msn.....

28-06-2008 07:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie hoe je kan zien of iemand uit je lijst je blokkeerd heeft ?

alvast bedankt!
[quote]novina schreef op 30 juni 2008 @ 21:28:

[...]

Maar waarom zou iemand je wel blokkeren, maar niet verwijderen? Wat is de zin daarvan??

Iemand blokkeren is tijdelijk, dat doe ik wel eens als ik even geen zin heb in een bepaald iemand maar anderen wel mogen zien dat ik online ben.

En jouw laatste opmerking klopt volgens mij wel. Ik ben ook eens aangesproken door iemand die niet meer tot mijn contactpersonen behoorde.
klopt wat fiba zegt...
Maar ik weet dus nog steeds niet hoe ik kan zien of een ander even geen zin in mij heeft en mij heeft geblokkeerd.
Klopt Fiba,daar kom ik ook niet uit .

Ik ben trouwens niet geblokkeerd bleek gisteren ..Als een ander even geen zin in je heeft kun je toch ook status offline zetten ?
plompiedom schreef op 01 juli 2008 @ 10:01:

Als een ander even geen zin in je heeft kun je toch ook status offline zetten ?
Dan sta je dus voor iedereen offline en dat is ook niet de bedoeling.
Pfft blont ,ja logisch,stom hahah
Van iemand die mij geblokkeerd heeft zie ik nu niet meer zijn foto die hij als schermafbeelding had maar dat standaard blauwe poppetje, Iemand die hij niet heeft geblokkeerd ziet zijn foto nog wel. Dat zou dus een aanwijzing kunnen zijn of je al of niet geblokkeerd bent.
fiba schreef op 30 juni 2008 @ 20:02:

[quote]Jole schreef op 30 juni 2008 @ 19:09:

Volgens mij kun je het ook zien onder: Extra - Opties - Privacy en dan 'wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon'.

Als er dan geblokkeerd achter staat, heeft ie je nog niet verwijderd, maar wel geblokkeerd.

Waar geblokkeerd achterstaat zijn de mensen die IK heb geblokkeerd en niet die mij hebben geblokkeerd.
Heb ik ook nog wat geleerd
Bedankt!! Altijd makkelijk om te weten
Op de volgende site staat beschreven hoe je er achter kunt komen of iemand je geblokkeerd heeft. Ik heb het het even met een paar contactpersonen uitgeprobeerd en het klopte.

Msn-ben-ik-geblocked?
Gevonden ! Vanavond even uit proberen in mijn lijst bij een persoon waarvan ik zeker weet dat ze me geblocked heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven