Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 2!

13-10-2014 12:06 3121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreken we over de spannende periode na de eisprong, en de dagen voor de menstruatie.



Hier kan je alles delen, symptomen, angsten, advies en steun aan elkaar.



Veel meiden schrijven kort mee, maar de meeste meerdere rondes!



Succes allemaal en op naar een hele boel nieuwe zwangerschappen!
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, wat is er veel geschreven ineens!!



Welkom alle nieuwe schrijfsters, leuk!!!



@evenwatanders: en, en, en?? Nog steeds niets?

@ Sally: nog steeds niet echt doorgezet? Hope for the best..

@ strandjutter: veel plezier

@ Lionlilly: hé, je bent er weer! Gezellig, al hoopte ik voor jou dat ik je hier niet weer zou zien..

@ Lieffies: oeh, het komt dichtbij hè! Spannend :D

@ ovutest: haal ik bij de action. Werken perfect en helemaal niet duur, 5 voor ¤ 2,50!



@ hier: vanavond heel iets oud bloedverlies gehad, 6/7 dagen na ovu. 2 dagen ervoor heel iets licht roze verlies. Natuurlijk kunnen jullie er niets van zeggen, maar kan iemand mij even vertellen dat het best een goed teken kan zijn? Aangezien ik geen pijn meer heb bij niezen, ben ik bang dat het de verkeerde kant op gaat :( Nouja, eerst paar daagjes op vakantie. En als ik terugkom kunnen we testen



Succes alle ladies op het bankje. Hoop op mooie foto's van positieve testen als ik terugkom
Alle reacties Link kopieren
@landleven het komt goed. Dat niezen id toch niet perse dat je dat moet hebben
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post. ... Na 4.5 jaar omo witte testen en een medische molen ben ik zwanger! Waaaaaaaahhhhhh ben helemaal in de war en kan t niet geloven maar de test zegt echT 2-3 weken zwanger
per aspera ad astra
Ik wist het Daan!!! Ik ken je helemaal niet, maar er springen tranen in mijn ogen bij het lezen van jouw bericht. Heeeeeel erg gefeliciteerd!

(Bel lekker alvast moeders voor moeders! Dat is het eerste dat je nu als mama in spé mag :D )
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daan! Wat moet dat een fijn gevoel zijn!!



Gisteren helaas niet actief geweest in de slaapkamer, man voelde zich niet lekker. Vanavond nieuwe kans en dan ook nog even een test tegenaan gooien.

Die van de action zijn goedkoop zeg, loop ik straks even heen
Alle reacties Link kopieren
Daan!! Gefeliciteerd, eindelijk, eindelijk, eindelijk!! GEWELDIG!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daan! Wat zullen jullie blij zijn zeg!
Ooo daan wat ben ik blij voor jou! Ik voel zo met je mee ik zit ook al 3 jaar te wachten iknga straks even testen halen voor morgen ochtend.. ik hou t niet meer uit pffff nog steeds een hoge temp!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daan!



Ik schuif langzaam van het bankje af. Morgen zou mijn nod zijn, en nu al wat bruinverlies gespot. Of is er nog hoop en kun je 14 dagen na de eisprong nog een innestelingsbloeding hebben?
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel laat zijn, Pelsje, maar niemand is gelijk, dus wie weet ben jij de uitzondering. Dat is het lastige van deze 'business', we hebben geen atoomklok-lichaam. Ik vind zelf 14 dagen wel echt laat, dus ik zou dat zelf beschouwen als het begin van de menstruatie.
quote:daan1982fedo schreef op 23 oktober 2014 @ 07:34:

Even een ego post. ... Na 4.5 jaar omo witte testen en een medische molen ben ik zwanger!





Super zeg, gefeliciteerd!



Ik moet nu van het wachtbankje af, maar waar moet ik eigenlijk naar toe?
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de lieve reacties!



@frambloosje wat lief van je en dat ga ik ook doen want de medicijnen die ik heb gebruikt worden daarvan gemaakt dus geef graag terug.



@mijo1989 duim hard voor je



@pelsje ik had gisteren zelfs nog bruine rotzooi en nu positieve test



@clemance ik weet ook niet waar ik nu heen moet haha
anoniem_192175 wijzigde dit bericht op 23-10-2014 12:49
Reden: toevoeging
% gewijzigd
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
Meiden!

Ik lees nog steeds mee hoor, veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat! Het is jullie allemaal zo gegund!



@Daan: Wauw wat een geduld moeten jullie gehad hebben zeg! Gaaf dat jullie een kindje verwachten! Van harte gefeliciteerd! Jij ook juni uitgerekend of al juli? Voor juni: Uitgerekend 15-30 juni 2015 met tabel



@Clemance: wanneer ben je uitgerekend? Juni? Schrijf lekker bij ons mee: Uitgerekend 15-30 juni 2015 met tabel
Alle reacties Link kopieren
Daan van harte gefeliciteerd na zo'n lange periode! Wat een opluchting!



Ik heb vanochtend een test gedaan en deze was weer negatief! Laat die ongesteldheid nu maar snel komen dan. Daarnaast sinds gister ook nog een blaasontsteking. Ben er weer even helemaal klaar mee! Elke maand die teleurstelling, ik weet niet hoe lang ik daar nog tegen kan.
Alle reacties Link kopieren
@vlindertje: wat vervelend dat je steeds die teleurstelling moet verwerken. Lijkt me ook echt niet fijn. Ben je al lang bezig met zwanger worden?



Testen van de action zijn binnen, ook maar meteen een doosje met zwangerschapstesten gehaald. Vandaag nog geen baarmoederslijm gezien, dus denk dat ik de ovulatie net gemist heb. Al hebben man en ik wel dinsdag seks gehad.

Ik gooi er vanavond weer een test tegenaan, want streepje was gisteren niet super donker.
@pelsje: hahaha!! ik herken precies wat je zegt..had het nooit zo mooi kunnen omschrijven als jij..



@laury : dit is de tweede ronde!



Hier nog steeds geen druppeltje bloed.. wel raar gevoel in baarmoeder, ik lijk donkere tepels te hebben (of ik wil het graag zien) koppijn en na het eten ben ik kapot s'avonds..

Morgen ochtend testen.. vandaag zou ik ongesteld moeten worden.
Had net weer een beetje rozig met afvegen, daarna weer niks meer! Toch maar getest maar negatief. Hoop nog steeds dat het vroeg is maar hoop word minder



ik check meteen me tepels ff haha maar geen verschil



1 dag overtijd
Alle reacties Link kopieren
Daan van harte gefeliciteerd!!!



na 5 dagen overtijd ben ik helaas vanochtend ongesteld geworden
Balen rubia! Je weet gelukkig wel waar je aan toe bent
Alle reacties Link kopieren
Jammer Rubia, op naar de volgende ronde dan maar
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Ik ben nu 2 dagen overtijd, uitgaande van mijn langste cyclus. Normaal een cyclus van 28, 29 en 30 dagen gehad. Geen idee wanneer ik m'n ei heb gehad want ik doe nog niet aan ovutesten.



Mijn menstruatie is ver te zoeken, heb wel heeel soms lichte menstruatiepijn en verder erg veel slijm, witte afscheiding. Dat is nieuw voor mij. Verder geen gevoelige borsten terwijl ik dat de afgelopen maanden net voor menstruatie wel had.



Gisterenochtend een test gedaan, negatief.



Ik zie dat Rabia na 5 dagen overtijd alsnog ongesteld is geworden?

wat voor symp had je verder? Balen!



Ik merk dat ik het ook moeilijk los kan laten.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daan!! Wat een geweldig nieuws!!



Strandjutter, wat klote!! Ik had m gewoon gedwongen als ik jou was, ff sexen hoeft toch niet lang te duren en het is voor een goed doel wat jullie samen hebben toch?? Echt vervelend! Ik hoop dat je vnvd nog wat los krijgt en je nog op tijd bent!



Ik duim voor je mijo! Heb je je testen in huis nu?



Dootjemootje voor jou duim ik ook op een positieve test morgen!



Rubia wat klote weer! Vooral als je overtijd bent



Hier lekker rustig op het bankje.. Wat moe de laatste dagen maar dat wil niks zeggen.. Ik wacht geduldig de dagen af tot de 3e..
Spannend dootjenootje ! Je zou de eerste niet zijn die snel zwanger is !
Bam ik heb kruidvat in huis gehaald! Ik ga zaterdag pas weer testen denk ik...
Alle reacties Link kopieren
Hou je dat vol denk je? Ik zou niet kunnen wachten.. Stuk ongeduld en veel te nieuwsgierig Hihi.. Ik blijf voor je duimen iig!



Fijne dag vandaag iedereen! Bijna weekend en dan nog maar een weekje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven