zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Herken mijzelf daar heel erg in kaartje. Het is zo spannend! Ik hoop voor je dat het een zwangerschap is. Ben je er al uit wanneer je wilt gaan testen? Ja ik ben helemaal klaar voor ronde 2! Heb er echt zin in
Alle reacties Link kopieren
@vlammetje mijn cyclus is vaak korter dan 28 dagen. Nu zit die volgens maya app op 25 dagen. Maar het kan verschillen.

Ik heb idd die KV 2 voor 5 gekocht. Symptomen die ik nu heb zijn gevoelige borsten en rommelende darmen. Deze 2 symptomen heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Dus ik vind het zoo lastig te zeggen.



@lala ik denk dat ik ga testen wanneer morgen de zwangerschapstesten binnen zijn. ZE komen tussen 11:00 en 15:00. Maar ligt er een beetje aan hoe ik met dan voel.
Alle reacties Link kopieren
@lala fijn dat je klaar bent voor ronde 2:).
Alle reacties Link kopieren
Spannend he koekie en kaartje!



Zet m op in ronde 2 lala!



Hier nog 5 dagen tot NOD, ik ga zaterdag (dus op NOD) testen, als dat dan nog nodig is want ook ik word 's nachts/in de ochtend ongesteld. Ook gaat het bij mij altijd vooraf met erge buik en rugpijn dus dat zou al een voorbode moeten zijn op de nacht voor m'n NOD. Op het moment echt geen idee, gisteren een hele leuke drukke dag gehad waardoor ik er niet bij stil heb gestaan en toen ook niks van m'n eerder genoemde eventuele symptomen gevoeld. Dus ik heb man al voorbereid dat het waarschijnlijk niet raak is. Hij leek meer teleurgesteld dan ik had verwacht, maar nu heeft hij er wel vrede mee geloof ik. Wij hebben ons dus al min of meer voorbereid op een 2e ronde maar zal alsnog een domper zijn hoor als ik zaterdag ongesteld ben.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
Dag! Tijdje niet geschreven. Ik heb ook nog steeds niet zoveel te melden, want nog steeds geen cyclus. Maar als het mag wil ik wel in de tabel blijven staan.



@testen, ik had geen regelmatige cyclus dus niet echt een idee van nods. Ik teste wel als ik meer dan 40 dagen niet ongesteld was geweest. En ik maakte me ook niet zo druk om allerlei symptonen van wel of niet zwanger zijn op het wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
@hier, lekker aan het genieten van mijn vrije week. Heerlijk tijd voor jezelf.



Vrijdag gaan we een woning bezichtigen, de foto's zien er veel belovend uit. Maar goed vrijdag zullen we pas echt kunnen oordelen. Dit jaar is het nog redelijk voordelig om een huis te kopen, dus hopelijk kunnen we daar ook gebruik van maken. Fijn vooruitzicht: nieuwe woning en baby! (Ja ik ben positief)



Deze week gaan we voor ronde 4! We zijn er allebei klaar voor.



Voor degene die nog op het wachtbankje zitten: succes!



Voor degene die aan de volgende ronde gaan beginnen: enjoy!
Alle reacties Link kopieren
@Askhyla fijn een weekje vrij. Daar kun je inderdaad soms heel erg van genieten!

Leuk zeg een huis bezichtigen. Hopelijk ziet het er net zo mooi uit als op de foto's. Hele proces van een huis kopen is gewoon leuk. (naja niet alles dan)



Hier wacht ik op de zwangerschapstesten. Ze komen tussen nu en 15:00u. Tenminste dat zegt de mail. Ik ga gewoon testen vandaag. Ik kan niet meer wachten Ik weet het ook gewoon niet meer. Ik had gisteren echt enorm gevoelige borsten, Nu de hele morgen al steken in mijn lies. Helemaal onderin mijn lies. Dan links. Verder ook steken in mijn baarmoeder. Misschien voel ik wel van alles wat er niet is:).
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd kaartje! Hoop zo dat het raak is voor je. Ik hou het forum in de gaten!



Hier echt op het punt gestaan vanmorgen al te testen door een droom waarbij ik drie keer het zelfde droomde over een positieve test. Maar goed, nu gaat het wel weer. Ik snap echt niet wat mijn gekke brein doet, allemaal rare en nare dromen. De positieve test was de enige "leuke" in de afgelopen dagen...



Mijn vriendin hier in London die ook aan het proberen is heeft me vanmorgen verteld dat ze al zwanger is. Nou hopen dat we samen gelukkig mogen zijn deze zaterdag
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
@dookster Lastig he dat afwachten? Mij lukt het echt niet meer. haha.

Ik heb mezelf ook weer even op de aardbol gezet. Misschien voel ik wel van alles wat er niet is.

Wanneer ik een test gedaan heb meld ik het hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar jullie struggles lieve meiden! Precies hoe ik me een kleine week geleden nog voelde! Ik denk aan jullie en duim heel hard voor jullie! ik hoop zo op leuk en goed nieuws de volgende keer dat ik het forum open! Snap dat jullie niet kunnen wachten om te testen!
Alle reacties Link kopieren
Helaas test negatief Waarschijnlijk zat alles dan toch tussen mijn oren.

Stiekem natuurlijk een kleine hoop dat de test over 2 dagen wel positief uitslaat. Maar ik verwacht het niet meer. Morgen mijn menstruatie denk ik. Ik baal er wel van dat ik mezelf zo voor de gek heb gehouden met mijn lichaam. Voortaan maar iets minder mee bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Balen kaartje! toch best een zure appel hé.. ik hoop voor jou natuurlijk ook dat de test nog een paar dagen nodig heeft om positief te zijn. En anders moet je jezelf maar flink verwennen de komende dagen! Heel lastig dat menstruatie en zwangerschaps kwaaltjes zo dicht bij elkaar liggen..
Alle reacties Link kopieren
@lalameme ja het is niet anders. Wat ik vooral we gek vind is dat ik het toch best een teleurstelling vind. Van te voren had ik gedacht. Nou het is ronde 1 wat maakt dat uit. Er komt wel ronde 2 of 3. Waarschijnlijk normaal die gevoelens. Gelukkig komende weken wel een paar leuke dingen op de agenda. Goed voor het wachten.
Alle reacties Link kopieren
balen kaartje !! als je eenmaal hebt besloten dr voor te gaan is iedere x voor je gevoel negatief testen gewoon 1 x te vaak.. maarrrr dr komt vast snel wel een positief bericht !



spannend om huizen te kijken, ik vond dat echt een geweldige tijd... geniet er van !



dookster dat zou gaaf zijn, samen zwanger.. k duim voor je !!



Hier in de vruchtbare dagen... of ik heb mn eisprong dit x niet gevoeld. of hij is toch nog niet geweest... maar ging eigenlijk van vandaag uit.. nog maar een paar dagen extra zeer frequent gezellig maken dus
Alle reacties Link kopieren
@kaartje, jammer dat de test negatief is. Zoals lalameme zegt: de rest kan indien je niet ongesteld wordt, nog altijd positief zijn.



Je gevoel wat de teleurstelling betreft, snap ik heel erg goed. Ik was ook teleurgesteld bij mijn eerdere rondes. Wonder boven wonder was ik niet teleurgesteld toen het niet raak was in ronde 3. Ik ga nu vol goede hoop na ronde 4!
Alle reacties Link kopieren
@ashkyla bedankt voor je bericht. Ja wie weet komt er alsnog een positieve test. En anders is even geduld natuurlijk ook geen ramp.

Goed van je hoor. Vol goede moet naar ronde 4:).
Alle reacties Link kopieren
@suus ja hopelijk de volgende keer een positieve test. Of dat nou deze maand is of volgende maand. Zou wel heel leuk zijn. Voor jou nog heel even en dan zit je op het wachtbankje.
Alle reacties Link kopieren
Balen kaartje... hoop dat de test alsnog positief wordt!



Veel plezier de komende dagen suus!



Hoe gaat het met jou koekie?



Aan de ene kant heel leuk dat m'n vriendin zwanger is aan de andere kant heb ik nu ontzettend veel kriebels... Man, man, kon ik maar door m'n vel heenkijken haha. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben het andere moment twijfel ik dan toch wel weer. Ik ga toch sterk zijn en pas zaterdag testen
In the end we only regret the chances we didn't take.
Alle reacties Link kopieren
@dookster sterk zijn en pas zaterdag testen is misschien wel een goed idee. Wachten kan echt lang duren! Gelukkig komt zaterdag in zicht.
Alle reacties Link kopieren
@kaartje wat jammer.. Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt..



@suus veel plezier!



@Dookster hier nog geen menstruatie te bekennen. Op 1 of andere manier denk ik ook dat het nog weer lang gaat duren voordat het komt (liefst minimaal 9 maanden hihi). Heb ook totaal geen klachten wat op zwangerschap of menstruatie kan wijzen, behalve dan enorm vermoeid.. heb vannacht zowaar 11 uur achtereen geslapen! Laatste keer dat dat is gelukt is geloof ik 6 jaar geleden.

Maar ik kom ook net uit de nachtdienst dus geef ik dat maar de schuld.

Hier probeer ik dus ook geduldig tot zaterdag te wachten met testen.
Alle reacties Link kopieren
@koekiemonster jij ook succes met wachten en ik hoop dat je of zwanger bent of een normale cyclus krijgt!
Hè wat balen kaartje! Ik had zo voor je gehoopt dat deze test positief zou zijn! Misschien toch te vroeg getest.. en anders duim ik voor je dat t volgende ronde raak is!

Dookster en koekiemonster ik hoop dat jullie menstruatie ook uitblijft. Wat een spannende weken zijn dit hè?
Ik lees ook al even mee, en heb toch maar besloten om wat te posten. We zijn nu officieel ook begonnen en in ronde 2. Ik heb een cyclus van 33 dagen en vorige week was ik ineens 10 (!) dagen te laat. Steeds negatief getest en toen ik eindelijk ongesteld was hield het ook 8 dagen flink aan. Heel raar.



We hebben een dochtertje van 16 maanden en gaan er nu weer voor. Ik twijfel alleen om het in maart ook te proberen. Dan komt het rons kerst en dan lijkt me toch wel zeer onhandig.....Mijn man vind dat onzin ...
Alle reacties Link kopieren
kaartje mega balen dat de test negatief was :(



Koekie en Dookster en anderen op t wachtbankje wat spannend! Dooktster fijn dat je t zo samen met een vriendin kan delen en hopelijk heb jij zaterdag ook een knalpositieve test in je handen. Koekie ook nog tot zaterdag wachten wat gaan de dagen dan langzaam he



Ashkyla en Lalame op naar een hopelijk vruchtbare volgende ronde!



@hier morgen denk ik eisprong zo aan mijn lichaam nu wel te merken, vind t leuk en ben tegelijk zenuwachtig. Voelt ook weird om na zo veel tijd er nu echt voor te gaan en zonder bescherming seks te hebben. Was wel even een spannend momentje toen, leuk en doodeng.

Maar nu dus nog niet op t wachtbankje maar ga wel snel die kant op
Alle reacties Link kopieren
We houden het bankje nog even warm dan koekie! Ik hoop dat we zaterdag allebei positief nieuws mogen brengen. Heb je de test al in huis?



Welkom rozegaranium! Veel succes in ronde 2!



@thistime, apart is dat dan he na al die tijd veilig te hebben gedaan... Wij hadden echt het gevoel van 'Eindelijk!' Geen gedoe meer met die condooms



Vanavond echt een fijn gesprek gehad met m'n vriendin, voelt echt fijn. Heb haar ook gelijk gevraagd hoe dat hierzo gaat met afspraken en echo's enzo. Hier is het 12 en 20 weken echo en rond de 8e week melden bij huisarts en die verwijst door naar een Midwife. Daar dan een intake rond de 9e week. En dan wordt er alleen nog naar het hartje geluisterd dus geen echo helaas. Maar goed, eerst maar een positieve test in handen hebben...
In the end we only regret the chances we didn't take.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven