Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
Alle reacties Link kopieren
Hé ik ben de eerste!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Gotcha......!
Alle reacties Link kopieren
Gotcha!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ben je zelf ook nog aan het pokemonnen, TO?



Voor de linkjes misschien nog handig:



http://pokemongolive.com/en/ Nieuws van Niantic zelf



https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl. Iv-calculator
Linkjes staan erin



Ik speel zelf eigenlijk in fases. Niet meer zo fanatiek als in de zomer/herfst. De events vind ik wel leuk dus dan speel ik weer even "fanatiek". Doe t ook meer voor het verzamelen dan het battlen in gyms.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees/schrijf weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Krijg je nu nog steeds een incubator per dag? Geloof het niet meer. En weet iemand tot wanneer je de babypokemon kan verzamelen of blijven de eitjes paars en oranje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer! Om 9:00 een Bulbasaur in bed
Alle reacties Link kopieren
quote:heartlove schreef op 08 januari 2017 @ 10:18:

Krijg je nu nog steeds een incubator per dag? Geloof het niet meer. En weet iemand tot wanneer je de babypokemon kan verzamelen of blijven de eitjes paars en oranje?



Nee. De incubator-per-dag kreeg je tot 3 januari.



De verschillende kleur eieren heeft te maken met de afstand die je ee voor moet lopen. Geen idee of je er nog baby's uit kunt krijgen, of dat je een baby in het wild kunt vangen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kunt nog steeds de babies alleen uit een ei krijgen alleen is de kans iets kleiner dan tijdens de actieweken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 08 januari 2017 @ 10:32:

Je kunt nog steeds de babies alleen uit een ei krijgen alleen is de kans iets kleiner dan tijdens de actieweken.



Dat is jammer! Heb nog geen een baby uit een ei gekregen namelijk



Heb wel zoveel Squirtles gevangen dat ik inmiddels een Blastoise heb. En een Ivysaur nog kunnen vangen op de bank gisteravond
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 alweer!

Ik ving net een charmander in huis. Straks gaan we nog even op pad en vanavond lucky egg
Alle reacties Link kopieren
Is het starter-event afgelopen?

Moet nog wat bulbasaur en charmander hebben voor de laatste evolutie
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsbasswaldorf schreef op 08 januari 2017 @ 11:08:

Is het starter-event afgelopen?

Moet nog wat bulbasaur en charmander hebben voor de laatste evolutieTot en met vandaag volgens mij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje


Verder nog niets te melden
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook weer al is wel wat minder dan in de zomer.

Ga straks boodschappen doen en ga dan wel eerst een rondje langs wat pokestops want om de een of andere reden krijg ik ze tegenwoordig niet meteen te pakken.




En dit is een TVP
Alle reacties Link kopieren
Straks maar even een rondje doen voor de laatste starters. Iemand al geruchten gehoord wanneer de volgende lading gen2 Pokemon komen?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zaten er nog extra starters, dus als je nog moet: sla je slag



Wij zijn al blase: oh, alweer een charmander
Zonder oorzaak geen gevolg
Jeeej topic 4!



Gisteren wist ik niet dat er code oranje was uitgeroepen omdat ik geen tv heb gekeken en ben ik vrolijk gaan wandelen/fietsen



Geprobeerd om m'n Pokémon go plus aan de praat te krijgen nadat ik Pokémon go opnieuw had geïnstalleerd ivm vastlopen op 3G. Nou, dat lukte dus niet, hij wilde maar niet koppelen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een lucky egg sessie gedaan, daarna realiseerde ik me dat ik vergeten was om een 2e Charizard te maken. Ik wou eerst nog even alle slappe Charmanders naar de professor sturen, maar dat had ik beter niet kunnen doen vlak na een evolve sessie. Even een momentje niet opletten en je hebt opeens een Charmeleon gemaakt van 18CP en te weinig candy voor een Charizard



Ik baal zo ontzettend en mijn man vind het allemaal maar grappig
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:Curley schreef op 08 januari 2017 @ 12:14:

Ik heb net een lucky egg sessie gedaan, daarna realiseerde ik me dat ik vergeten was om een 2e Charizard te maken. Ik wou eerst nog even alle slappe Charmanders naar de professor sturen, maar dat had ik beter niet kunnen doen vlak na een evolve sessie. Even een momentje niet opletten en je hebt opeens een Charmeleon gemaakt van 18CP en te weinig candy voor een Charizard



Ik baal zo ontzettend en mijn man vind het allemaal maar grappig

Sorry, ik snap dat je baalt, maar het leest wel grappig.

Nog even op jacht voor Charmanders vandaag dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 08 januari 2017 @ 12:20:

[...]



Sorry, ik snap dat je baalt, maar het leest wel grappig.

Nog even op jacht voor Charmanders vandaag dus?



Ik kan er inmiddels ook wel om lachen gelukkig, zo'n ontzettend suffe actie van mezelf



Gelukkig is de sneeuw weg dus ik ga heel fanatiek op Charmander-jacht
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:Valeriaansnoepje schreef op 08 januari 2017 @ 12:10:

Jeeej topic 4!

Geprobeerd om m'n Pokémon go plus aan de praat te krijgen nadat ik Pokémon go opnieuw had geïnstalleerd ivm vastlopen op 3G. Nou, dat lukte dus niet, hij wilde maar niet koppelen



Ik had het van de week ook, kennis wilde het even proberen en daarna wilden hij bij mij maar niet koppelen. Van alles geprobeerd..



Uiteindelijk op internet gezocht op 'pg plus not connecting' en toen heb ik het spel opgestart, plus 5 sec ingedrukt (toen was hij blauw), even los en weer 5 sec indrukken. Toen connecte hij weer en nu heb ik er geen problemen meer mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven