Seks
alle pijlers
is dit normaal?
maandag 14 juli 2008 om 23:04
gister sex gehad met een jongen die ik leuk vind, alleen zijn lul was wel aan de grote kant voor mij. het deed wel pijn in het begin. nu heb ik er nog steeds last van. kan dit kwaad? hebben meerdere dit weleens gehad? al mijn exen waren toch kleiner geschapen dus heb hier geen ervaring mee. en omdat dit niet eenmalig is zie ik wel weer ergens op tegen de volgende keer... straks doet het weer zon pijn
donderdag 17 juli 2008 om 07:51
donderdag 17 juli 2008 om 11:29
ik voel het nu nog steeds van die nacht. het is nu niet echt meer pijnlijk, meer licht geeriteerd. omdat het al wel een stuk minder is geworden ga ik niet naar de dokter. maar ik zie zo op tegen de volgende keer sex, het is zo zonde. ik wil het niet uitmaken om een lul die me steeds pijn doet. maar ja sex is wel belangrijk en hoort lekker te zijn, niet pijnlijk...
donderdag 17 juli 2008 om 11:55
Ik zou het zeker niet uitmaken. Een relatie bestaat uit meer dan elkaar neuken. Inderdaad, meer oraal en meer vinger- en likwerk en als je ooit een kind gebaard hebt dan zul je er waarschijnlijk geen last meer van hebben, al loop ik nu wel wat op de zaken vooruit, hahaha.
Heb je het ook al met veel glijmiddel geprobeerd?
Heb je het ook al met veel glijmiddel geprobeerd?
donderdag 17 juli 2008 om 14:48
Ik heb een zeer fors geschapen (donkere) echtgenoot en ik kan het alleen maar verrukkelijk vinden, wij passen perfect bij en in elkaar zeggen wij altijd... Maar mijn man heeft voor mijn tijd een vriendin gehad die echt te nauw was. Het was pijnlijk,voor allebei,en het heeft zelfs een keer een bloeding aan de penis veroorzaakt. Dat kan dus ook!