Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
MeiAsia (t/m 01-08-12)

product: MeiAsia

kopen bij: Jumbo

nodig: kassabon

adres: 'MeiAsia Probeer nu gratis actie", Antwoordnummer 71605, 1716ZA Opmeer

voor: 01-08-12

regels: 1 product per klant

Dat gaat om deze actie. Ik heb geen idee, maar ik zie niks over een actieverpakking ofzo. Ik zet hem nog even in de wacht. Op naar de Jumbo op zoek naar een actieverpakking denk ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bon voor gratis kleenex.
Jij bent goed op dreef zeg haha.
Fame schreef op 23 mei 2012 @ 12:40:

MeiAsia (t/m 01-08-12)

product: MeiAsia

kopen bij: Jumbo

nodig: kassabon

adres: 'MeiAsia Probeer nu gratis actie", Antwoordnummer 71605, 1716ZA Opmeer

voor: 01-08-12

regels: 1 product per klant

Dat gaat om deze actie. Ik heb geen idee, maar ik zie niks over een actieverpakking ofzo. Ik zet hem nog even in de wacht.
Klopt die bedoelde ik. Ik zie ook niks over een actieverpakking en kon op de website ook niks vinden, dus het is een beetje een vage actie. Misschien komt er nog meer duidelijkheid over.
Net stond de postbode weer voor de deur!

Dit keer met een pakketje van Decubal. Mag een oogcrème en een bodyscrub testen.

Flinke pot bodyscrub en ook een groot flesje oogcrème. Ben er benieuwd naar!

Mijn vriend balen, sinds ik bij hem ben gaan wonen komt er bijna alleen maar post, pakketjes en telefoontjes voor mij ;)

Haha, tijdens het afstuderen en mijn blessure zit ik de hele dag mee te doen met prijsvragen, GTA's, enquêtes en testpanels. Tikt best wel aan ;)
Fame schreef op 23 mei 2012 @ 12:29:

product: Mona XL pudding

nodig: formulier op kartonnen wikkel om verpakking + kassabon

adres: Mona XL pudding actie, antwoordnummer 10016, 6200XP Maastricht

voor: 30-06-12

terug: binnen 3 weken
Ik zie net dat de Mona puddingen bij de Plus 2 voor 1.99 zijn. Ben benieuwd of de actie variant daar ook tussen staat.
Fame schreef op 23 mei 2012 @ 12:30:

[...]

Ah, leuk! Ik kon niet meedoen want het afhalen was veel te ver weg.

Bij mij ook. Maar ik vond het wel raar dat je eerst een adres moest opgeven waar ze het konden afleveren.

Verder vind ik die surveys een beetje onduidelijk, veel dingen zijn al afgesloten maar dan staat er nog wel 'doe mee' etc.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
misskerss schreef op 23 mei 2012 @ 12:55:

Net stond de postbode weer voor de deur!

Haha, tijdens het afstuderen en mijn blessure zit ik de hele dag mee te doen met prijsvragen, GTA's, enquêtes en testpanels. Tikt best wel aan ;)
Hier ook iemand met tijd over ;-). Won je weleens wat met enquetes/prijsvragen? Ik doe er ook weleens aan mee maar heb vaak het idee dat het alleen gaat om het inwinnen van persoonlijke gegevens.
adios schreef op 23 mei 2012 @ 12:13:

Jeee ik ook! Krijg het mailtje echt zojuist binnen dus je hebt nog kans lydiam!
Jaja, ik ook! Iemand die toevallig ook zondag naar tilburg gaat om ze op te halen? (wel grappig om elkaar tegen te komen). Ben benieuwd wat er allemaal in zit! (dat het 50 euro waard is zie ik nergens trouwens..).
De mona zal ik ook eens in de gaten gaan houden. Iemand die toetjes van Alpro al gevonden met geld terug actie? En de goeie grutten heb ik ook nog niet gevonden...

En het geld van Wieckse rosebier met 0% alcohol heb ik ook nog niet terug helaas...
hoi

Lees elke dag hier alle bespaar tips en acties. Zelf altijd te laat om iets te plaatsen. Maar.....

Zat net in de tv gids van veronica te bladeren. Staat wel een soort van vrekkerige actie in : de vaderdag goodiebag. Je koopt hem voor

¤ 29,55, exl. ¤ 5 verzendkosten. Maar de waarde is meer dan ¤ 200. Als je op gaat tellen, lijkt het mij de moeite waard. Alleen al aan de cremes en douchespullen enzo.

@Lydiamm : vandaag gaat de envelop met de c1000 zegels naar je op de bus. Kun je hier laten weten of hij aangekomen is ?
Ja, laat ik je weten, heel erg bedankt!!
anoes schreef op 23 mei 2012 @ 13:48:

Zat net in de tv gids van veronica te bladeren. Staat wel een soort van vrekkerige actie in : de vaderdag goodiebag. Je koopt hem voor

¤ 29,55, exl. ¤ 5 verzendkosten. Maar de waarde is meer dan ¤ 200. Als je op gaat tellen, lijkt het mij de moeite waard. Alleen al aan de cremes en douchespullen enzo.

Hou je er rekening mee dat ze ook waardebonnen (bijv 20,- korting bij aankoop van minimaal 50,-) meetellen in het geheel?
anoes schreef op 23 mei 2012 @ 13:48:

Mwoah, als je even googelt op de inhoud van die toilettas, dan valt dat vies tegen. Veel kortingsbonnen en entreekaartjes voor vage attracties en dergelijke en verder douchegels van Dove waar de Viva Vrekken inmiddels in omkomen, stink Axe en een paar tijdschriften. Ik vind het niet echt de moeite waard..
die kleenex actie is erg fijn aangezien je geen kassabon er bij moet doen, heb net een doos kleenex gekregen van een vriendin dus dat is heel fijn ;)

over gordijnen wassen... geloof niet dat het met mijn gordijnen kan maar zou het wel graag eens met mijn inbetweens doen, heb alleen geen buitenruimte en binnen drogen duurt dagen.. iemand nog andere tips? heb geen droger..
Trouwens een tube Parodontax gehaald bij de Etos, ik vroeg nog netjes of de actie nog geldig was (er stond tenslotte bij 'op=op') maar de cassiere zei 'jahoor, tot begin juni'.
Wat betreft die gordijnen: ze hebben het niet voor niets over de grote voorjaarsschoonmaak... :-P *Heeft inmiddels een wasje buiten hangen, en er zit er nog een in de machine* Ik zal de eerste was nog even goed nakijken trouwens, het is weer een wasje met dat zelfgemaakte spul. Alleen de tweede niet, want ik wil het spul wat ik nog in huis heb opmaken. Anders is het nog steeds niet echt vrekken natuurlijk... :-P
waterenvuur schreef op 23 mei 2012 @ 14:13:

die kleenex actie is erg fijn aangezien je geen kassabon er bij moet doen, heb net een doos kleenex gekregen van een vriendin dus dat is heel fijn ;)

over gordijnen wassen... geloof niet dat het met mijn gordijnen kan maar zou het wel graag eens met mijn inbetweens doen, heb alleen geen buitenruimte en binnen drogen duurt dagen.. iemand nog andere tips? heb geen droger..
Ik hang de gordijnen altijd weer nat op (klinkt alsof ik heel vaak mijn gordijnen was maar dat is dus echt niet). Als je zorgt dat ze niet meer kletsnat zijn zodat ze alles onderdruppen en elders een raam/deur openzet zullen ze ook wel zo droog zijn.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Dat doe ik ook inderdaad Adios! Hangen ze ook meteen "in de plooi"1
adios schreef op 23 mei 2012 @ 14:23:

[...]

Ik hang de gordijnen altijd weer nat op (klinkt alsof ik heel vaak mijn gordijnen was maar dat is dus echt niet). Als je zorgt dat ze niet meer kletsnat zijn zodat ze alles onderdruppen en elders een raam/deur openzet zullen ze ook wel zo droog zijn.
Precies gewoon direct weer nat ophangen met dit weer is het zo droog en je hebt dan ook geen last van vouwen etc.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Zo, Yunomi zomerpakket aangevraagd!

(Voel me op dit moment zo'n nietsnut, omdat ik niks doe en alleen maar gratis spulletjes probeer te scoren, GTA's, prijsvragen en dergelijke... Ik wil geopereerd worden, afstuderen en aan het werk, heb genoeg van het thuiszitten!)
Kan ik begrijpen Misskerss!
Ah, goed dat je het zegt van Yunomi, ik heb net weer punten gescoord, ik moet er nog 20. En ik zit aan de max. Hebben we tot 1 juni of 1 juli?

Ik hoop dat het nog ga redden, ik ben twee weken vergeten te schrijven. Stom zeg.
Ik heb zojuist weer een tns nipo bon binnengekregen dus diegene die erop zit te wachten: ze zijn ze weer aan het versturen!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Hier ook weer een tns nipo bon binnen! Altijd zo fijn :) bij een ander bureau kan ik bijna 20 euro vvv bonnen uit laten keren. Altijd leuk zulke extratjes
Tot 1 juli toch?

Wat doen jullie voor je yunomi punten?

Ik reageer op artikelen en ga de chat in en uit en soms doe ik zo'n spelletje waar je iets mee kan winnen, maar verder??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven