Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Ben net terug van de Aldi. Heb blikjes coca cola zero gekocht en thee. De blueberry muffin thee daar is heel erg lekker, daar heb ik een pakje van meegenomen en exotic fruit thee om te proberen. Pyramidezakjes zijn het van beide soorten.



Daarna even langs de bakker want heb morgen een hele speciale en bijzondere verjaardag en ik had beloofd voor ons gebakjes mee te nemen. Ik ga zonder cadeau want heb er al vier gegeven Heb wel een pakje blueberry muffin thee als extraatje. En de gebakjes dan voor ons samen dan. Voor mezelf heb ik een appelbol, mijn favoriet. Heb de gebakjes in de koelkast gezet.



Nu een glas exotic fruit thee. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt super leuk Blue! En lekker gebakjes.



Over gebakjes gesproken.. welke vlaai of taart vinden jullie het aller lekkerste?



Coetje geniet!!! En tot volgende week!



Ik ga zo een fruitsalade maken, kunnen we dat lekker in het zonnetje op snoepen. Maar eerst een ronde schone luiers en n fles haha!
Alle reacties Link kopieren
Mmmm lekker fruitsalade!



Oei, moeilijke vraag haha! Maar mijn favorieten:

Kruimelvlaai van de Aldi (koelvak)

Roomvlaai

Appeltaart

Mokkataart

En uit de diepvries van de Aldi: Schwarzwalder Kirsch!!!! Ben ik ook gek op!

Vruchtenvlaai



Niet lekker: slagroomtaart
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de overheerlijke puddingkruimelvlaai van de Aldi gekocht net

Dankzij pippeleurtje die over vlaai en taart begon en toen kreeg ik toch wel zo'n trek, haha!

Daar heb ik net een lekker stuk van gegeten.



Flesje cola zero (Lidl) erbij.
Alle reacties Link kopieren
O en de citroen-merengue-vlaai, limoenschuimvlaai en chocomoussetaart van de Hema kan ik ook van harte aanbevelen! En de kersenslagroomvlaai ook!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Coetje dat je even een berichtje komt posten en dat je het zo naar je zin hebt.



Pippeleurtje mijn favoriete soorten vlaaien/taarten zijn:

Pudding kruimelvlaai

Aardbeien taart

Zelfgemaakte appeltaart

En de Chocolademousse taart van de Albert Heijn vind ik heerlijk.



Net zoals BL vind ik slagroom taart ook niet lekker.



Drukke dag vandaag op kantoor, vanmorgen een paar calls gehad en vanmiddag een team meeting. Net een hotel geannuleerd voor mijn baas en ben bezig met het opstellen van een ''onboarding programme''. Over een kwartiertje de laatste call, dan nog een paar dingetjes en dan naar huisje toe.



OT: Vanmorgen trouwens ontbeten met een verse croissant met roomboter en aardbeienjam en een mini donut.
Alle reacties Link kopieren
Aardbeienvlaai met puddingvulling vind ik ook erg lekker. En wat grappig dat je ook niet van slagroomtaart houdt. Ik vind het echt vies, lust het echt niet. Hopelijk een fijne relax-avond na de drukke dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat lekker al die vlaaien! Bij mij moet echt de rem erop vanaf vorige week,deze vakantie alleen maar gedronken en gegeten merk het aan mijn kleren die net iets strakker zitten nu.

Vandaag nog lekker een dagje strand en vanavond de bbq weer aan.

Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Oh Coetje, probeer je me jaloers te maken? Het is gelukt hoor . Geniet ze!



Lekker zeg, al die vlaaien en taarten! Ik vind alles met appel niet lekker. Terwijl ik wel gewoon zo appel eet.



Peuter en ik zitten samen een banaan op te peuzelen.
Alle reacties Link kopieren
BL vind het ook erg vies die slagroomtaarten.



Heerlijk zeg Coetje, strand, bbq, lekker eten en drinken. Ben ook jaloers! Geniet er nog van en een fijne dag.



Heb zojuist een pizza croissant gegeten.

Fijne dag iedereen op het werk /thuis /strand /vakantie etc.
Alle reacties Link kopieren
Geniet ze nog Coetje!



En lekker, banaan en ook pizza-croissant zie ik voorbij komen.



Ik was vanmorgen al op tijd op de verjaardag want vriend en ik moeten vanmiddag nog weg, naar zijn ouders. Heb mijn appelbol gegeten en wat soesjes en een handje Salt&Vinegar-chips. Op de terugweg even bij de Lidl gestopt om voor 1 euro een pak snackmix te halen met allemaal zoutjes. Mmmm, lekker voor vanavond! Net een worstenbroodje gegeten met een cola zero erbij.



Straks moeten we naar het station lopen en ik haat lopen. Dan worden we bij een treinstation halverwege opgehaald met de auto en op de terugweg hetzelfde liedje maar dan omgekeerd. We moeten ook blijven eten bij ouders van vriend dus een verrassing wat we krijgen vanavond.



Ze hebben wel een relaxt appartement waar het lekker koel is en een ruim balkon op zeven hoog waar het ook lekker is, dat is wel fijn. Hoop alleen niet dat ze het dorp in willen, niet zo'n zin in (nog meer lopen) en heb toch geen geld.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist over de app met vriend overlegd wat we gaan eten.

En het worden Spareribs (hot), toen hij vannacht in bed vroeg waar ik dacht dat hij zin in had om te eten had ik het gelijk goed.

Het is tegenwoordig vaste prik dat we elke Woensdag ons avondeten thuis laten bezorgen, lekker makkelijk.



Heel veel plezier bij de ouders van vriend BL, hopelijk hoef je niet nog meer te lopen. Is het lang lopen naar het station?
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit lekker in het avond zonnetje met m'n voeten omhoog een cappuccino te drinken. Peuter ligt op de trampoline en wisselt dat af met de lounge set. Hij wil duidelijk ook relaxen. Man zit met babymeisje te spelen.



Wij hebben als avondeten lamskarbonade, aardappeltjes uit de oven en worteltjes op. Doe er altijd wat zoetstof bij de in pan, vind ik lekker.



Hopelijk heb je een leuke dag gehad Blue!



Lekker spare ribs! Hebben wij toevallig van de week op, was lang geleden!
Alle reacties Link kopieren




Klinkt als een fijne dag Diamond en pippeleurtje!!



Bij ouders van vriend was het zoals altijd erg gezellig. Alleen beetje overprikkeld nu, haha! Bij thuiskomst meteen schoenen uitgetrokken en lichtjes en kaarsen aangemaakt.



Vanavond gegeten: gebakken aardappelen van nieuwe aardappelen, sla, vlees met saus en komkommer in het zuur. Als toetje hangop. Een godenmaal. Nu weer lekker thuis dus en fijn chillen!!



Buiten is het heerlijk nu, het is lekker afgekoeld! En we hebben de hele dag op het balkon gezeten, heb me een slag in de rondte genoten met een heerlijke bries.
Alle reacties Link kopieren
Vriend is nog even extra drinken halen. Ik zit gezellig op de fb-chat met bff zoals altijd en ga straks lekker wat snackmix nemen



Flesje water nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik val van de ene verbazing in de andere. Kan er inhoudelijk niet op in gaan maar het heeft m'n ogen weer geopend zullen we maar zeggen.



Fijn dat je zo'n leuke dag had Blue! Dat briesje klinkt heerlijk. Geniet lekker van de zoutjes en de fb chat.



Ik heb net een glaasje ice tea green op (een borrel was beter geweest) en ga zo naar bedje toe. Kijken hoeveel uur ik dit keer mag slapen . Fijne avond nog dames!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijk relaxte avond pippeleurtje, slapen de kindjes al lekker?



BL wat fijn dat het eten je gesmaakt heeft.



Hier gebakken aardappelschijfjes met knoflooksaus, sambal en een megaschotel hot spareribs gehad.



Had de balkondeur nog volledig open staan maar vind het flink afgekoeld, heb hem dus op een kiertje gezet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu stiekem wel benieuwd pippeleurtje. Misschien een PB als je wil?



Hoop dat je lekker kunt slapen!
Alle reacties Link kopieren
Pippeleurtje hopelijk is het niks ernstigs?

Slaap lekker voor straks, ik hoop dat je rustig kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
PiP



Vanmorgen 2 witte boterhammen gehad met pure hagel (lekker).

Vandaag gaan we taart halen want het is mijn trouwdag. 8 jaar alweer....... Pfffff tijd gaat hard. Over 2 jaar gaan we naar Disney met de kids om het 10 jarig huwelijk te vieren.



Ben aan de ene kant heeeeel blij dat de tattoo dinsdag niet door is gegaan vanwege het weer. En nu kan ik dinsdag beginnen met zwemmen. Heb er nu al zon zin in. Gewoon baantjes trekken. Doel is de eerste keren 40 baantjes (1 km) ben benieuwd.



Even een zwaai naar allemaal. Heb slecht bij gelezen.....
Alle reacties Link kopieren
Goulash! Happy anniversary!

Ga je nog wat leuks doen om het te vieren? Disney is in elk geval een leuk vooruitzicht voor jullie 10 jarig huwelijk. Wat goed dat je gaat zwemmen!



Nu een boeren groentesoep met ballen eten.
Alle reacties Link kopieren
Pippeleurtje



Goulash, gefeliciteerd met jullie trouwdag!

En een fijne dag gewenst met je gezin en heel veel zwemplezier alvast!



Diamond, klinkt lekker je lunch!



Ziezo. Ik heb alweer de helft gedaan van wat ik wilde doen vandaag! Heb benen geëpileerd en teennagels bijgewerkt. Nu even wachten tot het droog is, dan kan ik daarna schoenen aan en boodschappen doen. Die persoonlijke verzorging moest eigenlijk al eerder gebeuren, maar eergisteren had ik geen zin en gisteren geen tijd. Voel me nu wel weer mooi en zelfverzekerder. De wasmachine daarna ook aangezet.



Had vannacht de machine al ingeruimd en de schone droge was opgeruimd dus dat scheelde aanzienlijk. Vanavond eten we kip, sla en stokbrood. Nu al zin in!



Flesje Bar Le Duc Licht Sprankelend Lemon Mint nu. IJskoud.
Pip

Coetje jammer dat de vakantie weer voorbij is. Dus voor jou ook een

Goulash gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Blue fijn dat je gisteren hebt genoten op het balkon met bries



Vriend is deze week begonnen aan zijn nieuwe baan. En ik moet heel erg wennen aan het alleen zijn Vind er niks aan om iets voor mezelf te koken. Dus ik leef deze week op soep, brood met ei en diepvriespizza Volgende week ga ik proberen er iets meer van te maken.

Eind van de middag ben ik bij vrienden uitgenodigd voor een borrel en eten. Misschien dat ik daar wat vitamines krijg haha.



Nu een cup a soup.
Alle reacties Link kopieren
Dan ook een voor jou, Garda!

Alleen koken en eten is ook niet gezellig maar kan me bovenal voorstellen dat de omschakeling enorm is en dat het echt wennen is. Gewoon even een extra Fijn dat je vanavond bij vrienden uitgenodigd bent!



Ik heb boodschappen gedaan, en lekker gegeten! Om vier uur ga ik even onverwachts naar bff, elkaar weer even zien en haar even helpen met wat dingetjes. Op de terugweg even langs de Lidl, dan de was ophangen en dan naar de Turkse winkel tegenover voor een gebraden kip en dan doe ik lekker niets meer



Een energy drink sugar free nu. Lekker! Buiten is het ook lekker, er staat een goede wind.
Bajadera (bonbon)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven