De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .. deel 14 ??

01-08-2007 17:03 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom binnen en vertel over je belevenissen bij het zoeken naar, en het ontmoeten van, leuke mannen en vrouwen !!!
:rofl: Dat ging heel erg ongemerkt eigenlijk. Een wederzijdse kennis moest mijn nieuwe nummer hebben, dus dat was ik aan het opnoemen. En ik heb er verder niet bij nagedacht eigenlijk juist omdat er helemaal niets wees op een eventuele relatie. Fout dus @-( Onderhand weet ik het echt allemaal niet meer hoor. Ik snap er echt helemaal geen bal meer van. Volgens mij heb ik een detector voor gmmetjes. Heb echt geen idee, maar vind het vreselijk lastig worden zo. Moet tegenwoordig aan zoveel dingen denken..niet dichtklappen, gewoon jezelf blijven, een wat meer toegangelijkere houding aannemen, en moet ik nu dan ook als eerste in de groep gooien of er een relatie in het spel is? Dat is toch maf?
Dushi74 schreef op 10 augustus 2007 @ 12:54:

Euhm kun je er dan niet op een of andere manier achterkomen dat meneer bezet is? Eerder dan het uitwisselen van telefoonnumers of zo?

Psies. Niet aannemen maar gewoon vragen. "zeg wordt je partner niet jaloers als je iets met mij afspreekt" ? Iemand met een relaatsie zal gaan blozen of stotteren, of glashard beweren (terecht of niet) dat zijn partner zeer ruimdenkend is. En dan weet jij weer waar je aan toe bent.
Ja maar dat is ook zoiets TL, komt dat niet een beetje raar over?
Helaass lappie is nog niet de oude en ik denk dat ie dat ook niet meer word. Rijp voor de schroothoop.

Hoe krijg je in vredesnaam gekleurde letters "ik wil mijn kleurtje trug"!!

Ik zit trouwens op visite bij Mick. Wij hebben onze eigen meeting!

We zijn oude bekenden aan het zoeken op het forum. Er is niet veel veranderd, zegt Mick, behalve dan het uiterlijk van Viva.

Gaat er nog iemand op vakantie!!!
Ach lieve Lafjoe, je hoeft enkel te denken dat je open blijft in een contact. Weet je wat? Oefen dat gewoon even zonder nummers uit te wisselen. Krijg je ook geen bezette mannen die je smsen. Sommigen hebben echt lef he. Jammer eigenlijk. Want alle vrije mannen zien je dan al kletsen en haken af omdat ze denken geen kans te maken.

Niets veranderd en alles veranderd JK. Veel plezier op de visite bij Mick gezellig
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 10-08-2007 13:21
Reden: tekst toegevoegd
% gewijzigd
Oke Dushi, laat ik dat maar eens doen. Maar ik vind het zo echt niet meer leuk! Ga nu maar eens verder hier met klussen.

Voor iedereen alvast een heel fijn weekend!
Heej meis niet de moed laten zakken he. Niet doen hoor!!! Ik had nog wat extra bijgeschreven bij mijn laatste posting. I love edit! Het is de tekortkoming van de BM niet die van jou. Die probeert jou voor de gek te houden maar jij bent slimmer dan hem. Succes met klussen...plak die BM maar achter het behang, zal hem leren hihhii. En jij ook een ontzettend fijn weekend.
Lafjoe check even je mail........
Want alle vrije mannen zien je dan al kletsen en haken af omdat ze denken geen kans te maken.

en dat alvorens ze dranghekken hebben kunnen plaatsen??
Pfft goed jij je zin Rob:

Alle vrije mannen zien Lafjoe dan kletsen met een man. Dus haken ze af. Gemiste kans voor de vrije man. En helaas dus ook voor Lafjoe! Want ik weet hoe leuk ze is en ze verdient echt een leuke, lieve, stoere, man die VRIJGEZEL is. En die niet snel opgeeft.
Dushi74 schreef op 10 augustus 2007 @ 13:33:

Pfft goed jij je zin Rob:

Alle vrije mannen zien Lafjoe dan kletsen met een man. Dus haken ze af. Gemiste kans voor de vrije man. En helaas dus ook voor Lafjoe! Want ik weet hoe leuk ze is en ze verdient echt een leuke, lieve, stoere, man die VRIJGEZEL is. En die niet snel opgeeft.

ik denk dat een lieve leuke stoere man die vrijgezel is niet zo snel op geeft, en mannen gaan er denk ik niet vanuit dat iedere vrouw die kletst met een andere

man bezet is, sterker nog zelfs kussen met een andere man schrikt mij nog niet af als ik haar echt leuk vind
Jij bent een geval apart denk ik Rob. En misschien heb je wel gelijk. Een echte man schrikt het niet af als een vrouw met een andere man praat. Al denk ik wel dat het niet direct in zijn hoofd opkomt om de vrouw in kwestie dan te benaderen. Ook mannen kunnen verlegen zijn. Of zich niet willen mengen in iets. En dan haken ze dus ongewild af.
Het is dan hier wel uitgestorven in het pand. Maar ik moet toch weer verder met mijn werk. Bye
www.robsgaat eenlekkerweekendtegemoet.nl
www.jarobsenvergeetnieteersttebellen.nl
lieverd als ik wil weten of de kust veilig is, bel ik de marine wel
Veel plezier Robs.

De kust is veilig!
houvanjezelf schreef op 10 augustus 2007 @ 16:26:

Veel plezier Robs.

De kust is veilig!
ben jij van "zorrug dat je erbij komt" dan??
waar ik leuke mannen vindt? (ha ha en dus ook leuke vrouwen zijn); chivasborrels, thedansant, hockeytoernooien.
ijsjhockey.........................alleen al die uitrusting............ :heart:
maartje75 schreef op 10 augustus 2007 @ 16:36:

waar ik leuke mannen vindt? (ha ha en dus ook leuke vrouwen zijn); chivasborrels, thedansant, hockeytoernooien.
je bedoelt toch zeker ijshockeytoernooien mag ik hopen??????
ijshockeyers zijn jammie... :heart: niet alleen bij toernooien hoor...
Festen schreef op 10 augustus 2007 @ 16:45:

ijshockeyers zijn jammie... :heart: niet alleen bij toernooien hoor...
festen er zal best van alles aan je mankeren, en hee aan wie niet, maar smaak heb je
zo dan! au! eh msn en??? X-D
hheeee maartje wat zijn chivaborrels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven