Entertainment
alle pijlers
Bridget Maasland in "Hoe word ik mama in A'dam Zuid"
dinsdag 2 september 2008 om 09:48
Hallo !
Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.
Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk !
Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)
Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!
Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....
Zooo dat lucht op....!
Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.
Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk !
Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)
Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!
Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....
Zooo dat lucht op....!
dinsdag 2 september 2008 om 12:11
Nou weet je, dat dacht ik ook in eerste instantie, maar volgens mij is ze zelf helemaal de doelgroep voor haar eigen programma. Ze doet zo dom en komt zo aanstellerig over. Als ze nu echt de hak zou nemen met het hele wereldje dan stel je je volgens mij anders op. Ik denk dat ze dat wel zou willen maar eigenlijk het allemaal ontzettend leuk vind. En dat vind ik jammer en daardoor komt ze dommer over dan ze wellicht zelf is.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
dinsdag 2 september 2008 om 12:25
Dat 'domme' en 'aanstellerige' is haar ding, dat deed ze (schijnbaar succesvol) in haar eerdere programma's ook. Volgens mij is haar insteek dat ze het allemaal niet te serieus neemt en dat ze laat zien hoe belachelijk het er in de society-kringen aan toe gaat. Een beetje Dröge-achtig. Maar misschien stinkt ze zelf wel in de glamour, wie weet. Maar wat is het alternatief, dat ze kringlopen afloopt op zoek naar een goede tweedehandse kinderwagen om maar te laten zien dat ze zich echt wel afzet tegen overdreven babygeneuzel? En ik weet niet wat ze allemaal met die gratisbabyzooi heeft gedaan na het programma. Misschien heeft ze alles wat ze niet handig of leuk vond wel aan een goed doel gegeven.
Ik blijf het vreemd vinden om de uitspraken in het programma serieus te nemen, ook al geloof je niet in Bridget's integriteit. Ik zou niet zo goed weten wat ze zou kunnen doen om nog beter te laten zien dat ze het niet al te serieus bedoelt.
Ik blijf het vreemd vinden om de uitspraken in het programma serieus te nemen, ook al geloof je niet in Bridget's integriteit. Ik zou niet zo goed weten wat ze zou kunnen doen om nog beter te laten zien dat ze het niet al te serieus bedoelt.
dinsdag 2 september 2008 om 12:29
laat mij een aflevering van de bevalling of verloskundige praktijk zien waarin gesproken wordt over inknippen, scheuren, tepelkloven etc. Hoorde voor mij iig wel bij de bevalling
en tuurlijk is dit programma niet een standaard voor de zwangerschap, maar helemaal niets met de werkelijkheid te maken hebben kun je het toch ook niet noemen.
maar goed jij vind Bridget niet leuk, dus is alles bagger wat ze doet.
Ik erger me niet aan haar en herken het sarcasme en het eea op de hak nemen wel in het programma.
Nogmaals het verhaal van Rosanna Lima over d'r babyshower etc vind ik ook erg overdreven, maar ik had niet het idee dat Bridget nu echt overliep van enthousiasme ( de opmerking, maar ik wil er ook gucci-oorwarmers bij, daarvan kun je toch op je klompen aanvoelen dat dat sarcastisch bedoeld is??)
dinsdag 2 september 2008 om 12:36
Alsof er niets tussenin zit!
Ik had het leuker gevonden als ze een programma hadden gemaakt dat een realistisch beeld geeft.
Hier heb je als doorsnee moeder-in-spé toch geen hout aan. Wie geeft nou een feest voor 500 man of kan het betalen om uitebreid te gaan shoppen in een babyzaak waar alles kapitalen kost, want "je baby moet natuurlijk wel kleertjes van biologisch katoen." ...... natuurlijk
The time is now
dinsdag 2 september 2008 om 12:40
Natuurlijk zit er een hoop tussen, maar een bugaboo of andere merk-kinderwagen heeft in de provinciale stad waar ik woon ook bijna iedere moeder. En ik denk niet dat je als moeder-in-spé louter moet vertrouwen op Bridget's programma ter voorbereiding op de kleine. Ik denk dat ze haar programma daarom uitzendt op rtl5 en niet bij de Teleac. Het is toch bedoeld als vermaak en niet veel meer?
dinsdag 2 september 2008 om 12:45
Ik vond het hardstikke leuk
Net uitzending gemist gekeken,maar Bridget overdrijft haar oooooh en aaaaah en neeeeeeeeeee en jaaaaaaaaaaa gewoon,gewoon show voor de camera,zo was, ik ben een gooische vrouw, toch ook....
Ik had ook wel zo'n verwendag voor moeders willen hebben met nog een hippe kinderwagen vol met cadeau's
Net uitzending gemist gekeken,maar Bridget overdrijft haar oooooh en aaaaah en neeeeeeeeeee en jaaaaaaaaaaa gewoon,gewoon show voor de camera,zo was, ik ben een gooische vrouw, toch ook....
Ik had ook wel zo'n verwendag voor moeders willen hebben met nog een hippe kinderwagen vol met cadeau's
dinsdag 2 september 2008 om 12:48
dinsdag 2 september 2008 om 13:09
Nounounou...ik zou die Bridget wel eens willen zien bevallen hahahahahahahahaa.
Ik denk dat ik spontaan in de slappe lach schiet want ik denk dat die alles bij elkaar gaat gillen.
En de kiloos?
Beetje veel hoor 25 21 enz.
Dan had ik meer mazzel want ik kwam van de eerste 8 kilo aan die na de bevalling weer weg warenVan de tweede kwam ik niks aan en was na de bevalling HEERLIJK 8 kilo lichter!!!
Sommige vrouwen denken dan ook dat ze ALLES voor TWEE moeten eten.
Moet er wel bij zeggen dat ook sommige zoveel aankomen door de hormonen.
Ik denk dat ik spontaan in de slappe lach schiet want ik denk dat die alles bij elkaar gaat gillen.
En de kiloos?
Beetje veel hoor 25 21 enz.
Dan had ik meer mazzel want ik kwam van de eerste 8 kilo aan die na de bevalling weer weg warenVan de tweede kwam ik niks aan en was na de bevalling HEERLIJK 8 kilo lichter!!!
Sommige vrouwen denken dan ook dat ze ALLES voor TWEE moeten eten.
Moet er wel bij zeggen dat ook sommige zoveel aankomen door de hormonen.
dinsdag 2 september 2008 om 13:16
Ben zelf ook een Amsterdam-Zuid mama, maar dan zonder bakfiets, duizenden euro's en bekakt kind dus vandaar dat ik, ondanks mijn aversie jegens Bridget, toch ben gaan kijken. Maar oh my god. Wat is Bridget toch ongelooflijk irritant, die overdreven gespeelde dommigheid (ja, eeeeeeecht, met van die quasi-lollige uithalen aargh) en dat vreselijke hoofd. Heb me heerlijk zitten opwinden voor de tv. Wel leuk om veel bekende dingen terug te zien (de dozen van de Geboortewinkel en 'open van onderen'-Carita Salome).
Oh en zag Bridget btw maandag in de speeltuin in het Vondelpark. Tonnetje rond, arrogante kop erboven. Heb dochter met een grote boog om haar heen geleid
Oh en zag Bridget btw maandag in de speeltuin in het Vondelpark. Tonnetje rond, arrogante kop erboven. Heb dochter met een grote boog om haar heen geleid