Entertainment alle pijlers

Pauw zonder Witteman, knudde.

17-09-2014 23:22 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
P&W was toch al niet helemaal mijn smaak maar bij gebrek aan iets anders keek ik regelmatig, ik ben geen Vara klant, maar die met zichzelf ingenomen Pauw in z'n eentje vind ik echt een afgang. Gaat het om Pauw of gaat het om actualiteiten en de gasten?
verba volant, scripta manent.
Ik vind het nogsteeds goed!
Ik vind het nog steeds niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zo goed tegen dat linkse gelul.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon RTL Late Night kijken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op woensdag 17 september 2014 23:27 Gewoon RTL Late Night kijken.Jaa lekker van niveau...
Alle reacties Link kopieren
Umberto!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 17 september 2014 @ 23:27:

Ik kan niet zo goed tegen dat linkse gelul.Ik wou het al zeggen maar jouw reactie heeft me al enorm geholpen. Die hele aversie van mensen tegen Pauw (en in het verleden Pauw en Witteman) komt voort uit een pure haat in minachting tegen alles wat ''links'' is (in de ogen van dom-rechts pvv, rijk-rechts VVD/D66 of christelijk rechts CDA SGP). Het heeft helemaal niets te maken met de kwaliteit van het programma maar het is een pure afrekening, net zoals de VVD dat in eerdere kabinetten al gedaan heeft met de bezuinigingen op de Publieke Omroep en de cultuursector. En weet je wat nou de grap is ? Ik kijk als ''linkse'' persoon weleens naar de zgn ''rechtse'' omroepen WNL of Powned of de TROS en ik kan er geen rechts geluid (ook geen links overigens) in ontdekken. Journalistiek is onafhankelijk en kritisch , dus domme rechtse mensen zullen het altijd ''te links'' vinden en domme linkse mensen zullen het altijd ''te rechts'vinden. Dus dit hele geklets van jou slaat echt als kut op Dirk.
Ik kan weet niet naar powned ed kijken! Jesus wat is dat plat..
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 17 september 2014 @ 23:33:

[...]



Dus dit hele geklets van jou slaat echt als kut op Dirk.Deze woorden zeggen genoeg over jou .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh en ik val perfect in hun doelgroep-leeftijd
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 17 september 2014 @ 23:39:

Ik kan weet niet naar powned ed kijken! Jesus wat is dat plat..Ik vind dat ook enorm plat en ik vind het vooral erg als ze gewone doorsnee burgers voor lul zetten , want die hebben er a) niet om gevraagd om in de belangstelling te staan (in tegenstelling tot bv politici) en b) die hebben niet een media training gehad en overzien ook soms niet de gevolgen van een uitspraak op TV. Maar ik vind wel dat je het moet zien om er een mening over te kunnen hebben. Soms komen er wel stukjes in andere programma's en dan is het ook niet om aan te zien. Vooral die politici die dan krampachtig leuk gaan doen om niet onderuit te gaan. De grap is wel dat als ze een keer de verkeerde tegen komen en klappen krijgen ( wat niet goed is maar soms wel begrijpelijk) dat ze dan gelijk gaan huilen en meestal ook niet terug gaan naar dat onderwerp. Bovendien heb ik die Rutger weleens in andere programma's gezien en daar was hij net een bang vogeltje, voelde zich aangevallen enzo. Wat ben je dan een miezerig figuur eigenlijk, als je bij Powned altijd zo'n grote waffel hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 september 2014 @ 23:39:

[...]





Deze woorden zeggen genoeg over jou .Ja zo'n jij-bak zegt ook genoeg over jouw intellectuele kwaliteiten en het gebrek eraan . Je kan de discussie dus niet op inhoud aan ?
Alle reacties Link kopieren
Ow..... dus mijn keuze in televisieprogramma's bepaalt hier wat mijn intellectuele niveau zou zijn? Aha, nou dan maar het volgende: Ik heb net de Teletubbies gekeken en één ervan leek best op Paul.



* wacht rustig de analyse af*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen is een slechte interviewer, dacht ik. Maar is niet waar want de 1:1 gesprekken over 5 jaar geleden waren goed vond ik.



Hij heeft niet de kennis van paul witteman maar nodigt wel dezelfde gasten uit.

Te hoog gegrepen denk ik
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 17 september 2014 @ 23:33:

[...]





Ik wou het al zeggen maar jouw reactie heeft me al enorm geholpen. Die hele aversie van mensen tegen Pauw (en in het verleden Pauw en Witteman) komt voort uit een pure haat in minachting tegen alles wat ''links'' is (in de ogen van dom-rechts pvv, rijk-rechts VVD/D66 of christelijk rechts CDA SGP). Het heeft helemaal niets te maken met de kwaliteit van het programma maar het is een pure afrekening, net zoals de VVD dat in eerdere kabinetten al gedaan heeft met de bezuinigingen op de Publieke Omroep en de cultuursector. En weet je wat nou de grap is ? Ik kijk als ''linkse'' persoon weleens naar de zgn ''rechtse'' omroepen WNL of Powned of de TROS en ik kan er geen rechts geluid (ook geen links overigens) in ontdekken. Journalistiek is onafhankelijk en kritisch , dus domme rechtse mensen zullen het altijd ''te links'' vinden en domme linkse mensen zullen het altijd ''te rechts'vinden. Dus dit hele geklets van jou slaat echt als kut op Dirk.Ik kijk niet naar de Tros of Powned, WNL zie ik ' s ochtends met één oog, meestal met een half omdat het lijkt op een gesproken pulptijdschrift en die talkshow op RTL kan me gestolen worden. Ik kies voor objectieve journalistiek zonder voorkeur voor links of rechts. Helaas hebben de Nederlandse omroepen vrijwel allemaal een zeker profiel, in tegenstelling tot de meeste buitenlandse omroepen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 september 2014 @ 23:48:

Ow..... dus mijn keuze in televisieprogramma's bepaalt hier wat mijn intellectuele niveau zou zijn? Aha, nou dan maar het volgende: Ik heb net de Teletubbies gekeken en één ervan leek best op Paul.



* wacht rustig de analyse af*Ik had het niet over dat TV programma's iemands intellectuele niveau bepalen. Lezen is ook een kunst he. Het ging erover dat ik iets inhoudelijks geschreven heb, en de reageerder alleen het laatste zinnetje quote omdat zij niet op de inhoud kan ingaan.
Alle reacties Link kopieren
De VPRO!



En de BBC.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 17 september 2014 @ 23:57:

[...]





Ik had het niet over dat TV programma's iemands intellectuele niveau bepalen. Lezen is ook een kunst he. Het ging erover dat ik iets inhoudelijks geschreven heb, en de reageerder alleen het laatste zinnetje quote omdat zij niet op de inhoud kan ingaan.En ik had het niet tegen jou
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vnd powned ook nks, Pauw zonder vind ik ook een beetje minder, neig inderdaad ook steeds meer naar rtl late night, maar wel na seks and the city
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 17 september 2014 @ 23:55:

[...]





Ik kijk niet naar de Tros of Powned, WNL zie ik ' s ochtends met één oog, meestal met een half omdat het lijkt op een gesproken pulptijdschrift en die talkshow op RTL kan me gestolen worden. Ik kies voor objectieve journalistiek zonder voorkeur voor links of rechts. Helaas hebben de Nederlandse omroepen vrijwel allemaal een zeker profiel, in tegenstelling tot de meeste buitenlandse omroepen.Dat is grote onzin. Alleen Vara is links, en die mogen dus ook links zijn. EO, NCRV , KRO, TROS , AVRO, Powned en WNL zijn allemaal omroepen die in ieder geval geen ''links'' geluid brengen. De commerciële omroepen zijn sowieso geen optie om naar te kijken in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 17 september 2014 @ 23:45:

[...]





Ja zo'n jij-bak zegt ook genoeg over jouw intellectuele kwaliteiten en het gebrek eraan . Je kan de discussie dus niet op inhoud aan ?Kan wel, wil niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 18 september 2014 @ 00:00:

[...]





Dat is grote onzin. Alleen Vara is links, en die mogen dus ook links zijn. EO, NCRV , KRO, TROS , AVRO, Powned en WNL zijn allemaal omroepen die in ieder geval geen ''links'' geluid brengen. De commerciële omroepen zijn sowieso geen optie om naar te kijken in mijn ogen.De commerciële omroepen staan hier zelden aan, alleen GTST is mijn verstand op nul en blik op oneindig momentje. Ik kijk eigenlijk het liefst naar documentaires, actualiteiten- en discussieprogramma's en een goeie Engelse detective of Engelse comedy.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 17 september 2014 @ 23:22:

P&W was toch al niet helemaal mijn smaak maar bij gebrek aan iets anders keek ik regelmatig, ik ben geen Vara klant, maar die met zichzelf ingenomen Pauw in z'n eentje vind ik echt een afgang. Gaat het om Pauw of gaat het om actualiteiten en de gasten?

Om Pauw natuurlijk. Die man heeft nog nooit echt interesse gehad in zijn gasten, zeker niet in vrouwelijke gasten. Althans, niet in wat ze te zeggen hebben.

Slaapverwekkend figuur, ik kijk 10 x liever naar Umberto, die plaatst zich niet zo boven zijn gasten.
Alle reacties Link kopieren
Pauw is wel droog, Humberto is teveel van 'Jaaa ik begrijp je helemaal..!' , hij is te meegaand.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven