Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:Rosetrea schreef op 04 juli 2015 @ 18:58:

Ik twijfelde al een beetje of het ook tijdens de afwas zou zijn, want dat is echt onfris. Verder zolang ik er niet mee lastig gevallen wordt. Zo fantastisch mooi is een vrouw nou ook weer niet van onderen.



Maar dreamer, je heb gelijk. Prima als zij dat leuk vind, het is jammer dat ze het voor hem doet. Wat ik mij dan afvraag is hoe lang blijft dit opwindend voor hem? En waar raakt hij de volgende keer opgewonden van. Het lijkt mij ook te gaan vervelen op een gegeven ogenblik.



Nah.. weet ik niet.. mijn man vindt mij nog steeds woest aantrekkelijk in m'n joggingbroek. Verveelt nog steeds niet

Zoiets als een kale poes wordt wel minder speciaal, als je er altijd zo bijloopt, waarschijnlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 04 juli 2015 @ 21:18:

[...]





Nah.. weet ik niet.. mijn man vindt mij nog steeds woest aantrekkelijk in m'n joggingbroek. Verveelt nog steeds niet

Zoiets als een kale poes wordt wel minder speciaal, als je er altijd zo bijloopt, waarschijnlijk.Hier nog een! Gelukkig maar. Gewoon simpel in je joggingbroek, niks geen gezwaai met je benen op een terrasje zodat iedereen tussen je benen kan kijken.
godmiljaar, als je Vlamingen alleen van dit forum kent zou je gaan denken dat ze allemaal met blote poezen rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden dat ook prachtig



Geef haar wel eens de opdracht om zonder slipje en kort rokje een terrasje te pakken

Heerlijk om tegenover te zitten en maar genieten

En mijn vrouwtje vind het ook een heeeel geile gedachte dat wie er op uit is het ook ziet

Zo eens een leuk contact gelegd met een andere vrouw

Ze liet mijn vrouw via een krabbel op een bierfiltje weten dat ze naar toilet gaat haar slipje ook uit deed en bij mijn vrouwtje kwam zitten

Ze hebben de grootste lol gehad samen

En ik heb er heerlijk van genoten

Wat een uitzicht zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Lekkerstel3 schreef op 16 juli 2015 @ 13:40:

Wij vinden dat ook prachtig



Geef haar wel eens de opdracht om zonder slipje en kort rokje een terrasje te pakken

Heerlijk om tegenover te zitten en maar genieten

En mijn vrouwtje vind het ook een heeeel geile gedachte dat wie er op uit is het ook ziet

Zo eens een leuk contact gelegd met een andere vrouw

Ze liet mijn vrouw via een krabbel op een bierfiltje weten dat ze naar toilet gaat haar slipje ook uit deed en bij mijn vrouwtje kwam zitten

Ze hebben de grootste lol gehad samen

En ik heb er heerlijk van genoten

Wat een uitzicht zegsimplistisch....
Alle reacties Link kopieren
Geef haar wel eens opdracht..... Ge-wel-dig.. Wat fijn
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Lekkerstel3 schreef op 16 juli 2015 @ 13:40:

Wij vinden dat ook prachtig



Geef haar wel eens de opdracht om zonder slipje en kort rokje een terrasje te pakken

Heerlijk om tegenover te zitten en maar genieten

En mijn vrouwtje vind het ook een heeeel geile gedachte dat wie er op uit is het ook ziet

Zo eens een leuk contact gelegd met een andere vrouw

Ze liet mijn vrouw via een krabbel op een bierfiltje weten dat ze naar toilet gaat haar slipje ook uit deed en bij mijn vrouwtje kwam zitten

Ze hebben de grootste lol gehad samen

En ik heb er heerlijk van genoten

Wat een uitzicht zeg
Alle reacties Link kopieren
Beetje jaloers. Dit zou ik mijn vrouw (vriendin officieel) ook wel eens willen laten doen, echter helaas. Lijkt me inderdaad erg geil.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven