is dit normaal?

14-07-2008 23:04 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
gister sex gehad met een jongen die ik leuk vind, alleen zijn lul was wel aan de grote kant voor mij. het deed wel pijn in het begin. nu heb ik er nog steeds last van. kan dit kwaad? hebben meerdere dit weleens gehad? al mijn exen waren toch kleiner geschapen dus heb hier geen ervaring mee. en omdat dit niet eenmalig is zie ik wel weer ergens op tegen de volgende keer... straks doet het weer zon pijn :'-(
Ze krimpen vast en zeker door de klimaatveranderingen.... tsss !
Ze kunnen overal van krimpen maar vooral het mobiele telefoneren schijnt de boosdoener te zijn. Over 100 jaar is de hele penis weggeevolueerd.
Meds det volgens mij al jaren een vergelijkend warenonderzoek ;-)
meds schreef op 16 juli 2008 @ 00:22:

Ze kunnen overal van krimpen maar vooral het mobiele telefoneren schijnt de boosdoener te zijn. Over 100 jaar is de hele penis weggeevolueerd.

Als ik naar je avatar kijk, denk ik meteen: steroïden! ;)

That'll kill your penis!
Joeysmiles schreef op 16 juli 2008 @ 01:09:

[...]

Als ik naar je avatar kijk, denk ik meteen: steroïden! ;)

That'll kill your penis!

Ware het niet dat ik een vrouwtje ben. Steroiden verschrompelen de penis en houden hem slap, maar echt kleiner wordt ie niet.

Bier drinken is ook heel slecht voor de penis en voetbal kijken eveneens
groot is niet altijd lekker, maar het gaat er natuurlijk altijd om hoe er mee omgegaan wordt!
meds schreef op 16 juli 2008 @ 02:18:

[...]

Ware het niet dat ik een vrouwtje ben. Steroiden verschrompelen de penis en houden hem slap, maar echt kleiner wordt ie niet.

Bier drinken is ook heel slecht voor de penis en voetbal kijken eveneens
Dan moet het bij mij wel heel ernstig zijn! ;-)
W289 schreef op 16 juli 2008 @ 02:34:

groot is niet altijd lekker, maar het gaat er natuurlijk altijd om hoe er mee omgegaan wordt!
Precies! Always with tact and policy. ;-)
Joeysmiles schreef op 16 juli 2008 @ 02:40:

[...]

Precies! Always with tact and policy. ;-)
Nou dat is zonder een beetje formaat gewoon water naar de zee dragen. Vrouwen zijn te beleefd om het hardop te zeggen maar size matters wel degelijk
meds schreef op 17 juli 2008 @ 01:58:

[...]

Nou dat is zonder een beetje formaat gewoon water naar de zee dragen. Vrouwen zijn te beleefd om het hardop te zeggen maar size matters wel degelijk
Volgens mij verschillen we daar helemaal niet over van mening.
Tijdens een praktijktest ben ik erachter gekomen dat een penis van 21 cm te lang voor mij is. Ik geef de voorkeur aan dik, zeker na een paar bevallingen maar nu gaat het wel heel erg de kant op van een ander topic van een paar maanden geleden: Does size matters.
ik voel het nu nog steeds van die nacht. het is nu niet echt meer pijnlijk, meer licht geeriteerd. omdat het al wel een stuk minder is geworden ga ik niet naar de dokter. maar ik zie zo op tegen de volgende keer sex, het is zo zonde. ik wil het niet uitmaken om een lul die me steeds pijn doet. maar ja sex is wel belangrijk en hoort lekker te zijn, niet pijnlijk...
Blij om te horen dat het wat beter is. :hug:
en hij is niet alleen lang maar ook nog dik
maar wat zouden jullie doen als een jongen die je leuk vond een lul had die je pijn bezorgd? uitmaken? minder sexen? meer oraal? ik wil niet weer dagen last hebben van een avondje sex.
Waarvan had je het meeste last?
Ik zou het zeker niet uitmaken. Een relatie bestaat uit meer dan elkaar neuken. Inderdaad, meer oraal en meer vinger- en likwerk en als je ooit een kind gebaard hebt dan zul je er waarschijnlijk geen last meer van hebben, al loop ik nu wel wat op de zaken vooruit, hahaha.

Heb je het ook al met veel glijmiddel geprobeerd?
xana schreef op 17 juli 2008 @ 11:55:

Ik zou het zeker niet uitmaken. Een relatie bestaat uit meer dan elkaar neuken. Inderdaad, meer oraal en meer vinger- en likwerk en als je ooit een kind gebaard hebt dan zul je er waarschijnlijk geen last meer van hebben, al loop ik nu wel wat op de zaken vooruit, hahaha.

Heb je het ook al met veel glijmiddel geprobeerd?
Jij, op de zaken vooruit lopen? Welneeeeeeee! X-D
nou glijmiddel heb ik echt niet nodig, ik was dus echt wel nat. ik vond het zelfs te nat worden en toch deed het dus pijn. bij binnenkomst deed het vooral echt heel erg zeer bij mn ingang daar.
moonlight22 schreef op 17 juli 2008 @ 13:17:

nou glijmiddel heb ik echt niet nodig, ik was dus echt wel nat. ik vond het zelfs te nat worden en toch deed het dus pijn. bij binnenkomst deed het vooral echt heel erg zeer bij mn ingang daar.
Hmz, op een te dikke penis is moeilijker in te spelen dan op een te lange. Iemand een oplossing voor TO?
Ik heb een zeer fors geschapen (donkere) echtgenoot en ik kan het alleen maar verrukkelijk vinden, wij passen perfect bij en in elkaar zeggen wij altijd... Maar mijn man heeft voor mijn tijd een vriendin gehad die echt te nauw was. Het was pijnlijk,voor allebei,en het heeft zelfs een keer een bloeding aan de penis veroorzaakt. Dat kan dus ook!
krijg een kind, daarna kan er van alles in verdwijnen zoveel ruimte...
meds schreef op 18 juli 2008 @ 00:50:

Nah. :-(
meds schreef op 18 juli 2008 @ 00:50:

ervaring mee meds?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven