Vriend opgewonden na ruzie

02-06-2008 10:15 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
[

Nee eigenlijk niet. Ben bang dat hij zich er dan voor gaat schamen. We hebben het er eigenlijk nooit over.

is dat echt de reden? dat je bang bent dat hij zich er voor gaat schamen??
En wat gebeurt er als je na zo'n uitlokkingsruzie eens géén zin hebt in sex?
Het is al eerder gezegd. Maar hij WIL heel veel.

Toen ik dit topic opende dacht ik: Dat jullie ná de ruzie elkaar opvraten. Dat snap ik nog wel. Mijn dat hij tíjdens de ruzie een stijve krijgt als jij moet huilen. Dat vind ik raar ja!
yoyo2 schreef op 02 juni 2008 @ 10:45:

Grappig, ik moest ook gelijk aan Pavlov denken toen ik de openingspost las.. ;-)
Hihi..
. En ook dat je begrijpt dat iemands wensen op seksgebied heel ver kunnen gaan.. :smile:[/quote]

wat zijn jouw wensen? hoe ver gaan deze en in hoeverre wil hij hier in mee gaan?
misschicken schreef op 02 juni 2008 @ 10:46:

ja idd dat is ook een hele goeie vraag !
misschicken schreef op 02 juni 2008 @ 10:46:

Dan laat hij me gewoon met rust.. Hij zal me nooit dwingen..
Wiebenik81 schreef op 02 juni 2008 @ 10:47:

[...]

Dan laat hij me gewoon met rust.. Hij zal me nooit dwingen..
en wat doet hij dan met zichzelf, met zijn erectie?
absoluteEinstein schreef op 02 juni 2008 @ 10:30:

Misschien gewoon een Pavlof-reactie.

Als jullie ruzie hebben, hebben jullie seks erna.

Nu associeert hij ruzie automatisch met seks en krijgt hij een erectie.

Zoals de honden van Pavlof gingen kwijlen als ze het eetbelletje hoorden.
Ja daar sluit ik me helemaal bij aan. Daarom is het ook héél belangrijk om je vriend met seks te belonen als hij een huishoudelijk klusje doet. Zo associeert hij seks met huishouden doen en gaat hij meer poetsen.... X-D :rofl:
kleinezeehond schreef op 02 juni 2008 @ 10:46:

[

Nee eigenlijk niet. Ben bang dat hij zich er dan voor gaat schamen. We hebben het er eigenlijk nooit over.

is dat echt de reden? dat je bang bent dat hij zich er voor gaat schamen??

Ja dat is echt de reden. We hebben namelijk bijna alleen maar seks na ruzies en heftige discussies. Het is niet het type man dat opgewonden wordt van mooie lingerie etc. En hij wil ook altijd de initiatiefnemer zijn..

En verder vind ik de seks heerlijk en heb ik er absoluut geen problemen mee dat hij dominant is in bed. Het windt mij juist wel op..
kleinezeehond schreef op 02 juni 2008 @ 10:49:

[...]

en wat doet hij dan met zichzelf, met zijn erectie?
Helemaal niets, die laat ie gewoon weer weg gaan. Heb hem nog nooit zien masturberen.
ik heb het gevoel dat hij hier vroeg of laat in doorslaat ...

dat als je dit maar laat gebeuren en zelf een keer wat anders wilt hij dit niet pikt
Wiebenik81 schreef op 02 juni 2008 @ 10:50:

[...]

Ja dat is echt de reden. We hebben namelijk bijna alleen maar seks na ruzies en heftige discussies. Het is niet het type man dat opgewonden wordt van mooie lingerie etc. En hij wil ook altijd de initiatiefnemer zijn..

En verder vind ik de seks heerlijk en heb ik er absoluut geen problemen mee dat hij dominant is in bed. Het windt mij juist wel op..
Wordt je niet schijtziek van dat eeuwige geruzie vooraf?
Bronny schreef op 02 juni 2008 @ 10:49:

[...]

Ja daar sluit ik me helemaal bij aan. Daarom is het ook héél belangrijk om je vriend met seks te belonen als hij een huishoudelijk klusje doet. Zo associeert hij seks met huishouden doen en gaat hij meer poetsen.... X-D :rofl:
:applause: :rofl: ;-]
Wiebenik81 schreef op 02 juni 2008 @ 10:51:

[...]

Helemaal niets, die laat ie gewoon weer weg gaan. Heb hem nog nooit zien masturberen.
vreemd dit . althans dat is mijn idee dan he? Als hij zo opgewonden is, hem dan maar gewoon slap laten worden.... op 1 of andere manier rijmt dit niet met zijn gedrag/houding ervoor. en wat doe jij als je aangegeven hebt niet te willen dan? hoe geef je dat aan?
misschicken schreef op 02 juni 2008 @ 10:52:

[...]

Wordt je niet schijtziek van dat eeuwige geruzie vooraf?
Soms wel, maar dat is weer een ander onderwerp..hihi.. En nu ik weet wat er na een ruzie volgt..Pavlov!
Niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar ik vind het niet zo heel erg raar. Tenzij, ik iets mis ik iets in het verhaal, hebben jullie alleen maar seks wanneer er ruzie aan vooraf gaat? Lokt hij het inderdaad echt uit? Als dat zo is, zou ik er wel eens over praten.
kleinezeehond schreef op 02 juni 2008 @ 10:54:

[...]

vreemd dit . althans dat is mijn idee dan he? Als hij zo opgewonden is, hem dan maar gewoon slap laten worden.... op 1 of andere manier rijmt dit niet met zijn gedrag/houding ervoor. en wat doe jij als je aangegeven hebt niet te willen dan? hoe geef je dat aan?
Ik zeg dan niets en doe ook niets met zijn erectie.. Ja ik vind het zelf ook vreemd hoor, schaam me ook een beetje als ik ald deze reacties lees. Maar goed, moest het toch even kwijt. Hij is ook verder echt een lieve vriend.
Bronny schreef op 02 juni 2008 @ 10:49:

[...]

Wat een geweldig idee!
hoe voel je als je je aangeeft geen sex te willen?

zie je er iets in om de rollen eens om te draaien?
ellendeling schreef op 02 juni 2008 @ 10:57:

Niet dat ik het zelf heb meegemaakt, maar ik vind het niet zo heel erg raar. Of mis ik iets in het verhaal, hebben jullie alleen maar seks wanneer er ruzie aan vooraf gaat?
Ik vind het zelf aan de ene kant ook niet heel erg raar, want goedmaakseks is leuk en heftig. Wat wel apart is, is dat hij ruzies uitlokt. Echt over domme onderwerpen ruzie maken, zodat ik helemaal boos wordt en dan zie ik gewoon opeens dat hij helemaal niet serieus boos is.. En dan volgt de sex.. Zou hij me gewoon supersexy vinden als ik boos ben?? Hij heeft wel eens gezegd dat hij me sexy vindt als ik kwaad ben.
Ik vind het niet helemaal fris klinken dat verhaal
Je komt positief en verhelderend op me over, en dat is een goed teken.

Het enige wat mij steekt is dat jijzelf vaststelt dat er bijna alleen maar sex is na een ruzie.

En dit is niét goed.

Daaruit kan je inderdaad concluderen dat het iets tever gaat.

Vergelijk het maar met fetishen.

Als je naast een fetish niet meer sex kan hebben zonder desbetreffende 'trigger' ben je tever doorgeslagen.

Dat jij bang bent dat hij zich ervoorschaamt, is zijn probleem. Niet die van jou. Als het je echt niet zou boeien, en je er volop van genoot had je deze posting met je twijfels/vragen niet neergezet.

Zeehond had een goede tip, draai de rollen eens om.

En als er elke keer ruzie/sex is. Maak dan maar duidelijk dat je heel erg van zijn dominantie houd, maar niet als daar elke keer ruzie bij moet komen. Het is niet de bedoeling dat jij eerst gekwetst moet worden, om daarna vuurwerk in bed te creëren.

Hij weet nu wat er te halen valt na de ruzie, en als jij er naar vraagt. Zal die daar echt niet zomaar mee stoppen. Ik weet ook dat hij er niet mee hoeft te stoppen van jou. Wat ik wel van jou weet is dat die ruzie elke keer wel vervelend voor je is, en dat je zeker wilt weten of er zonder ruzie ook een leuk sexleven kan zijn.

Immers, hij moet opgewonden van jou worden, niet van jou tranen, of jullie ruzie's.
kleinezeehond schreef op 02 juni 2008 @ 11:00:

hoe voel je als je je aangeeft geen sex te willen?

zie je er iets in om de rollen eens om te draaien?
Ik voel me daar niet rot bij.. En nee, de rollen omdraaien zie ik niets in. Ben absoluut niet het dominante type in bed..
dat kan jou sexy vinden als je kwaad bent. Maarrrrr dan zou ik verwachten dat die heftigheid die jij voelt in de ruzie met hem ook tot uiting mag komen in de sex met hem, dat hij daar dan ook van geniet en juist graag ziet. maar dat lijkt dus helemaal niet het geval ! hij neemt de overhand en de regie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven