Entertainment alle pijlers

Hollands next top model begint weer

29-03-2008 09:00 881 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, America's next top model is net afgelopen, of de Nederlandse versie begint weer :-d Weer op maandagavond en dit keer géén kans op spoilers :-d Gelukkig :-d Ik ga kijken, ookal is het met gekromde tenen :-p Ik las dat uberstylist Thijs van blabla nu ook in het team zit, misschien is Bastiaan weg? Hope so hope so ;-)
kletsbets schreef op 02 juni 2008 @ 21:47:

Die vriend van ananda: dumpen!!!
Waarom in godsnaam??
Wat ik nou zo jammer vindt is dat we nu weeeeer met zn allen moeten gaan stemmen voor de winnaar...bleh.

De hele serie bepaalt de jury wie er in blijft en ineens tijdens de finale mag heel Nederland bepalen wie HNTM mag worden...ikke nie snappe :mad:

Zal wel weer een geldkwestie zijn, maar vind dat zo jammer...tja, en dan krijg je dus dat zon Jennifer erin blijft.

Onbegrijpelijk...
Emmeke schreef op 02 juni 2008 @ 21:48:

Dan zal Jennifer wel de volgende zijn die eruit gaat.....of zou zij door haar 'girl next door'-karakter en verschijning het juist heel goed doen bij de smsende tienermeisjes, omdat ze zich in haar herkennen?
Ja dat zou goed kunnen. Ik denk wel dat tienermeisjes haar grappig vinden.
Goeie nieuwe jurk van Daphne!

Zag net die foto's van Patricia, ze had toch een mooie collectie bij elkaar geschoten! Damn!
Hee, Daphne kwam op met een andere jurk aan. Ze voelde zich er toch niet zo in op haar gemak.

Patricia is er terecht uit, ze kan een topmodellen bestaan nooit aan met een chronische ziekte, hoe lullig ook.

Ananda gaat winnen denk ik. Ik vind haar veruit de mooiste. En die uitgroei hoort zo.
ambrosia9 schreef op 02 juni 2008 @ 21:49:

[...]

Waarom in godsnaam??
Ja snap ik ook niet. Op basis van wat?
Marielle29 schreef op 02 juni 2008 @ 21:48:

Zegt Daphne tegen de zus van Yvette dat ze heel veel op elkaar lijken, nou dat vind ik zeker niet!
Ahjoh, dat stond vast op haar kaartje, dat ze dat moest zeggen! En die teksten zijn vooraf prepared, dus improviseren mag niet.
beetje opvulling ppfffffffffffffffffffff duurt lang ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!! :jump: :jump:
Marielle29 schreef op 02 juni 2008 @ 21:48:

Zegt Daphne tegen de zus van Yvette dat ze heel veel op elkaar lijken, nou dat vind ik zeker niet!
Ik vind die zus mooier.
Ik heb verder geen favoriet eigenlijk, gun het ze allemaal wel.

Nja, misschien dan toch Yvette... :smooch:
Serieus Kletsbets, ik ben echt enorm benieuwd naar je reden?

Ik hoop heel erg dat het niet is wat ik denk dat het is, dat zegt dan echt heel veel over jou namelijk!
ambrosia9 schreef op 02 juni 2008 @ 21:51:

Serieus Kletsbets, ik ben echt enorm benieuwd naar reden?
Je gaat daar toch niet zitten met 'n petje?!? Dan heb je wat te verbergen.... denk ik dan.....
Waarom had Jennifer in godsnaam als enige zo'n pruik???

Het verbaast me dat Patricia er al uit is......ik gok dat Yvette de volgende is die eruit gaat.
ambrosia9 schreef op 02 juni 2008 @ 21:51:

Serieus Kletsbets, ik ben echt enorm benieuwd naar je reden?

Ik hoop heel erg dat het niet is wat ik denk dat het is, dat zegt dan echt heel veel over jou namelijk!
Wat denk je dan? Ben ik weer benieuwd!
Patricia ligt er gewoon uit omdat ze een lelijk soppend wandelend skelet is!1 Ik heb nooit wat in die griet gezien, met haar gejank, bah!!
kletsbets schreef op 02 juni 2008 @ 21:52:

[...]

Je gaat daar toch niet zitten met 'n petje?!? Dan heb je wat te verbergen.... denk ik dan.....
Dus om dat petje moet ze hem maar dumpen? Wat denk je dan dat hij onder dat petje verbergt?
Jennifer heeft soms echt een Doutzenbekje hoor!!!
Hahaha, ik heb een kwartiertje gekeken (waarvan 10 minuten reclame), zag een grobbebol over het podium schuiven en heb de tv maar weer uitgezet. Ik volg het commentaar hier wel, veel leuker.
Ik ben mijn eigen bananenschil
ananda is suoermooi maar die tadjes vreselijk mag ze wel eens wat aan laten doen :blob
kletsbets schreef op 02 juni 2008 @ 21:53:

[...]

Wat denk je dan? Ben ik weer benieuwd!
Omdat het niet de mooiste man is die je ooit hebt gezien.
supermooi
Ik vind dit die Jennifer echt helemaal niks, het ziet er toch niet uit! sorry hoor...
jennifer kan nog best eens winnen!!
ambrosia9 schreef op 02 juni 2008 @ 21:53:

[...]

Dus om dat petje moet ze hem maar dumpen? Wat denk je dan dat hij onder dat petje verbergt?

Niet om dat petje, maar omdat hij dat petje dáár draagt, dat doe je toch niet. Binnen hoor je je hoofddeksel af te doen, en als je dat niet doet, dan verberg je iets (is mijn conclusie dan weer).

Ontopic: wow, nu zien ze er mooi uit, gave muziek ook!
Wow, die ogen van Ananda en Yvette!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven