Relaties
alle pijlers
De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:01
Dat ging heel erg ongemerkt eigenlijk. Een wederzijdse kennis moest mijn nieuwe nummer hebben, dus dat was ik aan het opnoemen. En ik heb er verder niet bij nagedacht eigenlijk juist omdat er helemaal niets wees op een eventuele relatie. Fout dus Onderhand weet ik het echt allemaal niet meer hoor. Ik snap er echt helemaal geen bal meer van. Volgens mij heb ik een detector voor gmmetjes. Heb echt geen idee, maar vind het vreselijk lastig worden zo. Moet tegenwoordig aan zoveel dingen denken..niet dichtklappen, gewoon jezelf blijven, een wat meer toegangelijkere houding aannemen, en moet ik nu dan ook als eerste in de groep gooien of er een relatie in het spel is? Dat is toch maf?
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:02
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:11
Helaass lappie is nog niet de oude en ik denk dat ie dat ook niet meer word. Rijp voor de schroothoop.
Hoe krijg je in vredesnaam gekleurde letters "ik wil mijn kleurtje trug"!!
Ik zit trouwens op visite bij Mick. Wij hebben onze eigen meeting!
We zijn oude bekenden aan het zoeken op het forum. Er is niet veel veranderd, zegt Mick, behalve dan het uiterlijk van Viva.
Gaat er nog iemand op vakantie!!!
Hoe krijg je in vredesnaam gekleurde letters "ik wil mijn kleurtje trug"!!
Ik zit trouwens op visite bij Mick. Wij hebben onze eigen meeting!
We zijn oude bekenden aan het zoeken op het forum. Er is niet veel veranderd, zegt Mick, behalve dan het uiterlijk van Viva.
Gaat er nog iemand op vakantie!!!
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:17
Ach lieve Lafjoe, je hoeft enkel te denken dat je open blijft in een contact. Weet je wat? Oefen dat gewoon even zonder nummers uit te wisselen. Krijg je ook geen bezette mannen die je smsen. Sommigen hebben echt lef he. Jammer eigenlijk. Want alle vrije mannen zien je dan al kletsen en haken af omdat ze denken geen kans te maken.
Niets veranderd en alles veranderd JK. Veel plezier op de visite bij Mick gezellig
Niets veranderd en alles veranderd JK. Veel plezier op de visite bij Mick gezellig
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 10-08-2007 13:21
Reden: tekst toegevoegd
Reden: tekst toegevoegd
% gewijzigd
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:25
Heej meis niet de moed laten zakken he. Niet doen hoor!!! Ik had nog wat extra bijgeschreven bij mijn laatste posting. I love edit! Het is de tekortkoming van de BM niet die van jou. Die probeert jou voor de gek te houden maar jij bent slimmer dan hem. Succes met klussen...plak die BM maar achter het behang, zal hem leren hihhii. En jij ook een ontzettend fijn weekend.
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:33
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:37
vrijdag 10 augustus 2007 om 13:42
Jij bent een geval apart denk ik Rob. En misschien heb je wel gelijk. Een echte man schrikt het niet af als een vrouw met een andere man praat. Al denk ik wel dat het niet direct in zijn hoofd opkomt om de vrouw in kwestie dan te benaderen. Ook mannen kunnen verlegen zijn. Of zich niet willen mengen in iets. En dan haken ze dus ongewild af.
vrijdag 10 augustus 2007 om 16:15