Mode & Beauty
alle pijlers
Vlek in leren tas
donderdag 5 juni 2008 om 09:54
Hoi allemaal,
heb sinds kort een hele mooie Fred de la Bretoniere tas. Alleen ben ik zo dom geweest hem te dragen terwijl ik een donkere jeans aan had. De tas is licht beige met nu dus wat donkere 'veeg' vlekken. Heb het bedrijf al gebeld en die zeiden met een vochtig doekje met wat wasverzachter. Dit werkt niet, dus hoop ik dat iemand van jullie tips heeft. De stof is suede/leer.
Alvast bedankt!
Groetjes happyness
heb sinds kort een hele mooie Fred de la Bretoniere tas. Alleen ben ik zo dom geweest hem te dragen terwijl ik een donkere jeans aan had. De tas is licht beige met nu dus wat donkere 'veeg' vlekken. Heb het bedrijf al gebeld en die zeiden met een vochtig doekje met wat wasverzachter. Dit werkt niet, dus hoop ik dat iemand van jullie tips heeft. De stof is suede/leer.
Alvast bedankt!
Groetjes happyness
donderdag 5 juni 2008 om 10:30
Nou, ik heb de tip voor je! Ik had zelf laatst ook donkere jeans-vlekken op mijn nieuwe creme-kleurige leren tas. Ik kreeg toen de tip van een vriend van me (hij werkt in de autobranche) om sponjes van de Action te gebruiken. Deze gebruiken ze bij zijn bedrijf om leren bekleding schoon te maken. Ze zijn per 10 (geloof ik) verpakt. De ene helft van de spons is wit en de ander lichtblauw. Je moet de witte kant gebruiken, alleen met water, geen zeep o.i.d. De vlekken waren bij mij echt meteen weg, super!! Ik gebruik die sponjes nu voor alles, schoenen, kleding, noem maar op. En het leuke is dat ze maar een eurootje per 10 stuks kosten :-)
donderdag 5 juni 2008 om 10:39