Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Hmm waarom hebben ze die niet bij de AH hier? Lijjkt me voor dochter wel handig voor de winter
Alle reacties Link kopieren
Dubai gaat 't voor ons ook niet worden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Modus ik heb een picknickkleed van Smooff

http://www.smooffbusiness ... c-blanket-lime-black.html

Erg handig!



En die winterjassen van de Zara zijn leuk Nouschi! Ik ben nog op zoek naar een extra jas :-) maar ik wacht even totdat ik weet wat voor maat zoon straks echt nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Hier in de stad gaat een kinder schoenenwinkel sluiten, zelfs winter collectie was in de sale. Maar vind het toch moeilijk kopen. Ze heeft nu maat 25, wat zouden jullie adviseren? Staan zulke mooie laarzen bij.
quote:Nouschi schreef op 23 augustus 2014 @ 22:54:

[afbeelding]



http://www.hetleveniseenpicknick.nl/Wat een leuke!
Is het gelukt met een picknickkleed?



@ korte zomer: Ik heb nog mooie dingen gekocht eind juni en sommige kledingstukken heeft ze echt nog niet aangehad. Hopelijk zijn er dingen bij die ze volgend jaar nog past. Ik was al weer vergeten dat we best een mooi voorjaar hadden



@ skibroek AH: Ik ga kijken! Dat is echt goedkoop en ik koop elk jaar een skibroek voor mijn dochter. Zo goedkoop heb ik ze nog niet gekocht.



@ meestmistig: Je zou 1 maat groter kunnen kopen, dat past altijd wel de komende tijd tot mei.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam nog een dino jas tegen in maat 74 http://nl.nextdirect.com/en/x543760s1#685560



Vind alleen die olifanten jas van teuntje leuker.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:kikkerprinses schreef op 23 augustus 2014 @ 08:34:

Beetje mosterd misschien, maar misschien is deze nog iets voor DH:

[afbeelding]



Bij ikenmijnkind voor 29,95Die is wel heel schattig ook! Maar gaat tot 98, weet niet hoe name it valt verder?
Name it valt ruim is mijn ervaring.
Die jas met die muisjes vind ik denk ik wel leuk ook, maar als ik de foto vergroot op de site om de print goed te zien is het echt hele slechte kwaliteit. En er staat ook shattige ipv schattige in de tekst erbij. Niet echt netjes van shoeby. En vind hem toch te duur ook, 50 euro, als ik dan al veel leuke heb gezien ook voor 30
Alle reacties Link kopieren
Eens, ik heb nog 2 rokjes maat 74 in de kast liggen van Name it. Die past dochter nu pas...(draagt 92/98). Misschien extreem maar heb nog nooit iets van Name it gehad dat klein uitviel.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ok, is dus wel een optie in maat 98 dan zit alleen nog een beetje met ook weer dat doorgestikte bij de mouwen en dat elastiek in de taille. De print vind ik wel heel erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
DH, ik zag vandaag bij Zeeman een heel leuke donkerblauwe meisjesjas maat 98/104 voor ¤14,95. Ik had, als ik een dochter had gehad, die jas gekocht. Ik ga even googlen voor een plaatje. Ze hadden er ook 1 donkerblauw met witte stippen. En een schattig babyjasje, ook donkerblauw met witte stippen.
Alle reacties Link kopieren
Het is deze: http://www.zeemanshop.com ... /products/meisjes-jas--10



Maar op het plaatje vind ik de jas best lelijk. In het echt vond ik het dus een hartstikke leuke jas.
Haha! Hij is ook meer groen dan blauw. Maar ik zal ook eens bij zeeman gaan kijken dan! Ze heeft ook nog nieuwe schoenen nodig voor de winter. Zullen wel weer adidas worden zag leuke bij perry sport, maar vind het zo lastig om de goede maat te bepalen nu.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ze ook in het blauw DH. Heb ze ook zien hangen en even overwogen om mee te nemen, voor 15 euro kan je je toch geen bult vallen. Maar wegens teveel jassen, probeer er juist vanaf te komen op mp, toch maar niet gedaan.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
quote:tatlitatli schreef op 24 augustus 2014 @ 12:43:

Ik kwam nog een dino jas tegen in maat 74 http://nl.nextdirect.com/en/x543760s1#685560



Vind alleen die olifanten jas van teuntje leuker.



Sorry ik breek even in..

Ik ben een trouwe stille meelezer van dit topic en vind dit een geweldige jas voor mijn zoontje. Heeft iemand ervaring met deze site want het is een Engelse site? Ik kan ook niet goed vinden wat de verzendkosten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat de verzendkosten iets van 3 euro waren, maar het is al een tijdje geleden dat ik er iets bestelde. Het viel me iig toen heel erg mee, dat weet ik wel.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wickivi schreef op 24 augustus 2014 @ 21:01:

[...]





Sorry ik breek even in..

Ik ben een trouwe stille meelezer van dit topic en vind dit een geweldige jas voor mijn zoontje. Heeft iemand ervaring met deze site want het is een Engelse site? Ik kan ook niet goed vinden wat de verzendkosten zijn.





How much does shipping cost



Our Free Delivery offer is currently available on all orders over ¤20. Next reserves the right to amend or change the free delivery offer at any time.



Your order will be shipped out in special Next packaging.



Orders under ¤20 will be charged at ¤3 for each order, regardless of how many items you order.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie op de site dat het boven de 20 euro gratis is nu.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
alweer langzaam...
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
@wickivicky: boven de 20,- idd gratis, levering duurt wel even (ik heb er geloof ik 16 dagen op gewacht, next gaf een leveringsdatum aan van drie weken maximaal).



@DH: als ik de link van modus verder uitspit zou ik ook eerder voor het stippenjasje gaan. Die in legergroen is ook wel ouwelijk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ah dat is een snelle reactie...

Ik had de 20 euro gezien, maar ik kon me eigenlijk niet voorstellen dat dit ook naar Nederland zou zijn.

Dat zou dan wel heel erg meevallen.
Hoi dames, mag ik meeschrijven? Ik heb besloten voor mijzelf dat ik het even rustig aan moet doen met het huishouden, opruimen en afvallen en, en, en... (je kent het wel). Dus ik zoek wat ontspanning en daaronder valt winkelen voor mijn dochter van elf weken.



Hoi Teuntje!



Mijn dochter heeft nu maat 62, maar gaat heel hard aan op maat 68, ze was al een flinke meid bij de geboorte.



Ik zoek momenteel nog een leuke pyjama voor haar in maat 68, met voetjes en een lichte kleur (donker en fel staat haar niet zo mooi), vind een patroontje meestal wel mooi. Wie een tip heeft mag 'em geven. Bij de Zara had ik wel op zich een leuke gezien, maar was er niet helemaal WOW van.
Alle reacties Link kopieren
Tja wat betreft de langzame levertijd... Nou kan ik zeggen het gaat om winterjassen dus ik heb de tijd, maar gezien de weersvoorspelling de komende tijd gaat dat niet helemaal op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven