Leaseauto
zaterdag 26 mei 2012 om 19:42
Mijn man kan waarschijnlijk een leaseauto via zijn werk krijgen. We willen deze ook prive gebruiken. Heeft iemand enig idee hoeveel zoiets kost en wat de werkgever betaalt en wat mijn man betaalt? Ik heb er echt geen idee van. Moet je er dan ook jaarlijks belasting over betalen, zo ja, hoeveel? Ik twijfel over zelf een nieuwe auto kopen of een leaseauto. Ik weet het niet.
Ik kan niet snel reageren maar zodra het kan lees ik alles. Vast bedankt voor de tips/hulp.
Ik kan niet snel reageren maar zodra het kan lees ik alles. Vast bedankt voor de tips/hulp.
Alles komt goed..........
zaterdag 26 mei 2012 om 19:57
zaterdag 26 mei 2012 om 20:12
Afgezien van de bijtelling is alles afhankelijk van wat de werkgever met de leasemaatschappij afspreekt en van de afspraken tussen werkgever werknemer.
Dingen als wegenwacht, vervangend vervoer, eigen risico, eigen bijdrage, brandstofkosten, zijn niet overal hetzelfde en daar is dan ook geen eenduidig antwoord op te geven.
Meeste werkgevers hebben 'n autoreglement, afdeling personeelszaken kan je meer vertellen.
Dingen als wegenwacht, vervangend vervoer, eigen risico, eigen bijdrage, brandstofkosten, zijn niet overal hetzelfde en daar is dan ook geen eenduidig antwoord op te geven.
Meeste werkgevers hebben 'n autoreglement, afdeling personeelszaken kan je meer vertellen.