Entertainment alle pijlers

De gevaarlijkste wegen van de wereld

17-01-2016 21:54 378 berichten
In De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld rijden bekende duo's over levensgevaarlijke modderwegen langs diepe afgronden en ravijnen, extreme bergpassen en angstaanjagende jungleroutes. De duo's die zich aan het avontuur wagen zijn op z'n minst opvallend te noemen. Hier komen ze: Marc-Marie Huijbregts en Isa Hoes, Victoria Koblenko en Josje Huisman, Ruud de Wild en Sofie van den Enk, Bram Moszkowicz en Wibi Soerjadi, Arjan Ederveen en Lenette van Dongen, Kees Tol en Joris Linssen, Bridget Maasland en Rob Kamphues en De Jeugd van Tegenwoordig.



In de eerste aflevering rijden radio-dj Ruud de Wild en presentatrice Sofie van den Enk door Madagaskar. Het land staat bekend om z’n prachtige stranden, geurige specerijen en tropische regenwouden, maar ook om de slechtste wegen ter wereld. Lege accu’s, nauwelijks te passeren rivieren en levensgevaarlijke modderwegen maken deze rit er één om nooit te vergeten.



In de andere afleveringen gaan Victoria en Josje door Ethiopië, Arjan en Lenette door Bolivia, Marc-Marie en Isa door Georgië, Bram en Wibi door Vietnam, De Jeugd van Tegenwoordig door Peru, Kees en Joris door Mongolië en Bridget en Rob door Siberië.



De Gevaarlijkste Wegen Van De Wereld is vanaf 17 januari iedere zondag om 20:25 uur te zien bij BNN op NPO 3.



Die zin van de eerste aflevering klopt niet helemaal want Victoria & Josje ( compleet met een Josje die 10 kleuren bagger scheet & Vic die helemaal in haar element was ) hadden de primeur in Ethopie, maar goed ik zou het ze niet nadoen, was allang gillend naar beneden gestort. voornamelijk omdat ik ernstige hoogtevrees heb.





Wie kijkt er?
quote:Yggdrasil- schreef op 12 januari 2017 @ 18:32:

[...]



Ja hallo!!

Hoe wil je daar hárder dan? nou als ik mijn auto in de 1 heb staan, rij ik al sneller. En tuurlijk de wegen zijn niet zoals hier, maar 20 km per uur is echt heel langzaam. Er zaten ook stukken bij waar je gewoon veel sneller kon rijden.
quote:friezinnetje2014 schreef op 18 januari 2017 @ 18:50:

[...]



nou als ik mijn auto in de 1 heb staan, rij ik al sneller. En tuurlijk de wegen zijn niet zoals hier, maar 20 km per uur is echt heel langzaam. Er zaten ook stukken bij waar je gewoon veel sneller kon rijden.Maar ze zullen ook pauze gehouden hebben, even stilstaan voor het uitzicht, dus dat weegt weer op tegen de snellere stukken.
Wagenziek?!
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Frans en Sigrid?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een setje
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering, maar wat een aanstellerig trutje is die Sigrid. Frans vond ik wel ok. De wegen waren gelukkig gevaarlijk genoeg :-)
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Veel seksuele spanning.
Alle reacties Link kopieren
Frans is een leuke vent and Sigrid has got the hots for him. Dat is wat ik er uit haalde.



En dat Sigrid soms wat lamme ogen lijkt te hebben. Zo halfgesloten. Weet niet of dat opzetterig zwoel moet zijn of dat het een zeer lichte lichamelijke 'beperking' is.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Oh en prachtige landschappen natuurlijk! Volgens vriend werden de opnames van over die richel rijden ietwat versneld afgespeeld. Viel jullie dat op?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het ging snel ja, ik vond het roekeloos overkomen (ook met dat slalommen en inhalen) maar had nou niet het idee dat het zo gemonteerd was.
Alle reacties Link kopieren
Het leek of Sigrid, Frans wilde versieren. Maar dat Frans dit tegenhield (voor de camera).

Zijn ex Daniëlle mag dit natuurlijk niet zien....
Alle reacties Link kopieren
Ik ga terug kijken met uitzending gemist
Alle reacties Link kopieren
Het lag er wat mij betreft dik bovenop dat die twee seks hebben gehad.



En wat me verder opviel: op een van de laatste dagen begon Sigrid met een knot en had ze bepaalde make-up op. Terwijl ze later een heel ander soort knot met hele andere make-up had.



Die ogen waren ook fascinerend. Alsof ze chronisch stoned was.



En dat rijden langs die afgrond ging veel te snel, roekeloos.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:louise1 schreef op 18 januari 2017 @ 22:38:

Frans is een leuke vent and Sigrid has got the hots for him. Dat is wat ik er uit haalde.

Frans had ook de hots voor haar, volgens mij. Maar daar kon hij natuurlijk niets mee met de camera erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een irritant stel met al die seksuele spanning en die aanstelleritis van Sigrid.

Pfff, heel vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Jeremy Clarkson heeft in een van de specials een duidlijk gevaarlijke weg bereden ergens in zuid amerika, en dat is beter dan nederlands gewauwel me dunkt, dus nee, ik kijk niet
Grappig ik heb deze wegen talloze keren gereden. Echt letterlijk deze. Ik herken alles!!
De ogen van Sigrid inderdaad. Ik zit het nu terug te kijken. Samen met dat uitgelaten gedoe lijkt stoned me een aannemelijke verklaring. Bij allebei trouwens.

Ze had zich qua kleding ook wel net even iets meer kunnen aanpassen in zo'n land.



Wat een verschil met hoe ze bij de Mol is trouwens!
Die Frans ziet echt geen gevaar. Eng!
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 19 januari 2017 @ 18:03: Wat een verschil met hoe ze bij de Mol is trouwens!



Jaa, precies dit idd! Bij WIDM is ze veel meer ingetogen en afwachtend.

Heel bizar om haar nu zo bij Lange Frans in de auto te zien. Zo uitbundig en gestoord..
Alle reacties Link kopieren
quote:CarmiggelT schreef op 19 januari 2017 @ 18:03:

De ogen van Sigrid inderdaad. Ik zit het nu terug te kijken. Samen met dat uitgelaten gedoe lijkt stoned me een aannemelijke verklaring. Bij allebei trouwens.

Ze had zich qua kleding ook wel net even iets meer kunnen aanpassen in zo'n land.



Wat een verschil met hoe ze bij de Mol is trouwens!Dit ja! Vond het een stuk beter toen ze die traditionele kleding aan kreeg. Die voor hem veel te kort was
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk de aflevering nu maar wat is Sigrid irritant. Zeker heel anders dan bij de mol.
Alle reacties Link kopieren
Moet ook nog terug kijken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Sigrid is echt apart, volgens mij vind ze zichzelf echt geweldig. De hele tijd van die semi grappige / kijk mij sexy zijn opmerkingen.

Best genant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevoel dat ze in het Amsterdamse bij een (quasi) intellectuele kunstzinnige acteurs gezelschap waar zo'n Geza Weisz ook bij zit. Het zou me niks verbazen althans.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven