En ineens denk je, hier ben ik te oud voor...

09-10-2012 11:08 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon (12) en ik zijn allebei groot fan van Psy, die Koreaan die nu op 1 staat. Zoek maar eens op op You Tube. Nou wilden we ook het dansje gaan doen. Het lukte mij niet en ik dacht opeens, ik ben hier te oud voor!

Zo suf. Hebben jullie dat ook? Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?
Alle reacties Link kopieren
En die man bij Dino is toch niet die zelfde Psy, of hij moet flink afgevallen zijn
Gut ik dans zelfs graag op dubstep. En een aantal jaar geleden was freestyle ook zo'n topper en danste toen met mijn kinderen mee.



Mijn dochter van 16 is een geweldige danser, over 2 jaar gaat ze het proberen by sytycd, dus ze is een talent in dansjes en pasjes aanleren. Daar heeft deze oude moeder wel profijt van. Lol
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik met pretparken of een kermis: of ik vind het eng of wordt misselijk.

Vroeger kon het niet gek genoeg zijn ..



Dat dansje kende ik niet. Ik zou zeggen stiekum oefenen
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 09 oktober 2012 @ 12:24:

Weet precies wat je bedoeld hoor met voor sommige dingen voel ik me te oud.

Voel me in een keer te oud om s´avonds om 11 uur bij de bushalte te staan om naar de stad te gaan voor te stappen, doe liever een terrasje in de middag en dan mag het wat mij betreft laat worden. Skaten jaren gedaan maar ik durf niet meer, en weet best dat er genoeg mensen van mijn leeftijd nog skaten, maar ik ff niet meer.

Openbare dronkenschap haha, kan echt niet meer toch'??

Oh van de week een concert, tussen de jeugd in de pit pogoen, dat wil ik eigenlijk wel heel graag maar geen porum.

En oh ja ik ben 40!Maar waarom ga je niet meer in de pit? Of niet meer stappen? En draag je geen vlechten meer? Alleen maar omdat het 'niet zou kunnen'? Dat maakt me sip
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Met vakantie veel gedanst en achteraf schaam ik me zo! Ik ben bang dat ik mezelf voor gek heb gezet.

Maar ja, ik hou er zo van.
Alle reacties Link kopieren
quote:tristan19 schreef op 09 oktober 2012 @ 14:33:

[...]





Maar waarom ga je niet meer in de pit? Of niet meer stappen? En draag je geen vlechten meer? Alleen maar omdat het 'niet zou kunnen'? Dat maakt me sip



Geen zorgen hoor, wij aan ondanks de leeftijd nog bijzonder veel uit, maar meer naar festivals, uit eten, bbq feestjes, maar een jaar geleden stond ik met mijn man bij de bushalte s avonds om elf uur, om uit te gaan. Het was steenkoud, en ik dacht bij mezelf waarom wil ik dit nog, had echt zo een momentje van misschien ben ik hier nu wel te oud voor.

En tsja die vlechten....zijn al zoveel topics hier geweest over vrouwen boven de 30 met vlechten. Not done dus. Ik heb er heel lang gewoon bout aan gehad, ligt er ook aan wat voor type je bent. Uitgeblondeerd haar samengetrokken in 2 dunne sliertvlechtjes bij een overgezonnebankte 30 plusser is treurig, maar ik heb prachtig haar al zeg ik het zelf, maar toch durf ik het niet meer helaas.
Alle reacties Link kopieren
Vlechten zijn stom. Of je nu 16 of 40 bent. En ik dans gewoon op Psy. Of het nou lijkt of niet. Oh ja....ik ben 42.....het enige wat ik niet meer doe is op een doordeweekse dag vanuit het Noorden naar Rotterdam jakkeren voor een concert want dat trek ik echt niet meer met 2 kinderen of nou ja.....heel soms doe ik dat nog wel maar dan moet de artiest echt wel de moeite waard zijn. En leeftijd is niks meer dan een getal.
Alle reacties Link kopieren
Paarden zadelmak maken. Dat doe ik niet meer. Leeftijd speelt parten en dat vooral in mentaal opzicht. Ik zit mezelf gewoon in de weg. Je wordt banger als je ouder wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in het zwembad en ik denk niet dat ik nog van de hoge duikplank af durf te springen. Ben begin 30.
Alle reacties Link kopieren
quote:missfiona schreef op 09 oktober 2012 @ 11:19:

Even gekeken en ik ben echt oud. Ik vind hem lelijk, het dansje raar en het ´liedje´ niet om aan te horen...Daarom is het toch juist zo leuk?
Woep woep woep woep!
Alle reacties Link kopieren
haha ik moet wel lachen nu ik dit topic zie

Wij hebben dit nummer en dansje tijdens de zumba les en ik had geen idee dat het een nummer 1 hit was.

Vond het vreselijk toen ik het de eerste keer hoorde, maar nu dans ik er vrolijk op los en heb er echt lol in, zelf ben ik 31 maar er staan ook vrouwen tussen van 50+ ..dus het kan allemaal, het gaat erom dat je er lekker plezier aan beleefd toch
Alle reacties Link kopieren
In vrij onschuldige kermis / pretpark attracties gaan... Het soort waar de kleintjes niet in kunnen, maar kinderen vanaf een jaar of 6 wél..
quote:beautyfly schreef op 09 oktober 2012 @ 11:08:

Mijn zoon (12) en ik zijn allebei groot fan van Psy, die Koreaan die nu op 1 staat. Zoek maar eens op op You Tube. Nou wilden we ook het dansje gaan doen. Het lukte mij niet en ik dacht opeens, ik ben hier te oud voor!

Zo suf. Hebben jullie dat ook? Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?



Ja. Twee maanden terug leerden mijn leerlingen mij en mijn collega's zo'n dansje op survivalkamp. s'Ochtends bij tandenpoetsen aan zo'n enorme wasbak weer dat liedje, al die meiden vrolijk dansen, "Kom op mevrouw, meedoen!!!". Ja lollig en leutig, schiet ik in actie op mijn badslippers. Vol achterover op de tegelvloer...Ben door een ambulancebroeder van de grond geraapt. Heb je de hele week amper een oog dicht gedaan, aan steile rotswanden in een tuigje gehangen, 3 x omgeslagen met je kano om vervolgens je staartbeentje te breken met een dansje .



Het ergste was nog wel een opmerking van een van mijn leerlingen in afwachting van hulp. Leerlingen staan wat te mompelen, eentje maakt een opmerking dat iets breken toch niet zo erg is. Hoor ik vervolgens een van mijn mentorleerlingen zeggen: "Ja hallo, bij oude mensen is dat vet erg hoor!".
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos schreef op 13 oktober 2012 @ 01:16:

[...]



Het ergste was nog wel een opmerking van een van mijn leerlingen in afwachting van hulp. Leerlingen staan wat te mompelen, eentje maakt een opmerking dat iets breken toch niet zo erg is. Hoor ik vervolgens een van mijn mentorleerlingen zeggen: "Ja hallo, bij oude mensen is dat vet erg hoor!".
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de Melbourne shuffle niet!

Zoek op YT naar Moonboy. Keigaaf wat dat jongetje kan!



En in pretparken in zo'n rond ronddraaiend ding gaan. Word ik nu misselijk van, had ik vroeger geen last van. Gelukkig kan ik nog wel in achtbanen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven