Gemiste signalen?

23-01-2017 07:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden chat ik met ern jongen via messenger, ik ken hem via een lotgenotengroep waar alleen singels zitten. We zaten in de groep al berichtjes te sturen en besloten dit maar verder prive te doen want niet alles hoefde iedereen te weten. Dus zo gezegd zo gedaan. Hij had op de groep gevraagd of ik sushi lust en vroeg prive aan hem of het een beknopte vraag voor een date was. Het was volgens hem alleen om mij te peilen.

We hadden echt leuke gesprekken, iedere dag een paar berichtjes. Op een gegeven moment kwam de sushi weer ter sprake en we besloten om een keer af te spreken. Geen sushi trouwens wat dat lust ik niet eens hihihi... Hij was naar mij toegekomen en nam zn nintendo mee, gewoon gezellig. We zijn later naar de mac geweest om wat te eten. Toen we weer thuis waren heeft hij mij gezoend, eigenlijk de rest van de avond tot hij wegging. De dag erop over gesproken en we vonden beide dat het wel vaker mocht gebeuren. Een maand later weer afgesproken. Was met Halloween en we zouden een horroravondje houden en weer naar de mac gaan, want daar hadden ze ook horroravond, vonden we wel leuk in de context passen. Toen we naast elkaar op de bank zaten heeft ie mn hand vast gehouden, voor de rest best afstandelijk. Toen we weer terugkwamen van de mac heeft ie mij een kus gegeven en is vertrokken. Totaal anders dan onze eerste ontmoeting.

Een paar dagen was het stil erna, dus ik dacht dat het voorbij was. Hij sprak me toch weer aan en zei dat ie nagedacht had. Hij vond het gezellig, maar het handje vasthouden was een stap te ver. Hij zei dat ie er even over na moest denken. Ik zei dat dat geen probleem was. We bleven wel weer contact houden. Het was alleen wat minder want hij zat in een winterdip. Gelukkig had ik ook wat dingen aan mn hoofd en kwamen de feestdagen er ook nog tussendoor. Die week hebben we elkaar helemaal niet meer gesproken. Sinds 1,5 week hebben we weer volop contact en hij vertelde me dat ie vaak aan me gedacht heeft. En zei dat ie zat te denken waar dit heen mocht/kon gaan met mij/tussen ons. Ik vroeg hem wat hij wilde. Hij zei nog eens afspreken. Dus zodoende ga ik er vrijdag heen. Hij zou mij trakteren op pizza. Hij maakte de opmerking misschien wel stilte voor de storm, geen idee hoe ik dat moet zien natuurlijk. Hij had het over een date, terwijl de andere 2 gewoon vriendschappelijke ontmoetingen waren, althans in mijn beleving.

Heb ik ergens wat signalen gemist? Het is een leuke jongen en wil graag kijken waar het heen gaat, maar dan hoop ik dat ie wel wat duidelijker is in wat ie echt wil... Ben ik nu te streng naar hem toe?
Ik zie een meneer die ofwel enorme bindingsangst heeft (hand vasthouden eng op je 30e ?!) Ofwel jou niet helemaal the max vindt, maar de aandacht wel leuk vindt en je op de reservebank zet. Ofwel een andere reden, maar die zeker nog niet de stap wil zetten naar een relatie.



Ik denk dat je heel goed moet bedenken wat jij zelf wilt, wat jij zelf acceptabel vindt.
Alle reacties Link kopieren
Is dit dezelfde man van je vorige topic ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 januari 2017 @ 12:16:

Is dit dezelfde man van je vorige topic ?Nee die is helemaal uit the picture. Daar heb ik duidelijk aan gegeven geen contact meer te willen.
Nou ik moet er ook wel om lachen hoor. Gaan maccen en nintendoën.

Maar als jij daarop valt is het toch prima?

Misschien neemt hij vrijdag zijn pokémonplaatjes wel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 23 januari 2017 @ 15:18:

Nou ik moet er ook wel om lachen hoor. Gaan maccen en nintendoën.

Maar als jij daarop valt is het toch prima?

Misschien neemt hij vrijdag zijn pokémonplaatjes wel mee.Haha Bridget!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 23 januari 2017 @ 11:31:

[...]



Ik zal het vrijdag eens uitproberen, wie weet wat er dan gebeurd Er gebeurd dan waarschijnlijk niets.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:elle5460 schreef op 23 januari 2017 @ 15:22:

[...]



Haha Bridget!Ja Elle je weet het niet hè met die jongens van tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
@bowgirl35: jullie wonen beide zelfstandig? ieder zijn eigen (huur)huis?



Heb jij zelf ook pogingen gewaagd om duidelijk te maken dat jij hem meer ziet dan als vriend?

(zelf begonnen met zoenen bv)
Alle reacties Link kopieren
quote:zelus73 schreef op 23 januari 2017 @ 23:55:

@bowgirl35: jullie wonen beide zelfstandig? ieder zijn eigen (huur)huis?



Heb jij zelf ook pogingen gewaagd om duidelijk te maken dat jij hem meer ziet dan als vriend?

(zelf begonnen met zoenen bv)

Ja wij wonen beide zelfstandig. Half uur bij elkaar vandaan.

Ik heb hem een paar keer verteld dat ik hem leuk vind ja. Van de 2x dat we elkaar gezien hebben was hij degene die begon met zoenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar dat er commentaar moet komen op de activiteiten...

Het lijkt me dunkt vrij duidelijk dat beide partijen hier totaal geen probleem mee hebben...

En ik kan me voorstellen dat die man door gebrekkige ervaring niet echt weet wat te doen...



Wat wel beter kan is de communicatie, die net even iets duidelijker mag.

In die zin dat jullie wel duidelijk moeten weten hoe de vork nu aan de steel zit.

Al lees ik dat er vrijdag opnieuw een ontmoeting gepland staat.



@BowGirl, laat je dan maar volledig gaan als het meezit, dan ben je tenminste zeker!

Dan zijn jullie beide alleszins van die 'mixed feelings' vanaf.
pffff winterdepressie, Nintendo meenemen, naar de mac en trakteren op een pizza tsja denk eerder dat hij een signaal in z'n hoofd mist. next.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals de nintendo was in mijn ogen vriendschappelijk en we hadden het gezelliger dan alle stijve "drink-en-eet-dates" die ik tot nu toe heb gehad. Hij doet iig zn best om er iets leuks van te maken. En als dat met de nintendo is, dan ja, gewoon leuk en gezellig. Vrijdag ben ik bij hem, en misschien slingeren we dat ding wel weer aan, lol verzekerd. En ja we zijn naar de mac geweest, so what, beter als die eetgelegenheden waar je te netjes moet zitten en het liefst niet te hard mag praten. Vind de mac ook veel lekkerder dan die kruimels op je bord die je moet zoeken met een vergrootglas.

Het enige dat ik hoop is dat ie vrijdag wat duidelijker is in wat ie wilmet mij. Dus als ie me zoent dat ie de volgende dag niet weer roept dat het een stap te ver is, want dan heb ik het ook wel gehad. En vind ie dat we wel een relatie aan kunnen gaan dan ben ik vrijdagavond een gelukkige vrouw. Gelukkig weet ie wel hoe hij moet zoenen en dat is heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Haha! Te netjes moet zitten....
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 24 januari 2017 @ 07:14:

Nogmaals de nintendo was in mijn ogen vriendschappelijk en we hadden het gezelliger dan alle stijve "drink-en-eet-dates" die ik tot nu toe heb gehad. Hij doet iig zn best om er iets leuks van te maken. En als dat met de nintendo is, dan ja, gewoon leuk en gezellig. Vrijdag ben ik bij hem, en misschien slingeren we dat ding wel weer aan, lol verzekerd. En ja we zijn naar de mac geweest, so what, beter als die eetgelegenheden waar je te netjes moet zitten en het liefst niet te hard mag praten. Vind de mac ook veel lekkerder dan die kruimels op je bord die je moet zoeken met een vergrootglas.

Het enige dat ik hoop is dat ie vrijdag wat duidelijker is in wat ie wilmet mij. Dus als ie me zoent dat ie de volgende dag niet weer roept dat het een stap te ver is, want dan heb ik het ook wel gehad. En vind ie dat we wel een relatie aan kunnen gaan dan ben ik vrijdagavond een gelukkige vrouw. Gelukkig weet ie wel hoe hij moet zoenen en dat is heerlijk Nou heel veel succes dan a.s. vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_lipstick_83 schreef op 24 januari 2017 @ 01:45:

pffff winterdepressie, Nintendo meenemen, naar de mac en trakteren op een pizza tsja denk eerder dat hij een signaal in z'n hoofd mist. next.Is gewoon de generatie van tegenwoordig vermoed ik.
Zo slecht gesteld met de eetgelegenheden in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 24 januari 2017 @ 08:25:

[...]





Is gewoon de generatie van tegenwoordig vermoed ik.Nee, hoor. Ik ken geen dertigers die zo hun dates/ vriendschappelijke afspraken invullen. Waarmee ik niet wil zeggen dat als TO het prima vindt, ze lekker moeten doen wat ze leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 23 januari 2017 @ 15:18:

Nou ik moet er ook wel om lachen hoor. Gaan maccen en nintendoën.

Maar als jij daarop valt is het toch prima?

Misschien neemt hij vrijdag zijn pokémonplaatjes wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren date 3 gehad, zoals hij het zei. Was echt heel gezellig. Was dit keer bij hem thuis. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nix te kort kwam. Had zelfs hapjes gemaakt waarvan hij niet eens wist dat het ook mij favoriete hapjes waren. Dus gewoon wat hij lekker vind, en dat vond ik toevallig ook. Hebben heerlijk de hele avond op de bank gezeten en veel zitten praten en zitten zoenen. Sex niet gehad, vonden we nog te snel.

We hebben het ook gehad over alles wat hij me toe speelde en dat ik dat best verwarrend vind. Komt er eigenlijk op neer dat ie gewoon niet weet wat ie met de situatie aan moet, omdat ie heel lang al alleen is. Maar hij kon er zeker wel aan wennen om vaker af te spreken en het gewoon rustig aan te doen en te kijken waar het heen gaat.... ik was het er zeker mee eens wat hij zei. Dus we gaan het mee maken...
Alle reacties Link kopieren
Oh nou..klinkt goed toch? Leuk voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 28 januari 2017 @ 11:49:

Gisteren date 3 gehad, zoals hij het zei. Was echt heel gezellig. Was dit keer bij hem thuis. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nix te kort kwam. Had zelfs hapjes gemaakt waarvan hij niet eens wist dat het ook mij favoriete hapjes waren. Dus gewoon wat hij lekker vind, en dat vond ik toevallig ook. Hebben heerlijk de hele avond op de bank gezeten en veel zitten praten en zitten zoenen. Sex niet gehad, vonden we nog te snel.

We hebben het ook gehad over alles wat hij me toe speelde en dat ik dat best verwarrend vind. Komt er eigenlijk op neer dat ie gewoon niet weet wat ie met de situatie aan moet, omdat ie heel lang al alleen is. Maar hij kon er zeker wel aan wennen om vaker af te spreken en het gewoon rustig aan te doen en te kijken waar het heen gaat.... ik was het er zeker mee eens wat hij zei. Dus we gaan het mee maken...

Ik ben blij voor jullie dat er open gecommuniceerd kon worden!

En dat je hem niet direct richting het kanaal stuurde zoals hier (velen?) blijkbaar wel al gingen doen...

Best zielig om dan zo te oordelen zonder de gegevens te kennen...



Misschien dat de mensen eens meer moeten communiceren om de informatie te weten te komen en dan pas te oordelen?

Dat zou heel veel misverstanden en frustraties kunnen vermijden...



@BowGirl35

Veel plezier en vooral, blijven communiceren!

Haal hem af en toe uit z'n comfortzone zonder te overdrijven, zo zal er ongetwijfeld wel een positieve evolutie zijn.

En doe het vooral rustig aan zodat er een rustige periode is om eventueel te bekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 28 januari 2017 @ 11:49:

Gisteren date 3 gehad, zoals hij het zei. Was echt heel gezellig. Was dit keer bij hem thuis. Hij heeft er voor gezorgd dat ik nix te kort kwam. Had zelfs hapjes gemaakt waarvan hij niet eens wist dat het ook mij favoriete hapjes waren. Dus gewoon wat hij lekker vind, en dat vond ik toevallig ook. Hebben heerlijk de hele avond op de bank gezeten en veel zitten praten en zitten zoenen. Sex niet gehad, vonden we nog te snel.

We hebben het ook gehad over alles wat hij me toe speelde en dat ik dat best verwarrend vind. Komt er eigenlijk op neer dat ie gewoon niet weet wat ie met de situatie aan moet, omdat ie heel lang al alleen is. Maar hij kon er zeker wel aan wennen om vaker af te spreken en het gewoon rustig aan te doen en te kijken waar het heen gaat.... ik was het er zeker mee eens wat hij zei. Dus we gaan het mee maken...





Wat leuk dat het gezellig was!

Dat het nu nog verwarrend voor je is snap ik niet zo.

Jij bent er meer zeker van dan hij nog.

Hij probeert het en wil kijken waar zijn gevoelens naar toe gaan.

Je bent 2 verschillende mensen met eigen gevoelens.

Hoop dat hij helemaal hoteldebotel wordt van jou!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:JonasV91 schreef op 28 januari 2017 @ 13:00:

[...]



Ik ben blij voor jullie dat er open gecommuniceerd kon worden!

En dat je hem niet direct richting het kanaal stuurde zoals hier (velen?) blijkbaar wel al gingen doen...

Best zielig om dan zo te oordelen zonder de gegevens te kennen...



Misschien dat de mensen eens meer moeten communiceren om de informatie te weten te komen en dan pas te oordelen?

Dat zou heel veel misverstanden en frustraties kunnen vermijden...



@BowGirl35

Veel plezier en vooral, blijven communiceren!

Haal hem af en toe uit z'n comfortzone zonder te overdrijven, zo zal er ongetwijfeld wel een positieve evolutie zijn.

En doe het vooral rustig aan zodat er een rustige periode is om eventueel te bekomen.

Dank je wel, fijn dat jij een van de weinige bent die het wel snapt

En het gaat er toch om dat we een leuke avond hebben, niet hoe die ingevuld wordt. En dit zijn juist de avondjes waar ik het meeste op mn gemak ben, en hij blijkbaar ook...
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 28 januari 2017 @ 13:16:

[...]



Dank je wel, fijn dat jij een van de weinige bent die het wel snapt

En het gaat er toch om dat we een leuke avond hebben, niet hoe die ingevuld wordt. En dit zijn juist de avondjes waar ik het meeste op mn gemak ben, en hij blijkbaar ook...

Waarschijnlijk omdat ik hypothetisch in een soortgelijke situatie zou zitten mocht het er ooit van komen

Wat niet tot de 'standaard' behoort wordt onmiddellijk afgeschreven.

Ook al is dat gegeven bullshit.



Het gaat er inderdaad om dat je een leuke periode hebt met elkaar en dat de invulling ervan uiteindelijk bijzaak is.

Leuk om te lezen dat jullie, al zeker op dat vlak, een match zijn!

De rest valt nog even af te wachten maar ik heb er nu alleszins goede hoop in!



Misschien dat het een eye-opener is om de zaken niet zo snel af te schrijven, zoals ik ook kan lezen in andere topics...

De perfectie bestaat niet, je kan er wel naar streven en het lijkt erop dat de situatie van BowGirl dit bevestigd.

Met open communicatie en wederzijds respect.

Ik denk dat die twee factoren hier nu wel eens aanwezig zijn, misschien zelfs eens een voorbeeld aan nemen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 23 januari 2017 @ 08:07:

Ah die eeuwig twijfelaar. Ik zou wegrennen.



+1 ...



Hopelijk ben je een geduldig type...want als hij over handjes vasthouden al moet wikken en wegen....dan voorspelt dat weinig doortastend gedrag in de toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven