Entertainment alle pijlers

Bridget Maasland in "Hoe word ik mama in A'dam Zuid"

02-09-2008 09:48 319 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !

Ben zo benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich gisteravond hebben zitten irriteren aan Bridget Maasland en haar nieuwe tv programma.

Gatverdamme wat een vervelend wijf is het toch zeg. Dat aanstellerige gebral met die vervelende stem. Yakkk ! X-@

Staat ze in zo'n winkel tegen een verkoopster..."ja ik ben zwanger leuk héééééééé???????? (jammer dat er geen geluid bij dit forum zit)

Of tijdens die echo......"is dat al het hartje? E'ééééééeécht???? "Van de babyyyyyyyyyy???????" Zucht..nee van een pony...doos !!!!

Ik weet het kan beter niet meer kijken (zei mijn vriend ook al tijdens mijn geklaag), maar vind het programma op zich niet onaardig alleen die troela moeten ze wieberen....

Zooo :sigh: dat lucht op....! X-D
blyce schreef op 02 september 2008 @ 13:16:

Heb dochter met een grote boog om haar heen geleid ;-)
Dat moet dan wel een heule grote boog zijn geweest ;-)
Ik kijk standaard niet naar dit soort programma's en omdat ik totaaaal niet wist wie die mevr. Lima nou is, heb ik 'r voor jullie gegoogled. Mevr. is van 1972, dus 35 jaar. En dan ziet ze er dus heel normaal uit voor haar leeftijd, lijkt me zo.
Later is nu
BIRMANICA schreef op 02 september 2008 @ 13:09:

Nounounou...ik zou die Bridget wel eens willen zien bevallen hahahahahahahahaa.

Ik denk dat ik spontaan in de slappe lach schiet want ik denk dat die alles bij elkaar gaat gillen.

En de kiloos?

Beetje veel hoor 25 21 enz.

Dan had ik meer mazzel want ik kwam van de eerste 8 kilo aan die na de bevalling weer weg warenVan de tweede kwam ik niks aan en was na de bevalling HEERLIJK 8 kilo lichter!!!

Sommige vrouwen denken dan ook dat ze ALLES voor TWEE moeten eten.

Moet er wel bij zeggen dat ook sommige zoveel aankomen door de hormonen.
Nou heb jij even mazzel. Maar ga niet zeggen dat ik 25 kilo zwaarder was omdat ik dacht dat ik alles kon eten en voor twee moest eten. Want in tegen stelling tot deze domme programma's weet ik wél wat goed en normaal is en wat niet. En je hoeft die woorden ook niet te schreeuwen hoor, kan ook wel lezen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik vind Bridget ook een domme doos.

Ze ging toch ook bekend maken wat het geslacht van haar baby zal zijn??

Volgens mij moet ze al bijna bevallen!
Ik geloof ook niet dat dat aankomen per se met eten te maken hoeft te hebben, hoor.

Ik eet idd wel alles wat los en vast zit en kom, volgens mij, niet heel veel aan. Het zegt dus niet zoveel.

Lijkt me wel klote als je zoveel aankomt en je het niet direct kwijt bent na de bevalling.
Rare programma-titel, eigenlijk. Mijn eerste reactie was: Nou, door íig níet in het Westerpark te neuken.
fleurtje schreef op 02 september 2008 @ 14:02:

Rare programma-titel, eigenlijk. Mijn eerste reactie was: Nou, door íig níet in het Westerpark te neuken.
:rofl: :rofl:
fleurtje schreef op 02 september 2008 @ 14:01:

Ik geloof ook niet dat dat aankomen per se met eten te maken hoeft te hebben, hoor.

Ik eet idd wel alles wat los en vast zit en kom, volgens mij, niet heel veel aan. Het zegt dus niet zoveel.

Lijkt me wel klote als je zoveel aankomt en je het niet direct kwijt bent na de bevalling.

Dat klopt, dat kwam niet door het eten nee, maar is een te lang verhaal om hier neer te zetten.

En ja, das heel erg klote als het er niet meteen afgaat. Sterker nog zelfs met 6 mnd borstvoeding ging er geen grammetje af. Nu pas, met heeeeel veel pijn en moeite gaat het ongeveer met een kilootje per maand. En dan kan ik je vertellen dat ik best zwaar op dieet ben nu en ook weer sport. Ik baal dat het zo moet, ik baal dat ik een hele nieuwe garderobe heb moeten aanschaffen en ik baal dat ik nog steeds niet mijn oude lichaam enigzins terug heb.
dreamer schreef op 02 september 2008 @ 13:47:

Ik kijk standaard niet naar dit soort programma's en omdat ik totaaaal niet wist wie die mevr. Lima nou is, heb ik 'r voor jullie gegoogled. Mevr. is van 1972, dus 35 jaar. En dan ziet ze er dus heel normaal uit voor haar leeftijd, lijkt me zo.

Waar moet ik die Mevr. Lima van kennen?? Komt steeds in programma's maar verder, nee?

Bridget vond ik niet leuk, wel toen ze nog bij BNN zat maar nu NEEE
Tis de vrouw van Patrick Kluivert (weet ik nu, na net dit programma te hebben gezien)
Striae, extra kilootjes ... k zou er nniet zo een drama van maken. je lijf is gezond en functioneert naar behoren, je hebt een pracht kind op de wereld gezet

niet ieder lijf hersteld zich daar even spoedig van.
Wat een achterlijke doos is die Bridget toch ook inderdaad! Toen ik die titel al zag had ik al gegeten en gedronken! alsof je A'dam zuid anders mama wordt als in any other place in nederland! Lekker niet gekeken en dus ook niet geergerd ! haha

Moet wel lachen om de reacties hier!
Neuken kan wel in Westerpark, als je daarna maar baart in Zuid ;-)

En over de vooroordelen; het zijn echt niet allemaal van die ehm typetjes, de moeders hier, maar over het algemeen kan je toch wel stellen dat de cliche's kloppen. Als je ziet wat er bij de zandbak zit..hooggehakt, mobiel vastgegroeid aan de gemanicuurde hand. Als ze er tenminste zelf (op veilige afstand) bijzitten, meestal zijn het de nanny's. Behalve in het weekend, dan wordt er met de in designerkleding gestoken kroost gepronkt. De 'normale' moeders zijn dun gezaaid, voel me dan ook af en toe een behoorlijke outsider. Boehoe. ;-)
Jemig....

Ben ik dan de enige die het wel grappig vond?

Vind Bridget eigenlijk best leuk! En het is toch juist haar bedoeling om een beetje de gek te steken met bepaalde dingen?

Ik ga het volgende week iig weer kijken, haha
bridget : aaaah zo een shirtje wat leuk !!!! alleen daarom zou je al een kind nemen !!!

kinderen NEEM je niet, die krijg je ... of niet ....
Yamuna, het is volgens mij de bedoeling dat je het programma een beetje luchtig bekijkt......

En je druk maken over zo'n uitspraak dat begrijp ik niet zo goed eigenlijk. Iedereen weet wel wat ze ermee bedoelt toch?
Ik heb genoten van het programma!!

Lekker over de top.

Je moet Bridg maar met een grote korrel zout nemen.
Nou, ja, dat viel mij ook wel op dat ze dat zei. Ik dacht hetzelfde als Yam, maar misschien komt dat wel omdat mijn interne voice-over ;-) dat altijd denkt bij dit soort uitspraken.

Ik vond het ook best een leuk programma. Tuurlijk moet je het niet al te serieus nemen. Ik heb ook die boekjes van Vivian Ewbank gelezen. Supermom huppeldepup. Zelfde insteek, zelfde mensen die erin figureren.
Ik vond de vorige 2 "hoe word ik" leuker, maar ook hier moest ik wel weer om lachen hoor. Ik vind Bridget ook leuk. En ja, als je met de insteek gaat kijken dat het een serieus programma is dan is het natuurlijk afgrijselijk. Maar ik zie het meer als een programma ala Dröge.

Die Rosanna is dan natuurlijk weer verschrikkelijk, want zij meent het gewoon wel allemaal echt. Ik denk echt dat ze dacht "zo, we gaan zo fijn even met Bridget om de tafel zitten om een party te plannen" . Enneh, een babyfeestje met 500 man 8-P . Wat erg zeg. En dan zegt ze dat die mensen niet over de wieg mogen hangen ivm negativiteit en karma enzo, en meteen daarna "leuk allemaal met z'n allen bij elkaar". Tjezus, braak.

Maar goed, dat soort mensen maakt het nou juist weer leuk :-d
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
suy als moderator van een forum voor fertiliteitsproblemen kan ik je zeggen . JA dat schiet veel mensen zeer verkeerd (1 op de 6 koppels hebben fertiliteitsproblemen)

een hond neem je, een kind krijg je .. of niet ...
Liv schreef op 02 september 2008 @ 14:29:

Tis de vrouw van Patrick Kluivert (weet ik nu, na net dit programma te hebben gezien)
Ow, een heel belangrijk mens dus *not*. Jammer dat het tussen AMNT en Project Catwalk komt.
Ik ben dol op Bridget! Haar "hoe word ik een...." zijn met een korreltje zout te nemen. Natuurlijk zijn die babyshowers belachelijk, zoals veel dingen in de "hoe word ik een..." programma's belachelijk zijn. Dat maakt het leuk!
Yamuna dat weet ik wel..............

Maar het gaat hier om een bepaald tv-programma die je met een flinke korrel zout moet nemen. Niet om het hebben van problemen om zwanger te raken.

Bridget zal dit echt niet gezegd hebben om mensen bewust te kwetsen. Denk dat je het echt wat luchtiger moet zien allemaal.
vanuit mijn oogpunt kan ik dat niet.
Ik heb al zo vaak aan mensen gevraagd: van WIE krijg je ze dan... Nooit een duidelijk antwoord op gekregen.

En ja, het is heel lulig voor mensen bij wie het iets minder makkelijk gaat, maar je kun ook op álle slakken zout leggen. En dat doe je, als je constant over zo'n opmerking valt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven