Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Ze zijn iig voor de winter binnen



Welkom Fleetfox! Moet het een winterpyjama zijn? (Velours, badstof?)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Haai fleetfox! Welkom bij de club

Ik ga zo op zoek naar pyjama's! Met voetjes is zo schattig! Moet het dan zo'n pakje aan elkaar zijn ook?



Voor de tabel, vandaag de meetlat opgehangen in dochter haar kamer en ze meet momenteel 96cm! Maat mag dus naar 98 wat gaat ze hard ineens! Gewoon bijna de 1 meter al!

Wel een super leuke meetlat, al zeg ik het zelf



Fleetfox

















Grappig, ik heb mijn dochter vandaag ook gemeten nav het groeispurttopic. Ik vroeg me af of mijn dochter ook een groeispurt had gemaakt ind e vakantie. Ze volgt netjes haar lijntje van de groeicurve. Ze zit nu op 109cm. Dus het klopt wel dat ze al een tijdje in 110 zit, haha.
Hier ook afgelopen week gemeten ivm nw paspoort, 110cm, zal eens kijken of dat op haar groeilijn is of niet


Zeeman, E5,95



Ik heb ook nog wat op andere sites gekeken, maar er is maar weinig te vinden met sokjes eraan,
Fleetfox : ik vind deze erg leuk! Maar weet zo niet of je vlakbij Amstelveen woont, want daar zit de enige winkel in Nederland. Anders vlakbij Antwerpen in Wijnegem. Het is van Sergent Major. Foto's zijn een beetje slechte kwaliteit van de website.































Een van Koeka (vond ik altijd een supermerk!)



Die heeft geen voetjes Sitka
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Next is juist dat het heel snel geleverd wordt. Al een paar keer gehad dat ik op vrijdag bestelde en het op maandag al werd bezorgd.

En inderdaad gratis vanaf ¤20. Daar kan H&M nog wat van leren!



Ik heb met Name-it ook de ervaring dat het ruim valt.

En Frendz van V&D is gewoon niet te volgen qua maat. Vandaag een broekje in maat 92 voor het eerst aangedaan en die moest ik nog zo'n 5 cm omslaan. Terwijl 92 van andere merken echt wel te kort is nu.
Dat frendz klopt sowieso niet. Heb voor dochter die 2 broeken gekocht, beide van frendz. De ene heb ik een 98 van, de andere een 92 en zijn beide even lang
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:20:



@DH: als ik de link van modus verder uitspit zou ik ook eerder voor het stippenjasje gaan. Die in legergroen is ook wel ouwelijk.Het was een heel leuke donkerblauwe jas
Oh, wat een leuke pyjama's al! Voetjes is geen must perse, maar dochter raakt haar sokken altijd kwijt, vandaar de keuze. Mag aan elkaar maar ook los (broekje en top).



Desperate Housewife: ik woon niet al te gek ver van Antwerpen, dus dat kan wel een optie zijn als ik er eens ben. Want de pyjama's zijn wel kei schattig!
DH, waarom kijk je niet even op MP voor een jas. Ik heb toevallig gisteren verschillende jasjes gezien in de stijl die je leuk vind, zowel nieuw als zgan en voor veel minder geld dan in de winkel.
Fleetfox : is sowieso wel een aanrader dan, Wijnegem! Echt heel groot, trek er een dag voor uit zou ik zeggen lekker eten daar, gratis parkeren en leuke winkels.



Troelalaaaatje : ik ben niet zo heel erg fan van tweedehands qua kleding. Ben toch altijd bang wat ik dan krijg en of het wel heel is en niet stinkt of vies ofzo. Zit wel op fb op wat koopjessites uit de omgeving, die hou ik al wel in de gaten. Dan kan ik het ophalen. Zal wel ff kijken of er op mp iets leuks staat in de directe omgeving hier, op laten sturen vind ik tricky.
Begrijp ik wel. Dat idee had ik ook toen ik voor het eerst keek op die site. Inmiddels verkoop en koop ik via MP. Heel fijn. Natuurlijk zitten er altijd wel een paar types die het niet nauw nemen, maar het gros handelt netjes.



Overigens de broekjes die jij hebt gekocht van Frendz....in de sale van heel recent hadden ze oa type a la roze die je hebt gekocht in donkerblauw en rood met puntjes of hartjes voor 5 euro per stuk.

Echte dikke spijkerbroekjes.

Als je slim bent hou je de online sale daar in de gate want dan kun je slagen voor mooie prijsjes. Ik heb voor komend voorjaar en najaar een jasje gekocht voor 12 euro, normaliter 40 euro. En die twee broekjes, normaliter 19,95 per stuk. En shirtjes hadden ze daar van 3 euro tot 5 euro.



Het is even puzzelen en beetje op de groei kopen, maar het scheelt je echt veel geld.

En rekening ermee houden dat Frendz vaak smal valt. Ik neem standaard een maat groter daar.
Welkom op het leukste topic van het forum, fleetfox. (En het meest verslavende, je bent gewaarschuwd)



Pyjama's:















Die onderste met de vosjes heeft mijn zoon in het blauw (en meer hier op het forum, hij is erg leuk)
Ik ga vandaag winkelen in Den Haag. Ik moet nog een witte korte broek voor de oudste hebben, een paar schoenen in maat 28 voor de middelste en een felroze polo voor de jongste. En voor mezelf nog wat.
Alle reacties Link kopieren
Dames,jullie horen even weinig van mij, ik ben me te pletter aan het genieten in Zuid Frankrijk. Daarna nog een paar drukke dagen thuis, volgende week kom ik weer meekletsen!
Alle reacties Link kopieren
Fleetflox, ik ben een enorme fan van pyjamas van Next. Supergoede kwaliteit voor een mooie prijs. Ik vind ze fijner dan jumpsuits van de Scandinavische merken. Ik heb voor mijn dochter nu deze:



http://nl.nextdirect.com/en/x542778s1#677213



En deze:



http://nl.nextdirect.com/en/g792452s5#677424



En deze:



http://nl.nextdirect.com/en/x543778s3#689787



En er is nog veel meer keus! -->

http://nl.nextdirect.com/ ... gory-Sleepsuits-%40Page-1



Mijn ervaring is dat Next altijd binnen een week levert. Als je niet thuis bent krijgt je een briefje in de bus en moet je zelf een nieuwe afspraak maken.
Ik koop ook veel bij Next. Als ik in Engeland ben en bij ons in de malls zitten ook winkels van Next.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind lang niet alles leuk bij Next. Maar vorig jaar had ik voor mijn zoontje een superleuke knalblauwe winterjas van Next. Supergoede kwaliteit, heerlijk warm voor 35 euro geloof ik.



Deze trui heb ik nu ook voor mijn zoontje (dezelfde kleur als zijn jas vorig jaar, staat hem zó mooi!):



http://nl.nextdirect.com/en/x542540s1#670185
Oh ik slaag er best goed haha. Beetje dom alleen dat straks bij ons in Saudi ook de wintercollectie hangt. Bij alle winkels trouwens. Wat moet ik nu met dikke gewatteerde jassen als het in de Saudische winter nog steeds 25+ is?

Die pakjes zijn ook allemaal zo schattig
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 25 augustus 2014 @ 10:07:

Oh ik slaag er best goed haha. Beetje dom alleen dat straks bij ons in Saudi ook de wintercollectie hangt. Bij alle winkels trouwens. Wat moet ik nu met dikke gewatteerde jassen als het in de Saudische winter nog steeds 25+ is?

Die pakjes zijn ook allemaal zo schattig En dat wordt dan nog verkocht ook??? Zie je dan met 25 graden ook echt mensen lopen met een winterjas aan? Of zetten ze in de winter de airco gewoon tien graden koeler?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de eerste schooldag voor dochter, groep 3. Ze kam vannacht om 4 uur naar me toe dat ze buikpijn had. Lag een kwartier bij ons in bed toen ook zoon kwam. Weinig geslapen daarna, vriend is op een gegeven moment in 't bed van dochter gaan liggen omdat hij uit 't bed gewerkt werd door zoon en dochter.



Wel weer wennen zo'n eerste dag na de vakantie. Dochtr vond 't wel heel spannend, na al dat gekleuter in groep 1/2. En ik ook.

Zag haar zo onzeker zitten, brok in mijn keel.



En mijn eerste gesprek op 't UWV, ook een aparte ervaring.



Sorry even een grote zijsprong van de kleding.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven