Tuin volledig betegelen?

24-03-2013 22:07 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben alles behalve groene vingers. Onze huidige achtertuin geeft telkens behoorlijk wat werk en nu willen we dit graag veranderen naar vooral een praktische tuin. Ons idee is nu om de tuin volledig te betegelen met grote grijze tegels en dan in bakken bloemen/planten zetten want we willen natuurlijk wel wat groen. Maar nu twijfel ik: is volledig betegelen niet een beetje saai?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, alle tuinen betegelen, wat zeg ik, meteen asfalteren en dan maar klagen over wateroverlast. Een betegelde tuin is in mijn ogen geen tuin maar een uit de kluiten gewassen plantenbak met een zithoek. Misschien meteen maar een afdak erboven en een "kijk eens wat mooi net echte" open haard? Maar waar laat je dan de buitenkeuken?
verba volant, scripta manent.
quote:josdebruin schreef op 27 augustus 2014 @ 16:45:

?.. bedrijf wat toevallig een showroom had bij ons in Huizen zijn wij gelukkig zeer goed geslaagd.In je andere bericht was het toch Oostzaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:erizo schreef op 27 augustus 2014 @ 17:47:

[...]





In je andere bericht was het toch Oostzaan?Ja precies die, 21 nogwat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op woensdag 27 augustus 2014 16:52 Volgens mij zit jij gezellig te spammen Jos.Jeetje ja, allemaal oude topics over tuintegels en vloeren naar boven gehaald met een partij reclame. Wat een sufferd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven