Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!



Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Alle reacties Link kopieren
Mocht je over 2-2,5 week nog een tussenstop op Lanta maken let ne know! Ik vertrek over 2 weken, zo veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Tussenstop zit er niet in. Begin morgen met msdt internship, dus moet hard aan de bak, want ik heb 'maar' 3 weken
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar pagina's terug begonnen met lezen en allerlei tips aan het opschrijven. Bedankt voor de tip om niet enorm koud water te drinken in de hitte, Yasmijn Wat moet het een opluchting zijn geweest om daarna lekker onder de douche te staan en schone kleren aan te trekken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:mayou schreef op 20 januari 2017 @ 01:31:

Nee ben er deze keer voor een week of 3. Jij gaat in maart toch? Zou leuk zijn een keer met z'n allen te meeten, ergens op een strandje met een lekker barretje of zo Kouwe Singha, net als toen met Kaar.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Roxy21 schreef op 20 januari 2017 @ 17:36:

Ik ben een paar pagina's terug begonnen met lezen en allerlei tips aan het opschrijven. Bedankt voor de tip om niet enorm koud water te drinken in de hitte, Yasmijn Wat moet het een opluchting zijn geweest om daarna lekker onder de douche te staan en schone kleren aan te trekken Dat klopt
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
ik vertrek morgennnnn!

zin in maar ook heul spannend, in mijn eentje
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Het weer houdt nog steeds niet over trouwens. Nat en grijs. Neem een vestje mee want het kan best fris zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Mayou waar kan je goed betrouwbare weersverwachtingen vinden (of bv berichten van mensen ter plaatse)? Als ik google kom ik nl alleen maar uit op de standaard weersberichten. Maar in Phuket bv zou het nu bv normaal zijn maar 5 uur rijden naar het zuiden is het nog steeds noodweer met overstromingen? Ja dit vang je dan per ongeluk op, maar ik vertrek over 2 weken en wil het dan wel ff in de gaten houden tegen de tijd dat we vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
@Mayou waar kan je goed betrouwbare weersverwachtingen vinden (of bv berichten van mensen ter plaatse)? Als ik google kom ik nl alleen maar uit op de standaard weersberichten. Maar in Phuket bv zou het nu bv normaal zijn maar 5 uur rijden naar het zuiden is het nog steeds noodweer met overstromingen? Ja dit vang je dan per ongeluk op, maar ik vertrek over 2 weken en wil het dan wel ff in de gaten houden tegen de tijd dat we vertrekken.
quote:Zanahoria schreef op 20 januari 2017 @ 23:51:

ik vertrek morgennnnn!

zin in maar ook heul spannend, in mijn eentje



Hoop dat je een goede reis hebt gehad.



Voor wie naar Grand Palace of Wat Pho wil is het misschien handig te weten dat de Tha Tien pier van de Chao Phraya Express dicht is. Alternatief is de Orange flag boot naar Wat Arun en dan met het pontje naar de overkant.
Alle reacties Link kopieren
Een elfje. Richard barrow meldt vaak over het weer. Zoek hem even op op facebook.

Zuiden is bagger nu
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook een leuke om te volgen, mensen zetten daar dingen op die ter plaatse zijn:



https://www.facebook.com/groups/1263416 ... 6/?fref=nf
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm hier niet echt bagger, maar ook niet top, vanochtend was prima, vanmiddag vanaf een uur of 4 betrok het en barstte het los, voor een uur. Nu bewolkt maar droog. Ik volg eerlijk gezegd geen weersverwachtingen, maar ik weet wel dat het in het noorden nu prima is: warm overdag en koel in de avond/nacht, een stuk stabieler dan hier! Ik zou dus daar beginnen en dan het weer in het zuiden afwachten.
De hele afgelopen week in Bangkok en Ayutthaya geen druppel regen gezien. Het is even mooi en warm als altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 23 januari 2017 @ 04:06:

[...]





Hoop dat je een goede reis hebt gehad.



....

Mwoah niet echt

vlucht geannuleerd, 24 uur vertraging, noodhotel, de hele rataplan! Uiteindelijk 24 uur later gevlogen, ook met alsnog een uur vertraging maar ok.

1 nachtje bangkok nu gehad en ik ga meteen maar door naar het noorden. Hotel heeft geen kamers meer en dan verkas ik ook gelijk door naar een andere plek. Bangkok heeft nu geen legendarische indruk op me gemaakt, en ik zal aan het eind ongetwijfeld nog even terugkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 januari 2017 @ 04:13:

[...]



Mwoah niet echt

vlucht geannuleerd, 24 uur vertraging, noodhotel, de hele rataplan! Uiteindelijk 24 uur later gevlogen, ook met alsnog een uur vertraging maar ok.

1 nachtje bangkok nu gehad en ik ga meteen maar door naar het noorden. Hotel heeft geen kamers meer en dan verkas ik ook gelijk door naar een andere plek. Bangkok heeft nu geen legendarische indruk op me gemaakt, en ik zal aan het eind ongetwijfeld nog even terugkomen Was dat die vlucht met Eva? Zag ik op de TH facabookgroepen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 24 januari 2017 @ 07:02:

[...]





Was dat die vlucht met Eva? Zag ik op de TH facabookgroepen.Ja klopt, ik zag inderdaad ook al lotgenoten voorbij komen (waaronder 1 zeikerd, het was hartstikke goed geregeld!)
quote:Kris33 schreef op 05 januari 2017 @ 18:32:

Volgens mij zijn er meerdere mensen hier die ervaring hebben met Lamphu House? Aanrader of juist niet? Wilde alvast iets vastleggen voor mijn laatste 1,5 dag in Bangkok en twijfel tussen Rambuttri of deze eens uitproberen.Fijne locatie. Maar paar jaar geleden vond ik de lakens wel vies aanvoelen. Niet als in vies van vorige slaper, maar synthetisch / plakkerig. Lakenzak gebruikt, prima. Fijn hotel verder, lekker eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 januari 2017 @ 07:07:

[...]



Ja klopt, ik zag inderdaad ook al lotgenoten voorbij komen (waaronder 1 zeikerd, het was hartstikke goed geregeld!)Ja, dat zag ik
Al een account? Log dan hier in.
He bah Zanahoria, dan begint je reis inderdaad niet leuk. Mocht je voor de terugreis nog een schoon en goedgelegen guesthouse zoeken voor bezoek aan Wat Pho, Wat Arun en Grand Palace, kan ik je Royal ThaTien Village aanraden. Verwacht geen zwembad, lift of andere hotelfaciliteiten, maar wel prima airco, wifi en schoon. Ze hebben beneden een cafe waar ze ontbijt serveren. En als je daar dan bent, aan het einde van hetzelfde straatje zit het Riva Arun hotel met het beste uitzicht 's avonds vanaf de rooftop bar.
Alle reacties Link kopieren
quote:MiniMe3 schreef op 24 januari 2017 @ 07:11:

[...]





Fijne locatie. Maar paar jaar geleden vond ik de lakens wel vies aanvoelen. Niet als in vies van vorige slaper, maar synthetisch / plakkerig. Lakenzak gebruikt, prima. Fijn hotel verder, lekker eten.



Ik ben er in december geweest en lakens waren goed



Gewoon katoen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zanahoria schreef op 24 januari 2017 @ 07:07:

[...]



Ja klopt, ik zag inderdaad ook al lotgenoten voorbij komen (waaronder 1 zeikerd, het was hartstikke goed geregeld!)Oh wat jammer dat je vakantie nou net met die gecancelde vlucht begon! Dat is dan toch best een domper. En ik moest ergens best lachen om die "zeikerd" op de fb groep! Hoop dat je volgende bestemming je helemaal in de juiste stemming brengt! Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven