ik heb hier echt een heel naar gevoel over...

06-05-2008 15:37 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag waren mijn vriend en ik aan het vrijen toen we een discussie kregen. We waren samen in de jacuzzi en allebi naakt, elkaar een beetje aan het strelen. Hij wilde mij beffen, maar ik wilde niet, toen duwde hij zijn penis in mij, onverwacht onder water. Ik zei dat ik nog niet klaar was en hij zei sorry. Ik vond dat hij dit even had moeten''aankondigen" en voor je 't wist, hadden we een discussie over ons seksleven. Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit. Ik heb hier echt een rotgevoel over, het voelde alsof hij mij aanrandde. Ik heb dit ook tegen hem gezegd, hij schrok ervan en zei dat hij het alleen als voorbeeld wilde aangeven. Ik weet wel dat ie het deed omdat ie de discussie zat was en duidelijk wilde maken wat ie bedoelde, maar ik heb hier echt een rotgevoel bij. Ben ik nou zo overgevoelig?
minny schreef op 06 mei 2008 @ 18:51:

[...]

Iemand bij het hoofd pakken en naar je geslachtsdeel toetrekken reken ik daar wel onder. Ik denk niet dat het andersom was gelukt als zij hem bij zijn hoofd had willen pakken en naar beneden had geduwd. Waarom niet? Omdat hij sterker is, daarom!

Heeft ze nee gezegd, duidelijk laten merken dit niet te willen, zich fysiek verzet enz?

Dat lees ik werkelijk nergens, dus om het verkrachting te noemen vind ik werkelijk overtrokken.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 18:52:

[...]

Dus eigenlijk is het niet oké omdat er misschien net zo veel mensen het wel oké als niet oké vinden ?

Vriend heeft - in mijn ogen - misgegokt met dat wel oké , niet oké . Vriendin vond het niet zo'n beetje niet-oké maar heel erg niet-oké ... dat lijkt me erg duidelijk nu allemaal . Zand erover , afzoenen en klaar ermee . Tenzij ze hier een halszaak van wil maken natuurlijk .

Het verschil ligt in het feit dat TO ergens in dit topic heeft aangegeven dat hij wist dat ze niet van dat soort dingen houdt.

En volgens mij maakt dat ook het verschil in haar gevoel. Kan niet in haar hoofd kijken maar volgens mij denkt ze:

hij weet dat ik zoiets niet wil en toch doet hij het. En daarmee is een stuk vertrouwen, veiligheid bij haar weg.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 18:56:

Ik gok zomaar dat wanneer zij op zijn hoofd was gaan zitten om voor te doen wat je zin doordrijven is / beffen mét expliciete aanwijzingen / vrijen zonder handen die jongen zich NIET aangerand had gevoeld .

Ik zit me heel hard voor te stellen wanneer ik me in mijn relatie aangerand zou kunnen voelen .......en ik kan eigenlijk niks bedenken ( ja , heel rare dingen als op mijn kop sch**ten ) en ik vraag me ook af hoe dat komt ; zijn wij zo vrij met elkaar , zo vol vertrouwen dat het geen tel bij me op zou komen dat er iets zou kunnen gebeuren waarvan hij weet dat ik het niet wil , is het elkaar aanvoelen , zijn lichaam is zo'n beetje het mijne en andersom , of ben ik zo pervers of gevoelloos misschien ?
Hij wist dat ze het niet prettig zou vinden, en toch deed hij het. Waarom? Omdat het vrouwtje een grote bek had en dat zou de grote meneer haar wel even afleren. Bah...
minny schreef op 06 mei 2008 @ 18:57:

[...]

Zijn intentie was geen liefdevolle seks, maar haar eens even laten zien wat een echte klootzak zou doen. Dat zij dat niet prettig zou vinden wist hij dus heeeeeel goed.

Alsof seks altijd maar liefdevol en teder moet zijn.

Ga je niet meer in op de drogredenatie van de buurman/baas/kennis/familielid ?
minny schreef op 06 mei 2008 @ 18:58:

[...]

Hij wist dat ze het niet prettig zou vinden, en toch deed hij het. Waarom? Omdat het vrouwtje een grote bek had en dat zou de grote meneer haar wel even afleren. Bah...
o. hij heeft jou even gebeld ? aha .....nee, nu draai ik 100 graden om , hoor , nu jij weet hoe het exact zit :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
pupetta schreef op 06 mei 2008 @ 15:37:

Ik bedacht dat ik het eigenlijk ook nogal hufterig vind dat hij vaak mijn hoofd aanstuurt tijdens het pijpen en beschuldigde hem er min of meer van dat hij een klootzak was. Hij werd ook ongeduldig en duwde twee keer zachtjes zijn penis in mijn mond terwijl hij mijn hoofd van achteren vastpakte en zei als ik een klootzak was, dan zou ik het zó doen, maar zo doe ik nooit.
Ze had het vlak daarvoor nog gezegd, hij WIST dus donders goed dat hij iets deed wat zij absoluut niet wilde.

Dus dat zij dat niet zou hebben aangegeven...dat argument kan alvast ff geschrapt worden.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 18:58:

[...]

Zij noemt hem een klootzak omdat hij al 1,5 jaar haar hoofd vast houdt tijdens het pijpen en dat hem dus een klootzak maakt volgens haar.

Dat hij op dat moment bedenkt dat hij haar (voorzichtig) wil laten voelen (bij verre benadering!) wat het verschil is tussen een klootzak en zijn hand op haar hoofd kan ik me voorstellen. Hele stomme inschattingsfout en ik zou er ook pissed om worden.

Maar om hem dan een verkrachter te noemen?
jasmine schreef op 06 mei 2008 @ 18:58:

[...]

Het verschil ligt in het feit dat TO ergens in dit topic heeft aangegeven dat hij wist dat ze niet van dat soort dingen houdt.

Is dat zo ? Wist hij dat ? Ik dacht - maar kan er overheen gelezen hebben - dat zij NU pas voor het eerst duidelijk maakte aan hem dat ze zijn handmatige sturing tijdens een potje fellatio niet zo waardeerde .

En volgens mij maakt dat ook het verschil in haar gevoel. Kan niet in haar hoofd kijken maar volgens mij denkt ze:

hij weet dat ik zoiets niet wil en toch doet hij het. En daarmee is een stuk vertrouwen, veiligheid bij haar weg.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 19:00:

[...]

o. hij heeft jou even gebeld ? aha .....nee, nu draai ik 100 graden om , hoor , nu jij weet hoe het exact zit :)
Zij schreef het zelf, meneer voelde zich in de hoek gezet. Dus om het gekwetste egootje moest hij ff laten zien wat een echte klootzak zou doen. Feitelijk was het meer een soort "straf" als iets anders.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 18:57:

[...]

Zijn intentie was geen liefdevolle seks, maar haar eens even laten zien wat een echte klootzak zou doen. Dat zij dat niet prettig zou vinden wist hij dus heeeeeel goed.
Precies Minny, en dat is mijn probleem.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:01:

[...]

Ze had het vlak daarvoor nog gezegd, hij WIST dus donders goed dat hij iets deed wat zij absoluut niet wilde.

Dus dat zij dat niet zou hebben aangegeven...dat argument kan alvast ff geschrapt worden.
Ja, in de paar seconden ervoor krijgt hij te horen dat hij een klootzak is om iets wat hij al 1,5 jaar doet. En dat nav een penetratie die hij wilde doen en keurig op tijd weer uit terugtrok met excuses.
Volgens mij is het voor deze discussie niet per se relevant te bepalen of we het nu wel of niet over verkrachting/aanranding kunnen hebben.

Waar het om gaat, is dat TO zich er niet goed bij voelt. Sommige forummers beantwoorden haar vraag of zij overgevoelig is met een 'ja', anderen met een 'nee'. Of dat terecht of onterecht is, kun je misschien niet zeggen. Iedereen ervaart dit anders en zou anders reageren op een dergelijke situatie binnen zijn/haar relatie.

Vraag is wat TO moet doen. Ik blijf me afvragen wat zij verwacht van haar vriend/relatie? Wánneer zou het goed zijn wat haar betreft? Los van de vraag of dat antwoord realistisch zou zijn: wanneer ben je tevreden en kun je verder met je vriend? Wat is daarvoor nodig?

Als je antwoord realistisch is (en je vriend dit kan/wil bieden), kun je verder. Anders niet.
Peas on earth!
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 19:01:

[...]

Zij noemt hem een klootzak omdat hij al 1,5 jaar haar hoofd vast houdt tijdens het pijpen en dat hem dus een klootzak maakt volgens haar.

Dat hij op dat moment bedenkt dat hij haar (voorzichtig) wil laten voelen (bij verre benadering!) wat het verschil is tussen een klootzak en zijn hand op haar hoofd kan ik me voorstellen. Hele stomme inschattingsfout en ik zou er ook pissed om worden.

Maar om hem dan een verkrachter te noemen?
Hij wist dat ze het niet wou, en deed het toch. Dus...ja.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:02:

[...]

Feitelijk was het meer een soort "straf" als iets anders.

Tuurlijk, hij heeft haar bij de haren gegrepen, zijn lul in haar strot geramd en zich klaargeneukt.

Ik zou als ik TO was aangifte gaan doen.
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 19:03:

[...]

Ja, in de paar seconden ervoor krijgt hij te horen dat hij een klootzak is om iets wat hij al 1,5 jaar doet. En dat nav een penetratie die hij wilde doen en keurig op tijd weer uit terugtrok met excuses.
Wacht ff...jij vind dus dat hij het recht had om zoiets te doen omdat zij hem een klootzak noemt?!

Iemand een klootzak noemen en iemand dwingen een seksuele handeling te verrichten ligt mijlenver uit elkaar!!

Te bizar voor woorden dit....
IvyRosa schreef op 06 mei 2008 @ 18:59:

[...]

Alsof seks altijd maar liefdevol en teder moet zijn.

Ja dat vind ik dus wel. Tenzij de vrouw op dat moment aangeeft dat het wel wat heftiger, ruwer mag. Wat overigens absoluut geen vrijbrief is voor een volgende keer.

Of tenzij je hier natuurlijk samen andere afspraken over maakt maar volgens mij is daar in het geval van TO geen sprake van.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Jemig.

'hij stopte zomaar zijn pik in je'

Je bent verdomme zijn vriendin. Niet een onbekende, niet een kennis, niet zijn nicht, maar de vrouw met wie hij samenwoont. Je zit lekker naakt in een jacuzzi. Ben ik nu een van de weinige die denkt 'wat een overdreven reactie om hem nu een aanrander te noemen'. Ik denk ook dat hij het even voor wilde doen, wat hij nu bedoelde. Dat het niet het juiste moment is, dat is duidelijk, dat TO nu nog woester is dan ze al was, valt ook nog te begrijpen. Om deze man nu een aanrander te noemen..... dat kan ik met mijn verstand niet bij, maar dan ook echt niet.

TO, bespreek met hem hoe jij je voelde die avond en dat je er niet van gediend was en dit liever ook niet meer zo ziet. Maar om deze man nu de deur te wijzen, eruit te schoppen, etc. :-S
DTEEZ!
pupetta schreef op 06 mei 2008 @ 19:02:

[...]

Dat kan ik mij heel goed voorstellen.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:05:

[...]

Wacht ff...jij vind dus dat hij het recht had om zoiets te doen omdat zij hem een klootzak noemt?!

Iemand een klootzak noemen en iemand dwingen een seksuele handeling te verrichten ligt mijlenver uit elkaar!!

Te bizar voor woorden dit....

Nee, dat zeg ik nergens. Minder selectief lezen Minny.

Bovendien staat er nergens staat dat hij haar dwingt.
blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2008 @ 18:56:

Ik gok zomaar dat wanneer zij op zijn hoofd was gaan zitten om voor te doen wat je zin doordrijven is / beffen mét expliciete aanwijzingen / vrijen zonder handen die jongen zich NIET aangerand had gevoeld .

Ik denk dat er genoeg mannen zijn die dit ook al heel onprettig zouden ervaren. Het ging niet om aanwijzingen maar om een fysiek agressieve reactie.
minny schreef op 06 mei 2008 @ 19:01:]Ze had het vlak daarvoor nog gezegd, hij WIST dus donders goed dat hij iets deed wat zij absoluut niet wilde.

Dus dat zij dat niet zou hebben aangegeven...dat argument kan alvast ff geschrapt worden.[/fgcolor]
Nee Minny, dat lees je verkeerd, ze bedacht zich dat ze dat hufterig vond, en noemde hem toen een klootzak. Ze schrijft nergens dat ze hem vertelde wat ze bedacht.
Het gaat er om dat hij iets deed waarvan hij wist dat ze het niet wou. Omdat ze hem een klootzak had genoemd.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier mee zit...
Ze zijn allebei niet handig bezig geweest , zij had veel eerder aan moeten geven dat zij die " sturing " onprettig vond , of kunnen vragen of hij haar zo - in zijn fantasie - dwingt , of van geiligheid door haar haar streelt , of wat dan ook .

Nu heeft zij bedacht dat hufters en klootzakken hun sekspartner op die manier beetpakken .... en het zal je maar gezegd worden dat je er hufterige seksmanieren op na houdt en een klootzak bent .

Ik zou in de omgekeerde variant meteen de dodelijke dijen van Famke Janssen geïmiteerd hebben ; DIT is dwang !!!

Tenzij ik natuurlijk al aan zou voelen welke impact dit op de psychische gesteldheid van mijn partner zou hebben , dan liet ik het wel uit mijn botte hersens .... X-D
pupetta schreef op 06 mei 2008 @ 19:02:

[...]

Ik zou dat ook als een groot probleem ervaren als dat binnen mijn relatie zou gebeuren. Bij mij zou het vertrouwen weg zijn. Dat iemand het in zijn hoofd haalt om op zo'n manier zijn woede of overmacht te uiten kan voor mij niet door de beugel.
Miss Moneypenny schreef op 06 mei 2008 @ 19:08:

[...]

Nee Minny, dat lees je verkeerd, ze bedacht zich dat ze dat hufterig vond, en noemde hem toen een klootzak. Ze schrijft nergens dat ze hem vertelde wat ze bedacht.
Hoe wist hij dan waarom ze hem een klootzak vond en deed hij ff voor hoe hij precies die specifieke handeling nog ff klootzakkeriger kon maken? Omdat ze dat dus wel gezegd heeft. Ga nou niet op haar manier van een situatie beschrijven zitten muggeziften zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven