Mode & Beauty alle pijlers

overknee hot or not?

20-10-2016 14:19 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nu al een jaar of ik een overknee laars moet kopen. Ik vind ze gaaf maar vraag me af of ik ze uiteindelijk niet toch te ordi vind. Het zou dan gaan op een grijze of taupekleurige laars in suède met geen of een klein hakje.

Ik zou ze dan dragen onder een wat korter gebeid truijurkgeval.

Ik ben overigens midden dertig, dus vraag me ook af of ik niet iets te belegen ben hiervoor.
quote:Baudolino schreef op 20 oktober 2016 @ 16:00:

Al moet ik zeggen dat ik het geheel op de afbeelding die Nouschi plaatste (meisje met hoed) wel mee vindt vallen.Meisje met de hoed is hooguit 14
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 oktober 2016 @ 16:04:

[...]



Meisje met de hoed is hooguit 14Tijd voor een brilletje, ze is namelijk van 1987.

http://alwaysjudging.com/alley-cat/
quote:nephthys schreef op 20 oktober 2016 @ 16:06:

[...]





Tijd voor een brilletje, ze is namelijk van 1987.

http://alwaysjudging.com/alley-cat/Oke 16.
quote:nephthys schreef op 20 oktober 2016 @ 16:06:

[...]





Tijd voor een brilletje, ze is namelijk van 1987.

http://alwaysjudging.com/alley-cat/vind ik zo stom dat vrouwen altijd maar liegen over hun leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Oh je hebt gelijk Nepthys, die blonde vrouw met de grijze jurk/trui, dat staat erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 oktober 2016 @ 16:15:

[...]



Oke 16.29 dus.
Alle reacties Link kopieren








Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 oktober 2016 @ 16:15:

[...]



Oke 16.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 oktober 2016 @ 14:27:

Volgens mij heeft Sylvie net een lijn met overknees 'gelaunched'



Niet mijn smaak, maar zeker niet ordinair.



https://s-media-cache-ak0 ... 1f1afc7e48fe033e79fbf.jpgIk zat te denken wat zijn nou die ronde dingen met dat dingetje in het midden, oorbellen? En toen zag ik het een bril hahahahah, sorry offtropic
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 oktober 2016 @ 16:15:

[...]



Oke 16.Ja als je zo rekent blijf je eeuwig jong
Help iedereen een handje
De ene dertiger kan het wel hebben, de andere niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 20 oktober 2016 @ 19:16:

De ene dertiger kan het wel hebben, de andere niet.Daarom koop ik ze niet, ben net 50 geworden
Help iedereen een handje
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik het 'hot', voor mijzelf 'not'. Ik heb amper benen dus bij mij zijn het gelijk lieslaarzen.



Vele collega's (van 26 tot 56 jaar oud) lopen ermee rond. Ligt helemaal aan de combinatie die je maakt. De meesten dragen het in combinatie met een mod jurk (beetje model aardappelzak als je het mij vraagt maar ik kan dat model dan ook weer niet dragen wegens voorgevel. Dan lijk ik hoogzwanger ofzo). Een stagiaire combineerde het vandaag met een korte broek en panty, blouse en lang grof gebreid vest. Die combi is erg leeftijdsgebonden imo.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 20 oktober 2016 @ 19:46:

Persoonlijk vind ik het 'hot', voor mijzelf 'not'. Ik heb amper benen dus bij mij zijn het gelijk lieslaarzen.



Vele collega's (van 26 tot 56 jaar oud) lopen ermee rond. Ligt helemaal aan de combinatie die je maakt. De meesten dragen het in combinatie met een mod jurk (beetje model aardappelzak als je het mij vraagt maar ik kan dat model dan ook weer niet dragen wegens voorgevel. Dan lijk ik hoogzwanger ofzo). Een stagiaire combineerde het vandaag met een korte broek en panty, blouse en lang grof gebreid vest. Die combi is erg leeftijdsgebonden imo.Neuh. Idd, verkeerd gelezen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
ik ben zelf ook in de dertig en draag ze ook, ik vindt het helemaal niet ordinair het is maar net wat je er bij draagt.



Ik heb ze zelf in het taupe suède van boohoo waar ze ook heel betaalbaar zijn.
Ik heb ze ook (ook dertiger) en noem ze mijn 'hoerenlaarzen'

Alleen met een verder niet sexy outfit dragen, dan staan ze mooi. Niet met kort rokje + décolleté ofzo. Ik draag ze ook vaak met een donkere spijkerbroek.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet zo uit te kijken want ik ben over het algemeen niet ordinair te slaan. Ik dacht ze dus zelf te dragen met zo'n oversized trui. Wilde eerst voor taupe gaan maar ik denk dat het toch zwart wordt. Dat is wat veiliger. Mss komen er dan alsnog wat lichter gekleurde bij. Zag nu dat ze overal qua prijs rederij te doen zijn. Zo tussen de 100 en 150.

(Ik jas hele mooie gezien maar die waren bijna 270,- dat vind ik toch wat te heftig voor erbij (heb namelijk de afgelopen maand al twee paar schoenen gekocht))
Ik hou ervan, alleen niet die van Van Haren. Bij Zalando hebben ze zeer veel keus. Diverse merken en écht leer.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze ook ik heb een met hoge hakken en een met lage hakken :D en ook 30+ dus kan best hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het erg leuk maar niet onder een rokje of jurk. Vind ik idd ordinair overkomen. Maar met een zwarte skinny helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het een 'not' maar ik zie anderen en dan denk ik: 'hot'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind ze leuk, maar het is erg afhankelijk van het materiaal in combinatie met de hakhoogte.



Ik ben zelf ook al aan het kijken of ik weer een paar zal aanschaffen en hoe dat te combineren met wat al in de kast ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wat tinnifin zegt, ik (42) heb ze ook, suede met blokhak, net over de knie.

Ik kan ze aantrekken met een strak zwart jurkje, naadpanty en tijgertasje, dan denk je idd....jeeeeeezus wat ordi (heb alle genoemde kledingstukken overigens wel in bezit)



Maar ik trek ze meestal aan met een jeans en grof gebreid vest of wollen jurkje en dikke zwarte panty, da's andere koek
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb deze: https://www.zalando.nl/ki ... -black-k4411ma0j-q11.html en ik krijg er van heel veel mensen complimenten over.

Maar het is inderdaad wel oppassen geblazen: rokjes tot halverwege het bovenbeen die normaal best keurig zijn, kan je er niet mee combineren, die lijken dan opeens toch een tikkie ordinair. Ik draag ze meestal met een kokerrok of een jurkje tot net boven de knie in werk/studie-omgeving en in mijn vrije tijd met skinny jeans en een losse blouse of wijdvallend truitje erboven.
Ik vind het bij zalando wel lastig inschatten of het echt overknees zijn. Een aantal komen op de foto gewoon onder de knie en bij sommigen lijkt het eerder op de knie en dat is voor mij de verkeerde lengte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven