Entertainment alle pijlers

Bridget Maasland in "Hoe word ik mama in A'dam Zuid"

02-09-2008 09:48 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !

Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.

Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk ! X-@

Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)

Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!

Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....

Zooo :sigh: dat lucht op....! X-D
Harde waarheid? :rofl:
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:05:

Ja maar Chica, dat doet Bridget toch juist met dit programma, dat wereldje op de hak nemen? Ik kan me voorstellen dat je niet houdt van haar humor en dat je het programma daarom vervelend vindt, maar zij maakt het toch juist om te laten zien hoe belachelijk het allemaal is?
Dat geloof ik dus niet. Bridget loopt straks net zo goed achter haar hippe Bugaboo (of zijn die alweer uit) met haar hippe vriendinnen met Red Wings met gekapt Leco-haar.
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:05:

Ja maar Chica, dat doet Bridget toch juist met dit programma, dat wereldje op de hak nemen? Ik kan me voorstellen dat je niet houdt van haar humor en dat je het programma daarom vervelend vindt, maar zij maakt het toch juist om te laten zien hoe belachelijk het allemaal is?
Nou weet je, dat dacht ik ook in eerste instantie, maar volgens mij is ze zelf helemaal de doelgroep voor haar eigen programma. Ze doet zo dom en komt zo aanstellerig over. Als ze nu echt de hak zou nemen met het hele wereldje dan stel je je volgens mij anders op. Ik denk dat ze dat wel zou willen maar eigenlijk het allemaal ontzettend leuk vind. En dat vind ik jammer en daardoor komt ze dommer over dan ze wellicht zelf is.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
EmmaAurora schreef op 02 september 2008 @ 10:46:

Nee, dan die ene Anouk (geen idee hoe haar achternaam is). 'Ik ben 21 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap' (bek van Bridget hangt open). Anouk: 'op het laatst bij de verloskundige stond ik op de weegschaal, was ik 81 kilo!'). Bridget: 'neeeeeeeeeeeeeeeeeee!'.....

Wat wel weer erg grappig is als je ziet hoe Bridget er nu uitziet, die is echt wel meer dan 21 kg aangekomen.
The time is now
Ik ben afgehaakt... zoooo nep. Een leuk programma waarbij je niet zo overdreven doet, was ook goed geweest.
Chica34 schreef op 02 september 2008 @ 12:11:

[...]

Nou weet je, dat dacht ik ook in eerste instantie, maar volgens mij is ze zelf helemaal de doelgroep voor haar eigen programma. Ze doet zo dom en komt zo aanstellerig over. Als ze nu echt de hak zou nemen met het hele wereldje dan stel je je volgens mij anders op. Ik denk dat ze dat wel zou willen maar eigenlijk het allemaal ontzettend leuk vind. En dat vind ik jammer en daardoor komt ze dommer over dan ze wellicht zelf is.
Denk dat dit de spijker op de kop is.
The time is now
Dat 'domme' en 'aanstellerige' is haar ding, dat deed ze (schijnbaar succesvol) in haar eerdere programma's ook. Volgens mij is haar insteek dat ze het allemaal niet te serieus neemt en dat ze laat zien hoe belachelijk het er in de society-kringen aan toe gaat. Een beetje Dröge-achtig. Maar misschien stinkt ze zelf wel in de glamour, wie weet. Maar wat is het alternatief, dat ze kringlopen afloopt op zoek naar een goede tweedehandse kinderwagen om maar te laten zien dat ze zich echt wel afzet tegen overdreven babygeneuzel? En ik weet niet wat ze allemaal met die gratisbabyzooi heeft gedaan na het programma. Misschien heeft ze alles wat ze niet handig of leuk vond wel aan een goed doel gegeven.

Ik blijf het vreemd vinden om de uitspraken in het programma serieus te nemen, ook al geloof je niet in Bridget's integriteit. Ik zou niet zo goed weten wat ze zou kunnen doen om nog beter te laten zien dat ze het niet al te serieus bedoelt.
Chica34 schreef op 02 september 2008 @ 12:04:

[...]

Nou dat snap ik nou echt helemaal niet, deze reactie. Een verademing?????? Niet geheimzinnig????? Hoezo doen andere meer normale programma's, met normale mensen en normale omstandigheden geheimzinnig????

Ik denk dat als je dit programma ziet als een standaard voor je zwangerschap, dan heb je toch een heeeel verkeerd beeld in je hoofd. Kom nou toch, dit heeft niets met de werkelijkheid te maken.

laat mij een aflevering van de bevalling of verloskundige praktijk zien waarin gesproken wordt over inknippen, scheuren, tepelkloven etc. Hoorde voor mij iig wel bij de bevalling

en tuurlijk is dit programma niet een standaard voor de zwangerschap, maar helemaal niets met de werkelijkheid te maken hebben kun je het toch ook niet noemen.

maar goed jij vind Bridget niet leuk, dus is alles bagger wat ze doet.

Ik erger me niet aan haar en herken het sarcasme en het eea op de hak nemen wel in het programma.

Nogmaals het verhaal van Rosanna Lima over d'r babyshower etc vind ik ook erg overdreven, maar ik had niet het idee dat Bridget nu echt overliep van enthousiasme ( de opmerking, maar ik wil er ook gucci-oorwarmers bij, daarvan kun je toch op je klompen aanvoelen dat dat sarcastisch bedoeld is??)
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:25:

Dat 'domme' en 'aanstellerige' is haar ding, dat deed ze (schijnbaar succesvol) in haar eerdere programma's ook. Volgens mij is haar insteek dat ze het allemaal niet te serieus neemt en dat ze laat zien hoe belachelijk het er in de society-kringen aan toe gaat. Een beetje Dröge-achtig. Maar misschien stinkt ze zelf wel in de glamour, wie weet. Maar wat is het alternatief, dat ze kringlopen afloopt op zoek naar een goede tweedehandse kinderwagen om maar te laten zien dat ze zich echt wel afzet tegen overdreven babygeneuzel? En ik weet niet wat ze allemaal met die gratisbabyzooi heeft gedaan na het programma. Misschien heeft ze alles wat ze niet handig of leuk vond wel aan een goed doel gegeven.

Ik blijf het vreemd vinden om de uitspraken in het programma serieus te nemen, ook al geloof je niet in Bridget's integriteit. Ik zou niet zo goed weten wat ze zou kunnen doen om nog beter te laten zien dat ze het niet al te serieus bedoelt.
:worship:
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:25:

Maar wat is het alternatief, dat ze kringlopen afloopt op zoek naar een goede tweedehandse kinderwagen om maar te laten zien dat ze zich echt wel afzet tegen overdreven babygeneuzel?

Alsof er niets tussenin zit!

Ik had het leuker gevonden als ze een programma hadden gemaakt dat een realistisch beeld geeft.

Hier heb je als doorsnee moeder-in-spé toch geen hout aan. Wie geeft nou een feest voor 500 man of kan het betalen om uitebreid te gaan shoppen in een babyzaak waar alles kapitalen kost, want "je baby moet natuurlijk wel kleertjes van biologisch katoen." ...... natuurlijk
The time is now
Banba schreef op 02 september 2008 @ 12:36:

[...]

Alsof er niets tussenin zit!

Ik had het leuker gevonden als ze een programma hadden gemaakt dat een realistisch beeld geeft.

Hier heb je als doorsnee moeder-in-spé toch geen hout aan. Wie geeft nou een feest voor 500 man of kan het betalen om uitebreid te gaan shoppen in een babyzaak waar alles kapitalen kost, want "je baby moet natuurlijk wel kleertjes van biologisch katoen." ...... natuurlijk
Natuurlijk zit er een hoop tussen, maar een bugaboo of andere merk-kinderwagen heeft in de provinciale stad waar ik woon ook bijna iedere moeder. En ik denk niet dat je als moeder-in-spé louter moet vertrouwen op Bridget's programma ter voorbereiding op de kleine. Ik denk dat ze haar programma daarom uitzendt op rtl5 en niet bij de Teleac. Het is toch bedoeld als vermaak en niet veel meer?
Ik denk trouwens dat die Rosanna Lima wel héél erg serieus was. Vooral toen ze zei: geef je cadeaulijst maar aan mij door, dan zorg ik wel dat je gasten van elkaar weten wat ze geven, dan krijg je nog duurdere cadeaus. @-(
Het is natuurlijk ook wel sneu als je dit programma als leidraad neemt voor je zwangerschap. Dan houd ik mijn hart vast voor de komende jaren...
Ik vond het hardstikke leuk :-]

Net uitzending gemist gekeken,maar Bridget overdrijft haar oooooh en aaaaah en neeeeeeeeeee en jaaaaaaaaaaa gewoon,gewoon show voor de camera,zo was, ik ben een gooische vrouw, toch ook....

Ik had ook wel zo'n verwendag voor moeders willen hebben met nog een hippe kinderwagen vol met cadeau's X-D
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:40:

[...]

Ik denk dat ze haar programma daarom uitzendt op rtl5 en niet bij de Teleac. Het is toch bedoeld als vermaak en niet veel meer?
Als dat de opzet van het programma is hadden ze het op z'n minst vermakelijk kunnen maken.
The time is now
Ann Liv schreef op 02 september 2008 @ 12:40:

[...]

En ik denk niet dat je als moeder-in-spé louter moet vertrouwen op Bridget's programma ter voorbereiding op de kleine. Ik denk dat ze haar programma daarom uitzendt op rtl5 en niet bij de Teleac. Het is toch bedoeld als vermaak en niet veel meer?

Tuurlijk het is geen voorlichtingsprogramma :-]

En er staat niet voor niets Amsterdam-Zuid bij de titel.

Gewoon lekker over de top,alleen het duurste van het duurste,net zoals,ik ben een gooische vrouw.

Gewoon enthertainment,moet je niet 100% serieus nemen ;-]
fleurtje schreef op 02 september 2008 @ 12:42:

Het is natuurlijk ook wel sneu als je dit programma als leidraad neemt voor je zwangerschap. Dan houd ik mijn hart vast voor de komende jaren...
maar zouden er echt mensen zijn die een programma als dit als leidraad nemen? het is toch idd geen teleaccursus?
Banba schreef op 02 september 2008 @ 12:47:

[...]

Als dat de opzet van het programma is hadden ze het op z'n minst vermakelijk kunnen maken.
Ik vond het heel vermakelijk.En de placenta begraven en er een geboorteboom op plaatsen gebeurt meer dan je denkt.Vind het wel een leuk idee,maar niet voor mezelf meer....

[...]

voor de een is het wel vermakelijik en voor de ander niet.
Nounounou...ik zou die Bridget wel eens willen zien bevallen hahahahahahahahaa.

Ik denk dat ik spontaan in de slappe lach schiet want ik denk dat die alles bij elkaar gaat gillen.

En de kiloos?

Beetje veel hoor 25 21 enz.

Dan had ik meer mazzel want ik kwam van de eerste 8 kilo aan die na de bevalling weer weg warenVan de tweede kwam ik niks aan en was na de bevalling HEERLIJK 8 kilo lichter!!!

Sommige vrouwen denken dan ook dat ze ALLES voor TWEE moeten eten.

Moet er wel bij zeggen dat ook sommige zoveel aankomen door de hormonen.

[...]

Tja inderdaad, ieder z'n meug Banba. Eén geluk voor volgende week: je weet dat het eraan zit te komen tussen ANTM en Project Catwalk!
fleurtje schreef op 02 september 2008 @ 12:42:

Is er net een kind geboren bij de buren, komt je kat een paar dagen later heel trots aanwaggelen met iets zeer dubieus tussen z'n kaken. Jaaa hoor, Buuf's placenta!
Ben zelf ook een Amsterdam-Zuid mama, maar dan zonder bakfiets, duizenden euro's en bekakt kind dus vandaar dat ik, ondanks mijn aversie jegens Bridget, toch ben gaan kijken. Maar oh my god. Wat is Bridget toch ongelooflijk irritant, die overdreven gespeelde dommigheid (ja, eeeeeeecht, met van die quasi-lollige uithalen aargh) en dat vreselijke hoofd. Heb me heerlijk zitten opwinden voor de tv. Wel leuk om veel bekende dingen terug te zien (de dozen van de Geboortewinkel en 'open van onderen'-Carita Salome).

Oh en zag Bridget btw maandag in de speeltuin in het Vondelpark. Tonnetje rond, arrogante kop erboven. Heb dochter met een grote boog om haar heen geleid ;-)
juliee schreef op 02 september 2008 @ 11:44:

[...]

Pak een kam en scheer iedereen er anders even overheen ;-]
ik bedoelde meer die moeders uit amsterdam zuid die je daar in de uitzending zag...natuurlijk lopen er daar ook nuchtere leuke moeders rond, waaronder jij juliee...
en blyce niet te vergeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven