Seks
alle pijlers
Vriend opgewonden na ruzie
maandag 2 juni 2008 om 10:50
Ja dat is echt de reden. We hebben namelijk bijna alleen maar seks na ruzies en heftige discussies. Het is niet het type man dat opgewonden wordt van mooie lingerie etc. En hij wil ook altijd de initiatiefnemer zijn..
En verder vind ik de seks heerlijk en heb ik er absoluut geen problemen mee dat hij dominant is in bed. Het windt mij juist wel op..
maandag 2 juni 2008 om 10:54
maandag 2 juni 2008 om 10:57
maandag 2 juni 2008 om 11:00
Ik vind het zelf aan de ene kant ook niet heel erg raar, want goedmaakseks is leuk en heftig. Wat wel apart is, is dat hij ruzies uitlokt. Echt over domme onderwerpen ruzie maken, zodat ik helemaal boos wordt en dan zie ik gewoon opeens dat hij helemaal niet serieus boos is.. En dan volgt de sex.. Zou hij me gewoon supersexy vinden als ik boos ben?? Hij heeft wel eens gezegd dat hij me sexy vindt als ik kwaad ben.
maandag 2 juni 2008 om 11:01
Je komt positief en verhelderend op me over, en dat is een goed teken.
Het enige wat mij steekt is dat jijzelf vaststelt dat er bijna alleen maar sex is na een ruzie.
En dit is niét goed.
Daaruit kan je inderdaad concluderen dat het iets tever gaat.
Vergelijk het maar met fetishen.
Als je naast een fetish niet meer sex kan hebben zonder desbetreffende 'trigger' ben je tever doorgeslagen.
Dat jij bang bent dat hij zich ervoorschaamt, is zijn probleem. Niet die van jou. Als het je echt niet zou boeien, en je er volop van genoot had je deze posting met je twijfels/vragen niet neergezet.
Zeehond had een goede tip, draai de rollen eens om.
En als er elke keer ruzie/sex is. Maak dan maar duidelijk dat je heel erg van zijn dominantie houd, maar niet als daar elke keer ruzie bij moet komen. Het is niet de bedoeling dat jij eerst gekwetst moet worden, om daarna vuurwerk in bed te creëren.
Hij weet nu wat er te halen valt na de ruzie, en als jij er naar vraagt. Zal die daar echt niet zomaar mee stoppen. Ik weet ook dat hij er niet mee hoeft te stoppen van jou. Wat ik wel van jou weet is dat die ruzie elke keer wel vervelend voor je is, en dat je zeker wilt weten of er zonder ruzie ook een leuk sexleven kan zijn.
Immers, hij moet opgewonden van jou worden, niet van jou tranen, of jullie ruzie's.
Het enige wat mij steekt is dat jijzelf vaststelt dat er bijna alleen maar sex is na een ruzie.
En dit is niét goed.
Daaruit kan je inderdaad concluderen dat het iets tever gaat.
Vergelijk het maar met fetishen.
Als je naast een fetish niet meer sex kan hebben zonder desbetreffende 'trigger' ben je tever doorgeslagen.
Dat jij bang bent dat hij zich ervoorschaamt, is zijn probleem. Niet die van jou. Als het je echt niet zou boeien, en je er volop van genoot had je deze posting met je twijfels/vragen niet neergezet.
Zeehond had een goede tip, draai de rollen eens om.
En als er elke keer ruzie/sex is. Maak dan maar duidelijk dat je heel erg van zijn dominantie houd, maar niet als daar elke keer ruzie bij moet komen. Het is niet de bedoeling dat jij eerst gekwetst moet worden, om daarna vuurwerk in bed te creëren.
Hij weet nu wat er te halen valt na de ruzie, en als jij er naar vraagt. Zal die daar echt niet zomaar mee stoppen. Ik weet ook dat hij er niet mee hoeft te stoppen van jou. Wat ik wel van jou weet is dat die ruzie elke keer wel vervelend voor je is, en dat je zeker wilt weten of er zonder ruzie ook een leuk sexleven kan zijn.
Immers, hij moet opgewonden van jou worden, niet van jou tranen, of jullie ruzie's.
maandag 2 juni 2008 om 11:03
dat kan jou sexy vinden als je kwaad bent. Maarrrrr dan zou ik verwachten dat die heftigheid die jij voelt in de ruzie met hem ook tot uiting mag komen in de sex met hem, dat hij daar dan ook van geniet en juist graag ziet. maar dat lijkt dus helemaal niet het geval ! hij neemt de overhand en de regie