Baby- en kinderkleding deel IV
dinsdag 29 juli 2014 om 17:25
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!
Hier vind je deel III,
deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)
Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.
Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.
Vaste meeschrijvers
Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110
Hier vind je deel III,
deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)
Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.
Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.
Vaste meeschrijvers
Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110
maandag 25 augustus 2014 om 13:15
NYC: die pyjama's zijn geweldig! Maar helaas ook een beetje prijzig voor de maat waar ze nu in zit, ze gaat nu al hard door maat 62 heen. Ik ga deze wel in mijn favorieten zetten, want het is wel heel mooi.
Tesstan: ik had geen idee van Next! Ik vind de 3 sets pyjama's heel fijn en goedkoop ook. Ik heb er nu dan 3 voor nu en ga er nog in een maatje groter bij bestellen, zit ik niet opeens - zoals nu - om een pyjama verlegen.
Tesstan: ik had geen idee van Next! Ik vind de 3 sets pyjama's heel fijn en goedkoop ook. Ik heb er nu dan 3 voor nu en ga er nog in een maatje groter bij bestellen, zit ik niet opeens - zoals nu - om een pyjama verlegen.
dinsdag 26 augustus 2014 om 08:32
dinsdag 26 augustus 2014 om 08:42
dinsdag 26 augustus 2014 om 12:50
Is dit wat?
http://www.gaastraproshop ... n-kids-wit/3255-18989-439
https://www.kleertjes.com ... rte-broek-1014921755.html
http://www.gaastraproshop ... n-kids-wit/3255-18989-439
https://www.kleertjes.com ... rte-broek-1014921755.html
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:46
dinsdag 26 augustus 2014 om 21:56
Ik heb vanmiddag toch nog een witte broek gevonden (geen sportbroek) van Protest. Eigenlijk een meisjesbroek maar de meisjesversiering heb ik eraf gehaald. Je ziet totaal niet dat het een meisjesbroek is.
Ik had dezelfde broek ook al voor mijn andere zoon in maat 104. Die had mijn moeder tweedehands op de kop getikt. Toevallig.
Ik had dezelfde broek ook al voor mijn andere zoon in maat 104. Die had mijn moeder tweedehands op de kop getikt. Toevallig.
dinsdag 26 augustus 2014 om 22:35
Haj allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit topic en heb ook maar eens een account aangemaakt
Mag ik meeschrijven?
En geloof DIRECT dat het enorm verslavend is. Heb een zoontje in maat 104 (ruim 3,5). En dochter die in maatje 68 (net 9 maanden) zit.
Gisteren maar eens geinventariseerd wat de kids nodig hebben en kan niet wachten met shoppen
Mag ik meeschrijven?
En geloof DIRECT dat het enorm verslavend is. Heb een zoontje in maat 104 (ruim 3,5). En dochter die in maatje 68 (net 9 maanden) zit.
Gisteren maar eens geinventariseerd wat de kids nodig hebben en kan niet wachten met shoppen
woensdag 27 augustus 2014 om 09:13
Even klagen hoor! Had 1 van jullie ook al kleding besteld bij Bol.com? Ik kreeg de verkeerde kleren gestuurd en heb het meteen retour gedaan. Nu na ruim twee weken hebben ze eindelijk de retour verwerkt. 1 artikel wilde ik ruilen voor datgene wat ik wel besteld had, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn en krijg ik ook nog een betalingsherinnering. Zucht! Ik weet dat het allemaal automatisch gaat, maar ik vind dit wel heel klant-onvriendelijk.
Verder al best lang niets gekocht. We hebben bijna vakantie en gaan dan ook een dagje shoppen. Nog even bedenken naar welke stad we gaan. En zoontje moet er nog 1 paar schoenen bij. Hij heeft al halfhoge, wat nettere, dus ik wil er nog iets sportiefs bij.
Verder al best lang niets gekocht. We hebben bijna vakantie en gaan dan ook een dagje shoppen. Nog even bedenken naar welke stad we gaan. En zoontje moet er nog 1 paar schoenen bij. Hij heeft al halfhoge, wat nettere, dus ik wil er nog iets sportiefs bij.
woensdag 27 augustus 2014 om 10:04
Ik ga vanmiddag nog 3 paar schoenen bestellen. Leuk joh, schoenen vooruitkopen. Nog Puma's in maat 29 etc. Het is echt zoveel werk om bij ons schoenen bij ons te kopen. 100km met de bus, dan precies 1,5 kunnen shoppen vanwege de prayer times en allemaal peperduur.
Ik heb nu ook nog een andere bestelling bij Amazon lopen. Ik ben flink mijn lijstjes aan het afwerken.
Ik heb nu ook nog een andere bestelling bij Amazon lopen. Ik ben flink mijn lijstjes aan het afwerken.
woensdag 27 augustus 2014 om 11:03
Dag doorgewinterde shopdames. Zouden jullie mij advies kunnen geven?
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een winterjas, ik zie genoeg leuke exemplaren, maar qua maat wil het maar niet lukken. De situatie: zoon is 9,5 maand, zit keurig op de gemiddelde lijn qua lengte (74 centimeter), maar op +1 voor gewicht en dat zit vooral in zijn buik. Hij draagt dus maat 80 en soms ook wel 86, alles met omgeslagen mouwen en broekspijpen. Ik heb hem winterjassen maat 86 en 92 gepast, maar die zitten óf te strak om zijn buik óf ze passen wel, maar gaan niet tot boven dicht. Zijn hoofd zit dan te diep in de kraag van de jas.
Nu heb ik deze jas van Next op het oog: Jas Zou die kans van slagen hebben? En welke maat kan ik dan het beste nemen, 80/86 of 86/92? Terugsturen kost geld, dus ik doe liever niet wéér een miskoop... Alvast bedankt!
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een winterjas, ik zie genoeg leuke exemplaren, maar qua maat wil het maar niet lukken. De situatie: zoon is 9,5 maand, zit keurig op de gemiddelde lijn qua lengte (74 centimeter), maar op +1 voor gewicht en dat zit vooral in zijn buik. Hij draagt dus maat 80 en soms ook wel 86, alles met omgeslagen mouwen en broekspijpen. Ik heb hem winterjassen maat 86 en 92 gepast, maar die zitten óf te strak om zijn buik óf ze passen wel, maar gaan niet tot boven dicht. Zijn hoofd zit dan te diep in de kraag van de jas.
Nu heb ik deze jas van Next op het oog: Jas Zou die kans van slagen hebben? En welke maat kan ik dan het beste nemen, 80/86 of 86/92? Terugsturen kost geld, dus ik doe liever niet wéér een miskoop... Alvast bedankt!
woensdag 27 augustus 2014 om 11:40
quote:-teuntje- schreef op 25 augustus 2014 @ 19:31:
DH, welke maat zoek je? Deze is vanaf maat 98, maar 25 euro
[img]http://images.ernstings-family.com/GetI ... _prod_full[/img]
Dat is grappig, ik heb afgelopen donderdag precies dezelfde jas in maatje 92 bij de scapino gekocht (was alleen 5 euro duurder). Ik was een dag met mijn moeder op stap en van haar kwam het advies om voor een winterjas eens te kijken bij de scapino.
Wellicht kan DH hem nu in NL kopen.
DH, welke maat zoek je? Deze is vanaf maat 98, maar 25 euro
[img]http://images.ernstings-family.com/GetI ... _prod_full[/img]
Dat is grappig, ik heb afgelopen donderdag precies dezelfde jas in maatje 92 bij de scapino gekocht (was alleen 5 euro duurder). Ik was een dag met mijn moeder op stap en van haar kwam het advies om voor een winterjas eens te kijken bij de scapino.
Wellicht kan DH hem nu in NL kopen.
woensdag 27 augustus 2014 om 13:03
Ik lees al een tijdje mee met dit topic voor ideeën en tips etc maar nu ga ik toch een keer inbreken met een vraag. Zulke ervaring kleding shoppers weten het vast wel
Ik had voor m'n kleine man een leuke winterjas gezien van het merk "fred mello". Nu kan ik nergens vinden hoe de pasvorm is dus ik dacht het hier maar eens in de groep te gooien. Weet iemand hoe deze kleding uitvalt?
Door dit topic ook eens gaan rondneuzen bij next. Super leuke kleding maar dezelfde vraag, hoe valt het?
Alvast bedankt!.........schakelt terug naar mee-lees modus
Ik had voor m'n kleine man een leuke winterjas gezien van het merk "fred mello". Nu kan ik nergens vinden hoe de pasvorm is dus ik dacht het hier maar eens in de groep te gooien. Weet iemand hoe deze kleding uitvalt?
Door dit topic ook eens gaan rondneuzen bij next. Super leuke kleding maar dezelfde vraag, hoe valt het?
Alvast bedankt!.........schakelt terug naar mee-lees modus
woensdag 27 augustus 2014 om 16:37
@Henkelien, de jas die je plakt staat een beetje "vervelend" op de foto. Het model heeft de jas namelijk niet dicht dus nu zie je niet hoe de jas valt. Daarnaast is het model een peuter en geen baby. Ik heb geen ervaring met Next, maar een jas maat 86/92 voor een baby lijkt me echt veel te groot. Dat is echt voor een peuter.
Ik vind H&M (heel) ruim vallen, Hema ook. Ik zou daar eens kijken, en passen. De dure merken hebben meestal een smalle pasvorm (Kik Kid, Tommy Hilfiger, Baker Bridge, McGregor). Volgens mij valt Noppies en Name-It al wat ruimer en dat vind ik altijd wel leuke merken voor babyjongetjes. Verder is GAP wellicht een optie, of Lindex, maar dan zit je ook aan retourkosten.
Ik vind H&M (heel) ruim vallen, Hema ook. Ik zou daar eens kijken, en passen. De dure merken hebben meestal een smalle pasvorm (Kik Kid, Tommy Hilfiger, Baker Bridge, McGregor). Volgens mij valt Noppies en Name-It al wat ruimer en dat vind ik altijd wel leuke merken voor babyjongetjes. Verder is GAP wellicht een optie, of Lindex, maar dan zit je ook aan retourkosten.
woensdag 27 augustus 2014 om 17:40
@Henkelien: ik sluit mij aan bij Modus. Als de jas iets open moet blijven staan zit de kleine steeds met een rits in het gezicht. Ik zou idd eens rondkijken voor een jas die sluit met knopen (schippersmodel of houtje touwtje). Daar smokkel je ook wat meer mee dan met een rits.
@thymara: nog nooit van gehoord, ken wel Fred's world. Met NeXT heb ik alleen ervaring in de peutermaten (vanaf 92), geen babymaten. Gecorrigeerd voor mijn ondermaatse garnaal schat ik in dat het voor een 'gemiddeld' kind qua lengte en groei in de breedte vrij ruim valt maar in de lengte precies op maat.
@Liubi: heerlijk al dat shoppen!
@thymara: nog nooit van gehoord, ken wel Fred's world. Met NeXT heb ik alleen ervaring in de peutermaten (vanaf 92), geen babymaten. Gecorrigeerd voor mijn ondermaatse garnaal schat ik in dat het voor een 'gemiddeld' kind qua lengte en groei in de breedte vrij ruim valt maar in de lengte precies op maat.
@Liubi: heerlijk al dat shoppen!