Psyche
alle pijlers
Discussietopic n.a.v. het topic mijn "held"
donderdag 9 oktober 2008 om 21:22
Pff,moet nu over alles een discussie worden gevoerd?
Sommige topics steek je iemand gewoon even een hart onder de riem,net zoals nu bij het topic van poez op relaties,daar wordt toch ook niet geanalyseerd wat poezewoes''fout '' gedaan heeft(of dat gedeelte zijn ze nog niet aan toe,dat kan natuurlijk ook )
Minny voelt zich kut,en dat is nu toch het belangrijkste,of ze dingen wel of niet weglaat is haar probleem en wij komen dat dan toch niet te weten.
Iig voelt ze zich kut,das al erg genoeg.
Min (f) voor jou en denk aan jezelf en zet het even rustig op een rij allemaal...
Sommige topics steek je iemand gewoon even een hart onder de riem,net zoals nu bij het topic van poez op relaties,daar wordt toch ook niet geanalyseerd wat poezewoes''fout '' gedaan heeft(of dat gedeelte zijn ze nog niet aan toe,dat kan natuurlijk ook )
Minny voelt zich kut,en dat is nu toch het belangrijkste,of ze dingen wel of niet weglaat is haar probleem en wij komen dat dan toch niet te weten.
Iig voelt ze zich kut,das al erg genoeg.
Min (f) voor jou en denk aan jezelf en zet het even rustig op een rij allemaal...
donderdag 9 oktober 2008 om 21:49
Tja, dan begrijp je blijkbaar niet wat ik uitleg over mijn zienswijze. En nogmaals, ik beweer niet dat je 'dus' dom en/of aanstellerig bent. Maar ook al zeg ik dat, dan nog denk jij het beter te weten dan ik wat ik bedoel.
Nogmaals: ik kijk er zo tegenaan en ik vind het jammer voor mensen dat zij die seksuele lading niet kunnen loszien van het geweld of de dwang. Ik denk dat ik het beduidend makkelijker heb door het wel los te kunnen zien van elkaar.
donderdag 9 oktober 2008 om 22:02
donderdag 9 oktober 2008 om 22:35
Of je bent doorgeslagen met generaliseren, of je moet iets aan je vriendenkring doen.
Ik ben een man, was ooit een jongen. Als ik zeg "zullen we wandelen?" bedoel ik "zullen we wandelen?". Als ik vraag "wil je wat van me drinken?" bedoel ik "wil je wat van me drinken?" Als ik vraag "Ga je even mee naar mijn huis?" bedoel ik "Ga je even mee naar mijn huis?" Als ik om 6 uur 's ochtends een huilende vrouw op straat tegenkom en haar vraag of ze misschien mee wil komen om iemand te bellen, wat te kalmeren of te wachten tot de bussen weer rijden, bedoel ik of ze misschien mee wil komen om iemand te bellen, wat te kalmeren of te wachten tot de bussen weer rijden. Dat is nu zo en dat is altijd zo geweest. En ik ben daar geen uitzondering in, de meeste van mijn vrienden waren en zijn zo.
De wereld is verrot. Absoluut. Maar niet helemaal.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
donderdag 9 oktober 2008 om 22:37
Ik heb het al eerder uitgelegd, dat ik daar anders over denk. Ik vind niet dat een penis in mijn vagina automatisch seks betekent. Het is pas seks wanneer ik dat zo wil ervaren. Wanneer een man zijn penis in mijn vagina of mond of hand of waar dan ook stopt terwijl ik dat niet wil, dan is dat voor hem hoogstwaarschijnlijk wel een seksuele handeling, maar voor mij is het dwang of geweld.
Ik begrijp wel dat (de meeste) vrouwen daar anders over denken en zoiets wel zien als een seksuele handeling, omdat hun genitalien ermee gemoeid zijn. De samenleving leert dat ons ook, om dat op die manier te zien.
Maar je hoeft dat naar mijn idee niet zo te zien, je hebt daar een keuze in.
donderdag 9 oktober 2008 om 22:47
Ach, ik geloof Int ook totaal niet. Sterker nog, nog geen uur geleden dacht ik nog dat het me niet zou verbazen als Int via dit forum vrouwen versiert. Mag van mij hoor, ik heb daar geen enkel waardeoordeel over, maar ik geloof niet dat er hier ook maar 1 man rondloopt die niet eigenlijk aan het hengelen is. Want uiteindelijk hengelen ze allemaal, ook irl.
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 oktober 2008 om 22:49
Of hij is homo, dat kan natuurlijk ook nog.
Maar geen enkele rechtgeaarde hetero maakt mij wijs dat hij te pas en te onpas vrouwen drankjes aanbiedt, met vrouwen brommers gaat kiek'n, buiten de sterren gaat bewonderen, kopjes koffie drinkt of al die andere eufemismes, en dan ook niet meer wil dan dat.
Maar geen enkele rechtgeaarde hetero maakt mij wijs dat hij te pas en te onpas vrouwen drankjes aanbiedt, met vrouwen brommers gaat kiek'n, buiten de sterren gaat bewonderen, kopjes koffie drinkt of al die andere eufemismes, en dan ook niet meer wil dan dat.
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 oktober 2008 om 22:51
En bedankt, FV. Je houdt maar niet op met tegenvallen. Na 8 jaar hier en zonder 1 enkele viva forum relatie of versierpoging dacht ik wel bewezen te hebben dat ik mijn liefdes- en relatieleven totaal gescheiden houd van het Viva forum. Het zou anders zijn waarde voor mij totaal verliezen.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
donderdag 9 oktober 2008 om 22:52
Ik denk ook niet dat elke man met ''wandelen'' automatisch neuken bedoelt. Mijn ex, die vrijwel met elk vrouwmens neukte dat hem voor de voeten liep, heeft er zelfs eens een flink misverstand over gehad. Hij nodigde een leuke vrouw uit om te blijven slapen. Toen hij daarmee alleen 'slapen' bleek te bedoelen, zat zij ineens zwaar in de put (ben ik te lelijk, wat heb ik verkeerd gedaan, etc.). Zij hield zich blijkbaar aan een of andere code van 'nee is ja', terwijl ex dacht: nee is nee en slapen is slapen.
@ Omen: maak jij geen onderscheid tussen in je lichaam en buiten je lichaam? Ik kan het onderscheid dat jij maakt tussen geweld en seksualiteit nog wel volgen, maar in mijn mond of vagina is voor mij echt gewelddadiger dan erbuiten. Dat heb ik volgens mij altijd al gehad, ook als kind, toen ik nog niet snapte wat de seksuele lading was van sommige ongewenste activiteiten.
@ Fashion: wat zou je tegen je eigen zoon zeggen, als hij later het romantische avontuur denkt te beleven dat jij nu beschrijft?
@ Omen: maak jij geen onderscheid tussen in je lichaam en buiten je lichaam? Ik kan het onderscheid dat jij maakt tussen geweld en seksualiteit nog wel volgen, maar in mijn mond of vagina is voor mij echt gewelddadiger dan erbuiten. Dat heb ik volgens mij altijd al gehad, ook als kind, toen ik nog niet snapte wat de seksuele lading was van sommige ongewenste activiteiten.
@ Fashion: wat zou je tegen je eigen zoon zeggen, als hij later het romantische avontuur denkt te beleven dat jij nu beschrijft?