Entertainment alle pijlers

Paul Turner

20-11-2011 16:26 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



ik wilde hier tóch een topic over openen omdat ik zo'n fan ben van Paul Turner van The voice of Holland. Ik vind hem zoveel energie geven en zo positief en blij in het leven staan. Ik word zo blij van hem.

Ik volg hem op twitter en ook daar is hij zo blij. (Paulturner1986) Ik kijk minstens 1 keer per dag zijn auditie en de Battle. Omdat ik er zo vrolijk van word.

Ik denk zelfs dat hij grote kans heeft om TVOH te winnen.

Er zijn vast meer fans die dit met me willen "delen"



Groetjes van Varia
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem erg leuk! Gewoon omdat hij echt zo is en geen typetje neerzet. En ik dacht eerst dat hij niet kan zingen, maar daarin had ik me toch echt vergist. Ik vind alleen nog steeds dat er veel deelnemers waren met een mooiere stem, die veel meer een plek in de finale verdiend hadden. Ik gun het hem echt wel om te winnen, maar hij is zeker niet de beste.
Alle reacties Link kopieren
quote:654567898 schreef op 14 januari 2012 @ 00:35:

paul is de antidepressiva van deze maatschappij, een lichtpunt in donkere dagen, hoop in tijden van crisis. Paul gaat de wereld van de ondergang redden dit jaar



LOL!



Ik krijg trouwens als ik jouw nick zie zwaar de neiging om het nummer te bellen met een 0 ervoor...krijg ik jou dan aan de lijn;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven