Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 17 december 2014 @ 14:03:

[...]





...................................



Ik weet bijna zeker dat de separatist (mocht hij geschoten hebben) slapeloze nachten heeft van het feit dat hij geschoten heeft toen hij dacht dat het een militair vliegtuig was.Maar diegene die wat wist dat er een separatist zou schieten als er een vliegtuig zou overvliegen en hij wist dat er een burgertoestel zou opstijgen om daar te vliegen...had dit kunnen voorkomen.... diegene vind ik gevaarlijker.



............................................................



Als onze regering miljarden gaat betalen om de JSK aan te schaffen omdat dat moordvliegtuig kernwapens met staartvinnen kan dragen...dan zijn ze schuldig met voorbedachte rade want dat wapen gaan ze niet kopen om een potje schaak te spelen.



.................................. Laten we even iets kortsluiten voordat ik weer het een en ander recht moet trekken:

1:De dader is de dader omdat die geschoten heeft.Klaar.

2:Diegene die het had kunnen voorkomen en het niet deed acht ik net zo schuldig, maar ook nog eens gevaarlijker. Die separatist zal spijt hebben zolang hij leeft, dat kan ik niet zeggen van diegene die van het gevaar wist en niets deed om het te voorkomen.



Zeker niet na al die berichten, bijvoorbeeld: dat de president van Oekraïne net van te voren in Brussel had gevraagd om een stevige actie te laten zien om Oekraïne te steunen, en ook niet na het lezen van de berichten dat Oekraïne het luchtruim had geopend, dat men zei dat ze boven een bepaalde hoogte veilig konden vliegen terwijl de NAVO en de VS wisten dat er gevaar was op alle hoogten
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 18 december 2014 @ 10:19:

Nou nee, het is nog gekker.

Als jij een geweer geeft aan iemand en ik zie dat, dan ben ik volgens Missie_m de hoofdschuldige van de daarop volgende moord. Want ik had het slachtoffer moeten waarschuwen. Dus ik draai de bak in volgens haar logica.Dus als een ezel tegen mij balkt, zou dat een waarschuwing moeten zijn. Dan was jij dus die ezel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 17 december 2014 @ 19:56:

[...]



Wat mij betreft worden de kopstukken van dat separatistische tuig tegen de muur gezet en met mitrailleurvuur doorzeefd. Helaas was niemand bij machte om dat te doen.



..............Sommigen moet je zoweiso geen geweer geven, want ze doorzeven mensen nog voordat ze schuldig of onschuldig zijn verklaard.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen enkel begrip voor terroristen, sorry. Terroristen zijn schuldig, anders waren zij geen terroristen.
World of Warcraft: Legion




'Wat hopen jullie dat de Kerstman brengt?'

-'Vrede, snoepjes en een hele grote kerstboom!'



Wat bedoel je met "live" Missie?
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 18 december 2014 @ 20:57:

Ik heb geen enkel begrip voor terroristen, sorry. Terroristen zijn schuldig, anders waren zij geen terroristen.Jij noemt hen terroristen omdat de separatisten weerstand bieden, het is oorlog en waar twee partijen vechten hebben ook twee partijen schuld. Maar terroristen zijn toch heel wat anders vind ik. De separatisten vechten terug omdat ze het oneens zijn met beslissingen van de regering, en omdat Oekraïne begin dit jaar op demonstranten in een vredige demonstratie schoten. Net zoals het leger ook vecht en schiet. Ook zijn er massagraven gevonden. Oekraïne heeft het luchtruim geopend terwijl het onveilig was. Eigenlijk is dat onschuldige burgers in een val lokken. Valt Oekraïne en het leger van Oekraïne dan ook terrorisme?



Als je praat dat je hen het liefste wilt 'doorzeven' dan vraag ik me af of je misschien niet zelf een terrorist bent.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 18 december 2014 @ 21:29:

Wat bedoel je met "live" Missie?Ik zag een paar keer het woord "live" rechts boven in beeld. En eigenlijk was dat sarcastisch bedoeld omdat het een animatiefilmpje is. Een fantasiefilmpje, een naar sprookje. In sprookjes kun je de wildste fantasieën bedenken. Je kunt Willem Alexander drie meter groot laten zijn zonder dat hij ook echt drie meter groot is.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Op Majdan werd gedemonstreerd tegen het bewind van Janukovyč. Uiteindelijk ontvluchtte die het land. Daarna kwam Jacenjuk. Het bezetten van overheidsgebouwen in het oosten van Oekraïne beschouw ik als terrorisme. Ik maak onderscheid tussen vinden dat de Russen meer culturele en taalrechten moeten hebben van de regering van Kiev, en terroristische acties zoals het bezetten van overheidsgebouwen en daar het regionale bewind omver proberen te werpen.



Ik ben geen terrorist, of jij weet het verschil niet tussen terrorisme en een mening hebben. Ik bezet geen overheidsgebouwen, ik pleeg geen moorden met een terroristisch oogmerk, ik kaap geen vliegtuigen en treinen, dus ben ik geen terrorist.



Een terrorist is iemand die met vergaande acties angst probeert te kweken bij anderen door hen zijn wil op te leggen, maar dan in zeer grote schaal. Vaak worden daar veel mensen bij gedood, maar soms wordt er niemand gedood. Wie een passagiersvliegtuig neerschiet is een terrorist. Dat kun jij zien als een vorm van verzet, maar ik zie dat als een uiterst weerzinwekkende walgelijke daad. Dat is al een reden om de schutter ter dood te brengen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 19 december 2014 @ 13:31:

Op Majdan werd gedemonstreerd tegen het bewind van Janukovyč. Uiteindelijk ontvluchtte die het land. Daarna kwam Jacenjuk. Het bezetten van overheidsgebouwen in het oosten van Oekraïne beschouw ik als terrorisme. Ik maak onderscheid tussen vinden dat de Russen meer culturele en taalrechten moeten hebben van de regering van Kiev, en terroristische acties zoals het bezetten van overheidsgebouwen en daar het regionale bewind omver proberen te werpen.



Ik ben geen terrorist, of jij weet het verschil niet tussen terrorisme en een mening hebben. Ik bezet geen overheidsgebouwen, ik pleeg geen moorden met een terroristisch oogmerk, ik kaap geen vliegtuigen en treinen, dus ben ik geen terrorist.



Een terrorist is iemand die met vergaande acties angst probeert te kweken bij anderen door hen zijn wil op te leggen, maar dan in zeer grote schaal. Vaak worden daar veel mensen bij gedood, maar soms wordt er niemand gedood. Wie een passagiersvliegtuig neerschiet is een terrorist. Dat kun jij zien als een vorm van verzet, maar ik zie dat als een uiterst weerzinwekkende walgelijke daad. Dat is al een reden om de schutter ter dood te brengen.1 Allereerst dit: Ik zie het neerschieten van de MH17 NIET als een vorm van verzet. Stomme stelling van je.Ik vind het neerschieten van de MH17 als een grote misdaad. Een misdaad die niet had mogen gebeuren. Een misdaad die met gemak voorkomen had kunnen worden.

2: Jij had het NIET over de schutter die je ter dood zou willen brengen, maar over de kopstukken (in meervoud) van dat "separartistisch tuig". Als het zo'n tuig is was het volk in oost niet veilig. Dat hele volk is niet 'zomaar' tégen de regering van Oekraïne. De slachtoffers in de massagraven zullen vast geen vriendjes geweest zijn van de president van Oekraine.



Als men weet wie de dader was hoop ik dat hij een grote straf krijgt. De doodstraf zou ik niet willen geven en al helemaal niet zelf (want ik wil geen moordenaar worden door een moordenaar) De doodstraf zou veel te gemakkelijk zijn. Maar ik wil zeer zeker ook diegene (in meervoud) berechten die behoorlijk hebben verzuimd om Nederland/KLM/Maleisa te waarschuwen.



.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... -door-russische-soldaten/



Er zijn duidelijke aanwijzingen dat de MH17 door een Buk-raket is neergehaald. Maar ik zou niet zo stellig beweren dat dat door Russische soldaten werd gedaan, eventueel in opdracht van Putin. Volgens ooggetuigen spraken de soldaten die die installatie bedienden met een Moskous accent.



De TV heeft vandaag hierover een aantal keren bericht.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 19 december 2014 @ 14:21:

[...]





[fgcolor=#3327c8]De slachtoffers in de massagraven zullen vast geen vriendjes geweest zijn van de president van Oekraine.







Er is niet eens duidelijk WIE er in de massagraven liggen, misschien wel Eskimo's

Misschien hebben separatisten krijgsgevangen afgeschoten, misschien heeft Kiev ze gevuld.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Aangezien de separatisten met overheidsgebouwen bezetten op Oekraïens grondgebied of op dat van de niet door Kiev erkende DNR, kan ik spreken van terrorisme. Zij kweken angst jegens de Oekraïense staat, de Oekraïense bevolking en een deel van de etnisch Russische bevolking die ondanks de taal pro-Oekraïens zijn. De terroristen zijn de GRU, de DNR-regering, de Russische soldaten en indirect de Russische staat zelf. Of het neerschieten van de MH17 ook een onderdeel is van het terroristisch pakket, moet inderdaad nog worden uitgezocht. De separatisten hebben de schijn tegen.



Jij gaat voorbij aan het feit dat Moskou voorheen grote druk uitoefende op Kiev toen Janukovyč het voor het zeggen had. De demonstratie op Majdan ontstond omdat de Oekraïners niet eens waren met de beperking van de mensenrechten en de russificatie van Oekraïne. Zij gingen toen de straat op. De staatsgreep die volgde was illegaal. Omdat het nieuwe regime van Jacenjuk en later van Poro¨enko niet naar het pijpen van Putin wilde dansen, zette Rusland de uiterst geheime GRU in om de situatie in de Krim (dit leidde tot de annexatie) en later in Oost-Oekraïne te destabiliseren. De GRU zijn een groep terroristen die hun werk uitvoeren in opdracht van Putin.



Het zou beter zijn als Putin Oekraïne eens een keer niet beschouwde als zijn achtertuin. Oekraïne is de te sterke invloed van Rusland spuugzat.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
antw MM:Poetin moet zich terug trekken zodat de VS kan blijven waar het zijn wil.



Gelukkig, er is iemand wakker geworden:



vr 19 dec 2014, 17:02

'Extra sancties Rusland niet in ons belang'

BRUSSEL -



De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Frank-Walter Steinmeier, waarschuwt voor de gevolgen als Europa de sancties tegen Rusland niet versoepelt en zelfs versterkt. Steinmeier zei in een interview met het weekblad Der Spiegel bang te zijn dat Rusland ontwricht raakt.



Frank-Walter Steinmeier, de Duitse minister van Buitenlandse Zaken. Frank-Walter Steinmeier, de Duitse minister van Buitenlandse Zaken. Foto: EPA



„Wie Rusland economisch op de knieën wil dwingen en denkt dat dat leidt tot een veiliger Europa, heeft het mis. Ik kan daar alleen maar voor waarschuwen”, zei de SPD-minister. Hij is dan ook tegen het aanscherpen van de al bestaande sancties.



Steinmeier zei dat Rusland nu al de prijs betaalt voor het geschade vertrouwen door het conflict in Oekraïne. De roebel maakte afgelopen week een grote val, mede door de sterke daling van de olieprijs. De Russische economie is daardoor in een crisis beland. „Het is niet in ons belang als dit uit de hand loopt”, aldus Steinmeier.



De Europese Unie maakte donderdag duidelijk dat ze niet van plan is zich soepeler op te stellen tegenover Rusland zolang president Vladimir Poetin zich niet terugtrekt uit Oekraïne. De EU stelde nieuwe sancties in, die investeringen en handel op de Krim in de weg staan.



„We moeten verder gaan dan reactief en verdedigend handelen. Als Europeanen moeten we ons zelfvertrouwen terugwinnen en onze krachten bundelen”, zei voorzitter van de Europese Raad Donald Tusk donderdag na afloop van de top.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Noord-Korea dreigt met aanval op VS



© Copyright ANP 2014 Noord-Korea dreigt met aanval op VS



SEOUL (ANP) - De toon van Noord-Korea in de cyberaanval-ruzie met de VS wordt scherper. De Nationale Verdedigingscommissie van de stalinistische dictatuur dreigde zondag met een aanval op Amerikaanse bodem, zo meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap op gezag van Noord-Koreaanse staatsmedia.



Noord-Korea komt met een ,,keiharde oorlogsreactie die zich tegen het hele vasteland van de VS richt'', aldus het opperste defensieorgaan van het land. De Amerikaanse president Barack Obama had eerder met een ,,gepaste reactie'' op de hackeraanval gedreigd.



antw MM: De VS oorlog't zich straks nog straatarm. En dan?...Moet Nederland dan weer naar de pijpen van Obama dansen?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 21 december 2014 @ 17:46:

Noord-Korea dreigt met aanval op VS



© Copyright ANP 2014 Noord-Korea dreigt met aanval op VS



SEOUL (ANP) - De toon van Noord-Korea in de cyberaanval-ruzie met de VS wordt scherper. De Nationale Verdedigingscommissie van de stalinistische dictatuur dreigde zondag met een aanval op Amerikaanse bodem, zo meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap op gezag van Noord-Koreaanse staatsmedia.



Noord-Korea komt met een ,,keiharde oorlogsreactie die zich tegen het hele vasteland van de VS richt'', aldus het opperste defensieorgaan van het land. De Amerikaanse president Barack Obama had eerder met een ,,gepaste reactie'' op de hackeraanval gedreigd.



antw MM: De VS oorlog't zich straks nog straatarm. En dan?...Moet Nederland dan weer naar de pijpen van Obama dansen?Terecht dat ze terug slaan, het is niet aan Noord Korea om te bepalen welke film Sony uitzend.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 december 2014 @ 17:55:

[...]





Terecht dat ze terug slaan, het is niet aan Noord Korea om te bepalen welke film Sony uitzend.Maar als Wilders iets zegt over een hoofddoek word hij tot over de hele wereld bedreigd en zegt onze regering "had hij maar niets moeten zeggen".



Ik vind dat met de film ook erg overdreven, maar straks heeft Amerika wel met zowat elk groot land oorlog. Ik weet niet hoelang Amerika dat vol kan houden.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 21 december 2014 @ 18:48:

[...]





Maar als Wilders iets zegt over een hoofddoek word hij tot over de hele wereld bedreigd en zegt onze regering "had hij maar niets moeten zeggen".



Ik vind dat met de film ook erg overdreven, maar straks heeft Amerika wel met zowat elk groot land oorlog. Ik weet niet hoelang Amerika dat vol kan houden.



Welnee, Noord en Zuid Korea zijn officieel nog in oorlog en VS is een bondgenoot van het Zuiden en heeft er

permanent 28.500 militairen gestationeerd

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koreaanse_Oorlog

http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Forces_Korea



Dat onze regering niet terug slaat heeft natuurlijk niets te maken met de reactie van de VS daarbij zorgt de regering al jaren lang voor de beveiliging Wilders en heb ik ze nooit horen zeggen: "had hij maar niets moeten zeggen"

of ik moet iets gemist hebben.



Overdreven of niet, het is niet aan Noord Korea om te bepalen wat de bioscoopkijker voorgeschoteld krijgt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 december 2014 @ 19:09:

Overdreven of niet, het is niet aan Noord Korea om te bepalen wat de bioscoopkijker voorgeschoteld krijgt.Inderdaad. Laat Noord-Korea met zijn eigen zaken bemoeien.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 21 december 2014 @ 19:09:

[...]





Welnee, Noord en Zuid Korea zijn officieel nog in oorlog en VS is een bondgenoot van het Zuiden en heeft er

permanent 28.500 militairen gestationeerd

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koreaanse_Oorlog

http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Forces_Korea



Dat onze regering niet terug slaat heeft natuurlijk niets te maken met de reactie van de VS daarbij zorgt de regering al jaren lang voor de beveiliging Wilders en heb ik ze nooit horen zeggen: "had hij maar niets moeten zeggen"

of ik moet iets gemist hebben.



Overdreven of niet, het is niet aan Noord Korea om te bepalen wat de bioscoopkijker voorgeschoteld krijgt.Ik heb gisteravond een stukje van de film gezien. Het gedeelte met de aanslag op Kim Un. Tja het zal vast een goede en dure film zijn, maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen. Is dat niet ook zoiets als haatzaaien, of "haat zaaien tegen groep mensen" ?. Als iemand in Korea een film zou maken met een aanslag op onze koning. En je kon zien hoe hij "sneuvelt" en misschien nog een verhaaltje erbij dat hij niet deugde en daarom die aanslag.... bbbrrrrrr ik moet er niet aan denken.



Toen Wilders de film Fitna wou tonen was onze regering er niet blij mee, terwijl in die film alleen beelden te zien waren die waargebeurd zijn, Wilders er zelf geen rol in speelt, en niet verzonnen of gelogen.



Over die bewaking; Ayaan is naar Amerika gegaan omdat ze in de denktank ging zitten én omdat JP (Nederland) de bewakingskosten niet meer wou betalen, of vergis ik me?

En als ik me niet vergis vertelt Fleur Agema aan Pauw (in 5 jaar later) waar het geld van hun partij aan besteed is, nl oa aan de zware bewaking voor Wilders.



als deze film tot aanslagen zal leiden en men vind het geen reden om rekening te houden met het land die in de film word benadeelt,tot vijand word genomineerd, dan vraag ik me af waarom Wilders 6400 aangiften aan zijn broek heeft hangen vanwege een vraag "willen jullie meer of minder?", want het publiek had ook 'meer meer meer" kunnen antwoorden. En minder betekend niet alles.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 14:05:

[...]





Ik heb gisteravond een stukje van de film gezien. Het gedeelte met de aanslag op Kim Un. Tja het zal vast een goede en dure film zijn, maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen. Is dat niet ook zoiets als haatzaaien, of "haat zaaien tegen groep mensen" ?. Als iemand in Korea een film zou maken met een aanslag op onze koning. En je kon zien hoe hij "sneuvelt" en misschien nog een verhaaltje erbij dat hij niet deugde en daarom die aanslag.... bbbrrrrrr ik moet er niet aan denken.



Toen Wilders de film Fitna wou tonen was onze regering er niet blij mee, terwijl in die film alleen beelden te zien waren die waargebeurd zijn, Wilders er zelf geen rol in speelt, en niet verzonnen of gelogen.



Over die bewaking; Ayaan is naar Amerika gegaan omdat ze in de denktank ging zitten én omdat JP (Nederland) de bewakingskosten niet meer wou betalen, of vergis ik me?

En als ik me niet vergis vertelt Fleur Agema aan Pauw (in 5 jaar later) waar het geld van hun partij aan besteed is, nl oa aan de zware bewaking voor Wilders.



als deze film tot aanslagen zal leiden en men vind het geen reden om rekening te houden met het land die in de film word benadeelt,tot vijand word genomineerd, dan vraag ik me af waarom Wilders 6400 aangiften aan zijn broek heeft hangen vanwege een vraag "willen jullie meer of minder?", want het publiek had ook 'meer meer meer" kunnen antwoorden. En minder betekend niet alles.



Je haalt van alles door elkaar, ik heb Fleur Agema gezien bij Pauw en vond haar optreden onthutsend slecht, verder

hoeft de PVV niet op te draaien voor de bewakingskosten van Wilders maar dat doet de staat.

Of de PVV nog extra kosten maken weet ik niet, ik heb haar hier niet over gehoord.

http://biz.thepostonline. ... d-van-meningsuiting-kost/



De beveiliging van Hirsi Ali werd betaald zolang ze in Nederland woonde, toen ze naar de VS verhuisde vond het kabinet dat de overheid het daar moest regelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali



Die film is totaal fictie en de Noord Koreanen mogen hem niet eens zien.

Als Noord Korea zich onnodig gekwetst voelt door een film dan kunnen net als ieder ander via de diplomatieke

weg en/of de rechter stappen ondernemen.



De regering was niet blij met FITNA maar heeft de film niet verboden of cyberaanvallen uitgevoerd op de internetsites die de film toonden.



Maar bespeur ik hier weer een bepaalde sympathie voor een dictatuur

Na dictator Poetin ga je nu begrip tonen voor collega dictator Kim Jong-un
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 14:05:

[...]





Ik heb gisteravond een stukje van de film gezien. Het gedeelte met de aanslag op Kim Un. Tja het zal vast een goede en dure film zijn, maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen. Is dat niet ook zoiets als haatzaaien, of "haat zaaien tegen groep mensen" ?. Als iemand in Korea een film zou maken met een aanslag op onze koning. En je kon zien hoe hij "sneuvelt" en misschien nog een verhaaltje erbij dat hij niet deugde en daarom die aanslag.... bbbrrrrrr ik moet er niet aan denken.



..............................Nee totaal geen sympathie voor dicatatuur. Mijn lnlevingsvermogen is wel sterk aanwezig. Jouw bepaalde "speurneus" is slecht afgesteld.



Ik heb geen sympathie voor onrecht. Al was het de queen. Zelfs de braafste president kan aan martelpraktijken doen of er van af weten.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
gewist.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 15:03:

[...]





Nee totaal geen sympathie voor dicatatuur. Mijn lnlevingsvermogen is wel sterk aanwezig. Jouw bepaalde "speurneus" is slecht afgesteld.



Ik heb geen sympathie voor onrecht. Al was het de queen. Zelfs de braafste president kan aan martelpraktijken doen of er van af weten.



Inlevingsvermogen?

Dat moet je toch eens uitleggen, jij vind het zielig dat die arme dictator Kim Jong-un om het leven wordt gebracht al is het maar in een film.



Ik denk dat de complete bevolking van Noord Korea god op de blote knieën dankt als hij afgeschoten wordt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 22 december 2014 @ 14:05:

[...]





Ik heb gisteravond een stukje van de film gezien. Het gedeelte met de aanslag op Kim Un. Tja het zal vast een goede en dure film zijn, maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen. Is dat niet ook zoiets als haatzaaien, of "haat zaaien tegen groep mensen" ?. Als iemand in Korea een film zou maken met een aanslag op onze koning. En je kon zien hoe hij "sneuvelt" en misschien nog een verhaaltje erbij dat hij niet deugde en daarom die aanslag.... bbbrrrrrr ik moet er niet aan denken.



........................................





quote:hollebollegijs schreef op 22 december 2014 @ 17:22:

[...]





Inlevingsvermogen?

Dat moet je toch eens uitleggen, jij vind het zielig dat die arme dictator Kim Jong-un om het leven wordt gebracht al is het maar in een film.



...............Zoek de verschillen:



woorden MM:maar ik kan (na het zien van die beelden) wel begrijpen waarom ze deze film niet wensen



Verdwaalde speurneus van Hollebollegijs:....jij vind het zielig dat die arme dictator Kim Jong-un om het leven wordt gebracht......



antw MM:"Ik kan het begrijpen waarom ze die film niet wensen", is iets anders dan het zielig vinden ......Hollebollegijs.....Ga je speurneus bijstellen want die zit scheef.

Ik weet zeker dat prinses Beatrix aan de bel zou trekken als die zelfde film over onze koning zou gaan. Niet dat de film dan verboden zou worden, maar blij zou ze zeker niet zijn. Ik geloof niet dat ze naar de premiëre zou gaan.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven