2 jaar gelogen en bedrogen

25-11-2014 19:27 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 6 jaar een relatie. We hadden Allebei afgesproken nooit te gaan roken. Ik had er sowieso een hekel aan en hij ook. We hadden het gezworen. We wonen ver van elkaar dus controleren was niet echt mogelijk. Ik ben er nu achtergekomen via klasgenoten dat hij al 2 jaar rookt. Stiekem achter mijn rug om. Hij heeft het toegegeven en het was om " stoer" te doen. Alleen als je van iemand houdt doe je zo iets niet toch? Ik hou van hem en ik vindt hem nog leuk. Maar ik weet niet wat het beste is om te doen. Een relatie kapot maken door te roken vindt ik erg. Maar mij gaat het meer om het liegen. Wat zouden jullie doen?
Oh, ik zie nu pas dat er een tweede pagina is waar je nog veel meer van zijn fratsen schrijft. Waarom blijf je met zo'n mafklapper samen?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik niet zo sterk in mijn schoenen staat denk ik ...
Alle reacties Link kopieren
Tijd om dat te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet als een lot uit de loterij, maar heee hij is niet je kind he?



Die jongen wil puberen, leven als een jongere, doen waar hij zin in heeft.

En daar heeft hij alle recht op.



Je klinkt een beetje als zijn moeder. Maar als jij geen zin hebt in een roker, wat ik op zich heel goed begrijp dat maak je het toch uit en ga je verder met je leven en kom je de ware misschien nog eens tegen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:21:

Omdat ik niet zo sterk in mijn schoenen staat denk ik ...Maar wat wil je dan van ons?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:21:

Omdat ik niet zo sterk in mijn schoenen staat denk ik ...Dan wordt het misschien tijd om aan jezelf te werken in plaats van aan je relatie?
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:07:

Ik zal het allemaal even beter uitleggen, op mijn 14e kreeg ik een relatie met hem. Ik kwam erachter via hyves (oud) dat hij een relatie met mij had en nog iemand. Heb ik hem allemaal vergeven. Vervolgens kwam ik er achter ook via hyves dat hij zijn geslachtsdeel naar meisjes had gestuurd. Ook weer gegeven. Vervolgens kwam ik erachter dat hij wel vaker met meisjes chatte. Omdat hij steeds berichten kreeg van meisjes. Vervolgens zei ik nu is t klaar nu hou je ermee op of je bent me kwijt later kreeg ik een telefoontje omdat hij had gevraagd aan een meisje om te skypen. Weer gegeven. Later had hij mijn duim gebroken half jaar in het gips gezeten omdat hij me sloeg. Ook een nieuwe kans gegeven. Toen zei ik gewoon, van ik haat roken vindt het stinken en toen zei hij ja ik ook ik ga t nooit doen. En ik zei ik ook niet.. Niet echt een afspraak. Toen kwam ik erachter dat hij paar keer drugs had gebruikt. Mensen komen naar mij om het mij te vertellen. Hij had prepaid en hij zei dat hij ging thuis was van zijn werk. Ik belde hem, zijn ma nam op, ja hij is buiten met een paar mensen. Dat wist ik dus niet. Ook vergeven.

Later kwam ik erachter dat hij dus rookte. Dat was het.Mijn god, dat wens je je vijand nog niet toe. Het is niet de laatste man op aarde hè! Waarom wil je in zo'n relatie zitten? Je bent twintig en verspilt al zes jaar je leven aan deze loser? Kom op, maak het uit en zoek een vent die echt voor je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lees eens goed wat je zelf schrijft: in zes jaar tijd heeft hij naast jou een andere relatie gehad, hij stuurde foto's van zijn piemel, hij chatte, hij skypte, hij SLOEG JE EN BRAK JOUW DUIM (sorry, verslikte me even), hij gebruikte drugs, hij liegt en rookt.

Is dit echt de relatie waar je op de 13e van droomde? Waarom hou je je vast aan hem? Hou je eigenlijk wel van jezelf?



Zie nu je laatste bericht en ik denk dat het tijd is voor nieuwe schoenen. Het leven heeft je zoveel te bieden, de wereld ligt voor je open, laat hem los en omarm jezelf! Go for it!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal dit maakt het voor mij makkelijker ik ga die stap zetten, en het verbreken ookal

Is het moeilijk na 6 jaar relatie.



Weet iemand misschien hoe ik deze post moet verwijderen omdat er prive dingen Instaan
quote:Summerdance schreef op 25 november 2014 @ 19:54:

Maar goed, hij rookt...

En nu?

Ja dat is einde relatie natuurlijk.!

Beetje gaan lopen roken terwijl hij op zijn 14e heeft beloofd dat niet te doen.!

Echt dat is het ergste wat in je relatie kan gebeuren dat je vent gaat roken.
O god had ik moeten loepen?
Zijn geslachtsdeel naar meisjes gestuurd? In een envelop? En gaat dat niet stinken? En was de seks daarna nog goed?
Dat roken is dus het minst erg.

Weg met die droeftoeter.
Alle reacties Link kopieren
Was t wel z'n eigen piemol of stiekem 1 van n ander die n mooier exemplaar heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 25 november 2014 @ 20:39:

O god had ik moeten loepen? Nee, er is niets te loepen
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Meid, ik zou maar een einde maken aan deze relatie. Dit is niet goed voor je. Zoek iemand die wel lief voor je is en die je kunt vertrouwen. Jullie zijn erg in het puber-zijn blijven hangen, nu wordt het tijd voor een volwassen relatie met een leuk iemand!
Find people who will make you better (M. Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven