Seks
alle pijlers
ik heb hier echt een heel naar gevoel over...
dinsdag 6 mei 2008 om 15:37
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
dinsdag 6 mei 2008 om 16:09
Twijfelgeval. Hoe lang ben je al met hem samen? Is dit een terugkerend issue? Hoe discussiëren jullie normaal gesproken?
Hij mag natuurlijk nooit iets doen wat jij niet wil. Waar bij mij de twijfel ontstaat, is, dat ik me voor kan stellen, dat als jullie al lang bij elkaar zijn, je dit wat makkelijker doet dan wanneer jullie een vrij vers setje zijn.
Ik denk, dat jullie (aangekleed en wel) eens moeten babbelen over jullie verwachtingen en wensen qua seks. Op zich hoeft het geen enkel bezwaar te zijn, dat hij je hoofd 'dirigeert' terwijl je hem pijpt. Misschien is hij dat gewend en is het voor jou nieuw. Dan ontstaan er misschien verkeerde gevoelens. Benoem het maar en wees duidelijk. Als je het gewoon niet wil, moet hij daar genoegen mee nemen. Maar wat je niet bespreekt, kan de ander ook niet weten natuurlijk.
Ik kan me verder de situatie moeilijk voorstellen, dus weet niet of jij nou zo gevoelig reageert hierop. Voorop staat, dat jij het zo voelt en dat is natuurlijk altijd legitiem.
Laat het niet onbesproken in ieder geval.
Hij mag natuurlijk nooit iets doen wat jij niet wil. Waar bij mij de twijfel ontstaat, is, dat ik me voor kan stellen, dat als jullie al lang bij elkaar zijn, je dit wat makkelijker doet dan wanneer jullie een vrij vers setje zijn.
Ik denk, dat jullie (aangekleed en wel) eens moeten babbelen over jullie verwachtingen en wensen qua seks. Op zich hoeft het geen enkel bezwaar te zijn, dat hij je hoofd 'dirigeert' terwijl je hem pijpt. Misschien is hij dat gewend en is het voor jou nieuw. Dan ontstaan er misschien verkeerde gevoelens. Benoem het maar en wees duidelijk. Als je het gewoon niet wil, moet hij daar genoegen mee nemen. Maar wat je niet bespreekt, kan de ander ook niet weten natuurlijk.
Ik kan me verder de situatie moeilijk voorstellen, dus weet niet of jij nou zo gevoelig reageert hierop. Voorop staat, dat jij het zo voelt en dat is natuurlijk altijd legitiem.
Laat het niet onbesproken in ieder geval.
dinsdag 6 mei 2008 om 16:11
dinsdag 6 mei 2008 om 16:11
dinsdag 6 mei 2008 om 16:12
dinsdag 6 mei 2008 om 16:14
Volgens mij is de vriend van TO er zelf ook van geschrokken en zou hij heel graag willen vergeten wat er gebeurd is.
Hij liep wat te hard van stapel, jij was er niet klaar voor om gepenetreerd te worden. Inschattingsfout van hem, in the heat of the moment? Of vraagt hij altijd van te voren toestemming?
Daarna ga jij hem klootzak noemen, volgens mij kun je dat ook anders brengen.
Hij raakte geirriteerd en gaf een voorbeeld. Ja, dat was fout, maar volgens mij heeft hij dat zelf ook heel goed door, en schaamt hij zich er ook voor. Gelukkig blijf jij er nu over doorgaan zodat hij er dadelijk nog veel prikkelbaarder door wordt.
Ik zou het geval nog 1 keer met hem bespreken, en dan zonder scheldwoorden en ernstige verwijten. Hou het bij jezelf en geef aan wat er volgens jou gebeurd is en hoe jij je daar onder voelt.
Uit zijn reactie daarop zal dan blijken of hij echt een hufter is, of een stomme fout heeft gemaakt.
Hij liep wat te hard van stapel, jij was er niet klaar voor om gepenetreerd te worden. Inschattingsfout van hem, in the heat of the moment? Of vraagt hij altijd van te voren toestemming?
Daarna ga jij hem klootzak noemen, volgens mij kun je dat ook anders brengen.
Hij raakte geirriteerd en gaf een voorbeeld. Ja, dat was fout, maar volgens mij heeft hij dat zelf ook heel goed door, en schaamt hij zich er ook voor. Gelukkig blijf jij er nu over doorgaan zodat hij er dadelijk nog veel prikkelbaarder door wordt.
Ik zou het geval nog 1 keer met hem bespreken, en dan zonder scheldwoorden en ernstige verwijten. Hou het bij jezelf en geef aan wat er volgens jou gebeurd is en hoe jij je daar onder voelt.
Uit zijn reactie daarop zal dan blijken of hij echt een hufter is, of een stomme fout heeft gemaakt.
dinsdag 6 mei 2008 om 16:15
dinsdag 6 mei 2008 om 16:15
Oké, maar wat heb je zelf op dat moment gedaan dan? Ben je overdonderd eigenlijk en is je later de ernst hiervan pas doordrongen? Of ben je heftig gaan meppen of wat dan ook?
Jouw gevoel is altijd legitiem, zoals ik al zei. Maar je opent wel een topic op een forum waarin je duidelijk vraagt of je zo gevoelig reageert. Als iemand dan van mening is van wel, hoef je natuurlijk niet je hakken in het zand te zetten. Neem het voor lief en doe ermee wat je ermee doen wil.
dinsdag 6 mei 2008 om 16:18
dinsdag 6 mei 2008 om 16:20
Ik snap niet zo heel goed waar die felle reacties vandaan komen. Ik praat het in geen geval goed hoor, maar ik vind bewoordingen als 'geen respect voor je hebben' en 'vertrouwen beschaamd' zo hard.
Ze woont samen met hem, dus dan ken je elkaar toch al een hele tijd. Dan spelen er toch veel meer zaken mee in je beoordeling? Als hij nou verder nooit zoiets doet en er verder nooit iets voorgevallen is, zou het dan niet zo kunnen zijn, dat hij zich één keertje heeft laten gaan en dus één keertje een fout heeft gemaakt. Dat is toch best menselijk?
Hij heeft je niet verkracht of iets, toch?
Ze woont samen met hem, dus dan ken je elkaar toch al een hele tijd. Dan spelen er toch veel meer zaken mee in je beoordeling? Als hij nou verder nooit zoiets doet en er verder nooit iets voorgevallen is, zou het dan niet zo kunnen zijn, dat hij zich één keertje heeft laten gaan en dus één keertje een fout heeft gemaakt. Dat is toch best menselijk?
Hij heeft je niet verkracht of iets, toch?
dinsdag 6 mei 2008 om 16:23
Tja, CL2, je beschrijft precies mijn dilemma. Het is gewoon heel moeilijk. Hij deed het uit irritatie, om nu eindelijk eens duidelijk te maken wat hij bedoelde. Niet omdat hij het lekker vond, mij wilde vernederen of pijn wilde doen. Maar toch, het is een gevoel dat knaagt, een stemmetje dat zegt: ook al hou je nog zo van iemand, ongewenste seksuele handelingen zijn not done, wat voor bedoeling er ook achter zit...