik die asbak niet meer kan balanceren dan heb ik in elk geval teveel bier op. Goede graadmeter!
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:05:

Morsige Mierenneukende Mannen :no: tsss

Het zou niet moeten mogen.
Het is maar goed dat ze mieren neuken toch? Scheelt weer voor de menselijke vrouwelijke populatie.
riderm schreef op 11 februari 2008 @ 01:05:

[...]

en weer hap. En weer proberen mij te beledigen. Arm kind.
Zielig he? Zal wel hoofdpijn zijn van die asbak.
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:05:

*Zal haar best doen om woensdag weer virusvrij te zijn*. Tis gewoon een verkoudheidje gelukkig. Ik snap dat 't druk is in je hoofd, fijn dat het leuke dingen zijn :) .

Enne... ja voor sommigen maak je uitzonderingen. Maar toch. Gatver. Haha.

:-P Ik ben bereid om het uit te proberen. Wordt toch een keer een eindje karren denk ik.

*roept zichzelf tot de orde*

*bekent tegelijkertijd dat dit wel een van de lekkere euh leuke dingen zijn die on my mind zijn*
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:05:

*Zal haar best doen om woensdag weer virusvrij te zijn*. Tis gewoon een verkoudheidje gelukkig. Ik snap dat 't druk is in je hoofd, fijn dat het leuke dingen zijn :) .

Enne... ja voor sommigen maak je uitzonderingen. Maar toch. Gatver. Haha.
Moet je gewoon als tegenoffensief zelf gigantisch gaan zuipen, zal 'm leren gna gna! Hij is trouwens veel zieliger, hoef ik enkel een asbak en af en toe een glas bier te balanceren, hij krijgt de hele handtas en een fles vodka op zijn hoofd.
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:05:

Vind je? Vind ik wel meevallen. Ligt eraan hoeveel bier natuurlijk. Zodra ik die asbak niet meer kan balanceren dan heb ik in elk geval teveel bier op. Goede graadmeter!
Ik heb echt een ontzettende hekel aan bier. Een man moet wel heeeeeeel sexy zijn wil ik dat vergeten X-D .
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:07:

*bekent tegelijkertijd dat dit wel een van de lekkere euh leuke dingen zijn die on my mind zijn*

Juist ja. Oh jee.....

:-P
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:10:

[...]

Ik heb echt een ontzettende hekel aan bier. Een man moet wel heeeeeeel sexy zijn wil ik dat vergeten X-D .

As you know, he's pretty sexy... ;-]

Geloof me, dat vergeef ik 'm wel. Al zoop 'ie spiritus.

Bij wijze van spreken, dan :-P
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:10:

[...]

Jammer dat je niet van bier houdt, dat schijnt goed te helpen om iemand heeeeeeel sexy te vinden. Althans, dat heb ik van mijn bedpartners begrepen :-P ;-)

Die éne ja.... :love:

Enne, H..., wie was dát ook alweer? :-P
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:14:

[...]

Jammer dat je niet van bier houdt, dat schijnt goed te helpen om iemand heeeeeeel sexy te vinden. Althans, dat heb ik van mijn bedpartners begrepen :-P ;-)
Je hebt daar een liedje van, van The Bloodhound Gang. "You're pretty when I'm drunk, and I'm pretty f*cking drunk" :-P
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:16:

[...]

Je hebt daar een liedje van, van The Bloodhound Gang. "You're pretty when I'm drunk, and I'm pretty f*cking drunk" :-P
Haha, daar moest wel een liedje over zijn ja! Maar wat oh wat moeten wij vrouwen drinken als een man niet zo sexy is...? Ik stem voor een Black Russian, optioneel in de vorm van een drankje.
Ik zou zeggen: zorg dat je hem nuchter al sexy vindt. Wat je er dan nog ingooit aan alcohol maakt het alleen maar nog meer onweerstaanbaar.
@Minny: Mmm, weet je, dan zit je met het probleem dat je de volgende ochtend een dúbbele kater hebt: één van de drank, en één van de constatering dat de heer in kwetsie toch euh iets minder appetijtelijk is dan je gisterenavond dacht.

Dussse... misschien gewoon wegwezen, en om het even wat voor drankje gaan drinken met een wél aantrekkelijk heerschap?

@Feliciaatje, ik ga het uitproberen: ik rij richting het zonnige zuiden, zuip me te pletter, en vervolgens blijf ik daar slapen omdat ik niet dronken mag rijden. Verantwoord plan toch :-P
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:21:

Ik zou zeggen: zorg dat je hem nuchter al sexy vindt. Wat je er dan nog ingooit aan alcohol maakt het alleen maar nog meer onweerstaanbaar.
En moet ik die alcohol dan in hem of in mijzelf gooien? Wil het wel goed doen natuurlijk!
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:14:

Enne, H..., wie was dát ook alweer? :-P

Geen idee, kende je een H... dan?

mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:22:

@Minny: Mmm, weet je, dan zit je met het probleem dat je de volgende ochtend een dúbbele kater hebt: één van de drank, en één van de constatering dat de heer in kwetsie toch euh iets minder appetijtelijk is dan je gisterenavond dacht.

Dussse... misschien gewoon wegwezen, en om het even wat voor drankje gaan drinken met een wél aantrekkelijk heerschap?

@Feliciaatje, ik ga het uitproberen: ik rij richting het zonnige zuiden, zuip me te pletter, en vervolgens blijf ik daar slapen omdat ik niet dronken mag rijden. Verantwoord plan toch :-P
Of...en dit is maar een gedachte...ik zorg dat ik weg ben voordat een van ons beiden nuchter wordt! X-D
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:25:

[...]

Geen idee, kende je een H... dan?

Er staat me vaag iets van een H... bij, maar dat kan natuurlijk ook gewoon een nachtmerrie geweest zijn X-D
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:25:

En moet ik die alcohol dan in hem of in mijzelf gooien? Wil het wel goed doen natuurlijk!
Met mate in beiden. Ik zou wel de inname enigszins beperken, dat scheelt weer klotsbuiken mocht de avond in bed eindigen inclusief woeste fysieke praktijken en ingewikkelde lichaamsbouwconstructies.
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:26:

[...]

Of...en dit is maar een gedachte...ik zorg dat ik weg ben voordat een van ons beiden nuchter wordt! X-D
Das wel een goed idee, an sich, maar wat als je je daarna niet meer kan herinneren of 'ie leuk was? Dan blijf je je dat afvragen, heb je straks een goddelijke man in de steek gelaten... Dat wil je toch ook niet op je geweten hebben?
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:27:

[...]

Met mate in beiden. Ik zou wel de inname enigszins beperken, dat scheelt weer klotsbuiken mocht de avond in bed eindigen inclusief woeste fysieke praktijken en ingewikkelde lichaamsbouwconstructies.
Plus, het schijnt dat een man euh iets minder controle heeft over z'n gereedschap, als 'ie té goed bezopen is. Moet je ook niet willen, natuurlijk :-P
Hey dames, ik realiseer me opeens dat we ermmm nogal offtopic gaan. Hoe breien we dit weer recht met het oorspronkelijke topic? X-D
mastermind schreef op 11 februari 2008 @ 01:27:

[...]

Das wel een goed idee, an sich, maar wat als je je daarna niet meer kan herinneren of 'ie leuk was? Dan blijf je je dat afvragen, heb je straks een goddelijke man in de steek gelaten... Dat wil je toch ook niet op je geweten hebben?
Als ik kringen op mijn hoofd heb van het glas, dan was ie niet leuk. En als hij kringen op zijn hoofd heeft van mijn glas, dan is ie wel heeeeel erg leuk! X-D
Feliciaatje schreef op 11 februari 2008 @ 01:31:

Hey dames, ik realiseer me opeens dat we ermmm nogal offtopic gaan. Hoe breien we dit weer recht met het oorspronkelijke topic? X-D
Ik heb het talent om een asbak op mijn hoofd te balanceren tijdens het pijpen, maar heb ik wel het IQ om daar nog een glas bier aan toe te voegen?

En we zijn weer on topic!
:-d
minny schreef op 11 februari 2008 @ 01:31:

[...]

Als ik kringen op mijn hoofd heb van het glas, dan was ie niet leuk. En als hij kringen op zijn hoofd heeft van mijn glas, dan is ie wel heeeeel erg leuk! X-D

Goeie graadmeter!!

En ja Feliciaatje we gaan erg offtopic. Hoewel... dit topic ging over ergens goed in zijn. Dus als we een doorsteek maken naar goed zijn in euh lichamelijke activiteiten, dan zijn we toch on topic.

(Hell, ik moet over zes uur m'n bed uit zijn!! Aaaargh! Maar juist 's nachts is het hier zo gezellig. Jammer dat je niet kan praten nu, trouwens, het is idd wel erg laat. Misschien dus maar goed ook :-P )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven