Hulp, tips om vreemdgaan te verwerken

26-01-2015 12:48 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik ben nieuw hier en zit met wat problemen die ik van me af wil schrijven.

Heb een relatie van 5 jaar, vriend heeft eenmalig een fout gemaakt door vreemd te gaan. Ik ben daar achter gekomen, na tijd denken heb il besloten om toch verder te gaan met deze relatie.

Nu is het punt dat ik het gewoon niet los lijk te kunnen laten .

Die vrouw is nl vaak in beeld, moeder van zijn zoontje.

Iedere keer als ik haar naam maar hoor krijg ik kriebels . Ik WIL het graag vergeten maar soms lukt het niet .

Er blijft een vorm van wantrouwen aanwezig, we wonen niet samen, wel zijn we vaak bij elkaar.

Hebbdn jullie tips ervaringen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 30 januari 2015 @ 12:39:

Sterk van je dat je hebt doorgezet en bent gekapt met deze 'relatie'. Een andere keuze was er eigenlijk ook niet want het is toch de moeder van zijn kind en daar wil je niet iedere keer mee geconfronteerd worden en hem opleggen het contact te verbreken gaat helemaal niet natuurlijk. Deze man verdient je niet en vooral ook hoe hij je nu behandelt toont al aan dat hij behoorlijk wat problemen met zichzelf heeft.



Rug recht, borst vooruit en als je wilt janken doe je dat thuis maar voor de rest zal je het toch echt moeten laten gaan, hoe zwaar dat ook is.

Er is een kans dat hij jou terug wilt op het moment dat hij ziet dat je gewoon verder kan zonder hem, maar trap er niet in. Sensy12 verwoordde dat ook al zo mooi. Je eigenwaarde vindt je nooit bij hem maar in jezelf. Een man die je als een hond behandelt terug laten komen in je leven is niet de oplossing. Je hebt ook een voorbeeld wat je hoort te zijn voor je kind. Dat mama niet over zich heen laat lopen. Je bent geen verrekte deurmat!



Kop omhoog meissie je komt er wel!

Nee idd ik ging er aan onderdoor .

Maar aan dit gevoel eigenlijk ook nu ....
Alle reacties Link kopieren
quote:Appelpeerbanaan2015 schreef op 30 januari 2015 @ 14:28:



Maar het voelt alsof zij gewonnen heeft



Ja alleen jammer dat de gewonnen prijs een beetje tegenvalt. Die mag ze houden...



Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 30 januari 2015 @ 14:51:

[...]





Ja alleen jammer dat de gewonnen prijs een beetje tegenvalt. Die mag ze houden...



Haha dat is waar . Ik krijg nu steeds mailtjes over dat ik info zou hebben opgevraagd bij scheidingswinkel of een vibrator zou hebben besteld . Zou hij aan het etteren zijn ? Niet reageren he
Alle reacties Link kopieren
quote:Appelpeerbanaan2015 schreef op 30 januari 2015 @ 14:28:

Dank jullie wel allemaal.

Ik wil ook echt verder en idd antwoorden krijg ik toch niet .

Hij gelooft zelfs niet dat zijn ex destijds de mails gestuurd heeft maar denkt dat IK heb lopen snuffelen en liegen . En dat is de reden volgens hem dat hij me ook niet meer terug moet . Dat ik lieg en niet te vertrouwen ben .

Maar het voelt alsof zij gewonnen heeft ook al zou dat mij niet moeten boeien .

Toch verstand en gevoel denk ik





Dit klinkt toch wel heel typisch... Jij hebt de schuld. Want jij hebt immers lopen snuffelen volgens hem. Al had je gesnuffeld, dan was dat je verdomde recht want je had alle reden om dat te doen.

Het gevoel wat je hebt tov die ex snap ik wel maar laat die ex je niet bitter krijgen. Voor haar voelt het misschien even als een overwinning, maar er is een reden waarom hun relatie ondanks het kind wat zij samen hadden, het niet gered heeft.

En zie jij een vent die eerder zijn ex gelooft waarmee hij is vreemdgegaan dan zijn eigen vriendin als een aanwinst? Is dat een 'trofee' die je in huis wilt halen? Ik zie dat gewoon als vuil wat niet gerecycled kan worden.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 30 januari 2015 @ 15:11:

[...]





Dit klinkt toch wel heel typisch... Jij hebt de schuld. Want jij hebt immers lopen snuffelen volgens hem. Al had je gesnuffeld, dan was dat je verdomde recht want je had alle reden om dat te doen.

Het gevoel wat je hebt tov die ex snap ik wel maar laat die ex je niet bitter krijgen. Voor haar voelt het misschien even als een overwinning, maar er is een reden waarom hun relatie ondanks het kind wat zij samen hadden, het niet gered heeft.

En zie jij een vent die eerder zijn ex gelooft waarmee hij is vreemdgegaan dan zijn eigen vriendin als een aanwinst? Is dat een 'trofee' die je in huis wilt halen? Ik zie dat gewoon als vuil wat niet gerecycled kan worden.Ik HOOP dat ik ooit zo kan denken idd want hij is het niet waard om in mijn hart te zitten !
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst ook ´die vuile ex-snol heeft gewonnen' maar ze waren toen niet voor niks uit elkaar gegaan.

De problemen waren er weer snel en nog een graadje erger. Dus maak je maar niet ongerust.

En ik ben inmiddels dolblij dat ik van die vent af ben.



En lekker laten etteren. Een standaard mail maken waarin je de situatie een heel klein beetje uitlegt dat er iemand is die op jouw naam dingen besteld maar geen behoefte aan de spullen hebt.

Ook hem niet laten weten of aan hem vragen of hij aan het etterstralen is. Gewoon niks meer van je laten horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 30 januari 2015 @ 15:35:

Ik dacht eerst ook ´die vuile ex-snol heeft gewonnen' maar ze waren toen niet voor niks uit elkaar gegaan.

De problemen waren er weer snel en nog een graadje erger. Dus maak je maar niet ongerust.

En ik ben inmiddels dolblij dat ik van die vent af ben.



En lekker laten etteren. Een standaard mail maken waarin je de situatie een heel klein beetje uitlegt dat er iemand is die op jouw naam dingen besteld maar geen behoefte aan de spullen hebt.

Ook hem niet laten weten of aan hem vragen of hij aan het etterstralen is. Gewoon niks meer van je laten horen.

Ok ga ik dat doen .

Hij is destijds bij haar weggegaan omdat hij nooit t houden van gevoel had ervaren bij haar zei hij en geen goed sexleven .
Alle reacties Link kopieren
quote:Appelpeerbanaan2015 schreef op 30 januari 2015 @ 16:18:

[...]



Ok ga ik dat doen .

Hij is destijds bij haar weggegaan omdat hij nooit t houden van gevoel had ervaren bij haar zei hij en geen goed sexleven .Gaat wel goed komen met jou! De beslissing om het uit te maken is een goede geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:peren schreef op 30 januari 2015 @ 16:31:

[...]



Gaat wel goed komen met jou! De beslissing om het uit te maken is een goede geweest.Hoop het!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, echt!
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 30 januari 2015 @ 16:55:

Ja hoor, echt!

Eerste weekend zonder hem .

Bah . Vraag me Af wat hij doen is . Met wie :(

Of hij net zo'n kutgevoel heeft .

Grrrrr
Heeft geen zin om je vanalles af te vragen. Probeer op jezelf tr focussen, lekker warme douche nemen, afleiding zoeken op het forum, film kijken of alvast leuke cursussen of sporten uitzoeken die je volgende week gaat oppakken 😉 Denk aan hoe je je nieuwe leven in gaat richten, wat je blij zou maken, maak wat korte termijn plannetjes om je leven leuker te krijgen en wat mensen te leren kennen.



Je zal je vast niet gelijk goed voelen af en toe in huilen uitbarsten maar toch steeds proberen niet teveel op te gaan in je verdriet en gedachtes aan hem. Zie het als een verslaving, in het begin moet je steeds jezelf corrigeren en afleiden om er vanaf te komen.



Sterkte meis! Het komt echt goed met jou!
Alle reacties Link kopieren
Thanks!

Gevoel is nog dubbel maar alle contact is verbroken, hij woont 80 km weg dus hoef hem noooooit meer te zien, spreken .

En voor een leuke vrouw is het makkelijker een leuke man te vinden dan voor zo een stuk stront !
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Kwam erachter dat er nog wat papieren liggen mbt overleden man had ik bij hem in kluisje gelegd , krijg GEEN reactie ???? Wat te doen ?
Alle reacties Link kopieren
Nou, ff niks nog. Kan later altijd nog via iemand anders als hij blijft negeren.



Ligt er ook nog wat van hem bij jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 31 januari 2015 @ 17:49:

Nou, ff niks nog. Kan later altijd nog via iemand anders als hij blijft negeren.



Ligt er ook nog wat van hem bij jou?

Nee helaas.

Was bijna altijd daar ....



Gaat zijn boosheid ooit over zodat we dit normaal kunnen afsluiten hoe gek dat ook klinkt nu uit mijn mond ? Heb spijt dat ik contact heb gezocht vanwege de spullen maar pfffff voel me zo leeg en verdrietig .

Mis hem , mis ons vrijen , help !
Alle reacties Link kopieren
Ja dat contacten had je beter nog ff niet kunnen doen.

Nu zit hij weer te gniffelen misschien.



Maar echt..ik beloof je, garandeer je en zweer je dat het echt over gaat.

Je moet je nu ff concentreren op hele andere dingen in je leven.

Afleiding zoeken. En niet gaan bedenken waar je nu weer contact voor moet/mag opnemen

want jij moet een sterkte vrouw zijn. Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken.



Het komt echt goed en ik weet/snap dat je dat nu niet gelooft maar het gemis wordt

telkens een stukje minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 31 januari 2015 @ 18:00:

Ja dat contacten had je beter nog ff niet kunnen doen.

Nu zit hij weer te gniffelen misschien.



Maar echt..ik beloof je, garandeer je en zweer je dat het echt over gaat.

Je moet je nu ff concentreren op hele andere dingen in je leven.

Afleiding zoeken. En niet gaan bedenken waar je nu weer contact voor moet/mag opnemen

want jij moet een sterkte vrouw zijn. Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken.



Het komt echt goed en ik weet/snap dat je dat nu niet gelooft maar het gemis wordt

telkens een stukje minder.Heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks en weet ook niet hoe ik die moet vinden
Alle reacties Link kopieren
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
quote:salinarosseno schreef op 31 januari 2015 @ 18:24:

Ik zie niks en weet ook niet hoe ik die moet vinden Op je persoontje ( gezichticoontke ) drukken daar staat inbox

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven